abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121185657
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 10:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat zjin gewoon belachelijke aantijgingen die nergens op gebaseerd zijn.
qToch wel hoor, namelijk op de politieke standpunten van een Ron Paul en zijn conservatieve vrienden. Het is toch niet echt nieuw voor je, hoop ik?

[..]
quote:
Het opheffen van het burgerlijk huwelijk is een consequent en logisch standpunt wat gebaseerd is op libertarische principes. Namelijk dat de overheid, als die al zou moeten bestaan, zich daar niet mee moet bemoeien en je als individu moet behandelen (geen discriminatie van vrijgezellen etc.). Wat jij daar allemaal achter zoekt zit in je eigen hoofd.
Volgens mij heeft meneer meer dan eens aangegeven het dan bij de kerken neer te willen leggen. Dat is niet bepaald gunstig voor een homo die wil trouwen...

[..]
quote:
Is dit een serieuze opmerking?Van jou? :')
ja, je bent behoorlijk agressief lijkt het en dat is nergens voor nodig.
[..]
quote:
Je bent alleen maar met poep aan het gooien. Meer heb je ook niet te bieden, dus ik zou zeggen rot lekker een eind op.
Weer zo agressief... Ik geef je bekende inhoudelijke voorbeelden. Die weiger je te accepteren zoals het een ware gelovige betaamt dat dan poep noemen en zeggen dat op moet rotten is niet zo sterk :N. Misschien niet geheel onverwacht maar sterk is het niet.
pi_121185867
Ik wil zelf geen standpunt innemen, maar samen hebben heiden 6 en 99999 nu al zo'n tien berichten met vrij scherpe bewoordingen uitgewisseld.. kan dat niet via privéberichten geregeld worden? -O-
Het duwt ondertussen de andere discussies terug.
pi_121185943
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:05 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik wil zelf geen standpunt innemen, maar samen hebben heiden 6 en 99999 nu al zo'n tien berichten met vrij scherpe bewoordingen uitgewisseld.. kan dat niet via privéberichten geregeld worden? -O-
Het duwt ondertussen de andere discussies terug.
Goed punt, weer wat meer naar het onderwerp.
pi_121200420
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 10:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

qToch wel hoor, namelijk op de politieke standpunten van een Ron Paul en zijn conservatieve vrienden. Het is toch niet echt nieuw voor je, hoop ik?
Nee hoor, zoals ik al zei kom je telkens met deze ongefundeerde onzin.

quote:
Volgens mij heeft meneer meer dan eens aangegeven het dan bij de kerken neer te willen leggen. Dat is niet bepaald gunstig voor een homo die wil trouwen...
Je hebt het niet helemaal begrepen geloof ik.

quote:
ja, je bent behoorlijk agressief lijkt het en dat is nergens voor nodig.
Ik erger me aan je structurele getroll en dat laat ik merken, ik ben niet agressief.

quote:
Weer zo agressief... Ik geef je bekende inhoudelijke voorbeelden. Die weiger je te accepteren zoals het een ware gelovige betaamt dat dan poep noemen en zeggen dat op moet rotten is niet zo sterk :N. Misschien niet geheel onverwacht maar sterk is het niet.
:')

Het raakt kant noch wal, en om die bagger maar te blijven herhalen is beneden alle peil (zelfs voor jou).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_121282156
Wat een opmerkelijke keuze van Obama voor de post van Secretary of Defense:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_Hagel
Chuck Hagel heeft gezeteld als republikeins senator, heeft gediend in Vietnam, is kritisch tegenover Israel en sancties tegen Iran.
Hij zou zowel links als rechts tegenstand ondervinden.

Klopt het dat enkel de president en de Senaat zijn benoeming moeten steunen, en niet het Huis?

Verder heeft voormalig vice-president Al Gore van zich laten horen: hij heeft CurrentTV verkocht aan Al Jazeera, wat hem zo'n 70 miljoen dollar zou opleveren...
Ik had nog nooit gehoord(?)
Hij krijgt er stevige kritiek op, niet in het minst omdat hij als eco-kampioen in feite petroleumdollars aanneemt.
http://edition.cnn.com/2013/01/07/opinion/kurtz-gore-al-jazeera/
pi_121291624
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 09:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is juist prima onderbouwd, keer op keer zelfs.
:D
_O-
Ik moest lachen.

Post je straks weer die foto?
  maandag 7 januari 2013 @ 23:23:08 #283
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_121293652
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef zuiderbuur het volgende:
Chuck Hagel heeft gezeteld als republikeins senator, heeft gediend in Vietnam, is kritisch tegenover Israel en sancties tegen Iran.

Klopt het dat enkel de president en de Senaat zijn benoeming moeten steunen, en niet het Huis?
Bij bepaalde posities (http://en.wikipedia.org/w(...)_Senate_confirmation) moet de genomineerde voor 'advice and consent' langs het Senaat. Huis heeft daar niks over te zeggen.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_121293835
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef zuiderbuur het volgende:

Verder heeft voormalig vice-president Al Gore van zich laten horen: hij heeft CurrentTV verkocht aan Al Jazeera, wat hem zo'n 70 miljoen dollar zou opleveren...
Ik had nog nooit gehoord(?)
Hij krijgt er stevige kritiek op, niet in het minst omdat hij als eco-kampioen in feite petroleumdollars aanneemt.
http://edition.cnn.com/2013/01/07/opinion/kurtz-gore-al-jazeera/
Eco-kampioen? :')

Bij FOX News zaten ze alweer te schuimbekken in elk geval:

pi_121295594
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:46:56 #286
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_121330462
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:15 schreef heiden6 het volgende:
Dit is POL...
Ik zat eerst in een ander topic te kijken, vandaar.... mijn excuses :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_121364269
quote:
Biden talked also about taking responsible action. "As the president said, if you're actions result in only saving one life, they're worth taking. But I'm convinced we can affect the well-being of millions of americans and take thousands of people out of harm's way if we act responsibly."
Nee, het gaat niet over de eindeloze oorlogen en drone strikes...

Volgens Joe Biden gaat Obama echt actie ondernemen om privaat wapenbezit in te perken (de staat bewapent zich uiteraard juist in steeds rapper tempo), er wordt zelfs gedreigd met een executive order.

http://www.weeklystandard(...)eal-guns_694984.html

Ik dacht dat alle zorgen en waarschuwingen hierover de afgelopen jaren overtrokken waren, maar dit voorspelt niet veel goeds voor de VS. :{
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:33:58 #288
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_121364478
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet over de eindeloze oorlogen en drone strikes...

Volgens Joe Biden gaat Obama echt actie ondernemen om privaat wapenbezit in te perken (de staat bewapent zich uiteraard juist in steeds rapper tempo), er wordt zelfs gedreigd met een executive order.

http://www.weeklystandard(...)eal-guns_694984.html

Ik dacht dat alle zorgen en waarschuwingen hierover de afgelopen jaren overtrokken waren, maar dit voorspelt niet veel goeds voor de VS. :{

Want je bent natuurlijk pas echt vrij als je een kogel kunt pompen in iedereen die je tegen komt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_121364595
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:33 schreef Euribob het volgende:

[..]

Want je bent natuurlijk pas echt vrij als je een kogel kunt pompen in iedereen die je tegen komt.
Zieke geest.
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:37:05 #290
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_121364626
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zieke geest.
Zijn we het daar over eens, waarom dan in godsnaam wapenbezit voor iedere idioot?
pi_121364695
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:37 schreef Euribob het volgende:

[..]

Zijn we het daar over eens, waarom dan in godsnaam wapenbezit voor iedere idioot?
Dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. :)

Als jij het een goed idee vindt om jezelf laten ontwapenen door mensen die zelf vuurwapens dragen dan moet jij dat weten, ik ben geen slaaf. :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:41:08 #292
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_121364818
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. :)

Als jij het een goed idee vindt om jezelf laten ontwapenen door mensen die zelf vuurwapens dragen dan moet jij dat weten, ik ben geen slaaf. :)
Ja, maar wat is het praktische nut er van? Nu kan ik in Nederland met een tamelijk veilig gevoel over straat zonder wapen, met jouw idee voel ik me zelfs onveilig met een automatisch geweer om mijn middel.
pi_121364833
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Iets rationeler omgaan met vuurwapens en de bijbehorende risico's lijkt me juist zeer goed voor de VS.
pi_121364881
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ja, maar wat is het praktische nut er van? Nu kan ik in Nederland met een tamelijk veilig gevoel over straat zonder wapen, met jouw idee voel ik me zelfs onveilig met een automatisch geweer om mijn middel.
Dat zit tussen jouw oren. Hoezo praktisch nut, dat bepaal ik zelf wel of ik vind dat het praktisch nut heeft, daar heb ik jou niet voor nodig of een of andere op mijn kosten beveiligde politicus.
pi_121364895
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Iets rationeler omgaan met vuurwapens en de bijbehorende risico's lijkt me juist zeer goed voor de VS.
Dat zou het zeker zijn, maar het gaat de andere kant op. Niets is minder rationeel dan een kleine groep mensen alle wapens geven en dan maar hopen dat het goed gaat. :')
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:43:06 #296
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_121364908
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat zit tussen jouw oren. Hoezo praktisch nut, dat bepaal ik zelf wel of ik vind dat het praktisch nut heeft, daar heb ik jou niet voor nodig of een of andere op mijn kosten beveiligde politicus.
Nee, het is gewoon onveiliger op straat als iedereen een wapen draagt. Dat is een feit.
pi_121364997
quote:

[..]

Tja, leuk verhaaltje maar niet erg realistisch allemaal.
pi_121365016
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:43 schreef Euribob het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon onveiliger op straat als iedereen een wapen draagt. Dat is een feit.
Dat is helemaal geen feit.

Daarnaast heb je dan nog het recht niet om door bewapende mensen iemand anders zijn wapens af te komen nemen en mensen op te sluiten in een kooi omdat ze zichzelf willen kunnen verdedigen. 8)7
pi_121365034
quote:

[..]

Dat zou het zeker zijn, maar het gaat de andere kant op.
Integendeel. het lijkt eindelijk wat verstandiger te worden.
quote:
Niets is minder rationeel dan een kleine groep mensen alle wapens geven en dan maar hopen dat het goed gaat. :')
Minder wapens in de samenleving lijkt me zeer rationeel.
pi_121365054
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, leuk verhaaltje maar niet erg realistisch allemaal.
Helaas is de realiteit dat de meeste mensen hier zo'n slavenmentaliteit hebben als jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')