Thanks voor de stemquote:
Dank je vergeet vooral niet je stem te activeren in je mail anders gelden de stemmen niet .quote:
heel vermoeiend!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:14 schreef trigt013 het volgende:
Is dit niet heel vermoeiend voetballen? Waarom eigenlijk geen protheses?
goed zo iedereen die gestemd heeftquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
Heb wat mensen gepolst, volgens mij hebben er al een paar gestemd
Ohja nu zie ik het! Wat een bazenquote:
Waarom is dat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
heel vermoeiend!!
Omdat prothese niet mag volgens de officiële ampufootball regels
we kunnen stemmen tot 21 dec dan is de gene met de meeste stemmen winnaarquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:34 schreef Rewimo het volgende:
Nu nog een sponsor voor oranje krukken
Tot wanneer loopt de verkiezing eigenlijk?
Dat duurt nog even. Dus er kunnen nog véél meer FOK!kers stemmen op julliequote:Op dinsdag 13 november 2012 18:38 schreef angelo1982 het volgende:
we kunnen stemmen tot 21 dec dan is de gene met de meeste stemmen winnaar
ja zeker de 4de van rechts bovenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:41 schreef Robus het volgende:
Gestemd. Erg leuk initiatief!
Sta je zelf ook op de foto('s)? (als ik vragen mag)
Wij hopen hetquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat duurt nog even. Dus er kunnen nog véél meer FOK!kers stemmen op jullie
Vast welquote:Op woensdag 14 november 2012 16:28 schreef angelo1982 het volgende:
zijn er nog mensen die willen stemmen?
goede tipsquote:Op woensdag 14 november 2012 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
Er zijn ook andere sites waar je stemmen op kunt halen, hier wat links:
http://getonlinevotes.com/
http://contests.about.com(...)ogetcontestvotes.htm
http://www.contestmob.com(...)ine-voting-contests/
Donequote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik heb even een TR gemaakt om dit topic te laten "reeksen" met de vorige.
Verder, STEMMEN
Ja we hebben er met zun allen goed aangetrokken de achterstand van 400 ingehaaldquote:
Mooi, jullie gaan het gewoon halenquote:Op maandag 3 december 2012 23:29 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
Ja we hebben er met zun allen goed aangetrokken de achterstand van 400 ingehaald
we hopen het wel,quote:Op maandag 3 december 2012 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, jullie gaan het gewoon halen
Komt goed man, jullie hebben er weer 300 goedgemaakt toch?quote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
we hopen het wel,
hebben nog 18 dagen en staan maar 70 voor
het diepte punt was 400 dus hoop het welquote:Op maandag 3 december 2012 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt goed man, jullie hebben er weer 300 goedgemaakt toch?
Nog 17 dagen nu, ik hoop zo dat jullie het halen! Ik ga vandaag wat collega's vragen te stemmenquote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
we hopen het wel,
hebben nog 18 dagen en staan maar 70 voor
thanks manquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nog 17 dagen nu, ik hoop zo dat jullie het halen! Ik ga vandaag wat collega's vragen te stemmen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
thanks man vrouw Hoe gaat het met die vriend van je. Had hij al de beslissing genomen wanneer het gaat gebeuren?
Altijd aanmodderen is helemaal niks vond ik .Ik hoop dat het beter zal gaan met hem .quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]![]()
Hij heeft een 2nd opinion gehad, en deze arts zegt dat hij CRPS type 1 heeft (dit was nog niet eerder genoemd) en vind de voet er niet ernstig genoeg uit zien om te amputeren. Wel gaf hij aan dat wanneer er geen verbetering op zal treden (ongeluk is nu 2 jaar geleden) dit wellicht wel een optie zal zijn. Maar voorlopig dus nog even aanmodderen..
Hij heeft wel op jullie gestemd trouwens
2a3 email adressen ken geen kwaad kunnen meerdere mensen in 1 huis wonen ,quote:Op woensdag 5 december 2012 19:17 schreef M.rak het volgende:
Gestemd, goed initiatief
Maar mag je nu eigenlijk wel of niet met meerdere mail-adressen stemmen?
Zij schieten steeds ineens heel snel omhoog, zal me niet verbazen als daar binnenkort ook wat stemmen gaan verdwijnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |