abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 november 2012 @ 09:48:28 #26
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119192066
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn ook zo arrogant dat ze het gewoon zeggen.
Misschien is dat scenario 1a. Gewoon doen of je neus bloedt, dan lijkt het onschuldig. :+
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 14 november 2012 @ 09:48:40 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119192071
My Badr days...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 november 2012 @ 09:50:32 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119192113
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Misschien is dat scenario 1a. Gewoon doen of je neus bloedt, dan lijkt het onschuldig. :+
Of het was geen bezoek maar een scenariobespreking...
Scenario 3, 4 en 5 zullen inmiddels ook wel geschreven zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 november 2012 @ 09:53:48 #29
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119192172
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of het was geen bezoek maar een scenariobespreking...
Scenario 3, 4 en 5 zullen inmiddels ook wel geschreven zijn.
Dat was het zeker, een ontbijtafspraak. Kijk, daar kan toch niemand iets achter zoeken in deze feestvreugde. Als je liefje vrij is, dan heb je normaliter de eerste dagen toch geen zin of tijd voor anderen, denk ik zo.
  Admin woensdag 14 november 2012 @ 09:59:40 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119192329
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:36 schreef computergirl het volgende:
ik vond deze in het Parool gisteren wel leuk

[ afbeelding ]
Hein de Kort
_O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 14 november 2012 @ 10:00:39 #31
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119192357
Fiq zal wel snel exit zijn ben ik bang, ze zei zelf dat ze voor de deur had moeten gaan liggen om te checken wat wel en niet geoorloofd was. Maar dat gaat wat ver, Badr is immers geen kind maar een volwassene en Estelle ook. Als je contact heb met Eric Kuster die maandag gehoord gaat worden, dan weten alle partijen dat hij zich maandag moet melden en dat dat dus onder getuige valt..idem ditto Evert..denk eerlijk gezegd ook dat er al plannen werden gesmeed voor een mooie foto reportage in de Privé..damage control..en hun maar denken dat wij dat allemaal niet doorzien..
pi_119192432
Toch vind ik het vreemd van Fiqc, zij heeft 3 uur lang de blaren op haar tong staan praten om Badr vrij te krijgen en dan zou ze hem niet op het hart gedrukt hebben om zich precies aan de beperkingen te houden?
  woensdag 14 november 2012 @ 10:06:26 #33
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119192527
Ze zal het wel gezegd hebben, maar niet iedereen bij naam en toenaam, dat zou ik nogal beledigend voor mijn intelligentie hebben gevonden om als een klein kind te worden behandeld; dit is wel horeca, dat niet, die is een getuige die niet..maarja aan de andere kant, misschien om deze situatie te voorkomen was het wel handiger geweest. Het is immers geen kattepis om de voorwaarden van de rechter te schenden
pi_119192582
Ze kent hem toch zo langzamerhand wel.
  woensdag 14 november 2012 @ 10:13:42 #35
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119192732
true ze weet hoe hardleers en arrogant hij kan zijn en ook van zijn moeite met gezag ~O> als een beest over hem moeten waken..maarja dat had Estelle natuurlijk ook kunnen doen, het zegt veel dat zij ook niet het beseaf had dat ze in overtreding waren, haast ongeloofelijk dat er van 2 volwassen mensen niet tenminste 1 is die zegt; dit kunnen we beter niet doen, en die gewoon schijnt te vergeten dat huisvrienden als Evert en Eric ook gewoon tot getuigen behoren en dat er dus ook daar het besef niet komt dat dat ook niet mag..

Dit geld ook voor de kant van Evert en Eric, je doet het tenminste even telefonisch bespreken lijkt me als je het niet zeker weet..
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2012 @ 10:14:00 #36
43556 miss_dynastie
pi_119192739
De Telegraaf heeft weer een nieuw artikeltje....

quote:
Badr en Estelle in zak en as
AMSTERDAM -
Badr Hari en Estelle Cruijff zitten er volledig doorheen nu de vechtsporter opnieuw is opgepakt en voor de komende drie maanden achter slot en grendel zit.

“Badr is erg down dat het zo gelopen is”, zo zegt zijn advocate Benedict Ficq tegen Metro. “Hij had gehoopt dat de rechter anders zou beslissen. Ook Estelle is er helemaal kapot van. Ze vindt het verschrikkelijk.”

Hari werd maandag opnieuw opgepakt, nog geen drie dagen nadat hij onder voorwaarden was vrijgelaten. Tegen de voorwaarden in is hij in die periode in ten minste twee horecagelegenheden geweest. Ook heeft hij contact gezocht met twee getuigen. Zijn mentor Yves Gijrath sprak gisteren tegen De Telegraaf van een ‘triest persoonlijk drama.’ “Hij was oprecht van plan zijn leven te beteren en uit de gevangenis te blijven.”

Volgens Gijrath ligt de schuld ook deels bij de rechtbank. “Het weekeinde was ongelooflijk hectisch. De onduidelijkheid over de schorsingsvoorwaarden had niet mogen ontstaan. Dat is ook de rechtbank te verwijten
Wat een idioot, die Gijrath... krijgt de rechtbank ook een veeg uit de pan. Niet naar de horeca en niet rechtstreeks of middellijk praten met getuigen, is dat nou zo moeilijk voor iemand met VWO-niveau? :')

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:13 schreef barca1971 het volgende:
Dit geld ook voor de kant van Evert en Eric, je doet het tenminste even telefonisch bespreken lijkt me als je het niet zeker weet..
Dat was geen oplossing geweest, hij mocht gewoon geen contact hebben met getuigen...
  woensdag 14 november 2012 @ 10:17:53 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119192834
Geen horeca bezoeken en geen contact met getuigen, waarbij zijn vriendin Estelle de enige uitzondering is, lijkt mij ook verwarrend hoor....
Volgende keer maar geen uitzondering voor Estelle doen, dat maakt het vast minder verwarrend.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 november 2012 @ 10:18:21 #38
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119192847
Het had ook veel uitgemaakt dat ze zich gewoon gedeisd hadden gehouden, niet gaan shoppen op de Cornelis Schuyt, geen broodjes buiten de deur, kan Badr nog zo hard roepen dat hij een man is die nou eenmaal buiten de deur luncht...je gaat je vrijheid niet zo dom op het spel zetten..lijkt me ook dat je helemaal geen zin hebt in bezoek en eigenlijk alleen maar samen wil zijn..maar blijkbaar ligt dat bij hun anders
pi_119193004
“Hij was oprecht van plan zijn leven te beteren en uit de gevangenis te blijven.”

ja, de volle 5 minuten had hij vast wel die intentie, of eigenlijk de tijd dat hij tegenover de rechter zat.
maar zo'n zinnetje geeft mij wel te denken: wat zijn eigenlijk zijn intenties?
is hij echt gewoon alleen maar arrogant en denkt hij met alles weg te kunnen komen?
is hij gewoon ongelooflijk dom? (klinkt wel logisch voor zijn line of work, domme kracht)
denkt hij uberhaupt wel eens over zijn toekomst, wat zou hij nu willen, de grootste bekendste criminele Marokkaan die dit land kent, incl groupies en fans en wanne be crimineeltjes?
bedoel, hij zal toch wel iets denken, soms?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119193040
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:17 schreef Leandra het volgende:
Geen horeca bezoeken en geen contact met getuigen, waarbij zijn vriendin Estelle de enige uitzondering is, lijkt mij ook verwarrend hoor....
Volgende keer maar geen uitzondering voor Estelle doen, dat maakt het vast minder verwarrend.
Mij ook. De ene getuige mag je uitwonen en de andere niet eens aanspreken.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2012 @ 10:27:40 #41
43556 miss_dynastie
pi_119193066
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:24 schreef WRH het volgende:
“Hij was oprecht van plan zijn leven te beteren en uit de gevangenis te blijven.”

ja, de volle 5 minuten had hij vast wel die intentie, of eigenlijk de tijd dat hij tegenover de rechter zat.
maar zo'n zinnetje geeft mij wel te denken: wat zijn eigenlijk zijn intenties?
is hij echt gewoon alleen maar arrogant en denkt hij met alles weg te kunnen komen?
is hij gewoon ongelooflijk dom? (klinkt wel logisch voor zijn line of work, domme kracht)
denkt hij uberhaupt wel eens over zijn toekomst, wat zou hij nu willen, de grootste bekendste criminele Marokkaan die dit land kent, incl groupies en fans en wanne be crimineeltjes?
bedoel, hij zal toch wel iets denken, soms?
Hij is jarenlang overal mee weggekomen, ik denk dat hij nog steeds vanuit dat perspectief denkt.
pi_119193117
dat hij misschien een soort van 'buiten de realiteit staan' gevoel heeft.
het komt op mij inmiddels ook wel een beetje over als zo'n 15 jarig meisje bij de eerste keer sex en de gedachte 'nee mij overkomt dat niet'

dat of hij kijkt echt veel te veel slechte Amerikaanse films, want hij doet echt als in slechte films en lijkt niet te begrijpen dat de echte wereld niet zo in elkaar steekt.
  woensdag 14 november 2012 @ 10:32:02 #43
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119193177
Dat denk ik ook, dat hij denkt dat hij overal mee weg komt, die gedachten zijn een 2e natuur voor hem, dat krijg je er echt niet binnen 1 dag weer uit, ook niet als je een rechter bent of advocaat of politieagent. Waar een normaal mens hierdoor geintimideerd zou raken heeft niemand enig vat op Badr..megalomane gedachtengang heeft hij en als hij nooit eerder tot de orde is geroepen zie je wat er gebeurd als iemand dat uiteindelijk wel doet..dan krijg je dit..hoe interessant de menselijke psyche wel niet is blijkt wel uit deze gate
  woensdag 14 november 2012 @ 10:43:50 #44
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119193470
Gisteren bij Powned. "Drie dwaze dagen" _O-

pi_119193679
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Gisteren bij Powned. "Drie dwaze dagen" _O-

[ afbeelding ]
ghehehehehe :')
pi_119193748
Bij even kort gebrek aan nuttig werk dit uur heb ik dit interview nog eens bekeken zonder geluid:
http://www.shownieuws.tv/(...)met-estelle-cruijff/

En even gecombineerd met deze site: http://www.businessballs.com/body-language.htm#eyes-body-language
dat levert best leuke dingen op!
Estelle kijkt vrij veel naar rechts, volgens de site betekent dat: Eyes tend to look right when the brain is imagining or creating, and left when the brain is recalling or remembering. looking right (generally) eyes creating, fabricating, guessing, lying, storytelling Creating here is basically making things up and saying them. Depending on context this can indicate lying, but in other circumstances, for example, storytelling to a child, this would be perfectly normal. Looking right and down indicates accessing feelings, which again can be a perfectly genuine response or not, depending on the context, and to an extent the person.

Toch grappig :)
pi_119194092
Vanmorgen bij Evers staat op was Evert S. bijna verbolgen over het feit dat ze Badr weer hadden opgepakt. Hij zei het niet zo met zoveel woorden, maar ik hoorde toch vooral een 'het stelde allemaal niet zoveel voor, het is gewoon een hetze' instelling.
Item is terug te luisteren op http://eversstaatop.538.n(...)s-met-shownieuws-93/

O, ja en zijn bezoekje was heus niet waar de rechter over gevallen was, want hij was niet bij Sensation geweest en was al verhoord :')
pi_119194209
En Ruud deelt ook nog even een sneer uit:

Ruud Gullit heeft meer contact met familie sinds scheiding
AMSTERDAM - Ruud Gullit moest de laatste jaren kerst met zijn familie missen, maar dat zal dit jaar niet gebeuren. "Sinds mijn breuk met Estelle heb ik gelukkig weer meer contact."
Dit zegt Gullit in de Story. De oud-voetballer zegt dat kerst vieren met zijn familie de laatste jaren niet meer was voorgekomen.
"Ik ben dol op mijn moeder", zegt Gullit. "En al mijn ooms en tantes en hun kinderen."

De 50-jarige Gullit heeft zijn nieuwe vriendin Margarita Jimenez ook al voorgesteld aan zijn moeder. "Mijn moeder heeft haar liefdevol ontvangen en welkom geheten in de familie. Een fantastisch moment voor mij."

Amsterdam
Jimenez was voor het eerst bij Gullit in Amsterdam, nadat hij eerder bij haar in Miami was geweest om haar vrienden en familie te ontmoeten. Na drie maanden gaat het dan ook erg goed met hun relatie.

"Het voelt alsof we al heel lang samen zijn. We hebben de hele stad rondgereden, zijn naar het Leidseplein geweest en doen ook gewone dingen zoals samen naar de film gaan. Maar het fijnst vind ik nog dat Maggie mijn kinderen heeft ontmoet."

bron: nu.nl
pi_119194400
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:09 schreef utrecht1970 het volgende:
En Ruud deelt ook nog even een sneer uit:

Ruud Gullit heeft meer contact met familie sinds scheiding
AMSTERDAM - Ruud Gullit moest de laatste jaren kerst met zijn familie missen, maar dat zal dit jaar niet gebeuren. "Sinds mijn breuk met Estelle heb ik gelukkig weer meer contact."
Dit zegt Gullit in de Story. De oud-voetballer zegt dat kerst vieren met zijn familie de laatste jaren niet meer was voorgekomen.
"Ik ben dol op mijn moeder", zegt Gullit. "En al mijn ooms en tantes en hun kinderen."

De 50-jarige Gullit heeft zijn nieuwe vriendin Margarita Jimenez ook al voorgesteld aan zijn moeder. "Mijn moeder heeft haar liefdevol ontvangen en welkom geheten in de familie. Een fantastisch moment voor mij."

Amsterdam
Jimenez was voor het eerst bij Gullit in Amsterdam, nadat hij eerder bij haar in Miami was geweest om haar vrienden en familie te ontmoeten. Na drie maanden gaat het dan ook erg goed met hun relatie.

"Het voelt alsof we al heel lang samen zijn. We hebben de hele stad rondgereden, zijn naar het Leidseplein geweest en doen ook gewone dingen zoals samen naar de film gaan. Maar het fijnst vind ik nog dat Maggie mijn kinderen heeft ontmoet."

bron: nu.nl
Nou zegt zo'n verhaal ook niet veel, volgens mij draait hij datzelfde riedeltje af bij iedere
nieuwe vriendin/vrouw :')
pi_119194473
Hij doet het voorkomen dat het door Estelle komt dat hij zijn kinderen minder zag en niet met de hele familie kerst vierde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')