kan je dan tegenwoordig die oude loks en dat perron gratis bezoeken? alvorens je wereld 4 zelf ingaat?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef Bitlord het volgende:
Inderdaad ja. Eerlijkheidshalve denk ik dat de functie als OV-station minimaal zal zijn: de trein rijdt niet in de spitsuren, de bewoning en bedrijvigheid zijn minimaal en lijn 3 komt elke 10 minuten erg dicht in de buurt van het station.
Ligt waar je start, halte van lijn 3 is wel een stukje lopen vanaf Maliebaan station, wij hebben wel een keer overwogen om vanaf daar op vakantie te gaanquote:Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik denk het niet: Centraal-Maliebaan duurt 15-19 minuten, en de bus is er een stuk sneller volgens mij
Jep. De oude trap aan de noordzijde van het station is overigens buiten gebruikmdus je kunt niet op die manier het museum binnensneackenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
kan je dan tegenwoordig die oude loks en dat perron gratis bezoeken? alvorens je wereld 4 zelf ingaat?
Terug naar de 80's.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:56 schreef Bitlord het volgende:
Terugkomend op die doorrijdende Thalys naar het noorden: je kunt het gelijk, en om de bezetting wat op te schroeven, er een hoogwaardige Superintercity van maken voor forensen die dagelijks van groningen naar de Randstad rijden.
Utrecht, fotobijschrift aangepast.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:02 schreef b2py het volgende:
Is dat den haag c? Kan het helemaal niet zo voor me halen... :s
Is voorschrift bij rijden met weerstandslocs: die vragen bij aanzet een grote stroom terwijl de snelheid laag is. Door twee stroomafnemers op, heb je een groter contactoppervlak dus kleinere kans op doorbranden van de bovenleiding.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is het nut van 2 pantografen tegelijk omhoog?
Met wegrijden, de grote stroomlopen verdelen...quote:Op donderdag 15 november 2012 09:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is het nut van 2 pantografen tegelijk omhoog?
Die is ook aardig veranderd dan zeg, in al die jaren!quote:Op donderdag 15 november 2012 09:10 schreef Duvel het volgende:
Perronkappen negeren, zie de flat in de verte. Da's de Katreinetoren.
http://www.struktonbouw.c(...)htKatreinetoren.aspxquote:Op donderdag 15 november 2012 09:22 schreef V2 het volgende:
[..]
Die is ook aardig veranderd dan zeg, in al die jaren!
Ik weet hoe 't er nu uitziet jaquote:Op donderdag 15 november 2012 09:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
http://www.struktonbouw.c(...)htKatreinetoren.aspx
Daarom ook dat linkje.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:24 schreef V2 het volgende:
[..]
Ik weet hoe 't er nu uitziet jakom er bijna wekelijks. Ik wist alleen niet dat 't gebouw een midlife-revisie had ondergaan
want het ziet er zeker niet uit als een gebouw dat er in de jaren tachtig al stond!
Huh, voor die trein naar het museum is toch een speciaal kaartje nodig, of hebben ze dat nu afgeschaft?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef Bitlord het volgende:
Vanaf vandaag kun je ook in- en uitchecken op Utrecht Maliebaan. Zou het station hierdoor nog een kleine forensenfunctie kunnen vervullen?
dat kaartje vervalt jaquote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef ReisT het volgende:
[..]
Huh, voor die trein naar het museum is toch een speciaal kaartje nodig, of hebben ze dat nu afgeschaft?
Ik hoor toch geregeld geluiden dat Plan V nou niet bepaald het summum van comfort is... Maar dat is inderdaad vooral online, de reguliere reiziger hoor je er niet echt over. Totdat er iets nieuws rijdt. En SGMm wordt al als "nieuw" gezien waar nu alleen Plan V rijdt _0-quote:Op donderdag 15 november 2012 00:50 schreef Bitlord het volgende:
Apart eigenlijk, een dieselbus uit 1967 is aftands en kan niet anders dan een museumbus zijn. Tegelijkertijd rijden de treinen uit hetzelfde jaar nog vrolijk rond en wordt er niet écht over geklaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |