Join the clubquote:
Komt er niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef NotGuilty het volgende:
Mobiel Fokken....een app zou wel chill zijn
Dancing in the Dark. Of Atlantic City als je melancholisch bentquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:43 schreef eriksd het volgende:
Hungry Heart is wel een lekker nummer. Als we het toch over golden oldies hebben.
Hmm mijn all time favoriet is denk ik toch wel Prove It Allnight.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef Keyos het volgende:
Mijn favoriete nummer van The Boss, deze uitvoering naderd de perfectie.
Atlantic City zat ik net te luisteren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dancing in the Dark. Of Atlantic City als je melancholisch bent
Maar eigenlijk gewoon Bruce Springsteen
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:17 schreef Tchock het volgende:
Mijn favoriete nummer pre-1990-nummer is zonder enige twijfel:![]()
Met op gepaste afstand:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm mijn all time favoriet is denk ik toch wel Prove It Allnight.
Murder inc is ook leuk. Reason to believe, Working on the Highway, Badlandsquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Atlantic City zat ik net te luisteren.
Murder inc, tunnel of love, brilliant disguise, i'm going down, the fuse etc.
Die is inderdaad heel goed. Maar ik vind die van NY 2001 ook heel fraai.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Deze versie van Prove It All Night heeft hij nooit meer overtroffen en kan hij niet meer overtreffen (zijn gitaarspel is gewoon niet zo goed meer als toen).
Ook dat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:25 schreef Yreal het volgende:
Zo, weer thuis van college. Wat kunnen sommige mensen niet auto rijden
Die is inderdaad ook heel goed. Was ook het nummer dat er ver bovenuit sprong toen ik de cd voor het eerst luisterde (toen was ik nog bezig met Bruce ontdekken).quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die is inderdaad heel goed. Maar ik vind die van NY 2001 ook heel fraai.
was de a4 thv badhoevendorp afgesloten en moest iedereen door het weefvak. Wat een getrut toch altijd als er 3 banen afgaan... Altijd die porsch cayennes en bmw x5's die weigeren eerder dan de blokkade naar rechts te gaan.quote:
Hmm ja dat is wel een van de betere van die cd. Hoewel Atlantic City en The River ook heel goed zijn daar. Heeft Youngstown een coole solo van Nils en Murder inc. een geinige solo van Steve.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook heel goed. Was ook het nummer dat er ver bovenuit sprong toen ik de cd voor het eerst luisterde (toen was ik nog bezig met Bruce ontdekken).
Ik hoop zo erg dat hij in 2013 nog een keer komt, ben misselijk geworden tijdens het concert van hem op Pinkpop (zodanig misselijk dat ik het concert heb moeten volgen op de wc en doodziek aan de zijkant). Wil de vieze smaak van vorig jaar wegspoelen.
Ik ken iemand die een Porsche Cayenne heeft. Hele toffe kerel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
was de a4 thv badhoevendorp afgesloten en moest iedereen door het weefvak. Wat een getrut toch altijd als er 3 banen afgaan... Altijd die porsch cayennes en bmw x5's die weigeren eerder dan de blokkade naar rechts te gaan.
en dan iedereen daarna zo snelmogelijk weer de a4 op terwijl de invoegstrook daar echt 3 km lang is.
http://maps.google.nl/map(...)sz=16&via=1&t=m&z=16
Phil in de 80's is soberzo een baas. Net als Peter. En Billy. En Huey. En Robert.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:39 schreef Actaeon het volgende:
Even tussendoor. In the Air Tonight blijft ook een geweldig nummer!
Eens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Phil in de 80's is soberzo een baas. Net als Peter. En Billy. En Huey. En Robert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |