Chai is rechtsquote:
Ik zou niet onnodig de CV aandoen, papier en glas scheiden en weggooien in daarvoor bestemde containers en een waterbesparende knop op m'n WC hebben. Eigenlijk verandert er dus vrij weinig vergeleken met nuquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Whatever je zou toch nog wel mn geitenwollensokkenvoeten likken dus /care
Wat een manquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou niet onnodig de CV aandoen, papier en glas scheiden en weggooien in daarvoor bestemde containers en een waterbesparende knop op m'n WC hebben. Eigenlijk verandert er dus vrij weinig vergeleken met nu.
Trouw met mequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En als ik een broodje lekkerbek fix met rucola haal ik ze allebei van Puur&Eerlijk.
Ga je vriendin beffen doeiquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doe je, mijn fragiele hartje ineens gebroken
Ik ga stukquote:
quote:
Inb4 Modus: het zijn deadliftsquote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef krioro het volgende:
Zo, poepoe, hehe, weer lekker squatjes en deathlifts gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 Modus: het zijn deadliftsWhehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do you even lift, 4EBE?full stops and exclamation marks
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |