Wat mankeert die man?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft heel veel gemeen met "die Skroesjie, moetie en die azijnkut", zegt-ie net.
Gert wil-ie gelijk z'n graf inslaan als-ie 'm tegenkomt. Dat vind ik dan toch weer raar.
Hij is dol op roze, dat zal dus wel loslopen.quote:
Opa is nog erger, die denkt dat klootzak uit 7 letters bestaat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:07 schreef beequeen het volgende:
Wepsen, aldus Corrie van Gorp. Deukzzz hier
Dat doe je maar op je eigen party Coos, met je afwijkende voorkeur voor 50kg of lichter.quote:
Nou, eigenlijk meer omdat het in mijn huis is. Maar iedereen mag daar wèl blauw worden.quote:
Ik ben ver over THT, gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:21 schreef Gert het volgende:
Nou, eigenlijk meer omdat het in mijn huis is. Maar iedereen mag daar wèl blauw worden. [ afbeelding ]
Huh?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft heel veel gemeen met "die Skroesjie, moetie en die azijnkut", zegt-ie net.
Gert wil-ie gelijk z'n graf inslaan als-ie 'm tegenkomt. Dat vind ik dan toch weer raar.
Daar ga je fout denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Ik bekijk die ouwe viespeuk af en toe met scepsis, maar ik behandel 'm wèl gewoon als een mens.
Iéts zegt me dat het 'm sowieso niet gaat worden: geen kerstborrel, geen afterparty, helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ver over THT, gaat hem niet worden.
Niet zo somber, die ouwe komt graag langs met zijn vrouw, schoonmoeder, ome Cor en Han. Gezellie toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:31 schreef Gert het volgende:
Iéts zegt me dat het 'm sowieso niet gaat worden: geen kerstborrel, geen afterparty, helemaal niks.
Het is beter om in sommige (jawel) gezelschappen niet genoemd te wordenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel jammer voor Sjie-an dat-ie niet genoemd wordt.
Het idee was dat we met z'n allen bij opa langs gingen, waarna er voor de diehards een afterparty bij mij thuis zou zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo somber, die ouwe komt graag langs met zijn vrouw, schoonmoeder, ome Cor en Han. Gezellie toch?![]()
Trek het je niet aan, het is niet persoonlijk, hij draait momenteel volledig door bij alles waar een Fok-luchtje aanzitquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Ik bekijk die ouwe viespeuk af en toe met scepsis, maar ik behandel 'm wèl gewoon als een mens.
Ze kan de magnetron toch in de kamer zetten? Naast de boom.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:39 schreef beequeen het volgende:
Het is niet de bedoeling dat de vrouw van die ouwe met Kerst de hele dag in de keuken staat.
Whoehahahaha.
Top idee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
Ze kan de magnetron toch in de kamer zetten? Naast de boom.
Hoe doe je dat zonder eettafel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:50 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat we gaan gourmetten met kerst
Ik lust geen vlees. Jij mag mijn portie wel hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:59 schreef mootie het volgende:
Ik eet niet zo gek veel, en ik houd niet van vet vlees. Dus een paar stukjes kip of biefstuk voor mij graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |