Met aim assist, ja man.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is veel meer een skill om het goed te kunnen spelen met controller. Met muis en keyboard is geen kunst meer aan
Hahaquote:
Het is ook moeilijker uiteraard, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer als de PC. Op de PC heeft iedereen muis/toetsenbord en op een console heeft (bijna) iedereen een controller.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
Mar ik vind het serieus moeilijker op console.
Heb 'vroegah' met UT99 pro gespeeld o.a. ook echte toernooitjes e.d. nationaal 1 van de betere 'clans' en internationaal in top 10.
ik kan weinig inbrengen in discussies over shooters. ik game tegenwoordig helemaal niet meer.quote:
hmm nee race spellen heb ik dan weer weinig meequote:Op woensdag 14 november 2012 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan weinig inbrengen in discussies over shooters. ik game tegenwoordig helemaal niet meer.
daarvoor alleen dingen als need for speed en colin mcrea rally..
Haha CSquote:Op woensdag 14 november 2012 09:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is ook moeilijker uiteraard, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer als de PC. Op de PC heeft iedereen muis/toetsenbord en op een console heeft (bijna) iedereen een controller.
Ik speelde altijd counter-strike 1.5/1.6 en daarna ooit aan cod begonnen. Cod is nou eenmaal erg makkelijk, maar wel leuk vind ik. Ik heb er heel wat uren ingestoken.
What's up with that?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Chai heeft een mannelijk icoontje en is derhalve een man.
colin mcrea dirt vond ik een geweldig spel, maar mijn pc kreeg dat voor geen meter getrokken. toen ben ik maar helemaal met gamen gestoptquote:Op woensdag 14 november 2012 09:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hmm nee race spellen heb ik dan weer weinig mee
zelfde als voetbal
en om die reden ben ik overgestapt naar console gamingquote:Op woensdag 14 november 2012 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
colin mcrea dirt vond ik een geweldig spel, maar mijn pc kreeg dat voor geen meter getrokken. toen ben ik maar helemaal met gamen gestopt
Ik ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en om die reden ben ik overgestapt naar console gaming.. plus de PS3 heeft mediaplayer functionaliteit dus sla nu de spreekwoordelijke twee vliegen in één klap
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha CS1 van mijn beste maten op school toen was daar heel veel mee bezig en ik toen UT99
Maar klopt je hebt gelijk man.
Je bent zelf een teleurstellingquote:
hee, het werktquote:Op woensdag 14 november 2012 09:34 schreef remi1986 het volgende:
4e, Chai, Fas, Vas, Veer ... poes poes poes poes
hoooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 14 november 2012 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een teleurstelling
duurt ff, maar dan heb je ook watquote:
goeiemorgen 4ebequote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een teleurstelling
Hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 09:34 schreef remi1986 het volgende:
4e, Chai, Fas, Vas, Veer ... poes poes poes poes
Voor 10 uur is het nooit een goedemorgen, 4ebebebebequote:
Oké.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond lekker pannenkoeken eten en vanmiddag gemarteld worden door Erik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |