Dan is het dus geen FUP. De naam zegt het al, fair use (redelijk gebruik) is een losse limiet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is gewoon een andere uiting van de FUP. In de FUP werden voorheen ook al regelmatig concrete eisen (' niet meer dan X GB ') gezet.
Elke aanbieder heeft dit al sinds jaar-en-dag. Tmobile speelt gewoon een leuk spelletje door het een andere benaming te geven, maar het is niets anders dan een geconcretiseerde FUP.
Hi heeft dit bijvoorbeeld ook al jaren
Er zijn providers die al jaren in hun 'FUP' gewoon aangeven wat de harde limiet is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het dus geen FUP. De naam zegt het al, fair use (redelijk gebruik) is een losse limiet.
Ik moet wel altijd denken aan die saus voor de lasagna.quote:
Ik las wat andersquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd denken aan die saus voor de lasagna.
Als jij ''Fair Use'' alleen maar op wil vatten als 'dat je minder internet hebt' is een schaar de facto ook een FUPquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er zijn providers die al jaren in hun 'FUP' gewoon aangeven wat de harde limiet is.
Daarom zei ik in mijn allereerste post dat ik, wat Tmobile doet met het terugschroeven van de snelheid waardoor je effectief bijna geen hol meer kunt, ook gewoon ene (verkapte) FUP. Het is geen FUP in de grammaticale zin van het woord, maar de effecten zijn nagenoeg hetzelfde. Je weet wel, de facto etc.
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hmmm.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij ''Fair Use'' alleen maar op wil vatten als 'dat je minder internet hebt' is een schaar de facto ook een FUP
Is het daar niet àltijd tijd voor?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmmm.
Hmmmmmmmmmm.
Tijd voor een borrel.
Jij ziet niet dat een bepaling die je snelheid zodanig afknijpt waardoor je effectief niets meer kunt, niet vergelijkbaar is met een FUP die je internet volledig afsluit (een dergelijke FUP heeft geen enkele provider ooit gehad btw?)quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij ''Fair Use'' alleen maar op wil vatten als 'dat je minder internet hebt' is een schaar de facto ook een FUP
Waarheid. Jammer dat ik zo moet werken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmmm.
Hmmmmmmmmmm.
Tijd voor een borrel.
Ja, berispt omdat ze claimen onbeperkt te zijn terwijl er een vast datalimiet (en dus géén FUP) op hun abo's zit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij ziet niet dat een bepaling die je snelheid zodanig afknijpt waardoor je effectief niets meer kunt, niet vergelijkbaar is met een FUP die je internet volledig afsluit (een dergelijke FUP heeft geen enkele provider ooit gehad btw?)
Misschien moet je dan je standpunt bepleiten bij de RCC, want die hebben onlangs TMobile nog berispt voor dit grapje.
Ik geef het opquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, berispt omdat ze claimen onbeperkt te zijn terwijl er een vast datalimiet (en dus géén FUP) op hun abo's zit.
Jij hebt vandaag niets gedaan man.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmmm.
Hmmmmmmmmmm.
Tijd voor een borrel.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef Tchock het volgende:
Ik snap volgens mij de grap niet met de baftax-aangifte
Is ie er vroeg bijquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:29 schreef Maharbal het volgende:
Waarschijnlijk een referentie naar de BAFTA awards?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:46 schreef Yreal het volgende:
Du perron die tijdens hoorcollege verkondigt dat hij Salomons een bom gaat sturen.
Heerlijk hc weer
Het blijft een baas hequote:Op dinsdag 13 november 2012 18:46 schreef Yreal het volgende:
Du perron die tijdens hoorcollege verkondigt dat hij Salomons een bom gaat sturen.
Heerlijk hc weer
Ojawel; ik heb m'n abo van 3 jaar geleden nog én met onbeperkt internetquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onbeperkt internet bestaat sinds pakweg een jaar helemaal niet meer
10 GBquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ojawel; ik heb m'n abo van 3 jaar geleden nog én met onbeperkt internetyeaaah
Maar ik wil nu in december gaan verlengen want vodafone heeft tijdelijk weer 'onbeperkt internet' als in 10GB en daarna 32kb/s. Maar 10 GB per maand ga ik niet overheen dus
en dan lumia 920![]()
![]()
Wel gaat m'n maandkostenplaatje ding van 38.50 naar 42,50 maarja prijsstijgingen he
Nouja zou zat kunnen hoor?quote:
Wat moet je in godsnaam in Hellevoetsluis doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Onderweg naar het dorp van Keyos.
Ik vind die site eigenlijk prima hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef NotGuilty het volgende:
Mobiel Fokken....een app zou wel chill zijn
Trainen met de hondquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in Hellevoetsluis doen.
Dat is het Quadrifoglio Verde logo voor de QV-versies van Alfaquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:24 schreef KOG het volgende:
Actaeon, leg het Beklamel-arrest eens uit s.v.p.
Ben je nou Grieks of heb je een wietplant o.i.d. op je profielfoto?
Geloof het of niet, maar dat dacht ik vanmiddag toevallig ook. Een zoekactie in Google Play ('Forum Fok') leerde dat die app er -in elk geval voor Android- al is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef NotGuilty het volgende:
Er gingen geruchten dat de resultaten afgelopen zaterdag gepubliceerd zouden worden, zoals je gemerkt hebt is dat nog niet gebeurd. Ze zijn zo snel daar op de EUR met het verwerken van een toets die op een pc gemaakt is -_-.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:59 schreef NotGuilty het volgende:
Hey Keyos hoe zat het met de taaltoets?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er gingen geruchten dat de resultaten afgelopen zaterdag gepubliceerd zouden worden, zoals je gemerkt hebt is dat nog niet gebeurd. Ze zijn zo snel daar op de EUR met het verwerken van een toets die op een pc gemaakt is -_-.
Join the clubquote:
Komt er niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef NotGuilty het volgende:
Dancing in the Dark. Of Atlantic City als je melancholisch bentquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:43 schreef eriksd het volgende:
Hungry Heart is wel een lekker nummer. Als we het toch over golden oldies hebben.
Hmm mijn all time favoriet is denk ik toch wel Prove It Allnight.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef Keyos het volgende:
Mijn favoriete nummer van The Boss, deze uitvoering naderd de perfectie.
Atlantic City zat ik net te luisteren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dancing in the Dark. Of Atlantic City als je melancholisch bent
Maar eigenlijk gewoon Bruce Springsteen
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:17 schreef Tchock het volgende:
Mijn favoriete nummer pre-1990-nummer is zonder enige twijfel:![]()
Met op gepaste afstand:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm mijn all time favoriet is denk ik toch wel Prove It Allnight.
Murder inc is ook leuk. Reason to believe, Working on the Highway, Badlandsquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Atlantic City zat ik net te luisteren.
Murder inc, tunnel of love, brilliant disguise, i'm going down, the fuse etc.
Die is inderdaad heel goed. Maar ik vind die van NY 2001 ook heel fraai.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Deze versie van Prove It All Night heeft hij nooit meer overtroffen en kan hij niet meer overtreffen (zijn gitaarspel is gewoon niet zo goed meer als toen).
Ook dat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:25 schreef Yreal het volgende:
Zo, weer thuis van college. Wat kunnen sommige mensen niet auto rijden
Die is inderdaad ook heel goed. Was ook het nummer dat er ver bovenuit sprong toen ik de cd voor het eerst luisterde (toen was ik nog bezig met Bruce ontdekken).quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die is inderdaad heel goed. Maar ik vind die van NY 2001 ook heel fraai.
was de a4 thv badhoevendorp afgesloten en moest iedereen door het weefvak. Wat een getrut toch altijd als er 3 banen afgaan... Altijd die porsch cayennes en bmw x5's die weigeren eerder dan de blokkade naar rechts te gaan.quote:
Hmm ja dat is wel een van de betere van die cd. Hoewel Atlantic City en The River ook heel goed zijn daar. Heeft Youngstown een coole solo van Nils en Murder inc. een geinige solo van Steve.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook heel goed. Was ook het nummer dat er ver bovenuit sprong toen ik de cd voor het eerst luisterde (toen was ik nog bezig met Bruce ontdekken).
Ik hoop zo erg dat hij in 2013 nog een keer komt, ben misselijk geworden tijdens het concert van hem op Pinkpop (zodanig misselijk dat ik het concert heb moeten volgen op de wc en doodziek aan de zijkant). Wil de vieze smaak van vorig jaar wegspoelen.
Ik ken iemand die een Porsche Cayenne heeft. Hele toffe kerel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
was de a4 thv badhoevendorp afgesloten en moest iedereen door het weefvak. Wat een getrut toch altijd als er 3 banen afgaan... Altijd die porsch cayennes en bmw x5's die weigeren eerder dan de blokkade naar rechts te gaan.
en dan iedereen daarna zo snelmogelijk weer de a4 op terwijl de invoegstrook daar echt 3 km lang is.
http://maps.google.nl/map(...)sz=16&via=1&t=m&z=16
Phil in de 80's is soberzo een baas. Net als Peter. En Billy. En Huey. En Robert.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:39 schreef Actaeon het volgende:
Even tussendoor. In the Air Tonight blijft ook een geweldig nummer!
Eens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Phil in de 80's is soberzo een baas. Net als Peter. En Billy. En Huey. En Robert.
Dat is altijd een mooi onderwerp om de dag mee te beginnen. Van een stukje handhaving kan je altijd wel vrolijk worden, tenzij het jouw fiets is die is weggeknipt als je hem aan een brug had vastgezet.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:11 schreef Valid het volgende:
Lekker geslapen? Alweer aan het werk? Ik wel.Bestuursrecht vandaag, over toezicht en herstelsancties.
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 november 2012 09:23 schreef Maharbal het volgende:
Oke, ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat je ook een soort rijbewijs moet voor in de Amsterdamse metro tijdens de spits.
Zo'n ding beweegt over het algemeen. Zo'n ding zit ook goed vol tijdens de spits (oppan sardien style). Als dat ding begint te rijden en je kunt je nergens (goed) aan vasthouden, dan ga je, hier komt het, een beetje uit elkaar staan met je voeten zodat je enigszins stabiel staat. Wat doen al die mongolen? Juist, met beide voeten helemaal tegen elkaar aan, zodat die halve fucking metro door elkaar flikkert als dat ding optrekt, afremt, een bocht neemt of uberhaupt rijdt.
Sommige mensen moeten echt een boek aan het begin van hun (volwassen) leven: how to not be a fucking moron in life.
/endrant
Bij sommige mensen helpt een dergelijk boek ook niet denk ik. Daar is het gewoon kansloos.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:23 schreef Maharbal het volgende:
Oke, ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat je ook een soort rijbewijs moet voor in de Amsterdamse metro tijdens de spits.
Zo'n ding beweegt over het algemeen. Zo'n ding zit ook goed vol tijdens de spits (oppan sardien style). Als dat ding begint te rijden en je kunt je nergens (goed) aan vasthouden, dan ga je, hier komt het, een beetje uit elkaar staan met je voeten zodat je enigszins stabiel staat. Wat doen al die mongolen? Juist, met beide voeten helemaal tegen elkaar aan, zodat die halve fucking metro door elkaar flikkert als dat ding optrekt, afremt, een bocht neemt of uberhaupt rijdt.
Sommige mensen moeten echt een boek aan het begin van hun (volwassen) leven: how to not be a fucking moron in life.
/endrant
Ja sorry, die heb ik nodig voor in die Amsterdamse metro.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Daar kan ik nou zo woest om worden he. Een stel oostblokkers die airbags moet jattenBij mijn ouders is er bij een stuk of 15 auto's ingebroken.
Nog steeds 'hot'. Aardig wat geld waard, makkelijk mee te nemen.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:35 schreef Ryon het volgende:
Airbags jatten? Dat klinkt echt als een diefstal uit 2005.
Blijkbaar is het nog steeds hipquote:Op woensdag 14 november 2012 09:35 schreef Ryon het volgende:
Airbags jatten? Dat klinkt echt als een diefstal uit 2005.
Ok, ik moest wel lachenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja sorry, die heb ik nodig voor in die Amsterdamse metro.
One can hope.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Bij sommige mensen helpt een dergelijk boek ook niet denk ik. Daar is het gewoon kansloos.
Goedemorgen iedereen trouwens!
We krijgen elke dag wat anders?quote:Voordat je reageert
Boterbartje voor al uw kerstfeesten en partijen!
Zelfde hier. Wilde naar de uni gaan om daar een groot deel van de dag te studeren, maar ik moet nog douchen en de spullen pakken. Nee, dat gaat 'm niet worden vandaagquote:
Haha het kan nog! Ik moet ook nog weggaan trouwens. Maar heb gewoon colleges de rest van de dag. En dan kan ik in de tussentijd wat werken op de uni.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zelfde hier. Wilde naar de uni gaan om daar een groot deel van de dag te studeren, maar ik moet nog douchen en de spullen pakken. Nee, dat gaat 'm niet worden vandaag
Hebben jouw ouders 15 auto's?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Daar kan ik nou zo woest om worden he. Een stel oostblokkers die airbags moet jattenBij mijn ouders is er bij een stuk of 15 auto's ingebroken.
Ik woon op 5 minuten van de UvA en had een gelijksoortig plan dat allang ten uitvoer gebracht had kunnen worden maar moet ook nog douchen/ontbijten. Dat gaat nog wel even durenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zelfde hier. Wilde naar de uni gaan om daar een groot deel van de dag te studeren, maar ik moet nog douchen en de spullen pakken. Nee, dat gaat 'm niet worden vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |