quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brokken speculaas..Dus ja.
Zie je dat de aaismiley wel bestaat ?quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:23 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk dat gezichtje van Donkey dan![]()
Lijkt op mij.
Echt harteloos.quote:
Gewoon badedas nohquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wauw, bodylotion voor onder de douche
Dat lijkt me wel wat
de moeder van 2nootjesquote:
ik heb wel wat lotion uit mijn body voor jequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wauw, bodylotion voor onder de douche
Dat lijkt me wel wat
Zow in muh sasquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb wel wat lotion uit mijn body voor je
Nou en ik heb tenminste een moeder. Jij bent geadopteerd, rotkind.quote:
Ow je hebt ze gwn uit je kut gepakt, en het aan gegeven?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb niet met je moeder geschaard noh.
ben niet eens geadopteerd. Gewoon voor iemands huis gelegd in een mandjequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en ik heb tenminste een moeder. Jij bent geadopteerd, rotkind.
Nee ik heb d'r kussen gepakt en tussen m'n benen gewreven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Ow je hebt ze gwn uit je kut gepakt, en het aan gegeven?
zal jou eens tussen je benen wrijven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb d'r kussen gepakt en tussen m'n benen gewreven.
En daarna nog in het mandje gespuugt denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ben niet eens geadopteerd. Gewoon voor iemands huis gelegd in een mandje
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En daarna nog in het mandje gespuugt denk ik
Ze heeft niet eens een kussen, volgens mij heb je mijn kussen gepakt, en dat is nog wel meer dan schaamluizen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb d'r kussen gepakt en tussen m'n benen gewreven.
Ehh.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een kussen, volgens mij heb je mijn kussen gepakt, en dat is nog wel meer dan schaamluizen.
Dafuq am i readin'quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een kussen, volgens mij heb je mijn kussen gepakt, en dat is nog wel meer dan schaamluizen.
Nog meer dan dat zelfs?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Weet ik ´t.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom hoepel jij niet effe lekker op?
Hoepel lekker zelf op, kut.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom hoepel jij niet effe lekker op?
Hek toch al.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
krijg jij nou maar tering aan je vinger, pik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |