Oh die hoort er niet tussen.quote:
Heb daar niet echt een mening over.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met "en nu" bedoelde ik meer: hoe denk je er nu over.
Dat awkward testen van de grenzen bedoel je?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die hoort er niet tussen.Ik bedoel dat je niet ineens dingen uit de beginfase die je al lang niet meer dacht ineens wel gaat denken.
Blijkbaar niet dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:18 schreef Salatrel het volgende:
huh wat? een vrouw met ergens geen mening over?
Chai heeft een mannelijk icoontje en is derhalve een man.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:18 schreef Salatrel het volgende:
huh wat? een vrouw met ergens geen mening over?
Ja die liet een klasgenoot mij vandaag al zien.quote:
Wat doe jij eigenlijk voor school/werk als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die liet een klasgenoot mij vandaag al zien.
Ga ik niet nader op in, is een heel kleine opleiding. Iets met milieu.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor school/werk als ik vragen mag?
Chai is linksquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga ik niet nader op in, is een heel kleine opleiding. Iets met milieu.
Ik ben linksdragend ja. Wat ben je trouwens jaloers op chicks met een schorre stem, bummer ditquote:
Landbouwuniversiteit Wageningen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, Hogeschool van Agricultuur, en dan als slogan iets van 'van Akker tot Zaadstengel'.
Whatever je zou toch nog wel mn geitenwollensokkenvoeten likken dus /carequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben linksdragend ja. Wat ben je trouwens jaloers op chicks met een schorre stem, bummer dit.
12 jaar geleden ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Landbouwuniversiteit Wageningen.
Chai is rechtsquote:
Ik zou niet onnodig de CV aandoen, papier en glas scheiden en weggooien in daarvoor bestemde containers en een waterbesparende knop op m'n WC hebben. Eigenlijk verandert er dus vrij weinig vergeleken met nuquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Whatever je zou toch nog wel mn geitenwollensokkenvoeten likken dus /care
Wat een manquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou niet onnodig de CV aandoen, papier en glas scheiden en weggooien in daarvoor bestemde containers en een waterbesparende knop op m'n WC hebben. Eigenlijk verandert er dus vrij weinig vergeleken met nu.
Trouw met mequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En als ik een broodje lekkerbek fix met rucola haal ik ze allebei van Puur&Eerlijk.
Ga je vriendin beffen doeiquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doe je, mijn fragiele hartje ineens gebroken
Ik ga stukquote:
quote:
Inb4 Modus: het zijn deadliftsquote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef krioro het volgende:
Zo, poepoe, hehe, weer lekker squatjes en deathlifts gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 Modus: het zijn deadliftsWhehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do you even lift, 4EBE?full stops and exclamation marks
quote:
al uitgespeeld?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:44 schreef remi1986 het volgende:
mogguh
gvd wat speelt CoD BO2 lekker weg
Hoi remi. Hoe duur was BO2 ?quote:
Ik heb 47 betaald bij een PU abonnement, was goedkoopste wat ik kon vinden. Later zag ik hem ergens voor 45 (tenminste de PS3 versie)quote:Op woensdag 14 november 2012 08:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi remi. Hoe duur was BO2 ?
Ik wil hem eigenlijk niet gelijk halen..
PS3 moet ik hebben. Denk dat ie bij Saturn 55 is ofso. MAar voor 45 moet ook kunnen toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ik heb 47 betaald bij een PU abonnement, was goedkoopste wat ik kon vinden. Later zag ik hem ergens voor 45 (tenminste de PS3 versie)
bij Gamediscounter is die 49 zag ik .. kan hem nergens meer goedkoper vinden. Zal wel pre-order voordeel zijn geweestquote:Op woensdag 14 november 2012 08:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
PS3 moet ik hebben. Denk dat ie bij Saturn 55 is ofso. MAar voor 45 moet ook kunnen toch?
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
PS3 moet ik hebben. Denk dat ie bij Saturn 55 is ofso. MAar voor 45 moet ook kunnen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Veel geld nogquote:Op woensdag 14 november 2012 08:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
bij Gamediscounter is die 49 zag ik .. kan hem nergens meer goedkoper vinden. Zal wel pre-order voordeel zijn geweest
Oh alleen als ik BO2 heb?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:57 schreef remi1986 het volgende:
maar als je hem hebt, mag je me wel toevoegen, remi__1986 (2x underscore)
Hier 45.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel geld nogen die spellen van CoD worden ook nooit goedkoper... MW2 is nog 45 eu ofso volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
ik had MW3 voor 39,99 nieuwquote:Op woensdag 14 november 2012 08:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel geld nogen die spellen van CoD worden ook nooit goedkoper... MW2 is nog 45 eu ofso volgens mij
Daarom beter pc versie, ¤ 12 met Russische VPN.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik had MW3 voor 39,99 nieuw.. half jaartje terug ongeveer
Oke danquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier 45.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pc gamersquote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom beter pc versie, ¤ 12 met Russische VPN.
ik wil gewoon lekker op de bank zitten/liggen en gamen op mijn tv.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom beter pc versie, ¤ 12 met Russische VPN.
Kan met pc toch ook, beetje improviseren.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik wil gewoon lekker op de bank zitten/liggen en gamen op mijn tv.
Alleen de Eagle Eye heeft wat problemen met het spel, verliest bij een mapwissel soms de verbinding met de ps3, dus ik moet nu met controller spelen
ps3 is disc erin en gaan. De videokaart van mijn pc zal het spel niet op 1920x1080 kunnen spelen ben ik bang..quote:Op woensdag 14 november 2012 09:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan met pc toch ook, beetje improviseren.
Het is veel meer een skill om het goed te kunnen spelen met controller. Met muis en keyboard is geen kunst meer aanquote:Op woensdag 14 november 2012 09:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tja, ik ben nou eenmaal pro op de pc.
Dat maakt het lastig inderdaad, ik heb een redelijke recente pc. Echter speel ik niet op de tv maar goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ps3 is disc erin en gaan. De videokaart van mijn pc zal het spel niet op 1920x1080 kunnen spelen ben ik bang..
Met aim assist, ja man.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is veel meer een skill om het goed te kunnen spelen met controller. Met muis en keyboard is geen kunst meer aan
Hahaquote:
Het is ook moeilijker uiteraard, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer als de PC. Op de PC heeft iedereen muis/toetsenbord en op een console heeft (bijna) iedereen een controller.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
Mar ik vind het serieus moeilijker op console.
Heb 'vroegah' met UT99 pro gespeeld o.a. ook echte toernooitjes e.d. nationaal 1 van de betere 'clans' en internationaal in top 10.
ik kan weinig inbrengen in discussies over shooters. ik game tegenwoordig helemaal niet meer.quote:
hmm nee race spellen heb ik dan weer weinig meequote:Op woensdag 14 november 2012 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan weinig inbrengen in discussies over shooters. ik game tegenwoordig helemaal niet meer.
daarvoor alleen dingen als need for speed en colin mcrea rally..
Haha CSquote:Op woensdag 14 november 2012 09:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is ook moeilijker uiteraard, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer als de PC. Op de PC heeft iedereen muis/toetsenbord en op een console heeft (bijna) iedereen een controller.
Ik speelde altijd counter-strike 1.5/1.6 en daarna ooit aan cod begonnen. Cod is nou eenmaal erg makkelijk, maar wel leuk vind ik. Ik heb er heel wat uren ingestoken.
What's up with that?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Chai heeft een mannelijk icoontje en is derhalve een man.
colin mcrea dirt vond ik een geweldig spel, maar mijn pc kreeg dat voor geen meter getrokken. toen ben ik maar helemaal met gamen gestoptquote:Op woensdag 14 november 2012 09:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hmm nee race spellen heb ik dan weer weinig mee
zelfde als voetbal
en om die reden ben ik overgestapt naar console gamingquote:Op woensdag 14 november 2012 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
colin mcrea dirt vond ik een geweldig spel, maar mijn pc kreeg dat voor geen meter getrokken. toen ben ik maar helemaal met gamen gestopt
Ik ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en om die reden ben ik overgestapt naar console gaming.. plus de PS3 heeft mediaplayer functionaliteit dus sla nu de spreekwoordelijke twee vliegen in één klap
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha CS1 van mijn beste maten op school toen was daar heel veel mee bezig en ik toen UT99
Maar klopt je hebt gelijk man.
Je bent zelf een teleurstellingquote:
hee, het werktquote:Op woensdag 14 november 2012 09:34 schreef remi1986 het volgende:
4e, Chai, Fas, Vas, Veer ... poes poes poes poes
hoooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 14 november 2012 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een teleurstelling
duurt ff, maar dan heb je ook watquote:
goeiemorgen 4ebequote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een teleurstelling
Hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 09:34 schreef remi1986 het volgende:
4e, Chai, Fas, Vas, Veer ... poes poes poes poes
Voor 10 uur is het nooit een goedemorgen, 4ebebebebequote:
Oké.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond lekker pannenkoeken eten en vanmiddag gemarteld worden door Erik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |