Je zit er al klaar voor?quote:
Ja....ik kan niet wachtenquote:
Popcorn er al bij gepakt?quote:
Volgens mij is hier niemand die echt lang of veel naar 'm kijkt, ... maar niet verder vertellen hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:51 schreef Dotteke het volgende:
Dat jullie het op kunnen brengen om dag in en dag uit naar die man te kijken en te luisteren.
Respect hoor echte vrienden van opa![]()
Ha, de buurman van Oop.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:29 schreef Gert het volgende:
Vandaag seveert oma: boerenkool met worst. En gisteren al zuurkool. Winterse sferen!![]()
[ afbeelding ]
Precies!!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:39 schreef Jian het volgende:
De vraag is wat voor gevechtstenue draagt Oop vandaag, is het iets van Ajax, ze hebben tenslotte gewonnen afgelopen weekend en we weten allemaal dat Oop een mooi-weer-supporter is. Of is het misschien de herdeshond-outift of het blitse sixties-shirt met het doodshoofd achterop?
Vol verwachting klopt ons hart
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij is hier niemand die echt lang of veel naar 'm kijkt, ... maar niet verder vertellen hoor
Da's net wat overdreven, maar mits je geen tree halve liters Cara naar binnen gewerkt hebt moet het in 10 minuten te doen zijn. Dus wie er na de kerstborrel van oop wil komen afterpartyen/crashen: iedereen van het vrouwelijke geslacht onder de 40 is van harte welkom.quote:
Ben 41, in december 42, aim and shootquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's net wat overdreven, maar mits je geen tree halve liters Cara naar binnen gewerkt hebt moet het in 10 minuten te doen zijn. Dus wie er na de kerstborrel van oop wil komen afterpartyen/crashen: iedereen van het vrouwelijke geslacht onder de 40 is van harte welkom.
*meldtquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
iedereen van het vrouwelijke geslacht onder de 40 is van harte welkom.
Joh, krap 2 jaar doen we niet moeilijk over, al helemáál niet na een kerstborrel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:25 schreef pos het volgende:
[..]
Ben 41, in december 42, aim and shoot
Tis gewoon niet aardig wat je zei....wil al bijna nier meer posten hier....quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, krap 2 jaar doen we niet moeilijk over, al helemáál niet na een kerstborrel.
Volgens mij voldoe jij aan meerdere toelatingseisen ruimschoots niet, Coos.quote:
Het was niet persoonlijk bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:31 schreef pos het volgende:
[..]
Tis gewoon niet aardig wat je zei....wil al bijna nier meer posten hier....
Alsof Scrut en Jiam 20 zijn, pfffffft....quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:31 schreef pos het volgende:
[..]
Tis gewoon niet aardig wat je zei....wil al bijna nier meer posten hier....
Een witte Kerst zou wel weer eens fijn zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij voldoe jij aan meerdere toelatingseisen ruimschoots niet, Coos.![]()
Nou valt er natuurlijk best iets te bedenken waardoor het interessant wordt om ook jou uit te nodigen.
Dacht ik ook. Om te beginnen natuurlijk mijn onbegrensde charme.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou valt er natuurlijk best iets te bedenken waardoor het interessant wordt om ook jou uit te nodigen.
Bitchquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's net wat overdreven, maar mits je geen tree halve liters Cara naar binnen gewerkt hebt moet het in 10 minuten te doen zijn. Dus wie er na de kerstborrel van oop wil komen afterpartyen/crashen: iedereen van het vrouwelijke geslacht onder de 40 is van harte welkom.
Ik ben vóór! Lekker een frisse neus halen in de sneeuw.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een witte Kerst zou wel weer eens fijn zijn
Hmm... gezien de populatie hier moet de maximumleeftijd wellicht iets naar boven bijgesteld worden.quote:
En hoe zit het met de 'kilonorm'?quote:
En dat maak jij uitquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben vóór! Lekker een frisse neus halen in de sneeuw.
[..]
Hmm... gezien de populatie hier moet de maximumleeftijd wellicht iets naar boven bijgesteld worden.
Maar ECHT niet ouder dan 50!!!
O, wil die nu een schriftelijke verklaring voor het feit dat hij niet spoort!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef Jian het volgende:
Oop zegt net dat ie naar de psycholoog is geweest en dat ze aan zijn lichaamstaal zagen dat het niks met hem wordt
Hij wordt nu doorgestuurd naar een psychiaterquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wil die nu een schriftelijke verklaring voor het feit dat hij niet spoort!!
ooooooo en dat druf jij zonder blikken of blozen te zeggenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij wordt nu doorgestuurd naar een psychiater![]()
Oop is gek, ..... errrrruggg
Kan, maar hoeft niet perseequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:31 schreef Jian het volgende:
Hij kijkt volgens mij naar Dr. Phil, het kan dus zijn dat hij het over het programma had en dat ik het een ietsjepietsje verkeerd heb verstaan
En laten we wel wezen, opa is een kei in boeren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:35 schreef Jian het volgende:
Opa gaat meedoen met Boer zoek Vrouw zegt ie. Het leven op zo'n boerderij lijkt hem wel wat, die boer neemt ie er gewoon bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |