Oop trekt gewoon veel kijkers omdat hij populair is!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:31 schreef beequeen het volgende:
Er zit weer een debiel zijn gemiddelde kijkcijfer op te schroeven op Ustream. Wat dat toch voor zin heeft?
Ja vast, om de 2 seconde van 40 naar 41 kijkers, enz.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop trekt gewoon veel kijkers omdat hij populair is!
True.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat we nu ook gelijk weten wie die debiel is
Boerenkool. De hele dag staat in het teken van boeren in Huize Oop, dat wordt genieten op de stream vanavond, burp.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:36 schreef beequeen het volgende:
Wat voor pot eet hij vanavond? Ik ben het even kwijt.
Serieus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:38 schreef beequeen het volgende:
Is die ouwe op de hand van BH? Onbegrijpelijk......oh wacht.
Nou ja, hij heeft natuurlijk iets met criminelen. Mij verwondert het niks.quote:
Ja, als er iets bij hem in de buurt gebeurt, zeg tussen zijn stoel en de tv, dan zit hij er bovenop.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:41 schreef Jian het volgende:
Oop is een sensatiezoeker zegt ie, verbaast mij niks, dat zie je zo aan die avontuurlijke leefstijl van 'm
Vergeet ook niet dat hij z'n hand er niet voor omdraait om zo nu en dan naar de koelkast te reizen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als er iets bij hem in de buurt gebeurt, zeg tussen zijn stoel en de tv, dan zit hij er bovenop.
Alleen als-ie zich van tevoren genoeg moed ingedronken heeft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat hij z'n hand er niet voor omdraait om zo nu en dan naar de koelkast te reizen!
Mis Miranda in de bende van opaquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Miranda heeft vandaag de lichtjes alweer aangedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |