Als straf net zo lang op de donder geven tot ze het lekker gaan vinden.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch ook dieptreurig dit he?
Zo word je geridderd en zo krijg je slaag van een paar andere ridders. Tuig van de richel.
Je snapt best wat ik bedoel. Welke Nederlander gaat nu bij een voetbalclub waarvan het clubblad in het Arabisch is opgesteld?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:22 schreef Boldface het volgende:
[..]
De directie van Ajax heeft ontstemd op je statement gereageerd. Ook bij Heracles en Excelsior zijn ze nogal gepikeerd...
Yep.. Maar soms weet je bij dit soort berichten niet of het niet een beetje een naar oud mannetje was dat ook echt een beetje stond te trollen met zijn broodje - niet dat je dan meteen een klap verdient, maar dan ben je wel aan het provoceren.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch ook dieptreurig dit he?
Zo word je geridderd en zo krijg je slaag van een paar andere ridders. Tuig van de richel.
Hoe kun je nu trollen met een broodjequote:Op woensdag 14 november 2012 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yep.. Maar soms weet je bij dit soort berichten niet of het niet een beetje een naar oud mannetje was dat ook echt een beetje stond te trollen met zijn broodje - niet dat je dan meteen een klap verdient, maar dan ben je wel aan het provoceren.
Daar lijkt me deze meneer dus duidelijk niet het type voor.
"Hmmm ik ga een lekker broodje met VARKEN eten. Heerlijk, VARKEN!"quote:Op woensdag 14 november 2012 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kun je nu trollen met een broodje
Provoceren met een broodje varken? Jaja...quote:Op woensdag 14 november 2012 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yep.. Maar soms weet je bij dit soort berichten niet of het niet een beetje een naar oud mannetje was dat ook echt een beetje stond te trollen met zijn broodje - niet dat je dan meteen een klap verdient, maar dan ben je wel aan het provoceren.
Daar lijkt me deze meneer dus duidelijk niet het type voor.
Oh ja, dan mag je idd iemand in elkaar slaanquote:Op woensdag 14 november 2012 13:41 schreef Toolshed het volgende:
[..]
"Hmmm ik ga een lekker broodje met VARKEN eten. Heerlijk, VARKEN!"
Zoiets?
Nee dat niet, maar dan hoef je net wat minder sympathie voor zo'n oude trollert te voelen dan wanneer zo iemand als den Braber nietsvermoedend een broodje naast de zijlijn staat te eten.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dan mag je idd iemand in elkaar slaan.
Heb je van dat laatste een bron?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:35 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Welke Nederlander gaat nu bij een voetbalclub waarvan het clubblad in het Arabisch is opgesteld?
Beetje zelfverzekerde normale moslim zou gewoon zeggen "Nou eet smakelijk, geniet ervan."quote:Op woensdag 14 november 2012 13:41 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Zoiets?
Fricandeau is toch ook heerlijk?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:41 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Zoiets?
Maar vast niet zoals bijvoorbeeld Yorkh(ar)am.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fricandeau is toch ook heerlijk?
Of gewoon een broodje shoaram.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar vast niet zoals bijvoorbeeld Yorkh(ar)am.
Echt?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
maar waarom serveren ze dan wel doodleuk varkensshoarma, zoals uit de onderzoeken bleek?
Heb je wel eens gehoord van het woord "Hypocriet"?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
maar waarom serveren ze dan wel doodleuk varkensshoarma, zoals uit de onderzoeken bleek?
Dat is het bij Martijn en Hells Angels/Satudarah ook en toch is de eerste al verboden en wil men de tweede verbieden.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:43 schreef Boldface het volgende:
[..]
Bovendien is niet die vereniging het probleem, maar gaat het om gedrag van mensen. Of nog wat specifieker: het gedrag van individuen.
hahaha die bestaan dus niet... en zeker niet in Verrotterdam.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Beetje zelfverzekerde normale moslim zou gewoon zeggen "Nou eet smakelijk, geniet ervan."
Lijkt een beetje op een broodje varkensoester, maar dan met de smaak van pittig gekruid gehakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |