Tja, ik kan het niet mooier maken dan het is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:52 schreef beequeen het volgende:
Goeie hemel, dat had ik echt niet verwacht van Miran.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:52 schreef beequeen het volgende:
Goeie hemel, dat had ik echt niet verwacht van Miran.
Ze laat opa nooit langer wachten dan een half uur. Zoals opa zegt: "Bij een goede ben je binnen een half uur klaar."quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Miranda heeft vandaag de lichtjes alweer aangedaan
Tsja, als je naam huppelkut , sensatiekut of Kopiekut is, dan wel. Maar van een mod verwacht je dat niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:54 schreef Dotteke het volgende:
Meestal waar je het niet van verwacht zijn de ergste, blijkt wel weer
Ja, want een krat bier per dag vindt zijn huisarts niet voldoende.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:03 schreef beequeen het volgende:
Ja ho effe, die wijn is op advies van de HA hè?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:03 schreef beequeen het volgende:
Ja ho effe, die wijn is op advies van de HA hè?
Jawel hoor, z'n maagmedicatie moet-ie overigens wel verplicht met een halve liter cola innemen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]en het bier zeker op advies van de cardioloog
Volgens mij weet de dokter niet dat hij naar het eten bier drinkt
Misschien helpt het als je met een belletje rinkelt en iemand tijdens het aanreiken zegt: astoeblieeffie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:06 schreef Jian het volgende:
Ik wilde dat ik de hele dag bier kon drinken en zo slank blijven als Oop
Yessssssirrrrrrr!quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je met een belletje rinkelt en iemand tijdens het aanreiken zegt: astoeblieeffie.
Dat dan wel, niet met een borrel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel hoor, z'n maagmedicatie moet-ie overigens wel verplicht met een halve liter cola innemen.
quote:
Wat is daar nieuw aan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Onder het eten komt er een telefoontje van Tante Nel, maar Oop eet stoïcijns door
Hij ontbijt direct na het opstaan om een uur of één. Vandaag een boterham met een bakje filet americain of een leverworst.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:22 schreef ratsenflats het volgende:
Eet hij overdag eigenlijk wel wat ??
Dat kan toch niet, hoe kan je nu iets vergeten voor die hardwerkende ( lees luie) man!! Foei omaquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is toch wat, opa. Dat je eigen wijf vergeet filet americain voor je te halen terwijl ik het me zelfs wist te herinneren. Denk daar maar eens over na!
Ze houdt gewoon niet meer van hem.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, hoe kan je nu iets vergeten voor die hardwerkende ( lees luie) man!! Foei oma
O jee, er komen scheurtjes in het 'gelukkige; huwelijk van die twee. Zal het miranda dan lukken die twee uit elkaar te drijven???quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze houdt gewoon niet meer van hem.
Mens, dat weten we toch al lang?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
***** BREAKING NEWS ******
Morgen is er een ingelast vismenu in Huize Oop!!
Wij zijn intussen gewend aan veel boeiender nieuwtjes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mens, dat weten we toch al lang?
Pearlbitch laat die ouwe dagenlang in de steek en denkt dat ze nog steeds de beste vriendjes met opa is. Ze kan er maar beter aan wennen dat opa ons nu heeft, hij heeft haar niet meer nodig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij zijn intussen gewend aan veel boeiender nieuwtjes.![]()
Vis
Ging niet over mijquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pearlbitch laat die ouwe dagenlang in de steek en denkt dat ze nog steeds de beste vriendjes met opa is. Ze kan er maar beter aan wennen dat opa ons nu heeft, hij heeft haar niet meer nodig.![]()
Opa zegt het al: PB ruikt naar vis
Nou, om precies te zijn: er is er eentje die hoger op zijn prioriteitenlijstje staat hoor..quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:58 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan Gert die ouwe nu tegenkomen? Die ouwe komt nooit buiten.
Oh, en als hij hem tegenkomt slaat hij hem direct het graf is. Hoi Gert.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |