ben vooral benieuwd naar wat darryl gaat doen als hij merle weer zietquote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Andrea heeft weinig nut in de serie ja. Maar als het op een confrontatie uitloopt, dan zal ze wel moeten kiezen tussen governor en de groep van Rick. Misschien dat haar rol dan groter wordt.
Dan moet je toch beter kijken. De versie die ik heb staat er nu 15 uur op, dus vannacht is ie geupload..quote:Op maandag 19 november 2012 10:33 schreef So_Surreal het volgende:
Waar kijken jullie altijd de nieuwste serie ?
Komt deze altijd op zondag uit, en om welke tijd is dit ?
Is the walking dead s03e06 nou de nieuwste ?
Want kan hem nog niet vinden op usenet
gelukkig maarquote:Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef psychedelicate het volgende:
Godverdomme, het zeurwijf leeft.
Ditquote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef Ties02 het volgende:
Wat is dat wijf wat Andrea een slechte actrice zeg, onvoorstelbaar
Haat verplaatst eerder naar Carol denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 19:57 schreef karton2 het volgende:
De haat tegen Lori verplaatst zich naar Andrea.
Het is altijd een buitenbeentje geweest in de groep. Ook nu weer laat ze zich makkerlijk verleiden.
Ben benieuwd hoe de nieuwe balans in de groep wordt nu Michone erbij komt. Daryl was altijd de badass maar nu krijgt hij stevige concurrentie.
Is in het echte leven ook zoquote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk is 't bij vrijwel elke serie hetzelfde, als je personages moet gaan sorteren op populariteit, dan staan de vrouwen heel vaak samen gegroepeerd onderaan.
Als er al (veel) vrouwen meedoen uiteraard.
Te ergerlijk voor woorden inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef Ties02 het volgende:
True, alhoewel ik Juliette echt wel cool vond in LOST.quote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk is 't bij vrijwel elke serie hetzelfde, als je personages moet gaan sorteren op populariteit, dan staan de vrouwen heel vaak samen gegroepeerd onderaan.
Als er al (veel) vrouwen meedoen uiteraard.
Ik heb hier ooit een toernooitje voor 't beste TV-personage ooit georganiseerd. In de 3e ronde, toen er nog 64 overbleven, zat nog welgeteld 1 vrouwquote:
Echt niet, bij haar en die glimlach kreeg ik soortgelijke gevoelens als nu bij Andrea.quote:Op maandag 19 november 2012 20:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
True, alhoewel ik Juliette echt wel cool vond in LOST.
Ok, persoonlijke kwestie ^^ Ik baalde keihard toen ze dood ging namelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet, bij haar en die glimlach kreeg ik soortgelijke gevoelens als nu bij Andrea.
Spoilertags gvd!quote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok, persoonlijke kwestie ^^ Ik baalde keihard toen ze dood ging namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Liever wel! Stomme doos laat dr vriendje zowat dood gaan en laat zichzelf overmeesteren.quote:Op maandag 19 november 2012 15:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
Vond het een aflevering met sterke momenten en met zwakke momenten...zolang ze Maggie maar niet te veel auw gaan doen
Dat vriendje had zelf ook wel mogen blaffenquote:Op maandag 19 november 2012 21:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Liever wel! Stomme doos laat dr vriendje zowat dood gaan en laat zichzelf overmeesteren.
Had niet gehoeven als ze de trekker over gehaald had.
quote:Op maandag 19 november 2012 20:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Spoilertags gvd!Dafuq.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
Dat acteert ie niet hoor, dat doet de grimeurquote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef stinkie het volgende:
Hershell de acteur doet het prima trouwens, die ziet er echt vermoeid en oud uit. Wallen onder ogen and all
Ik snapte de situatie wel, als ze Merle hadden doodgeschoten...wat hadden ze Daryll dan verteld? En gewoon zijn been schieten of iets dergelijks had ie hun wel aan zijn zwaard geregen of zijn eigen pistool getrokken. Realistische scene wat mij betreft, denk dat wij exact zo hadden gehandeld...quote:Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat vriendje had zelf ook wel mogen blaffen
Wel zeiden ze ervoor nog iets over low on ammo etc en dat ze daarom die run zouden maken. Maar hoe low on ammo je ook bent, ik zou in ieder geval -wat- meenemen als je ergens gaat rondsnuffelen
en hij hoeft verder alleen maar op te zitten en mooi te wezenquote:Op maandag 19 november 2012 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat acteert ie niet hoor, dat doet de grimeur
Hoezo?quote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef Ties02 het volgende:
Daar ben ik het echt niet mee eens. Laat ik het zo zeggen, de gemiddelde mens had niet zo gehandeld, maar het zou kunnen dat dat koppel bovengemiddeld naief en apatisch is. Je kent Merle, je weet dat het een backstabbende, immorele, gevaarlijke klootzak is, en je hebt geen idee wat hij in zijn hoofd heeft. En al denk je dat hij geen pistool meer heeft, hij heeft wel een huge mes aan z'n arm, dus je laat hem niet te dichtbij komen. Ik zou duidelijk zeggen "als je nog een stap dichterbij komt, dan schiet ik" en daar ook naar handelen. Uberhaupt is het wel onrealistisch dat twee mensen met allebei een gun worden overmeesterd door een dude die niets eens z'n gun in z'n hand had. Dat bestaat gewoon niet. Zeker als dat koppel gehard is in een gevaarlijke wereld, en een normaal gevoel van wantrouwen heeft, plus niet bang is om resoluut op te treden.quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snapte de situatie wel, als ze Merle hadden doodgeschoten...wat hadden ze Daryll dan verteld? En gewoon zijn been schieten of iets dergelijks had ie hun wel aan zijn zwaard geregen of zijn eigen pistool getrokken. Realistische scene wat mij betreft, denk dat wij exact zo hadden gehandeld...
Nou ik denk dat Maggie wel even goed aangepakt gaat wordenquote:Op maandag 19 november 2012 21:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Liever wel! Stomme doos laat dr vriendje zowat dood gaan en laat zichzelf overmeesteren.
Had niet gehoeven als ze de trekker over gehaald had.
dat heb ik eerder met darryl, als die man dood gaat dan flikker ik m'n laptop het raam uit en geloof ik helemaal niemand meer..quote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef AmaninFull het volgende:
Als Maggie doodgaat zou ik dat echt moeilijk kunnen accepteren
het is roeien met de riemen die je hebt, maar dat accent is idd niet heel charmant voor zo'n leuk meisjequote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maggie een lekker wijfAls ik dat boerenaccent hoor valt mijn lul er al bijna af.
Uh, als een dude op mij en mijn vriendin begint te schieten ondanks dat ik hem meerdere malen heb gezegd dat hij dat niet moet doen heb ik echt geen moeite om de trekker over te halen, lijkt me. Zeker niet met oog op de geschiedenis met Merle.quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snapte de situatie wel, als ze Merle hadden doodgeschoten...wat hadden ze Daryll dan verteld? En gewoon zijn been schieten of iets dergelijks had ie hun wel aan zijn zwaard geregen of zijn eigen pistool getrokken. Realistische scene wat mij betreft, denk dat wij exact zo hadden gehandeld...
Kom op zeg, ik vond de situatie realistisch hoor. Ze waren ook aan het terugdeinzen en ze waren duidelijk aan het twijfelen wat te doen. Het is toch een bizarre en unieke situatie dat ze ineens Merle terugzien. Ze waren zelfs op een positieve manier verbaasd en verrast dat ze hem zagen, ergens waren ze natuurlijk een beetje blij. Ach, verschil van inleving...en ze hebben die vent een jaar niet meer gezien, weten zij veel hoe hij nu is. Hij bleef een oude vent van de groep en ergens benaderde hij hen op een vriendelijke manier. Ze waren niet de eersten die door hem verleid werden. Ook ik weet ook nog niet of ik hem moet haten of niet, ergens heeft hij wel wat....normaals...quote:Op maandag 19 november 2012 22:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Uh, als een dude op mij en mijn vriendin begint te schieten ondanks dat ik hem meerdere malen heb gezegd dat hij dat niet moet doen heb ik echt geen moeite om de trekker over te halen, lijkt me. Zeker niet met oog op de geschiedenis met Merle.
Daryll zou ik vertellen hoe het gegaan was. Iedereen weet hoe Merle was.
Dus nee, ik vond het vrij onrealistisch en ik had júist niet zo gehandeld
En tsja, die situatie met Michonne...de aflevering begon er meteen mee, geen idee wat er precies aan voorafging en/of Michonne nog wat wilde doen. Niet voor niks dat die scene zich een beetje in het geheim afspeelde.quote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt niet mee eens. Laat ik het zo zeggen, de gemiddelde mens had niet zo gehandeld, maar het zou kunnen dat dat koppel bovengemiddeld naief en apatisch is. Je kent Merle, je weet dat het een backstabbende, immorele, gevaarlijke klootzak is, en je hebt geen idee wat hij in zijn hoofd heeft. En al denk je dat hij geen pistool meer heeft, hij heeft wel een huge mes aan z'n arm, dus je laat hem niet te dichtbij komen. Ik zou duidelijk zeggen "als je nog een stap dichterbij komt, dan schiet ik" en daar ook naar handelen. Uberhaupt is het wel onrealistisch dat twee mensen met allebei een gun worden overmeesterd door een dude die niets eens z'n gun in z'n hand had. Dat bestaat gewoon niet. Zeker als dat koppel gehard is in een gevaarlijke wereld, en een normaal gevoel van wantrouwen heeft, plus niet bang is om resoluut op te treden.
Maar goed, het is natuurlijk voor het verhaal. Los daarvan zijn er wel meer dingen die ik vreemd vind, waarom ging die Meshonne (ben haar naam ff kwijt) met alleen een zwaard toch het gevecht aan met vier gewapende volwassen mannen? Ze had prima kunnen wegrennen, en ze zou niet te vinden zijn. En waarom hielp ze het koppel niet toen ze de kans had? Ze had kunnen waarschuwen of tenminste iets kunnen doen.
74,2 %quote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef jogy het volgende:
Zombie survival quiz.
http://zomboid.com/zombie/
[ afbeelding ]
Ik had 65.1%.
Ik vond het schitterendquote:Op maandag 19 november 2012 22:52 schreef matthijst het volgende:
Redelijke ep. Vermoeiend dat stuk met Rick en zn telefoonbullshit.
Volgende lijkt beter te worden!
Haar niet lekker vindenquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maggie een lekker wijfAls ik dat boerenaccent hoor valt mijn lul er al bijna af.
Die slaat hem helemaal kapot.quote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar wat darryl gaat doen als hij merle weer ziet
Ik zit 0.2% onder je. Blijkbaar wordt voorzichtigheid gewaardeerd.quote:Op maandag 19 november 2012 11:57 schreef TryX het volgende:
[..]
RESULTS:
You scored 72.2%.
Well done! Your chances of surviving a zombie apocalypse are better than average! Don't get too cocky, though. Remember, the undead never sleep...
Ik had waarschijnlijk niet zo gehandeld, maar ik vind het wel realistisch. "Wat zou ik doen" en "realistisch" zijn niet hetzelfde. Er zijn zoveel realistische uitkomsten mogelijk. De range voor mij is ongeveer van "Naief zijn en Merle vertrouwen" tot "Merle in zijn benen schieten en hem vervolgens schaterlachend doodmartelen".quote:Op maandag 19 november 2012 22:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Uh, als een dude op mij en mijn vriendin begint te schieten ondanks dat ik hem meerdere malen heb gezegd dat hij dat niet moet doen heb ik echt geen moeite om de trekker over te halen, lijkt me. Zeker niet met oog op de geschiedenis met Merle.
Daryll zou ik vertellen hoe het gegaan was. Iedereen weet hoe Merle was.
Dus nee, ik vond het vrij onrealistisch en ik had júist niet zo gehandeld
Je hebt ook gelijk. Maar toch, ik weet niet. Je zit nu al de hele tijd met survival instincts te overleven. Een dude waarvan je -weet- dat het een loose cannon en psychopaat is verschijnt opeens weer ten tonele met een ingebouwd mes in z'n arm. Niet erg veilig om mee te nemen in de auto samen met je betere helft. Daarnaast deed Glenn hem een heel redelijk voorstel om z'n broer richting hem te laten komen.quote:Op maandag 19 november 2012 23:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk niet zo gehandeld, maar ik vind het wel realistisch. "Wat zou ik doen" en "realistisch" zijn niet hetzelfde. Er zijn zoveel realistische uitkomsten mogelijk. De range voor mij is ongeveer van "Naief zijn en Merle vertrouwen" tot "Merle in zijn benen schieten en hem vervolgens schaterlachend doodmartelen".
zat je weer met 2 schermen half naar de serie te kijken ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 02:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond het echt een rare aflevering. Ineens met die telefoon.
klopt helemaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:50 schreef Dos37 het volgende:
De cliffhanger van vorig jaar was in ieder geval geniaal te noemen, dat maakte het huis op de prairie soap achtige eerste deel wat goed.
Nou, niks?quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
De balans drama-actie is veel beter nu inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt helemaal
toen moesten we het doen met een zombie die in een put zat en die ze eruit probeerde te halen, heel wat anders dan we nu gewend zijn
Vond ik ook vreemd inderdaad. Maar Merle is niet zo subtiel natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, niks?
Maar zo koeltjes zijn die twee niet dus het is inderdaad begrijpelijk. Wat ik niet begrijp is waarom Merle zonodig de boel moest compliceren door ze aan te vallen.
Ze was gewond, ze is bang voor Merle. Wat had ze moeten doen? Hij had haar meteen geprobeerd te vermoorden.quote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef AmaninFull het volgende:
En waarom hielp ze het koppel niet toen ze de kans had? Ze had kunnen waarschuwen of tenminste iets kunnen doen.
Jup. Hij was het even helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef sinepedraap het volgende:
Wtf die telefoon? Ik snapte er geen kut van. Dacht eerst dat het die mensen van de Governer waren maar Rick heeft het gewoon helemaal verloren of zo?
Dat was overduidelijk ja. Hoe zou hij anders met dode mensen moeten praten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef sinepedraap het volgende:
Wtf die telefoon? Ik snapte er geen kut van. Dacht eerst dat het die mensen van de Governer waren maar Rick heeft het gewoon helemaal verloren of zo?
Het leek me op een psychologisch spelletje ja dus via Merle en die Governer. Maar ja hoe komen zij bij die gevangenis dan. Ik zat echt hardop wtf te zeggen tijdens die stukjesquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk ja. Hoe zou hij anders met dode mensen moeten praten?
Dat was Rick zijn manier om afscheid te nemen en weer terug te komen bij de realiteit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef sinepedraap het volgende:
Ja je zag ook niet echt duidelijk Hershell z'n uitdrukking. Of tenminste kan ik me niet herinnerenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was Rick zijn manier om afscheid te nemen en weer terug te komen bij de realiteit.
vind het eerder op Lost lijken dat er nu 2 kampen zijn waarvan er bij 1 kamp niet duidelijk is wat ze uitspoken en we net als de hoofdrolspeler niet weten wat er verder nog allemaal speelt in de wijde wereldquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef Jivis het volgende:
Hij moest zichzelf terugvinden.
Eerst was ik het totaal niet eens met die Lost-vergelijking, maar dat waren wel echt typische Lost-scenes. Beetje vergelijkbaar met Jack en z'n pa destijds.
Als hij nog een keer wordt gebeten dan is het over het uit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:21 schreef planethugo het volgende:
hoe kwam hershell daar trouwens zo snel aan gelopen, dan moesten ze wel erg zeker zijn dat dat gedeelte vd bajes nu echt clean was
Rick kwam daarvoor vertellen dat hij alles gecleared had. Wel opletten hehquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:21 schreef planethugo het volgende:
hoe kwam hershell daar trouwens zo snel aan gelopen, dan moesten ze wel erg zeker zijn dat dat gedeelte vd bajes nu echt clean was
[..]
vind het eerder op Lost lijken dat er nu 2 kampen zijn waarvan er bij 1 kamp niet duidelijk is wat ze uitspoken en we net als de hoofdrolspeler niet weten wat er verder nog allemaal speelt in de wijde wereld
dat wist ik wel, maar om van delusional rick dat maar aan te nemen en hershell in zijn uppie door de bajes te laten slenteren...quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Rick kwam daarvoor vertellen dat hij alles gecleared had. Wel opletten heh
Oh zo, ja, ok misschien wel iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat wist ik wel, maar om van delusional rick dat maar aan te nemen en hershell in zijn uppie door de bajes te laten slenteren...
Ja, dat vind ik ook irritant. En hoe Daryl elke keer aan nieuwe pijlen komt mag Joost wetenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:39 schreef Stefan het volgende:
Waarom roepen ze steeds dat ze bijna zonder kogels zitten maar schieten ze er zinloos op los
Haalt die steeds weer uit de zombies, duh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[...]
Ja, dat vind ik ook irritant. En hoe Daryl elke keer aan nieuwe pijlen komt mag Joost weten
Ja want de schedels zijn net zo zacht als kalk dus het kanquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Haalt die steeds weer uit de zombies, duh.
Ja want als er op 1 meter afstand een zombie van je zit ga je eerst overwegen hoeveel kogels je hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:44 schreef Stefan het volgende:
Gisteren ook. Eerst klagen over weinig kogels daarna schieten ze vijf kogels in een zombie terwijl ze ook messen en pijl en oog hebben
Nou, niet altijd, duh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Haalt die steeds weer uit de zombies, duh.
Daryl stond ernaast en schoot ook raakquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want als er op 1 meter afstand een zombie van je zit ga je eerst overwegen hoeveel kogels je hebt.
Klapmohool dat je bent
Daar heb je gelijk in, ze schoten alle drie nota bene, echt achterlijk ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daryl stond ernaast en schoot ook raak
Ja de rest schoot ook raakquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daryl stond ernaast en schoot ook raak
Dus het was zinloos er op de gok wat kogels in te pompen. Lekker zonde van je kogelsquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja de rest schoot ook raak
Dat valt mij ook steeds op. Zombies kunnen in één hap bijna een ledemaat er af bijten maar hun schedels zijn fragiel als suikerspin.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja want de schedels zijn net zo zacht als kalk dus het kan
Als op 1 meter afstand een zombie staat ga je echt niet denken "Hmm zal ik schieten of niet". Nee dan is het gewoon schieten tot ie op de grond ligt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus het was zinloos er op de gok wat kogels in te pompen. Lekker zonde van je kogels
Hij heeft maar 1 pijl toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ja, dat vind ik ook irritant. En hoe Daryl elke keer aan nieuwe pijlen komt mag Joost weten
Dat is al half weggerot natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:57 schreef Skwish het volgende:
[..]
Dat valt mij ook steeds op. Zombies kunnen in één hap bijna een ledemaat er af bijten maar hun schedels zijn fragiel als suikerspin.
Is dat zo? Dat wist ik niet. Maar voorheen raakte hij nog weleens pijlen kwijt (S2)quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 pijl toch?
Sowieso kan hij dat ding beter wegflikkeren, bij meer dan een zombie heb je er weinig aan.
Uh, waar dan? Ik zie niets negatiefs niequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef Smeich het volgende:
Wat een negativiteit hier zeg! Al is dat van één poster hier altijd wel te verwachten
Dat viel me ook op. Helemaal bebloed bij de telefoon en fris gedoucht met schone kleren bij de groep terug komen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef stinkie het volgende:
Maar gelukkig is Rick weer helemaal terug. Gewassen, geschoren en met schone kleren
Theorie: Merle had niks om bij de Govv aan te komen. Iedereen dood behalve hij, geen hoofd of zwaard van Michonne dus dat wordt het lastig om de gouverneur te overtuigen. Beetje een wanhoopsdaad dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar zo koeltjes zijn die twee niet dus het is inderdaad begrijpelijk. Wat ik niet begrijp is waarom Merle zo nodig de boel moest compliceren door ze aan te vallen.
Ja dat is wel strange, maar wellicht hebben ze wel schone kleding.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Helemaal bebloed bij de telefoon en fris gedoucht met schone kleren bij de groep terug komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |