quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brokken speculaas..Dus ja.
Zie je dat de aaismiley wel bestaat ?quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:23 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk dat gezichtje van Donkey dan![]()
Lijkt op mij.
Echt harteloos.quote:
Gewoon badedas nohquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wauw, bodylotion voor onder de douche
Dat lijkt me wel wat
de moeder van 2nootjesquote:
ik heb wel wat lotion uit mijn body voor jequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wauw, bodylotion voor onder de douche
Dat lijkt me wel wat
Zow in muh sasquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb wel wat lotion uit mijn body voor je
Nou en ik heb tenminste een moeder. Jij bent geadopteerd, rotkind.quote:
Ow je hebt ze gwn uit je kut gepakt, en het aan gegeven?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb niet met je moeder geschaard noh.
ben niet eens geadopteerd. Gewoon voor iemands huis gelegd in een mandjequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en ik heb tenminste een moeder. Jij bent geadopteerd, rotkind.
Nee ik heb d'r kussen gepakt en tussen m'n benen gewreven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Ow je hebt ze gwn uit je kut gepakt, en het aan gegeven?
zal jou eens tussen je benen wrijven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb d'r kussen gepakt en tussen m'n benen gewreven.
En daarna nog in het mandje gespuugt denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ben niet eens geadopteerd. Gewoon voor iemands huis gelegd in een mandje
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En daarna nog in het mandje gespuugt denk ik
Ze heeft niet eens een kussen, volgens mij heb je mijn kussen gepakt, en dat is nog wel meer dan schaamluizen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb d'r kussen gepakt en tussen m'n benen gewreven.
Ehh.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een kussen, volgens mij heb je mijn kussen gepakt, en dat is nog wel meer dan schaamluizen.
Dafuq am i readin'quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een kussen, volgens mij heb je mijn kussen gepakt, en dat is nog wel meer dan schaamluizen.
Nog meer dan dat zelfs?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Weet ik ´t.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom hoepel jij niet effe lekker op?
Hoepel lekker zelf op, kut.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom hoepel jij niet effe lekker op?
Hek toch al.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
krijg jij nou maar tering aan je vinger, pik.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die heb jij toch? dus dan kan ik je daarmee aanspreken?
Ik wens niet zo behandeld te worden door een vrouw zoals jij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg dan maar gewoon genitale herpes
Uw wens is niet bevel dus hou je bek gewoon.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wens niet zo behandeld te worden door een vrouw zoals jij.
Liever niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uw wens is niet bevel dus hou je bek gewoon.
Smeer jij nou maar vaseline in je haar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uw wens is niet bevel dus hou je bek gewoon.
Daar word m'n haar droog van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:17 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Smeer jij nou maar vaseline in je haar.
Heb ook vuisten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, je verveelt me met je kleine piemel.
Plaats die maar op je oogquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, je verveelt me met je kleine piemel.
Faal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben best een schatje volgens nootjes
Als je het over jezelf hebt dan geef ik je gelijk!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En mij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, die likbeurt kun je vergeten. Kutwijf.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee deze is beter DAN die andere
Ik neem Fas wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, die likbeurt kun je vergeten. Kutwijf.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een andere fokker
Verkapt melden van een vrijwilliger, dit.quote:
Waarom niet?quote:
Was geen aanval naar jou toe, maar weet dat ze me graag wil.quote:
Da's net Monique Smit man.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:44 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Mr. Marielle van Essen.
Jij bent degene hier die zo dol is op chocolaquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was geen aanval naar jou toe, maar weet dat ze me graag wil.
Ze vraagt er best wel erg om.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:44 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Mr. Marielle van Essen.
She's way out of your league.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's net Monique Smit man.. Met Chantal d'r kapsel.
.
Nee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Verkapt melden van een vrijwilliger, dit.
Ohja, kut.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
She's way out of your league.
Wie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:50 schreef Sinosappel het volgende:
Hadden jullie dat fragment gezien met die Monique Smit hater?
What about no?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:44 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Mr. Marielle van Essen.
Je maakt een grapje neem ik aan.quote:
Die met die bolle kop, ik ken haar wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of hoe dat zusje van Jan Smit ook heet...
Naja nee dus.
Het is natuurlijk How about noquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je maakt een grapje neem ik aan.
Jij zou haar zo hard gevenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die met die bolle kop, ik ken haar wel.
En dan naderhand zo doen van: "Ik heb haar gedaan."quote:
Nee?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je maakt een grapje neem ik aan.
Ik zie het nu pas, ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het is natuurlijk How about no
Ok.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:53 schreef Fascination het volgende:
Die "bolle" kop heeft ze overigens allang niet meer.
Wat kun je niet leuk aan haar vinden?quote:
Niet zo bol als eerst, maar het is een beetje de vorm van haar gezicht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:53 schreef Fascination het volgende:
Die "bolle" kop heeft ze overigens allang niet meer.
Aan Monique Smit bedoel je?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat kun je niet leuk aan haar vinden?Ik snap jullie soms echt niet.
Ja, hier.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan naderhand zo doen van: "Ik heb haar gedaan."
Nee, die advocate die ik daarvoor postte.quote:
Haar gezicht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat kun je niet leuk aan haar vinden?Ik snap jullie soms echt niet.
Oh die, meh ja, ze is wel guitig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die advocate die ik daarvoor postte.
Seriously.quote:
Haar neus vind ik ook niet zo mooi nee, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seriously.!!! Neusvleugel 1 mm te breed?
0.9 mm.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seriously.!!! Neusvleugel 1 mm te breed?
"quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Zosk het volgende:
Ze is niet lelijk, maar zou haar niet doen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Zosk het volgende:
Ze is niet lelijk, maar zou haar niet doen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:59 schreef Salatrel het volgende:
gewoon een papieren zak over je eigen hoofd voor het geval die van haar eraf valt
Dat kan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niks, gewoon lekker vroom doen.
Jij hebt echt overdreven eisen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is er nou? Meer voor jou toch, shit.
quote:
quote:
Nu misselijk?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
Ik had die hotdogs niet moeten eten.
Dat nog niet, wel erg vol.quote:
Verzamelen zo onder de dekens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:05 schreef Sinosappel het volgende:
Dat worden weer scheetjes in bed laten straks Fas
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:05 schreef Sinosappel het volgende:
Intussen al veel ":') "-emoticons verzameld?quote:
Klopt en dat ben ik ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt echt overdreven eisen.Ik zou bijna denken dat je een beta zolderkamernerd bent.
Dat is altijd, maar in je slaap heb je het niet door.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:05 schreef Sinosappel het volgende:
Nee, die post ik echt nooit meer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Intussen al veel ":') "-emoticons verzameld?
Ik vond het best hilarisch toen mijn eerste vriendin ineens in haar slaap liep te knetteren. Zij zich kapot schamen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is altijd, maar in je slaap heb je het niet door.
Jammer.quote:
Slapeloze nacht?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het best hilarisch toen mijn eerste vriendin ineens in haar slaap liep te knetteren. Zij zich kapot schamen.
Best kut is dat. Voel me nu flauwtjes maar ben te lui om te koken ofzo. Maar wat kwark naar binnen lepelen straks ofzoquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt wel echt donderslagen dan.
Lithia is de scharrel van DancingPhoebe.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt wel echt donderslagen dan.
Nee, ik kwam terug van uitgaan. En steeds geluiden dit dat. Zo inhoudend lachen.quote:
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef Lithia het volgende:
[..]ik slaap zelfs door aardbevingen.
Bwhehe, die user sowieso.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lithia is de scharrel van DancingPhoebe.![]()
In limboland komen ze af en toe.quote:
Door reuk of gehoor?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:09 schreef Sinosappel het volgende:
Laatst werd ik wakker van een scheet maar wist niet of het nou m'n eigen was of die van m'n vriend.
Weet ook nog niet wat nou beter is
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn tong kapot gebeten in een kaakslag, maar ben er niet wakker van geworden.
Zijn jullie al in de fase dat je ongegeneerd bij elkaar kunt scheten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:09 schreef Sinosappel het volgende:
Laatst werd ik wakker van een scheet maar wist niet of het nou m'n eigen was of die van m'n vriend.
Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:09 schreef Sinosappel het volgende:
AKA de beginfase.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn jullie al in de fase dat je ongegeneerd bij elkaar kunt scheten?
al 2.5 jaar nier meer inderdaad. Heb nog steeds mijn zachte g thoughquote:
Hemel, wat leuk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
al 2.5 jaar nier meer inderdaad. Heb nog steeds mijn zachte g though
Ah, dat kan dan al. Goed dat ik dat weet. Even noteren.quote:
Zo kun je de goede van de slechte onderscheiden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, dat kan dan al. Goed dat ik dat weet. Even noteren.
Nee. Maar ik scheet haast nooit (bewust)? En zijn no. 1 ergernis is lompheid dus hij zou dat zelf nooit doen. Denk niet dat we die fase ooit gaan bereiken tbhquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn jullie al in de fase dat je ongegeneerd bij elkaar kunt scheten?
iedere keer als je zoveel sarcasme gebruikt, sterft er een goudvis.quote:
Denken ze in begin allemaal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee. Maar ik scheet haast nooit (bewust)? En zijn no. 1 ergernis is lompheid dus hij zou dat zelf nooit doen. Denk niet dat we die fase ooit gaan bereiken tbh
Mooi, dan is er een geen goudvis overleden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
iedere keer als je zoveel sarcasme gebruikt, sterft er een goudvis.
Heb net mijn goudvis doorgespoeld.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mooi, dan is er een geen goudvis overleden.
Nog levend en alles, classy.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb net mijn goudvis doorgespoeld.
'Weer' ook echt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat nu ineens weer ga denken.
Sick.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb net mijn goudvis doorgespoeld.
Met "en nu" bedoelde ik meer: hoe denk je er nu over.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat nu ineens weer ga denken.
Oh die hoort er niet tussen.quote:
Heb daar niet echt een mening over.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met "en nu" bedoelde ik meer: hoe denk je er nu over.
Dat awkward testen van de grenzen bedoel je?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die hoort er niet tussen.Ik bedoel dat je niet ineens dingen uit de beginfase die je al lang niet meer dacht ineens wel gaat denken.
Blijkbaar niet dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:18 schreef Salatrel het volgende:
huh wat? een vrouw met ergens geen mening over?
Chai heeft een mannelijk icoontje en is derhalve een man.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:18 schreef Salatrel het volgende:
huh wat? een vrouw met ergens geen mening over?
Ja die liet een klasgenoot mij vandaag al zien.quote:
Wat doe jij eigenlijk voor school/werk als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die liet een klasgenoot mij vandaag al zien.
Ga ik niet nader op in, is een heel kleine opleiding. Iets met milieu.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor school/werk als ik vragen mag?
Chai is linksquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga ik niet nader op in, is een heel kleine opleiding. Iets met milieu.
Ik ben linksdragend ja. Wat ben je trouwens jaloers op chicks met een schorre stem, bummer ditquote:
Landbouwuniversiteit Wageningen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, Hogeschool van Agricultuur, en dan als slogan iets van 'van Akker tot Zaadstengel'.
Whatever je zou toch nog wel mn geitenwollensokkenvoeten likken dus /carequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben linksdragend ja. Wat ben je trouwens jaloers op chicks met een schorre stem, bummer dit.
12 jaar geleden ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Landbouwuniversiteit Wageningen.
Chai is rechtsquote:
Ik zou niet onnodig de CV aandoen, papier en glas scheiden en weggooien in daarvoor bestemde containers en een waterbesparende knop op m'n WC hebben. Eigenlijk verandert er dus vrij weinig vergeleken met nuquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Whatever je zou toch nog wel mn geitenwollensokkenvoeten likken dus /care
Wat een manquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou niet onnodig de CV aandoen, papier en glas scheiden en weggooien in daarvoor bestemde containers en een waterbesparende knop op m'n WC hebben. Eigenlijk verandert er dus vrij weinig vergeleken met nu.
Trouw met mequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En als ik een broodje lekkerbek fix met rucola haal ik ze allebei van Puur&Eerlijk.
Ga je vriendin beffen doeiquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doe je, mijn fragiele hartje ineens gebroken
Ik ga stukquote:
quote:
Inb4 Modus: het zijn deadliftsquote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef krioro het volgende:
Zo, poepoe, hehe, weer lekker squatjes en deathlifts gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 Modus: het zijn deadliftsWhehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do you even lift, 4EBE?full stops and exclamation marks
quote:
al uitgespeeld?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:44 schreef remi1986 het volgende:
mogguh
gvd wat speelt CoD BO2 lekker weg
Hoi remi. Hoe duur was BO2 ?quote:
Ik heb 47 betaald bij een PU abonnement, was goedkoopste wat ik kon vinden. Later zag ik hem ergens voor 45 (tenminste de PS3 versie)quote:Op woensdag 14 november 2012 08:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi remi. Hoe duur was BO2 ?
Ik wil hem eigenlijk niet gelijk halen..
PS3 moet ik hebben. Denk dat ie bij Saturn 55 is ofso. MAar voor 45 moet ook kunnen toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ik heb 47 betaald bij een PU abonnement, was goedkoopste wat ik kon vinden. Later zag ik hem ergens voor 45 (tenminste de PS3 versie)
bij Gamediscounter is die 49 zag ik .. kan hem nergens meer goedkoper vinden. Zal wel pre-order voordeel zijn geweestquote:Op woensdag 14 november 2012 08:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
PS3 moet ik hebben. Denk dat ie bij Saturn 55 is ofso. MAar voor 45 moet ook kunnen toch?
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
PS3 moet ik hebben. Denk dat ie bij Saturn 55 is ofso. MAar voor 45 moet ook kunnen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Veel geld nogquote:Op woensdag 14 november 2012 08:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
bij Gamediscounter is die 49 zag ik .. kan hem nergens meer goedkoper vinden. Zal wel pre-order voordeel zijn geweest
Oh alleen als ik BO2 heb?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:57 schreef remi1986 het volgende:
maar als je hem hebt, mag je me wel toevoegen, remi__1986 (2x underscore)
Hier 45.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel geld nogen die spellen van CoD worden ook nooit goedkoper... MW2 is nog 45 eu ofso volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
ik had MW3 voor 39,99 nieuwquote:Op woensdag 14 november 2012 08:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel geld nogen die spellen van CoD worden ook nooit goedkoper... MW2 is nog 45 eu ofso volgens mij
Daarom beter pc versie, ¤ 12 met Russische VPN.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik had MW3 voor 39,99 nieuw.. half jaartje terug ongeveer
Oke danquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier 45.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pc gamersquote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom beter pc versie, ¤ 12 met Russische VPN.
ik wil gewoon lekker op de bank zitten/liggen en gamen op mijn tv.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom beter pc versie, ¤ 12 met Russische VPN.
Kan met pc toch ook, beetje improviseren.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik wil gewoon lekker op de bank zitten/liggen en gamen op mijn tv.
Alleen de Eagle Eye heeft wat problemen met het spel, verliest bij een mapwissel soms de verbinding met de ps3, dus ik moet nu met controller spelen
ps3 is disc erin en gaan. De videokaart van mijn pc zal het spel niet op 1920x1080 kunnen spelen ben ik bang..quote:Op woensdag 14 november 2012 09:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan met pc toch ook, beetje improviseren.
Het is veel meer een skill om het goed te kunnen spelen met controller. Met muis en keyboard is geen kunst meer aanquote:Op woensdag 14 november 2012 09:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tja, ik ben nou eenmaal pro op de pc.
Dat maakt het lastig inderdaad, ik heb een redelijke recente pc. Echter speel ik niet op de tv maar goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ps3 is disc erin en gaan. De videokaart van mijn pc zal het spel niet op 1920x1080 kunnen spelen ben ik bang..
Met aim assist, ja man.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is veel meer een skill om het goed te kunnen spelen met controller. Met muis en keyboard is geen kunst meer aan
Hahaquote:
Het is ook moeilijker uiteraard, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer als de PC. Op de PC heeft iedereen muis/toetsenbord en op een console heeft (bijna) iedereen een controller.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
Mar ik vind het serieus moeilijker op console.
Heb 'vroegah' met UT99 pro gespeeld o.a. ook echte toernooitjes e.d. nationaal 1 van de betere 'clans' en internationaal in top 10.
ik kan weinig inbrengen in discussies over shooters. ik game tegenwoordig helemaal niet meer.quote:
hmm nee race spellen heb ik dan weer weinig meequote:Op woensdag 14 november 2012 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan weinig inbrengen in discussies over shooters. ik game tegenwoordig helemaal niet meer.
daarvoor alleen dingen als need for speed en colin mcrea rally..
Haha CSquote:Op woensdag 14 november 2012 09:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is ook moeilijker uiteraard, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer als de PC. Op de PC heeft iedereen muis/toetsenbord en op een console heeft (bijna) iedereen een controller.
Ik speelde altijd counter-strike 1.5/1.6 en daarna ooit aan cod begonnen. Cod is nou eenmaal erg makkelijk, maar wel leuk vind ik. Ik heb er heel wat uren ingestoken.
What's up with that?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Chai heeft een mannelijk icoontje en is derhalve een man.
colin mcrea dirt vond ik een geweldig spel, maar mijn pc kreeg dat voor geen meter getrokken. toen ben ik maar helemaal met gamen gestoptquote:Op woensdag 14 november 2012 09:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hmm nee race spellen heb ik dan weer weinig mee
zelfde als voetbal
en om die reden ben ik overgestapt naar console gamingquote:Op woensdag 14 november 2012 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
colin mcrea dirt vond ik een geweldig spel, maar mijn pc kreeg dat voor geen meter getrokken. toen ben ik maar helemaal met gamen gestopt
Ik ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en om die reden ben ik overgestapt naar console gaming.. plus de PS3 heeft mediaplayer functionaliteit dus sla nu de spreekwoordelijke twee vliegen in één klap
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha CS1 van mijn beste maten op school toen was daar heel veel mee bezig en ik toen UT99
Maar klopt je hebt gelijk man.
Je bent zelf een teleurstellingquote:
hee, het werktquote:Op woensdag 14 november 2012 09:34 schreef remi1986 het volgende:
4e, Chai, Fas, Vas, Veer ... poes poes poes poes
hoooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 14 november 2012 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een teleurstelling
duurt ff, maar dan heb je ook watquote:
goeiemorgen 4ebequote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een teleurstelling
Hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 09:34 schreef remi1986 het volgende:
4e, Chai, Fas, Vas, Veer ... poes poes poes poes
Voor 10 uur is het nooit een goedemorgen, 4ebebebebequote:
Oké.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond lekker pannenkoeken eten en vanmiddag gemarteld worden door Erik
je moet je naam wijzigen naar 4EverComplainingquote:Op woensdag 14 november 2012 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond lekker pannenkoeken eten en vanmiddag gemarteld worden door Erik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |