Je zit er al klaar voor?quote:
Ja....ik kan niet wachtenquote:
Popcorn er al bij gepakt?quote:
Volgens mij is hier niemand die echt lang of veel naar 'm kijkt, ... maar niet verder vertellen hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:51 schreef Dotteke het volgende:
Dat jullie het op kunnen brengen om dag in en dag uit naar die man te kijken en te luisteren.
Respect hoor echte vrienden van opa![]()
Ha, de buurman van Oop.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:29 schreef Gert het volgende:
Vandaag seveert oma: boerenkool met worst. En gisteren al zuurkool. Winterse sferen!![]()
[ afbeelding ]
Precies!!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:39 schreef Jian het volgende:
De vraag is wat voor gevechtstenue draagt Oop vandaag, is het iets van Ajax, ze hebben tenslotte gewonnen afgelopen weekend en we weten allemaal dat Oop een mooi-weer-supporter is. Of is het misschien de herdeshond-outift of het blitse sixties-shirt met het doodshoofd achterop?
Vol verwachting klopt ons hart
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij is hier niemand die echt lang of veel naar 'm kijkt, ... maar niet verder vertellen hoor
Da's net wat overdreven, maar mits je geen tree halve liters Cara naar binnen gewerkt hebt moet het in 10 minuten te doen zijn. Dus wie er na de kerstborrel van oop wil komen afterpartyen/crashen: iedereen van het vrouwelijke geslacht onder de 40 is van harte welkom.quote:
Ben 41, in december 42, aim and shootquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's net wat overdreven, maar mits je geen tree halve liters Cara naar binnen gewerkt hebt moet het in 10 minuten te doen zijn. Dus wie er na de kerstborrel van oop wil komen afterpartyen/crashen: iedereen van het vrouwelijke geslacht onder de 40 is van harte welkom.
*meldtquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
iedereen van het vrouwelijke geslacht onder de 40 is van harte welkom.
Joh, krap 2 jaar doen we niet moeilijk over, al helemáál niet na een kerstborrel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:25 schreef pos het volgende:
[..]
Ben 41, in december 42, aim and shoot
Tis gewoon niet aardig wat je zei....wil al bijna nier meer posten hier....quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, krap 2 jaar doen we niet moeilijk over, al helemáál niet na een kerstborrel.
Volgens mij voldoe jij aan meerdere toelatingseisen ruimschoots niet, Coos.quote:
Het was niet persoonlijk bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:31 schreef pos het volgende:
[..]
Tis gewoon niet aardig wat je zei....wil al bijna nier meer posten hier....
Alsof Scrut en Jiam 20 zijn, pfffffft....quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:31 schreef pos het volgende:
[..]
Tis gewoon niet aardig wat je zei....wil al bijna nier meer posten hier....
Een witte Kerst zou wel weer eens fijn zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij voldoe jij aan meerdere toelatingseisen ruimschoots niet, Coos.![]()
Nou valt er natuurlijk best iets te bedenken waardoor het interessant wordt om ook jou uit te nodigen.
Dacht ik ook. Om te beginnen natuurlijk mijn onbegrensde charme.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou valt er natuurlijk best iets te bedenken waardoor het interessant wordt om ook jou uit te nodigen.
Bitchquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's net wat overdreven, maar mits je geen tree halve liters Cara naar binnen gewerkt hebt moet het in 10 minuten te doen zijn. Dus wie er na de kerstborrel van oop wil komen afterpartyen/crashen: iedereen van het vrouwelijke geslacht onder de 40 is van harte welkom.
Ik ben vóór! Lekker een frisse neus halen in de sneeuw.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een witte Kerst zou wel weer eens fijn zijn
Hmm... gezien de populatie hier moet de maximumleeftijd wellicht iets naar boven bijgesteld worden.quote:
En hoe zit het met de 'kilonorm'?quote:
En dat maak jij uitquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben vóór! Lekker een frisse neus halen in de sneeuw.
[..]
Hmm... gezien de populatie hier moet de maximumleeftijd wellicht iets naar boven bijgesteld worden.
Maar ECHT niet ouder dan 50!!!
O, wil die nu een schriftelijke verklaring voor het feit dat hij niet spoort!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef Jian het volgende:
Oop zegt net dat ie naar de psycholoog is geweest en dat ze aan zijn lichaamstaal zagen dat het niks met hem wordt
Hij wordt nu doorgestuurd naar een psychiaterquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wil die nu een schriftelijke verklaring voor het feit dat hij niet spoort!!
ooooooo en dat druf jij zonder blikken of blozen te zeggenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij wordt nu doorgestuurd naar een psychiater![]()
Oop is gek, ..... errrrruggg
Kan, maar hoeft niet perseequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:31 schreef Jian het volgende:
Hij kijkt volgens mij naar Dr. Phil, het kan dus zijn dat hij het over het programma had en dat ik het een ietsjepietsje verkeerd heb verstaan
En laten we wel wezen, opa is een kei in boeren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:35 schreef Jian het volgende:
Opa gaat meedoen met Boer zoek Vrouw zegt ie. Het leven op zo'n boerderij lijkt hem wel wat, die boer neemt ie er gewoon bij
Daarnaast is het ook nog een boerenlul dus hij heeft werkelijk alles meequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
En laten we wel wezen, opa is een kei in boeren.
Ik begrijp dat wel, Oop is zelf zo'n positieve kerel, altijd de zonnige kant van het leven zien, altijd een vriendelijke woord en aandacht voor iedereen. Als Oop eerder geboren zou zijn, in de middeleeuwen ofzo, dan had het woord voor "liefde" nu "oop" geweest, echt waarquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij vindt die boeren maar chagrijnige kerels. Hij begrijpt niet hoe sommige mensen zo negatief in het leven kunnen staan.
En hij moet ook niets hebben van mensen die de baas willen spelen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Jian het volgende:
Oop zegt nu dat homo's niks zijn![]()
Waar slaat dat nou op ?
hoorde ik ook, ik denk dat dit een hint naar oma isquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hij moet ook niets hebben van mensen die de baas willen spelen.
Het doet mij denken dat hij gewoon klein geschapen en ook nog eens impotent is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef mootie het volgende:
Wat ik me afvraag, heeft die fetish van opa een naam?
Hij wil vrouwen altijd met grote, nare lichaamsvreemde voorwerpen penetreren. Cactussen, amsterdammertjes, bezems.
Zou er in zijn jeugd iets gebeurd zijn?
Misschien is hij als puber verkracht door de buurvrouw met een voorbinddildoquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef mootie het volgende:
Wat ik me afvraag, heeft die fetish van opa een naam?
Hij wil vrouwen altijd met grote, nare lichaamsvreemde voorwerpen penetreren. Cactussen, amsterdammertjes, bezems.
Zou er in zijn jeugd iets gebeurd zijn?
weet ik toch ...quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:09 schreef mootie het volgende:
Dat was inderdaad meer de richting waarin ik het zocht.
Hij heeft haar foto ingelijst. Die staat naast het computerscherm.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:15 schreef Jian het volgende:
En nou heeft ie het weer over de grote Oren van Kopiekut, oren, ja, ja
Arme Omaquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft haar foto ingelijst. Die staat naast het computerscherm.
Oop trekt gewoon veel kijkers omdat hij populair is!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:31 schreef beequeen het volgende:
Er zit weer een debiel zijn gemiddelde kijkcijfer op te schroeven op Ustream. Wat dat toch voor zin heeft?
Ja vast, om de 2 seconde van 40 naar 41 kijkers, enz.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop trekt gewoon veel kijkers omdat hij populair is!
True.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat we nu ook gelijk weten wie die debiel is
Boerenkool. De hele dag staat in het teken van boeren in Huize Oop, dat wordt genieten op de stream vanavond, burp.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:36 schreef beequeen het volgende:
Wat voor pot eet hij vanavond? Ik ben het even kwijt.
Serieus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:38 schreef beequeen het volgende:
Is die ouwe op de hand van BH? Onbegrijpelijk......oh wacht.
Nou ja, hij heeft natuurlijk iets met criminelen. Mij verwondert het niks.quote:
Ja, als er iets bij hem in de buurt gebeurt, zeg tussen zijn stoel en de tv, dan zit hij er bovenop.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:41 schreef Jian het volgende:
Oop is een sensatiezoeker zegt ie, verbaast mij niks, dat zie je zo aan die avontuurlijke leefstijl van 'm
Vergeet ook niet dat hij z'n hand er niet voor omdraait om zo nu en dan naar de koelkast te reizen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als er iets bij hem in de buurt gebeurt, zeg tussen zijn stoel en de tv, dan zit hij er bovenop.
Alleen als-ie zich van tevoren genoeg moed ingedronken heeft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat hij z'n hand er niet voor omdraait om zo nu en dan naar de koelkast te reizen!
Mis Miranda in de bende van opaquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Miranda heeft vandaag de lichtjes alweer aangedaan
Tja, ik kan het niet mooier maken dan het is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:52 schreef beequeen het volgende:
Goeie hemel, dat had ik echt niet verwacht van Miran.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:52 schreef beequeen het volgende:
Goeie hemel, dat had ik echt niet verwacht van Miran.
Ze laat opa nooit langer wachten dan een half uur. Zoals opa zegt: "Bij een goede ben je binnen een half uur klaar."quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Miranda heeft vandaag de lichtjes alweer aangedaan
Tsja, als je naam huppelkut , sensatiekut of Kopiekut is, dan wel. Maar van een mod verwacht je dat niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:54 schreef Dotteke het volgende:
Meestal waar je het niet van verwacht zijn de ergste, blijkt wel weer
Ja, want een krat bier per dag vindt zijn huisarts niet voldoende.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:03 schreef beequeen het volgende:
Ja ho effe, die wijn is op advies van de HA hè?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:03 schreef beequeen het volgende:
Ja ho effe, die wijn is op advies van de HA hè?
Jawel hoor, z'n maagmedicatie moet-ie overigens wel verplicht met een halve liter cola innemen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]en het bier zeker op advies van de cardioloog
Volgens mij weet de dokter niet dat hij naar het eten bier drinkt
Misschien helpt het als je met een belletje rinkelt en iemand tijdens het aanreiken zegt: astoeblieeffie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:06 schreef Jian het volgende:
Ik wilde dat ik de hele dag bier kon drinken en zo slank blijven als Oop
Yessssssirrrrrrr!quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je met een belletje rinkelt en iemand tijdens het aanreiken zegt: astoeblieeffie.
Dat dan wel, niet met een borrel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel hoor, z'n maagmedicatie moet-ie overigens wel verplicht met een halve liter cola innemen.
quote:
Wat is daar nieuw aan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Onder het eten komt er een telefoontje van Tante Nel, maar Oop eet stoïcijns door
Hij ontbijt direct na het opstaan om een uur of één. Vandaag een boterham met een bakje filet americain of een leverworst.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:22 schreef ratsenflats het volgende:
Eet hij overdag eigenlijk wel wat ??
Dat kan toch niet, hoe kan je nu iets vergeten voor die hardwerkende ( lees luie) man!! Foei omaquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is toch wat, opa. Dat je eigen wijf vergeet filet americain voor je te halen terwijl ik het me zelfs wist te herinneren. Denk daar maar eens over na!
Ze houdt gewoon niet meer van hem.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, hoe kan je nu iets vergeten voor die hardwerkende ( lees luie) man!! Foei oma
O jee, er komen scheurtjes in het 'gelukkige; huwelijk van die twee. Zal het miranda dan lukken die twee uit elkaar te drijven???quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze houdt gewoon niet meer van hem.
Mens, dat weten we toch al lang?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
***** BREAKING NEWS ******
Morgen is er een ingelast vismenu in Huize Oop!!
Wij zijn intussen gewend aan veel boeiender nieuwtjes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mens, dat weten we toch al lang?
Pearlbitch laat die ouwe dagenlang in de steek en denkt dat ze nog steeds de beste vriendjes met opa is. Ze kan er maar beter aan wennen dat opa ons nu heeft, hij heeft haar niet meer nodig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij zijn intussen gewend aan veel boeiender nieuwtjes.![]()
Vis
Ging niet over mijquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pearlbitch laat die ouwe dagenlang in de steek en denkt dat ze nog steeds de beste vriendjes met opa is. Ze kan er maar beter aan wennen dat opa ons nu heeft, hij heeft haar niet meer nodig.![]()
Opa zegt het al: PB ruikt naar vis
Nou, om precies te zijn: er is er eentje die hoger op zijn prioriteitenlijstje staat hoor..quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:58 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan Gert die ouwe nu tegenkomen? Die ouwe komt nooit buiten.
Oh, en als hij hem tegenkomt slaat hij hem direct het graf is. Hoi Gert.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Wat mankeert die man?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft heel veel gemeen met "die Skroesjie, moetie en die azijnkut", zegt-ie net.
Gert wil-ie gelijk z'n graf inslaan als-ie 'm tegenkomt. Dat vind ik dan toch weer raar.
Hij is dol op roze, dat zal dus wel loslopen.quote:
Opa is nog erger, die denkt dat klootzak uit 7 letters bestaat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:07 schreef beequeen het volgende:
Wepsen, aldus Corrie van Gorp. Deukzzz hier
Dat doe je maar op je eigen party Coos, met je afwijkende voorkeur voor 50kg of lichter.quote:
Nou, eigenlijk meer omdat het in mijn huis is. Maar iedereen mag daar wèl blauw worden.quote:
Ik ben ver over THT, gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:21 schreef Gert het volgende:
Nou, eigenlijk meer omdat het in mijn huis is. Maar iedereen mag daar wèl blauw worden. [ afbeelding ]
Huh?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft heel veel gemeen met "die Skroesjie, moetie en die azijnkut", zegt-ie net.
Gert wil-ie gelijk z'n graf inslaan als-ie 'm tegenkomt. Dat vind ik dan toch weer raar.
Daar ga je fout denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Ik bekijk die ouwe viespeuk af en toe met scepsis, maar ik behandel 'm wèl gewoon als een mens.
Iéts zegt me dat het 'm sowieso niet gaat worden: geen kerstborrel, geen afterparty, helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ver over THT, gaat hem niet worden.
Niet zo somber, die ouwe komt graag langs met zijn vrouw, schoonmoeder, ome Cor en Han. Gezellie toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:31 schreef Gert het volgende:
Iéts zegt me dat het 'm sowieso niet gaat worden: geen kerstborrel, geen afterparty, helemaal niks.
Het is beter om in sommige (jawel) gezelschappen niet genoemd te wordenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel jammer voor Sjie-an dat-ie niet genoemd wordt.
Het idee was dat we met z'n allen bij opa langs gingen, waarna er voor de diehards een afterparty bij mij thuis zou zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo somber, die ouwe komt graag langs met zijn vrouw, schoonmoeder, ome Cor en Han. Gezellie toch?![]()
Trek het je niet aan, het is niet persoonlijk, hij draait momenteel volledig door bij alles waar een Fok-luchtje aanzitquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Ik bekijk die ouwe viespeuk af en toe met scepsis, maar ik behandel 'm wèl gewoon als een mens.
Ze kan de magnetron toch in de kamer zetten? Naast de boom.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:39 schreef beequeen het volgende:
Het is niet de bedoeling dat de vrouw van die ouwe met Kerst de hele dag in de keuken staat.
Whoehahahaha.
Top idee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
Ze kan de magnetron toch in de kamer zetten? Naast de boom.
Hoe doe je dat zonder eettafel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:50 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat we gaan gourmetten met kerst
Ik lust geen vlees. Jij mag mijn portie wel hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:59 schreef mootie het volgende:
Ik eet niet zo gek veel, en ik houd niet van vet vlees. Dus een paar stukjes kip of biefstuk voor mij graag.
Denk het niet, hij vindt het zonde om dingen weg te gooien en gourmetten is vlees zei hij net en dan patat met een kroket om het op te vullen .....quote:
Coos, let je op?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:59 schreef mootie het volgende:
Ik eet niet zo gek veel, en ik houd niet van vet vlees.
Als oma op handen en knieëen gaat, kan het gourmetstel toch gewoon op haar rug?quote:
Good for you! Ik deel Coos' smaak niet. Tenzij je een lilliputter bent.quote:
Goffer de goffe, mental image.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:12 schreef Gert het volgende:
Als oma op handen en knieëen gaat, kan het gourmetstel toch gewoon op haar rug?
Enige nadeel is dat iedereen z'n pannetje even kwijt is is zodra opa met z'n belletje rinkelt.
Met de magnetron gourmetten ???quote:
Jou slaat-ie het graf niet in hoor, maar voor "Skroets" wil hij de kuil desnoods nog zelf gravenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het idee was dat we met z'n allen bij opa langs gingen, waarna er voor de diehards een afterparty bij mij thuis zou zijn.
Gezien de kennelijke wens van opa om mij "mijn graf in te slaan", denk ik niet dat ik bij opa een kerstparty ga hebben. En zonder party geen afterparty.
Er is wel een eettafel, alleen geen tv in de eetkamer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top idee.
[..]
Hoe doe je dat zonder eettafel?
Ik hoorde Oop iets mompelen over rattenkorrels. Zal wel toeval zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:57 schreef Jian het volgende:
Oop wij zijn met een stuk of 10 hè, dat je daar rekening mee houdt met de bestelling
Kerstdiner zonder tv, sjeezusquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is wel een eettafel, alleen geen tv in de eetkamer.:)
Is dat misschien het toilet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is wel een eettafel, alleen geen tv in de eetkamer.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Jou slaat-ie het graf niet in hoor, maar voor "Skroets" wil hij de kuil desnoods nog zelf graven
60 Gert, 60! En Mootie en ik hebben gemeen dat we niet van vet houden.quote:
Ja voor Scrutz, mootie en bq, mij mag ie welquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoorde Oop iets mompelen over rattenkorrels. Zal wel toeval zijn
En jij komt er al helemaal goed af: jij hoeft alleen maar op een perkpaaltje te gaan zitten..quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat misschien het toilet?
[..]
Leugenaar.
Scheelt toch weer een stoel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En jij komt er al helemaal goed af: jij hoeft alleen maar op een perkpaaltje te gaan zitten..
Bij wijze van spreken natuurlijk ..... hij laat oma het doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:37 schreef mootie het volgende:
Opa die een kuil graaft. Zie je het voor je?
Dat was Mootie tochquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En jij komt er al helemaal goed af: jij hoeft alleen maar op een perkpaaltje te gaan zitten..
Nee, nee, mootie gaat op een gepekelde (? tsja) staak op de boulevardquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was Mootie tochgaat nog druk worden op die paal.
Een paal met pekelvet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, mootie gaat op een gepekelde (? tsja) staak op de boulevard
Nope, moots zit op een staak. Ik krijg allerlei alternatieven toebedeeld. Liev toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:38 schreef pullup het volgende:
Dat was Mootie tochgaat nog druk worden op die paal.
Wel stil blijven zitten dan hé beequeenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oh ja, nou als je opa zo zijn gang laat gaan dan heeft Den haag er binnenkort een aantal toeristische attracties bijquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, mootie gaat op een gepekelde (? tsja) staak op de boulevard
Hah, wie zegt dat, jij denkt zeker dat je rustig op je gepekelde staak mag zitten en verder niks, nou leer mij Oop kennen ...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:42 schreef mootie het volgende:
Wij hoeven in elk geval niet met een cactus aan de gang. Dat waardeer ik.
een algenbadjequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:43 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje: kun je iets doen aan/tegen een zure sloot? Ik blijf tobben.
gezellig hè, ik streep de dagen op de kalender al afquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
Dat wordt een Kerst om nooit meer te vergeten
Bedankt voor de tip. Waar koop ik dat, bij de Tuinen ofzo?quote:
Dat wordt nog een hele tournee, met de kerst! Eerst een geschikte perkpaal vinden. Dan op zoek naar een plek om BQ te spiesen. En tenslotte het hoogtepunt: de Paal met Pekelvet, midden op de boulevard, waar inmiddels duizenden toeschouwers zich verzameld hebben voor dit spekeltakelstuk.quote:
Je schept ze gewoonlijk gewoon uit een zure sloot.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Waar koop ik dat, bij de Tuinen ofzo?
Dus daar komt zuurkool vandaan????quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Je schept ze gewoonlijk gewoon uit een zure sloot.
Hij moet wel even wachten tot na de afterpartyquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt nog een hele tournee, met de kerst! Eerst een geschikte perkpaal vinden. Dan op zoek naar een plek om BQ te spiesen. En tenslotte het hoogtepunt: de Paal met Pekelvet, midden op de boulevard, waar inmiddels duizenden toeschouwers zich verzameld hebben voor dit spekeltakelstuk.![]()
Ik hoop toch zó dat opa me pas daarná het graf in wil slaan. Zo niet, dan krijgt hij een corrigerende tik.
Die ouwe zet Den Haag echt weer op de kaart. Tofheid.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef Gert het volgende:
Dat wordt nog een hele tournee, met de kerst! Eerst een geschikte perkpaal vinden. Dan op zoek naar een plek om BQ te spiesen. En tenslotte het hoogtepunt: de Paal met Pekelvet, midden op de boulevard, waar inmiddels duizenden toeschouwers zich verzameld hebben voor dit spekeltakelstuk.![]()
Ik hoop toch zó dat opa me pas daarná het graf in wil slaan. Zo niet, dan krijgt hij een corrigerende tik.
Sjiek hendig, die heb ik zo bij de hand,quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef pullup het volgende:
Je schept ze gewoonlijk gewoon uit een zure sloot.
http://www.velda.nl/produ(...)etering/bio-oxydatorquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Waar koop ik dat, bij de Tuinen ofzo?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef Jian het volgende:
de stream is off air, opa is ons zat![]()
geef m eens ongelijk
Nee joh, hij gaat de uitnodigingen schrijven. Zo'n stream dat leidt alleen maar af.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef Jian het volgende:
de stream is off air, opa is ons zat![]()
geef m eens ongelijk
The good old days.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:54 schreef pullup het volgende:
Opa zal wel terugverlangen naar de tijd dat PB ongeveer 275 posts per topic leverde
Goeie tipquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef ratsenflats het volgende:
http://www.velda.nl/produ(...)etering/bio-oxydator
Uhuh, buiten! Na zo'n hele avond met opa willen zijn volgers ook wel even gezellig onder elkaar zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij moet wel even wachten tot na de afterparty
WTF, hij schenkt iets in voor de dames? Die hebben wrs eerst op hun flikker gehad.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Edit: ik ga bankhangen. Fijne avond allemaal.![]()
Byequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF, hij schenkt iets in voor de dames? Die hebben wrs eerst op hun flikker gehad.![]()
Edit: ik ga bankhangen. Fijne avond allemaal.![]()
quote:
Je mag er anders wezen hoorquote:
ik ook, die gekke lorrequote:
Hij was waarschijnlijk gaan klagen dat je niet de cupmaat van kopiekut had.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:12 schreef Gedumd het volgende:
Weet je pullup, ik had beter gelijk tegen opa kunnen zeggen dat ik een vrouwtje was,dan had ik meer op zijn schoot mogen zitten
En hij is zelf weer degene in huis die het hoogste woord heeft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:14 schreef Jian het volgende:
Oop heeft het nog steeds moeilijk met het verscheiden van Ajax, ...... ma ja, hij zet zich er dapper overheen want het scheelt wel aanmerkelijk in de ruimte
Da's de papegaai van Oop, die nu een goed leven heeft in de dierenwinkel (verhalen gaan dat Oop hem de nek heeft omgedraaid en hem heeft opgediend als kip, maar goed)quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef ratsenflats het volgende:
Wat gezellig een papegaai in het topic
We hadden dat vermoeden hier al. Opa beweerde dat je te veel herrie maakte en ik had daar ook af en toe wat moeite mee moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef Gedumd het volgende:
Maar ja ik ben mooi wel gedumd (gedumpt) dus omdat ik te veel weet!
Dat hoeft hier niet Lorre ik bescherm je wel tegen die lelijke opaquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef Gedumd het volgende:
O neeeeeeeeeee he! ik ga echt niet op stok nu!
Dat verdient een 3 x 3quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef Jian het volgende:
Hij heeft een e-mail gestuurd naar Danny, of ie ervoor kon zorgen dat DeOop kon verdwijnen. Maar daar wordt niks mee gedaan zegt Oop![]()
OMG
Alleen als ze uit Marokko komen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:29 schreef ratsenflats het volgende:
Heeft oop wat tegen Marokkanen ??
Zolang Deoop hier subtieler tekeer gaat als opa op zijn eigen stream zal er geen poot zijn om op te staan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef mootie het volgende:
Binnenkort klaagt opa FOK! aan wegens smaad.
Spong heeft al interesse getoond.
Wacht.... homo...
Oop schakelt gewoon Bram Mosk........ oh wacht ....quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef mootie het volgende:
Binnenkort klaagt opa FOK! aan wegens smaad.
Spong heeft al interesse getoond.
Wacht.... homo...
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hoeft hier niet Lorre ik bescherm je wel tegen die lelijke opa
Ik zou niet al te hard om Danny roepenquote:
Hij wil meer en grotere biertjes zekerquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:38 schreef mootie het volgende:
Oh, ze hebben het over zijn drankgebruik.
Hij scant op z'n naamquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou niet al te hard om Danny roepen
Terwijl Hop toch echt verrot gescholden word door opa als hij even niet aanwezig is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:41 schreef Jian het volgende:
Volgens mij maakt die Hop zich nog drukker dan Opa
Oke het is blauw en bijna net zo groot als een pelpinda maar ik weet de naam er niet van.quote:
Viagra natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:45 schreef Gedumd het volgende:
[..]
Oke het is blauw en bijna net zo groot als een pelpinda maar ik weet de naam er niet van.
Maar goed opa is er dol op.
Een blauwe boonquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:45 schreef Gedumd het volgende:
[..]
Oke het is blauw en bijna net zo groot als een pelpinda maar ik weet de naam er niet van.
Maar goed opa is er dol op.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef ratsenflats het volgende:
lol die arm doet het werk hoor ik, bij oop ook in een beweging de fles naar zijn mond
Dat is niet waar.Ik kan het wetenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:41 schreef mootie het volgende:
Opa zegt tegen Hop dat wij hier zelf dingen verzinnen.
The nerve!
Hij is er stil vanquote:
En 2 vingers in z'n muil?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:48 schreef mootie het volgende:
Opa zou ze allemaal van het bord darten. Met 1 vinger in zijn neus!
Ja nu je het zegt,dat zag ik op de verpakking staan.quote:
Ga jij je maar weer aan je pornocollectie wijden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef ZOA het volgende:
heeej weer een nieuw geil ding derbij die van stokzitten houd
Danny is al aangeschreven door Oop ,hij vind het niet kunnen dat er een De Oop zit op fok ,die kan iedereen maar uit zijn naam verrot scheldenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ajax in het topic? Als Danny dat maar goed vindt
Die is op orde..quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga jij je maar weer aan je pornocollectie wijden.
En daarna moest jij op zijn stokkie gaan zitten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:50 schreef Gedumd het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt,dat zag ik op de verpakking staan.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daarna moest jij op zijn stokkie gaan zitten?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef mootie het volgende:
Ze hebben het weer over papegaaiensoep. En blijkbaar zijn papegaaienvleugeltjes ook lekker tijdens het darten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |