abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119194551
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij doet het voorkomen dat het door Estelle komt dat hij zijn kinderen minder zag en niet met de hele familie kerst vierde
Ja, daarom :+ Ruud lijkt me niet het type om zich tegen te laten houden als hij zijn moedertje
of Tante's wil zien dus lijkt mij een beetje onzin.

Maar goed, ik kan me indenken dat hij ook graag een trapje na wil geven, al is het maar een
kleintje oO<
pi_119194575
Ik kan die link met Santegoeds niet terugvinden, pagina is verdwenen!

Maar wel deze: Frank en Ronald de Boer vertellen wat Badr op zijn broodje had
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 11:23:30 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_119194612
Ik post het voor de laatste keer. En het is niet om Static te plagen.

Het eerste topic over deze zaak ging eerst op slot. :D

Sorry Static :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119194642
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:22 schreef single_queen het volgende:

:D
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 11:24:41 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_119194646
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:03 schreef eskil het volgende:
Toch vind ik het vreemd van Fiqc, zij heeft 3 uur lang de blaren op haar tong staan praten
It hurts man. :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 11:25:05 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_119194654
quote:

_O_

Moderator woensdag 14 november 2012 @ 11:35:35 #57
184769 crew  Deisyy
pi_119194967
Volgens Santegoeds is Badr Hari maandagavond met veel vertoon bij Estelle thuis opgehaald, het arrestatieteam was echt niet nodig geweest, want justitie had hem net zo goed kunnen bellen om te vragen of hij langs wilde komen, dan had Badr dat heus wel gedaan.

Net zoals die schoenen die hij wel even langs bracht :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 14 november 2012 @ 11:38:12 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119195046
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:29 schreef WRH het volgende:
dat hij misschien een soort van 'buiten de realiteit staan' gevoel heeft.
het komt op mij inmiddels ook wel een beetje over als zo'n 15 jarig meisje bij de eerste keer sex en de gedachte 'nee mij overkomt dat niet'

dat of hij kijkt echt veel te veel slechte Amerikaanse films, want hij doet echt als in slechte films en lijkt niet te begrijpen dat de echte wereld niet zo in elkaar steekt.
Wat dat betreft viel het mij in het eerste interview met Estelle op dat ze zo onder de indruk was van de ontvangst die Badr in Marokko kreeg....
Estelle, onder de indruk. Geen bijstandsmoeder uit Woensel-West, maar mevrouw Gullit-Cruijff.

Achteraf vraag ik me tevens af of ze werkelijk zo onder de indruk was, of dat dat al onderdeel was van de Badr-verheerlijking die vanaf dat moment van de Privé afspatte.
Scenario 0.3 dus zeg maar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 11:40:19 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_119195134
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:35 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Santegoeds is Badr Hari maandagavond met veel vertoon bij Estelle thuis opgehaald, het arrestatieteam was echt niet nodig geweest, want justitie had hem net zo goed kunnen bellen om te vragen of hij langs wilde komen, dan had Badr dat heus wel gedaan.

Net zoals die schoenen die hij wel even langs bracht :')
:D

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 november 2012 @ 11:52:22 #60
163650 Greys
pi_119195581
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:06 schreef Muis006 het volgende:
Last christmas, I spent it with Ruud
But it didn't work out, de scheiding was bruut
This year, to save me from tears
I'll spend it with Ba- laat maar
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119196026
quote:

Ze hebben blijkbaar iets aangepast, de link is nu http://eversstaatop.538.n(...)s-met-shownieuws-94/

Die van Frank en Ronald moet ik nog gaan luisteren :D
  woensdag 14 november 2012 @ 12:36:03 #62
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119197075
Ze blijven de boel maar bagatelliseren, als je de regels overtreedt komt de politie aan je deur, dat geldt ook als je naam Badr Hari is en je toevallig Estelle Gullit hebt gescoord. Het wordt tijd dat ze men. Santegoeds ook eens onder de loep leggen. Van journalistieke objectiviteit is absoluut geen sprake meer. Hij gebruikt zijn werkgevers De telegraaf en SBS6 om Estelle en Badr beter uit de verf te laten komen, door eenzijdig over hen te schrijven en fotomomentjes te enceneren...héél objectief Evert :N
pi_119198056
quote:
Geen medelijden met kickbokser Badr Hari

Badr Hari tooont andermaal dat hij zijn eigen regels hanteert - en hij was al geen sieraad voor de sport. Voor zijn slachtoffers is het goed nieuws dat hij de komende tijd in de gevangenis zit

Door Gerlof Leistra

Dat Badr Hari weer in de cel zit, is volkomen terecht. De omstreden 27-jarige kickbokser heeft de voorwaarden voor de schorsing van zijn voorlopige hechtenis geschonden.

Tegen de afspraken in zat hij het afgelopen weekend twee keer in een horecagelegenheid en - erger - hij sprak met diverse getuigen in zijn strafzaak.

Mishandeling
Hari wordt verdacht van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink, en van een aantal gevallen van mishandeling. Zijn voorlopige hechtenis was afgelopen vrijdag geschorst omdat de rechtbank onvoldoende bewijs zag voor poging tot doodslag.

Daarmee verviel de grond voor preventieve hechtenis, zeer tegen de zin van het Openbaar Ministerie (OM).

Onnozel
Het is allemaal ronduit onnozel. Wellicht had zijn advocaat de voorwaarden voor schorsing beter moeten uitleggen, maar Hari weet heel goed dat hij geen contact mocht hebben met getuigen.

Een van zijn gesprekspartners zou nota bene de volgende dag worden gehoord.

Wat dat betreft zit Hari fout en toont hij opnieuw dat hij zijn eigen regels hanteert en zich door niemand de les laat lezen.

Opluchting
Voor zijn slachtoffers is de nieuwe hechtenis een opluchting. Zij komen hem voorlopig niet tegen in Amsterdam en zullen zich iets minder bedreigd voelen. Met Hari hoeft intussen niemand medelijden te hebben.

De kans dat hij straks wordt veroordeeld voor poging tot doodslag, is niet groot, tenzij het OM aanvullend bewijs weet te verzamelen. Maar ook op zware mishandeling staat een stevige celstraf.

Met zijn loopbaan als topsporter lijkt het definitief gedaan. Door zijn onbezonnen acties was hij toch al geen sieraad voor de sport.
bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_119198069
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef barca1971 het volgende:
Ze blijven de boel maar bagatelliseren, als je de regels overtreedt komt de politie aan je deur, dat geldt ook als je naam Badr Hari is en je toevallig Estelle Gullit hebt gescoord. Het wordt tijd dat ze men. Santegoeds ook eens onder de loep leggen. Van journalistieke objectiviteit is absoluut geen sprake meer. Hij gebruikt zijn werkgevers De telegraaf en SBS6 om Estelle en Badr beter uit de verf te laten komen, door eenzijdig over hen te schrijven en fotomomentjes te enceneren...héél objectief Evert :N
Evert werkt ook echt bij een objectief kwaliteitsmedium waarvan je beter wou verwachten ja.
  woensdag 14 november 2012 @ 13:17:56 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119198340
Opvallend eigenlijk, dat ze wel een ontbijt kan organiseren maar dat er buiten de deur gelunched moet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119198424
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:17 schreef Leandra het volgende:
Opvallend eigenlijk, dat ze wel een ontbijt kan organiseren maar dat er buiten de deur gelunched moet worden.
Zal ook wel catering geweest zijn. Hoe sneu ben je als je niet eens je eigen boterhammetjes kan maken.
  woensdag 14 november 2012 @ 13:23:13 #67
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119198515
En arme Badr was al 25 kilo kwijt, straks het dubbele natuurlijk, blijft iks van die mensen over joh
  woensdag 14 november 2012 @ 13:30:38 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119198743
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:20 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Zal ook wel catering geweest zijn. Hoe sneu ben je als je niet eens je eigen boterhammetjes kan maken.
Ik geloof er overigens niet veel van dat Estelle niet zou kunnen koken, ze laat zichzelf immers graag zien als de moeder die voor haar kinderen de bammetjes smeert voor ze naar school gaan.

Ze zal best graag uit eten gaan, maar ik vermoed dat ze prima in staat is een complete maaltijd op tafel te zetten, en helemaal om een paar broodjes te snijden en van wat olijfmayonaise, kipfilet, pijnboompitten en eikenbladsla te voorzien :9~
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119198788
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik geloof er overigens niet veel van dat Estelle niet zou kunnen koken, ze laat zichzelf immers graag zien als de moeder die voor haar kinderen de bammetjes smeert voor ze naar school gaan.

Ze zal best graag uit eten gaan, maar ik vermoed dat ze prima in staat is een complete maaltijd op tafel te zetten, en helemaal om een paar broodjes te snijden en van wat olijfmayonaise, kipfilet, pijnboompitten en eikenbladsla te voorzien :9~
Kunnen en willen is een verschil he ;)
pi_119198884
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:17 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat vind ik ook zo vreemd.
Neem dan gelijk brood mee voor tussen de middag.
  woensdag 14 november 2012 @ 13:37:26 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119198931
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:32 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Kunnen en willen is een verschil he ;)
Uiteaard, ik doe het ook liever niet, maar als je een stel kinderen een beetje gezond volwassen wilt krijgen dan kom je er bijna niet onderuit.
Tenzij de huishoudster niet alleen op zondag de bebloedde Sensationkleding in de was doet, maar ook dagelijks kookt.... dat zou me dan weer niet verbazen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 november 2012 @ 13:38:34 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119198961
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook zo vreemd.
Neem dan gelijk brood mee voor tussen de middag.
Mwah, dat zou ik zelfs niet doen, als er iets is waar ik een afkeer van heb dan is het van voorgesmeerde broodjes.
Hoewel dat met zo'n broodje kip nog redelijk te doen is :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119199020
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, dat zou ik zelfs niet doen, als er iets is waar ik een afkeer van heb dan is het van voorgesmeerde broodjes.
Hoewel dat met zo'n broodje kip nog redelijk te doen is :')
Nee, geen voorgesmeerde broodjes, maar gewoon een brood en beleg.
Of is dat heel ouderwets?
  woensdag 14 november 2012 @ 13:42:06 #74
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119199071
Wahahha als jullie de keuze hebben dan wil je toch ook gewoon buiten de deur lunchen?
Ik wel hoor, op een ander smaakt alles lekkerder als thuis
:9
  woensdag 14 november 2012 @ 13:47:26 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119199272
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:42 schreef barca1971 het volgende:
Wahahha als jullie de keuze hebben dan wil je toch ook gewoon buiten de deur lunchen?
Ik wel hoor, op een ander smaakt alles lekkerder als thuis
:9
Op een ander?? Nah... dat zie ik dan weer niet zitten :+

Overigens kookt mijn lief bijzonder goed, dus buiten de deur eten is niet per definitie smakelijker.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')