abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119190746

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

De vrouw die voor nieuwe scharrel van Ruud gezien werd.

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119190752
Ik ben er nog steeds niet over uit of ze de voorwaarden hebben overtreden uit dommigheid of omdat ze compleet maling hebben aan alles en iedereen.

Ik neig naar het laatste.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_119190778
Ik gok ook op pure arrogantie.

Leven met de instelling dat de regels niet voor jou gelden, zelfs niet als die regels speciaal voor jou gemaakt zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119190859
ik vond deze in het Parool gisteren wel leuk

Hein de Kort
  woensdag 14 november 2012 @ 08:39:40 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119190882
Dat Badr en Estelle het niet helemaal snappen, okay. Maar dat een Evert Santegoeds het niet snapt, dat vind ik toch ook wel erg tekenend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119191079
quote:
De beslissing van de rechter trekt een wissel op zowel Badr als zijn vriendin Estelle Cruijf. 'Badr is erg down dat het zo gelopen is. Hij had gehoopt dat de rechter anders zou beslissen. Ook Estelle is er helemaal kapot van. Ze vindt het verschrikkelijk', tekent Ficq op volgens dagblad Metro.
die getuigenverklaring gaat er dus nooit komen
pi_119191088
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:39 schreef Copycat het volgende:
Dat Badr en Estelle het niet helemaal snappen, okay. Maar dat een Evert Santegoeds het niet snapt, dat vind ik toch ook wel erg tekenend.
waar maak je dat op uit, heb ik iets gemist?
pi_119191102
Ik ben benieuwd wat dit met het imago van estelle zal doen. Dat was al niet geweldig doordat ze aan Badr bleef hangen, ik kan mij voorstellen dat niet veel mensen meer geinteresseerd zijn in haar verhaal.
Ze doet toch altijd van die interviews in beau monde/grazia/ of hoe heet dat blad, ik zou als hoofdredacteur langzaam mijn handen van haar aftrekken
pi_119191127
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:54 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

waar maak je dat op uit, heb ik iets gemist?
Evert was een van de getuigen met wie ze contact hebben gehad.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_119191165
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:56 schreef Felixa het volgende:

[..]

hoe weet je dat, of zei hij dat vanochtend bij evers staat op?
pi_119191193
Euh, haar imago is allang naar de klote. Waar ze misschien eerst nog kans had op het voordeel van de twijfel als verliefd, dus naief kindvrouwtje, zijn we dat stadium mijns inziens ruimschoots voorbij en kunnen we haar nu eerder klassificeren als een oliedom, leugenachtig loeder.
pi_119191206
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:56 schreef Felixa het volgende:

[..]

:D hoewel t me eigenlijk niet verrast
evert moest zijn teer beminde (lees: huisslaaf van estelle) natuurlijk begeleiden naar het feest van de eeuw en weer inhoud voor zijn 'weekblad' hebben
pi_119191209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

hoe weet je dat, of zei hij dat vanochtend bij evers staat op?
Dat vertelde hij. Estelle heeft hem zondag opgebeld en toen is hij langs gegaan voor een ontbijtje. Er was ook nog een andere getuige aanwezig bij dat ontbijt en die getuige is maandag verhoord.
Get it and Bet it
pi_119191262
quote:
Ik kijk ervan op dat jij hiervan opkijkt. Heb je die mail gelezen?
  woensdag 14 november 2012 @ 09:06:10 #15
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_119191306
Last christmas, I spent it with Ruud
But it didn't work out, de scheiding was bruut
This year, to save me from tears
I'll spend it with Ba- laat maar
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_119191317
Evert had toch eerder gezegd dat hij geen getuige meer was?
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2012 @ 09:07:03 #17
43556 miss_dynastie
pi_119191324
quote:
Santegoeds zit stiekem in kamp Ruud :P

Ik snap niet waarom Ficq maar blijft roepen dat hem dat 'broodje' niet wordt aangerekend. Ik lees er hooguit uit dat het contact hebben met getuigen zo ernstig is, dat we aan de broodjes al niet eens meer toekomen...
pi_119191330
Erg opmerkelijk dat Santegoeds meteen uitgenodigd wordt, zijn ze zo ontzetten close met elkaar of ander motief (geld via interview prive en imago advies????)

Ik ben wel benieuwd hoe dit uitgekomen is. als ze naar horeca gaan begint iedereen te twitteren.
Het lijkt erop dat badr verteld heeft wie er bij hem op bezoek is geweest en dat het om toen dacht, dit is dubbel kassa. Hij had ook zelf verteld dat hij 2 keer in een restaurant was geweest ipv 1 keer.
pi_119191441
Die andere getuige is Eric Kuster. Of was dat hier al bekend?
pi_119191461
De Metro spreekt overigens over een ruime twee maanden. Ficq zegt in die krant dat ze hoopt dat er in de nabije toekomst een mogelijkheid is om Hari weer tijdelijk in vrijheid te stellen. Ze denkt dat die kans er komt als alle getuigen gehoord zijn en er dus een nieuwe situatie ontstaat. Dus, kom er maar in Estelle!
  woensdag 14 november 2012 @ 09:15:32 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119191466
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:06 schreef Muis006 het volgende:
:D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2012 @ 09:30:06 #22
43556 miss_dynastie
pi_119191738
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:15 schreef MightyMightyM het volgende:
De Metro spreekt overigens over een ruime twee maanden. Ficq zegt in die krant dat ze hoopt dat er in de nabije toekomst een mogelijkheid is om Hari weer tijdelijk in vrijheid te stellen. Ze denkt dat die kans er komt als alle getuigen gehoord zijn en er dus een nieuwe situatie ontstaat. Dus, kom er maar in Estelle!
Ik heb haar zelf horen zeggen dat ze niet meer hoeft te proberen hem tussentijds vrij te krijgen, tenzij zich zeer bijzondere omstandigheden voor doen. Ergens op de site van de Nos...
  woensdag 14 november 2012 @ 09:36:32 #23
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119191852
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Erg opmerkelijk dat Santegoeds meteen uitgenodigd wordt, zijn ze zo ontzetten close met elkaar of ander motief (geld via interview prive en imago advies????)

Ik ben wel benieuwd hoe dit uitgekomen is. als ze naar horeca gaan begint iedereen te twitteren.
Het lijkt erop dat badr verteld heeft wie er bij hem op bezoek is geweest en dat het om toen dacht, dit is dubbel kassa. Hij had ook zelf verteld dat hij 2 keer in een restaurant was geweest ipv 1 keer.
Reken maar dat ze de boel in de gaten houden. Dat lijkt me tenminste logisch.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 14 november 2012 @ 09:42:37 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119191965
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Reken maar dat ze de boel in de gaten houden. Dat lijkt me tenminste logisch.
Ze zijn ook zo arrogant dat ze het gewoon zeggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119192008
even niet kunnen checken en ik mis gewoon de live toenadering van zouzou, wat erg!
(en wel jammer eigenlijk want dit topic is natuurlijk niet half zo leuk als we het allemaal maar met elkaar eens zijn)

het wachten is nu natuurlijk op het opstappen van de advocate, die kan toch echt niet meer met droge blijven beweren dat het allemaal een vergissing is, niet zo bedoeld, een hetze, weet ik veel?
dat klonk leuk bij het begin van de hele zaak maar ze zal toch niet zó dom zijn dat ze daar nu mee verder gaat en ofwel een sterkere zaak dus andere argumenten aanwenden, ofwel opgeven?
en dan heeft ze nu een goed excuus om er zonder al te veel gezichtsverlies mee weg te komen; 'ze heeft haar werk niet goed gedaan en haar client schade berokkent door te kort informatie te verstrekken'

en Estelle? die gaat natuurlijk nog deze kerst beginnen aan haar boek; mijn dagen met Badr, het was een hel en ik was gewoon helemaal krankzinnig van verliefdheid.
kan ze er nog een beetje aan verdienen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 14 november 2012 @ 09:48:28 #26
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119192066
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn ook zo arrogant dat ze het gewoon zeggen.
Misschien is dat scenario 1a. Gewoon doen of je neus bloedt, dan lijkt het onschuldig. :+
  woensdag 14 november 2012 @ 09:48:40 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119192071
My Badr days...
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 november 2012 @ 09:50:32 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119192113
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Misschien is dat scenario 1a. Gewoon doen of je neus bloedt, dan lijkt het onschuldig. :+
Of het was geen bezoek maar een scenariobespreking...
Scenario 3, 4 en 5 zullen inmiddels ook wel geschreven zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 november 2012 @ 09:53:48 #29
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119192172
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of het was geen bezoek maar een scenariobespreking...
Scenario 3, 4 en 5 zullen inmiddels ook wel geschreven zijn.
Dat was het zeker, een ontbijtafspraak. Kijk, daar kan toch niemand iets achter zoeken in deze feestvreugde. Als je liefje vrij is, dan heb je normaliter de eerste dagen toch geen zin of tijd voor anderen, denk ik zo.
  Admin woensdag 14 november 2012 @ 09:59:40 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119192329
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:36 schreef computergirl het volgende:
ik vond deze in het Parool gisteren wel leuk

[ afbeelding ]
Hein de Kort
_O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 14 november 2012 @ 10:00:39 #31
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119192357
Fiq zal wel snel exit zijn ben ik bang, ze zei zelf dat ze voor de deur had moeten gaan liggen om te checken wat wel en niet geoorloofd was. Maar dat gaat wat ver, Badr is immers geen kind maar een volwassene en Estelle ook. Als je contact heb met Eric Kuster die maandag gehoord gaat worden, dan weten alle partijen dat hij zich maandag moet melden en dat dat dus onder getuige valt..idem ditto Evert..denk eerlijk gezegd ook dat er al plannen werden gesmeed voor een mooie foto reportage in de Privé..damage control..en hun maar denken dat wij dat allemaal niet doorzien..
pi_119192432
Toch vind ik het vreemd van Fiqc, zij heeft 3 uur lang de blaren op haar tong staan praten om Badr vrij te krijgen en dan zou ze hem niet op het hart gedrukt hebben om zich precies aan de beperkingen te houden?
  woensdag 14 november 2012 @ 10:06:26 #33
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119192527
Ze zal het wel gezegd hebben, maar niet iedereen bij naam en toenaam, dat zou ik nogal beledigend voor mijn intelligentie hebben gevonden om als een klein kind te worden behandeld; dit is wel horeca, dat niet, die is een getuige die niet..maarja aan de andere kant, misschien om deze situatie te voorkomen was het wel handiger geweest. Het is immers geen kattepis om de voorwaarden van de rechter te schenden
pi_119192582
Ze kent hem toch zo langzamerhand wel.
  woensdag 14 november 2012 @ 10:13:42 #35
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119192732
true ze weet hoe hardleers en arrogant hij kan zijn en ook van zijn moeite met gezag ~O> als een beest over hem moeten waken..maarja dat had Estelle natuurlijk ook kunnen doen, het zegt veel dat zij ook niet het beseaf had dat ze in overtreding waren, haast ongeloofelijk dat er van 2 volwassen mensen niet tenminste 1 is die zegt; dit kunnen we beter niet doen, en die gewoon schijnt te vergeten dat huisvrienden als Evert en Eric ook gewoon tot getuigen behoren en dat er dus ook daar het besef niet komt dat dat ook niet mag..

Dit geld ook voor de kant van Evert en Eric, je doet het tenminste even telefonisch bespreken lijkt me als je het niet zeker weet..
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2012 @ 10:14:00 #36
43556 miss_dynastie
pi_119192739
De Telegraaf heeft weer een nieuw artikeltje....

quote:
Badr en Estelle in zak en as
AMSTERDAM -
Badr Hari en Estelle Cruijff zitten er volledig doorheen nu de vechtsporter opnieuw is opgepakt en voor de komende drie maanden achter slot en grendel zit.

“Badr is erg down dat het zo gelopen is”, zo zegt zijn advocate Benedict Ficq tegen Metro. “Hij had gehoopt dat de rechter anders zou beslissen. Ook Estelle is er helemaal kapot van. Ze vindt het verschrikkelijk.”

Hari werd maandag opnieuw opgepakt, nog geen drie dagen nadat hij onder voorwaarden was vrijgelaten. Tegen de voorwaarden in is hij in die periode in ten minste twee horecagelegenheden geweest. Ook heeft hij contact gezocht met twee getuigen. Zijn mentor Yves Gijrath sprak gisteren tegen De Telegraaf van een ‘triest persoonlijk drama.’ “Hij was oprecht van plan zijn leven te beteren en uit de gevangenis te blijven.”

Volgens Gijrath ligt de schuld ook deels bij de rechtbank. “Het weekeinde was ongelooflijk hectisch. De onduidelijkheid over de schorsingsvoorwaarden had niet mogen ontstaan. Dat is ook de rechtbank te verwijten
Wat een idioot, die Gijrath... krijgt de rechtbank ook een veeg uit de pan. Niet naar de horeca en niet rechtstreeks of middellijk praten met getuigen, is dat nou zo moeilijk voor iemand met VWO-niveau? :')

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:13 schreef barca1971 het volgende:
Dit geld ook voor de kant van Evert en Eric, je doet het tenminste even telefonisch bespreken lijkt me als je het niet zeker weet..
Dat was geen oplossing geweest, hij mocht gewoon geen contact hebben met getuigen...
  woensdag 14 november 2012 @ 10:17:53 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119192834
Geen horeca bezoeken en geen contact met getuigen, waarbij zijn vriendin Estelle de enige uitzondering is, lijkt mij ook verwarrend hoor....
Volgende keer maar geen uitzondering voor Estelle doen, dat maakt het vast minder verwarrend.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 november 2012 @ 10:18:21 #38
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119192847
Het had ook veel uitgemaakt dat ze zich gewoon gedeisd hadden gehouden, niet gaan shoppen op de Cornelis Schuyt, geen broodjes buiten de deur, kan Badr nog zo hard roepen dat hij een man is die nou eenmaal buiten de deur luncht...je gaat je vrijheid niet zo dom op het spel zetten..lijkt me ook dat je helemaal geen zin hebt in bezoek en eigenlijk alleen maar samen wil zijn..maar blijkbaar ligt dat bij hun anders
pi_119193004
“Hij was oprecht van plan zijn leven te beteren en uit de gevangenis te blijven.”

ja, de volle 5 minuten had hij vast wel die intentie, of eigenlijk de tijd dat hij tegenover de rechter zat.
maar zo'n zinnetje geeft mij wel te denken: wat zijn eigenlijk zijn intenties?
is hij echt gewoon alleen maar arrogant en denkt hij met alles weg te kunnen komen?
is hij gewoon ongelooflijk dom? (klinkt wel logisch voor zijn line of work, domme kracht)
denkt hij uberhaupt wel eens over zijn toekomst, wat zou hij nu willen, de grootste bekendste criminele Marokkaan die dit land kent, incl groupies en fans en wanne be crimineeltjes?
bedoel, hij zal toch wel iets denken, soms?
pi_119193040
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:17 schreef Leandra het volgende:
Geen horeca bezoeken en geen contact met getuigen, waarbij zijn vriendin Estelle de enige uitzondering is, lijkt mij ook verwarrend hoor....
Volgende keer maar geen uitzondering voor Estelle doen, dat maakt het vast minder verwarrend.
Mij ook. De ene getuige mag je uitwonen en de andere niet eens aanspreken.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2012 @ 10:27:40 #41
43556 miss_dynastie
pi_119193066
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:24 schreef WRH het volgende:
“Hij was oprecht van plan zijn leven te beteren en uit de gevangenis te blijven.”

ja, de volle 5 minuten had hij vast wel die intentie, of eigenlijk de tijd dat hij tegenover de rechter zat.
maar zo'n zinnetje geeft mij wel te denken: wat zijn eigenlijk zijn intenties?
is hij echt gewoon alleen maar arrogant en denkt hij met alles weg te kunnen komen?
is hij gewoon ongelooflijk dom? (klinkt wel logisch voor zijn line of work, domme kracht)
denkt hij uberhaupt wel eens over zijn toekomst, wat zou hij nu willen, de grootste bekendste criminele Marokkaan die dit land kent, incl groupies en fans en wanne be crimineeltjes?
bedoel, hij zal toch wel iets denken, soms?
Hij is jarenlang overal mee weggekomen, ik denk dat hij nog steeds vanuit dat perspectief denkt.
pi_119193117
dat hij misschien een soort van 'buiten de realiteit staan' gevoel heeft.
het komt op mij inmiddels ook wel een beetje over als zo'n 15 jarig meisje bij de eerste keer sex en de gedachte 'nee mij overkomt dat niet'

dat of hij kijkt echt veel te veel slechte Amerikaanse films, want hij doet echt als in slechte films en lijkt niet te begrijpen dat de echte wereld niet zo in elkaar steekt.
  woensdag 14 november 2012 @ 10:32:02 #43
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119193177
Dat denk ik ook, dat hij denkt dat hij overal mee weg komt, die gedachten zijn een 2e natuur voor hem, dat krijg je er echt niet binnen 1 dag weer uit, ook niet als je een rechter bent of advocaat of politieagent. Waar een normaal mens hierdoor geintimideerd zou raken heeft niemand enig vat op Badr..megalomane gedachtengang heeft hij en als hij nooit eerder tot de orde is geroepen zie je wat er gebeurd als iemand dat uiteindelijk wel doet..dan krijg je dit..hoe interessant de menselijke psyche wel niet is blijkt wel uit deze gate
  woensdag 14 november 2012 @ 10:43:50 #44
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119193470
Gisteren bij Powned. "Drie dwaze dagen" _O-

pi_119193679
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Gisteren bij Powned. "Drie dwaze dagen" _O-

[ afbeelding ]
ghehehehehe :')
pi_119193748
Bij even kort gebrek aan nuttig werk dit uur heb ik dit interview nog eens bekeken zonder geluid:
http://www.shownieuws.tv/(...)met-estelle-cruijff/

En even gecombineerd met deze site: http://www.businessballs.com/body-language.htm#eyes-body-language
dat levert best leuke dingen op!
Estelle kijkt vrij veel naar rechts, volgens de site betekent dat: Eyes tend to look right when the brain is imagining or creating, and left when the brain is recalling or remembering. looking right (generally) eyes creating, fabricating, guessing, lying, storytelling Creating here is basically making things up and saying them. Depending on context this can indicate lying, but in other circumstances, for example, storytelling to a child, this would be perfectly normal. Looking right and down indicates accessing feelings, which again can be a perfectly genuine response or not, depending on the context, and to an extent the person.

Toch grappig :)
pi_119194092
Vanmorgen bij Evers staat op was Evert S. bijna verbolgen over het feit dat ze Badr weer hadden opgepakt. Hij zei het niet zo met zoveel woorden, maar ik hoorde toch vooral een 'het stelde allemaal niet zoveel voor, het is gewoon een hetze' instelling.
Item is terug te luisteren op http://eversstaatop.538.n(...)s-met-shownieuws-93/

O, ja en zijn bezoekje was heus niet waar de rechter over gevallen was, want hij was niet bij Sensation geweest en was al verhoord :')
pi_119194209
En Ruud deelt ook nog even een sneer uit:

Ruud Gullit heeft meer contact met familie sinds scheiding
AMSTERDAM - Ruud Gullit moest de laatste jaren kerst met zijn familie missen, maar dat zal dit jaar niet gebeuren. "Sinds mijn breuk met Estelle heb ik gelukkig weer meer contact."
Dit zegt Gullit in de Story. De oud-voetballer zegt dat kerst vieren met zijn familie de laatste jaren niet meer was voorgekomen.
"Ik ben dol op mijn moeder", zegt Gullit. "En al mijn ooms en tantes en hun kinderen."

De 50-jarige Gullit heeft zijn nieuwe vriendin Margarita Jimenez ook al voorgesteld aan zijn moeder. "Mijn moeder heeft haar liefdevol ontvangen en welkom geheten in de familie. Een fantastisch moment voor mij."

Amsterdam
Jimenez was voor het eerst bij Gullit in Amsterdam, nadat hij eerder bij haar in Miami was geweest om haar vrienden en familie te ontmoeten. Na drie maanden gaat het dan ook erg goed met hun relatie.

"Het voelt alsof we al heel lang samen zijn. We hebben de hele stad rondgereden, zijn naar het Leidseplein geweest en doen ook gewone dingen zoals samen naar de film gaan. Maar het fijnst vind ik nog dat Maggie mijn kinderen heeft ontmoet."

bron: nu.nl
pi_119194400
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:09 schreef utrecht1970 het volgende:
En Ruud deelt ook nog even een sneer uit:

Ruud Gullit heeft meer contact met familie sinds scheiding
AMSTERDAM - Ruud Gullit moest de laatste jaren kerst met zijn familie missen, maar dat zal dit jaar niet gebeuren. "Sinds mijn breuk met Estelle heb ik gelukkig weer meer contact."
Dit zegt Gullit in de Story. De oud-voetballer zegt dat kerst vieren met zijn familie de laatste jaren niet meer was voorgekomen.
"Ik ben dol op mijn moeder", zegt Gullit. "En al mijn ooms en tantes en hun kinderen."

De 50-jarige Gullit heeft zijn nieuwe vriendin Margarita Jimenez ook al voorgesteld aan zijn moeder. "Mijn moeder heeft haar liefdevol ontvangen en welkom geheten in de familie. Een fantastisch moment voor mij."

Amsterdam
Jimenez was voor het eerst bij Gullit in Amsterdam, nadat hij eerder bij haar in Miami was geweest om haar vrienden en familie te ontmoeten. Na drie maanden gaat het dan ook erg goed met hun relatie.

"Het voelt alsof we al heel lang samen zijn. We hebben de hele stad rondgereden, zijn naar het Leidseplein geweest en doen ook gewone dingen zoals samen naar de film gaan. Maar het fijnst vind ik nog dat Maggie mijn kinderen heeft ontmoet."

bron: nu.nl
Nou zegt zo'n verhaal ook niet veel, volgens mij draait hij datzelfde riedeltje af bij iedere
nieuwe vriendin/vrouw :')
pi_119194473
Hij doet het voorkomen dat het door Estelle komt dat hij zijn kinderen minder zag en niet met de hele familie kerst vierde
pi_119194551
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij doet het voorkomen dat het door Estelle komt dat hij zijn kinderen minder zag en niet met de hele familie kerst vierde
Ja, daarom :+ Ruud lijkt me niet het type om zich tegen te laten houden als hij zijn moedertje
of Tante's wil zien dus lijkt mij een beetje onzin.

Maar goed, ik kan me indenken dat hij ook graag een trapje na wil geven, al is het maar een
kleintje oO<
pi_119194575
Ik kan die link met Santegoeds niet terugvinden, pagina is verdwenen!

Maar wel deze: Frank en Ronald de Boer vertellen wat Badr op zijn broodje had
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 11:23:30 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_119194612
Ik post het voor de laatste keer. En het is niet om Static te plagen.

Het eerste topic over deze zaak ging eerst op slot. :D

Sorry Static :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119194642
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:22 schreef single_queen het volgende:

Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 11:24:41 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_119194646
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:03 schreef eskil het volgende:
Toch vind ik het vreemd van Fiqc, zij heeft 3 uur lang de blaren op haar tong staan praten
It hurts man. :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 11:25:05 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_119194654
quote:

_O_

Moderator woensdag 14 november 2012 @ 11:35:35 #57
184769 crew  Deisyy
pi_119194967
Volgens Santegoeds is Badr Hari maandagavond met veel vertoon bij Estelle thuis opgehaald, het arrestatieteam was echt niet nodig geweest, want justitie had hem net zo goed kunnen bellen om te vragen of hij langs wilde komen, dan had Badr dat heus wel gedaan.

Net zoals die schoenen die hij wel even langs bracht :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 14 november 2012 @ 11:38:12 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119195046
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:29 schreef WRH het volgende:
dat hij misschien een soort van 'buiten de realiteit staan' gevoel heeft.
het komt op mij inmiddels ook wel een beetje over als zo'n 15 jarig meisje bij de eerste keer sex en de gedachte 'nee mij overkomt dat niet'

dat of hij kijkt echt veel te veel slechte Amerikaanse films, want hij doet echt als in slechte films en lijkt niet te begrijpen dat de echte wereld niet zo in elkaar steekt.
Wat dat betreft viel het mij in het eerste interview met Estelle op dat ze zo onder de indruk was van de ontvangst die Badr in Marokko kreeg....
Estelle, onder de indruk. Geen bijstandsmoeder uit Woensel-West, maar mevrouw Gullit-Cruijff.

Achteraf vraag ik me tevens af of ze werkelijk zo onder de indruk was, of dat dat al onderdeel was van de Badr-verheerlijking die vanaf dat moment van de Privé afspatte.
Scenario 0.3 dus zeg maar.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 11:40:19 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_119195134
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:35 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Santegoeds is Badr Hari maandagavond met veel vertoon bij Estelle thuis opgehaald, het arrestatieteam was echt niet nodig geweest, want justitie had hem net zo goed kunnen bellen om te vragen of hij langs wilde komen, dan had Badr dat heus wel gedaan.

Net zoals die schoenen die hij wel even langs bracht :')

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 november 2012 @ 11:52:22 #60
163650 Greys
pi_119195581
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:06 schreef Muis006 het volgende:
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119196026
quote:

Ze hebben blijkbaar iets aangepast, de link is nu http://eversstaatop.538.n(...)s-met-shownieuws-94/

Die van Frank en Ronald moet ik nog gaan luisteren :D
  woensdag 14 november 2012 @ 12:36:03 #62
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119197075
Ze blijven de boel maar bagatelliseren, als je de regels overtreedt komt de politie aan je deur, dat geldt ook als je naam Badr Hari is en je toevallig Estelle Gullit hebt gescoord. Het wordt tijd dat ze men. Santegoeds ook eens onder de loep leggen. Van journalistieke objectiviteit is absoluut geen sprake meer. Hij gebruikt zijn werkgevers De telegraaf en SBS6 om Estelle en Badr beter uit de verf te laten komen, door eenzijdig over hen te schrijven en fotomomentjes te enceneren...héél objectief Evert :N
pi_119198056
quote:
Geen medelijden met kickbokser Badr Hari

Badr Hari tooont andermaal dat hij zijn eigen regels hanteert - en hij was al geen sieraad voor de sport. Voor zijn slachtoffers is het goed nieuws dat hij de komende tijd in de gevangenis zit

Door Gerlof Leistra

Dat Badr Hari weer in de cel zit, is volkomen terecht. De omstreden 27-jarige kickbokser heeft de voorwaarden voor de schorsing van zijn voorlopige hechtenis geschonden.

Tegen de afspraken in zat hij het afgelopen weekend twee keer in een horecagelegenheid en - erger - hij sprak met diverse getuigen in zijn strafzaak.

Mishandeling
Hari wordt verdacht van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink, en van een aantal gevallen van mishandeling. Zijn voorlopige hechtenis was afgelopen vrijdag geschorst omdat de rechtbank onvoldoende bewijs zag voor poging tot doodslag.

Daarmee verviel de grond voor preventieve hechtenis, zeer tegen de zin van het Openbaar Ministerie (OM).

Onnozel
Het is allemaal ronduit onnozel. Wellicht had zijn advocaat de voorwaarden voor schorsing beter moeten uitleggen, maar Hari weet heel goed dat hij geen contact mocht hebben met getuigen.

Een van zijn gesprekspartners zou nota bene de volgende dag worden gehoord.

Wat dat betreft zit Hari fout en toont hij opnieuw dat hij zijn eigen regels hanteert en zich door niemand de les laat lezen.

Opluchting
Voor zijn slachtoffers is de nieuwe hechtenis een opluchting. Zij komen hem voorlopig niet tegen in Amsterdam en zullen zich iets minder bedreigd voelen. Met Hari hoeft intussen niemand medelijden te hebben.

De kans dat hij straks wordt veroordeeld voor poging tot doodslag, is niet groot, tenzij het OM aanvullend bewijs weet te verzamelen. Maar ook op zware mishandeling staat een stevige celstraf.

Met zijn loopbaan als topsporter lijkt het definitief gedaan. Door zijn onbezonnen acties was hij toch al geen sieraad voor de sport.
bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_119198069
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef barca1971 het volgende:
Ze blijven de boel maar bagatelliseren, als je de regels overtreedt komt de politie aan je deur, dat geldt ook als je naam Badr Hari is en je toevallig Estelle Gullit hebt gescoord. Het wordt tijd dat ze men. Santegoeds ook eens onder de loep leggen. Van journalistieke objectiviteit is absoluut geen sprake meer. Hij gebruikt zijn werkgevers De telegraaf en SBS6 om Estelle en Badr beter uit de verf te laten komen, door eenzijdig over hen te schrijven en fotomomentjes te enceneren...héél objectief Evert :N
Evert werkt ook echt bij een objectief kwaliteitsmedium waarvan je beter wou verwachten ja.
  woensdag 14 november 2012 @ 13:17:56 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119198340
Opvallend eigenlijk, dat ze wel een ontbijt kan organiseren maar dat er buiten de deur gelunched moet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119198424
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:17 schreef Leandra het volgende:
Opvallend eigenlijk, dat ze wel een ontbijt kan organiseren maar dat er buiten de deur gelunched moet worden.
Zal ook wel catering geweest zijn. Hoe sneu ben je als je niet eens je eigen boterhammetjes kan maken.
  woensdag 14 november 2012 @ 13:23:13 #67
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119198515
En arme Badr was al 25 kilo kwijt, straks het dubbele natuurlijk, blijft iks van die mensen over joh
  woensdag 14 november 2012 @ 13:30:38 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119198743
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:20 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Zal ook wel catering geweest zijn. Hoe sneu ben je als je niet eens je eigen boterhammetjes kan maken.
Ik geloof er overigens niet veel van dat Estelle niet zou kunnen koken, ze laat zichzelf immers graag zien als de moeder die voor haar kinderen de bammetjes smeert voor ze naar school gaan.

Ze zal best graag uit eten gaan, maar ik vermoed dat ze prima in staat is een complete maaltijd op tafel te zetten, en helemaal om een paar broodjes te snijden en van wat olijfmayonaise, kipfilet, pijnboompitten en eikenbladsla te voorzien :9~
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119198788
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik geloof er overigens niet veel van dat Estelle niet zou kunnen koken, ze laat zichzelf immers graag zien als de moeder die voor haar kinderen de bammetjes smeert voor ze naar school gaan.

Ze zal best graag uit eten gaan, maar ik vermoed dat ze prima in staat is een complete maaltijd op tafel te zetten, en helemaal om een paar broodjes te snijden en van wat olijfmayonaise, kipfilet, pijnboompitten en eikenbladsla te voorzien :9~
Kunnen en willen is een verschil he ;)
pi_119198884
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:17 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat vind ik ook zo vreemd.
Neem dan gelijk brood mee voor tussen de middag.
  woensdag 14 november 2012 @ 13:37:26 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119198931
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:32 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Kunnen en willen is een verschil he ;)
Uiteaard, ik doe het ook liever niet, maar als je een stel kinderen een beetje gezond volwassen wilt krijgen dan kom je er bijna niet onderuit.
Tenzij de huishoudster niet alleen op zondag de bebloedde Sensationkleding in de was doet, maar ook dagelijks kookt.... dat zou me dan weer niet verbazen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 november 2012 @ 13:38:34 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119198961
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook zo vreemd.
Neem dan gelijk brood mee voor tussen de middag.
Mwah, dat zou ik zelfs niet doen, als er iets is waar ik een afkeer van heb dan is het van voorgesmeerde broodjes.
Hoewel dat met zo'n broodje kip nog redelijk te doen is :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119199020
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, dat zou ik zelfs niet doen, als er iets is waar ik een afkeer van heb dan is het van voorgesmeerde broodjes.
Hoewel dat met zo'n broodje kip nog redelijk te doen is :')
Nee, geen voorgesmeerde broodjes, maar gewoon een brood en beleg.
Of is dat heel ouderwets?
  woensdag 14 november 2012 @ 13:42:06 #74
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119199071
Wahahha als jullie de keuze hebben dan wil je toch ook gewoon buiten de deur lunchen?
Ik wel hoor, op een ander smaakt alles lekkerder als thuis
:9
  woensdag 14 november 2012 @ 13:47:26 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119199272
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:42 schreef barca1971 het volgende:
Wahahha als jullie de keuze hebben dan wil je toch ook gewoon buiten de deur lunchen?
Ik wel hoor, op een ander smaakt alles lekkerder als thuis
:9
Op een ander?? Nah... dat zie ik dan weer niet zitten :+

Overigens kookt mijn lief bijzonder goed, dus buiten de deur eten is niet per definitie smakelijker.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 november 2012 @ 13:50:34 #76
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119199363
Mijn lief kookt ook goed, hoef het zelf nooit te doen,maar de entourage doet natuurlijk ook wat, ff mensen kijken, je laten verwennen...denk dat dat het bij Badr en Estelle misschien ook wel was..

Dat en draaiboek 534 natuurlijk..seen en be seen om je onvoorwaardelijke liefde te laten zien
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 november 2012 @ 13:54:53 #77
22592 crew  Ole
pi_119199514
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:23 schreef tong80 het volgende:
Ik post het voor de laatste keer. En het is niet om Static te plagen.

Het eerste topic over deze zaak ging eerst op slot. :D

Sorry Static :)

ff checken hoor :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 13:55:46 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_119199544
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:54 schreef Ole het volgende:

[..]

ff checken hoor :P
Doe eens :D _O_

pi_119199676
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:50 schreef barca1971 het volgende:
Mijn lief kookt ook goed, hoef het zelf nooit te doen,maar de entourage doet natuurlijk ook wat, ff mensen kijken, je laten verwennen...denk dat dat het bij Badr en Estelle misschien ook wel was..

Dat en draaiboek 534 natuurlijk..seen en be seen om je onvoorwaardelijke liefde te laten zien
In de horeca, waar je niet mag komen. Ja, enorm goed plan _O_
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 november 2012 @ 14:01:36 #80
22592 crew  Ole
pi_119199719
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Doe eens :D _O_

Leuk teruglezen!
Ik was op vakantie toen de gate ontstond w/
  woensdag 14 november 2012 @ 14:03:20 #81
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119199755
Ow je hebt alle spanning en sensatie gemist!! GTST is er niks bij *O*

wel een fijne vakantie gehad?
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 14:04:01 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_119199773
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:01 schreef Ole het volgende:

[..]

Leuk teruglezen!
Ik was op vakantie toen de gate ontstond w/
:D Lag je niet in de lappenmand. ?

woensdag 14 november 2012 @ 14:05:13 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119199804
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou ja, Estelle wel natuurlijk, die mocht gewoon met Evert en Erik uit eten, alleen Badr mocht niet mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119199934
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, Estelle wel natuurlijk, die mocht gewoon met Evert en Erik uit eten, alleen Badr mocht niet mee.
Doggy bag dan maar :D
  woensdag 14 november 2012 @ 14:12:28 #85
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119200004
Ook vreemd dat niemand van de 'vrienden'van Estelle tegen haar zegt; nou meisje, wij blijven je vrienden maar wat deze man op zijn kerfstok heeft, keur ik niet goed dus hem hoef ik niet meer te zien, maar jij bent altijd welkom...

Dat doen mensen met empathie en een geweten toch? of ben ik nou gek..
pi_119200278
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja ga dan met je bammetje lekker wandelen door het park ofzo, zien mensen je ook onvoorwaardelijk liefhebben.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 14:21:27 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_119200284
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:12 schreef barca1971 het volgende:
Ook vreemd dat niemand van de 'vrienden'van Estelle tegen haar zegt; nou meisje, wij blijven je vrienden maar wat deze man op zijn kerfstok heeft, keur ik niet goed dus hem hoef ik niet meer te zien, maar jij bent altijd welkom...

Ja Je bent gek. Haar chirurg zegt dat ze idd toe is aan een gezichtstranplantatie. ;)

pi_119200315
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:12 schreef barca1971 het volgende:

Waar maak je uit op dat dit niet gebeurt?

In ieder geval lijkt het erop dat ze wel veel vrienden heeft verloren. De geruchten gaan in ieder geval dat zij geen graag geziene gast meer is op showbizzfeestjes. Sowieso die kliek van de de Bouvreitjes, Caroline Tensen, Danielle Overgaag, Leontine en Leco en dergelijke lijken me allemaal mensen die totaal niet met criminele activiteiten geassocieerd willen worden. En voor wie imago sowieso heel belangrijk is.

De mensen die nu om haar heen hangen, hebben veelal een zakelijk en/of financieel belang bij (het) stel.
pi_119200319
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja ga dan met je bammetje lekker wandelen door het park ofzo, zien mensen je ook onvoorwaardelijk liefhebben.
Bijvoorbeeld *;
pi_119200344
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dat is echt voor het plebs.
pi_119200383
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:23 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Dat is echt voor het plebs.
Dan met je blini´s met zalm en kaviaar en een fles cristal ofzo :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2012 @ 14:32:05 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119200610
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef barca1971 het volgende:
Hij gebruikt zijn werkgevers De telegraaf en SBS6 om Estelle en Badr beter uit de verf te laten komen, door eenzijdig over hen te schrijven en fotomomentjes te enceneren...héél objectief Evert :N
Kan, maar de Telegraaf is op zich toch niet zo positief over Badr Hari? :?
Het zou me niks verbazen als Evert ook intern als eens op het matje geroepen is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_119201340
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:32 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Kan, maar de Telegraaf is op zich toch niet zo positief over Badr Hari? :?
Het zou me niks verbazen als Evert ook intern als eens op het matje geroepen is.
Inderdaad, de berichtgeving vandaag op de voorpagina was niet heel positief hoor.
heb eerder het idee dat hij Estelle en Badr gebruikt om zijn zooi te verkopen. En in ruil voor inside info zorgt hij inderdaad zo nu en dan voor wat positieve media-exposure.. Maar echt slim is dat paarden-verhaal bijvoorbeeld niet, omdat zulke berichtgeving het beeld van Estelle die van alles kan behalve getuigen alleen maar versterkt.
pi_119201369
quote:
3s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:04 schreef piglet het volgende:

[..]

Ze hebben blijkbaar iets aangepast, de link is nu http://eversstaatop.538.n(...)s-met-shownieuws-94/

Die van Frank en Ronald moet ik nog gaan luisteren :D
die link werkt ook niet -O-
pi_119201576
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die link werkt ook niet -O-
Nou moe, wat zijn ze daar aan het doen? Alle fragmenten van vandaag zijn ineens offline -O-
pi_119201602
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:22 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Waar maak je uit op dat dit niet gebeurt?

In ieder geval lijkt het erop dat ze wel veel vrienden heeft verloren. De geruchten gaan in ieder geval dat zij geen graag geziene gast meer is op showbizzfeestjes. Sowieso die kliek van de de Bouvreitjes, Caroline Tensen, Danielle Overgaag, Leontine en Leco en dergelijke lijken me allemaal mensen die totaal niet met criminele activiteiten geassocieerd willen worden. En voor wie imago sowieso heel belangrijk is.

De mensen die nu om haar heen hangen, hebben veelal een zakelijk en/of financieel belang bij (het) stel.
leco is volgens mij soweiso afgehaakt sinds uitkwam dat stellemans hem gebruikte als excuus om stiekem met badr naar marrakech te gaan
pi_119201662
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

leco is volgens mij soweiso afgehaakt sinds uitkwam dat stellemans hem gebruikte als excuus om stiekem met badr naar marrakech te gaan
Zou ook afhaken, zeker ik van niks weet en de partner in kwestie mij daarover gaat opbellen ;)
pi_119201874
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:03 schreef piglet het volgende:

[..]

Nou moe, wat zijn ze daar aan het doen? Alle fragmenten van vandaag zijn ineens offline -O-
Misschien zijn ze bedreigt, zou me niks verbazen :')
Op dumpert staat wel een foto van ''het grapje''

Moderator / Miss SHO woensdag 14 november 2012 @ 15:30:48 #99
22592 crew  Ole
pi_119202408
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

:D Lag je niet in de lappenmand. ?

Ook. Toen ik terugkwam
pi_119202879
Joelle en Maxim hebben het maar druk. Vrijdag het huis versieren, dinsdag in de rechtbank aanwezig zijn en dan ook nog even Maggie ontmoeten:

quote:
Vriendin Ruud Gullit voorgesteld aan familie
Home » Prive
wo 14 nov 2012, 14:19
Vriendin Ruud Gullit voorgesteld aan familie van onze redactie
AMSTERDAM -
Margaritha, de Mexicaanse vlam van Ruud Gullit, heeft een bezoek gebracht aan Amsterdam om kennis te maken met de familie van de oud-voetballer.

De kinderen van Ruud zijn zeer te spreken over de nieuwe vriendin van hun vader, zo valt te lezen in Story. "Maggie heeft een ontwapenend karakter, waardoor mensen die haar niet kennen zich meteen op hun gemak voelen bij haar", legt Ruud uit.

Ook Ria, de moeder van de voormalige trainer, stond te trappelen om haar kersverse schoondochter te ontmoeten. "Mijn moeder heeft Maggie liefdevol omhelsd en welkom geheten in de familie. Een fantastisch moment voor mij."

Ruud heeft een tijdje bij Margaritha doorgebracht in haar woonplaats Miami. Via Skype heeft hij toen contact gehad met haar twee dochters.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2012 @ 16:31:38 #101
43556 miss_dynastie
pi_119204535
Jee, je zal maar uit dat stel gekken geboren zijn zeg ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')