Misschien is dat scenario 1a. Gewoon doen of je neus bloedt, dan lijkt het onschuldig.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo arrogant dat ze het gewoon zeggen.
Of het was geen bezoek maar een scenariobespreking...quote:Op woensdag 14 november 2012 09:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien is dat scenario 1a. Gewoon doen of je neus bloedt, dan lijkt het onschuldig.
Dat was het zeker, een ontbijtafspraak. Kijk, daar kan toch niemand iets achter zoeken in deze feestvreugde. Als je liefje vrij is, dan heb je normaliter de eerste dagen toch geen zin of tijd voor anderen, denk ik zo.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het was geen bezoek maar een scenariobespreking...
Scenario 3, 4 en 5 zullen inmiddels ook wel geschreven zijn.
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:36 schreef computergirl het volgende:
ik vond deze in het Parool gisteren wel leuk
[ afbeelding ]
Hein de Kort
Wat een idioot, die Gijrath... krijgt de rechtbank ook een veeg uit de pan. Niet naar de horeca en niet rechtstreeks of middellijk praten met getuigen, is dat nou zo moeilijk voor iemand met VWO-niveau?quote:Badr en Estelle in zak en as
AMSTERDAM -
Badr Hari en Estelle Cruijff zitten er volledig doorheen nu de vechtsporter opnieuw is opgepakt en voor de komende drie maanden achter slot en grendel zit.
“Badr is erg down dat het zo gelopen is”, zo zegt zijn advocate Benedict Ficq tegen Metro. “Hij had gehoopt dat de rechter anders zou beslissen. Ook Estelle is er helemaal kapot van. Ze vindt het verschrikkelijk.”
Hari werd maandag opnieuw opgepakt, nog geen drie dagen nadat hij onder voorwaarden was vrijgelaten. Tegen de voorwaarden in is hij in die periode in ten minste twee horecagelegenheden geweest. Ook heeft hij contact gezocht met twee getuigen. Zijn mentor Yves Gijrath sprak gisteren tegen De Telegraaf van een ‘triest persoonlijk drama.’ “Hij was oprecht van plan zijn leven te beteren en uit de gevangenis te blijven.”
Volgens Gijrath ligt de schuld ook deels bij de rechtbank. “Het weekeinde was ongelooflijk hectisch. De onduidelijkheid over de schorsingsvoorwaarden had niet mogen ontstaan. Dat is ook de rechtbank te verwijten
Dat was geen oplossing geweest, hij mocht gewoon geen contact hebben met getuigen...quote:Op woensdag 14 november 2012 10:13 schreef barca1971 het volgende:
Dit geld ook voor de kant van Evert en Eric, je doet het tenminste even telefonisch bespreken lijkt me als je het niet zeker weet..
Mij ook. De ene getuige mag je uitwonen en de andere niet eens aanspreken.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:17 schreef Leandra het volgende:
Geen horeca bezoeken en geen contact met getuigen, waarbij zijn vriendin Estelle de enige uitzondering is, lijkt mij ook verwarrend hoor....
Volgende keer maar geen uitzondering voor Estelle doen, dat maakt het vast minder verwarrend.
Hij is jarenlang overal mee weggekomen, ik denk dat hij nog steeds vanuit dat perspectief denkt.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:24 schreef WRH het volgende:
“Hij was oprecht van plan zijn leven te beteren en uit de gevangenis te blijven.”
ja, de volle 5 minuten had hij vast wel die intentie, of eigenlijk de tijd dat hij tegenover de rechter zat.
maar zo'n zinnetje geeft mij wel te denken: wat zijn eigenlijk zijn intenties?
is hij echt gewoon alleen maar arrogant en denkt hij met alles weg te kunnen komen?
is hij gewoon ongelooflijk dom? (klinkt wel logisch voor zijn line of work, domme kracht)
denkt hij uberhaupt wel eens over zijn toekomst, wat zou hij nu willen, de grootste bekendste criminele Marokkaan die dit land kent, incl groupies en fans en wanne be crimineeltjes?
bedoel, hij zal toch wel iets denken, soms?
ghehehehehequote:Op woensdag 14 november 2012 10:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Gisteren bij Powned. "Drie dwaze dagen"![]()
[ afbeelding ]
Nou zegt zo'n verhaal ook niet veel, volgens mij draait hij datzelfde riedeltje af bij iederequote:Op woensdag 14 november 2012 11:09 schreef utrecht1970 het volgende:
En Ruud deelt ook nog even een sneer uit:
Ruud Gullit heeft meer contact met familie sinds scheiding
AMSTERDAM - Ruud Gullit moest de laatste jaren kerst met zijn familie missen, maar dat zal dit jaar niet gebeuren. "Sinds mijn breuk met Estelle heb ik gelukkig weer meer contact."
Dit zegt Gullit in de Story. De oud-voetballer zegt dat kerst vieren met zijn familie de laatste jaren niet meer was voorgekomen.
"Ik ben dol op mijn moeder", zegt Gullit. "En al mijn ooms en tantes en hun kinderen."
De 50-jarige Gullit heeft zijn nieuwe vriendin Margarita Jimenez ook al voorgesteld aan zijn moeder. "Mijn moeder heeft haar liefdevol ontvangen en welkom geheten in de familie. Een fantastisch moment voor mij."
Amsterdam
Jimenez was voor het eerst bij Gullit in Amsterdam, nadat hij eerder bij haar in Miami was geweest om haar vrienden en familie te ontmoeten. Na drie maanden gaat het dan ook erg goed met hun relatie.
"Het voelt alsof we al heel lang samen zijn. We hebben de hele stad rondgereden, zijn naar het Leidseplein geweest en doen ook gewone dingen zoals samen naar de film gaan. Maar het fijnst vind ik nog dat Maggie mijn kinderen heeft ontmoet."
bron: nu.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |