volgens mij wordt ie geport naar pc. origineel ontwikkeld voor de 360.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:36 schreef waxmask het volgende:
Waarom zou je? Je kan hem gewoon lekker bij Steam kopen en meteen spelen...
En zelfs dan is een shooter nog beter op een PC te spelen...quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
volgens mij wordt ie geport naar pc. origineel ontwikkeld voor de 360.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
Mona zit zich nu stilletjes af te vragen waarom zij nooit een affaire heeft.
Mij wel, maar Hansquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:46 schreef iFok. het volgende:
Zo, dat was het voor vandaag. Die vogels interesseren mij niet zoveel.
Was vreselijk. De originele stem is leuk Schots.quote:
Mwoa, toch wel 100g.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef Specularium het volgende:
Alsof er een camera van 4 kilo over de vleugel van die vogel zit.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:36 schreef waxmask het volgende:
Waarom zou je? Je kan hem gewoon lekker bij Steam kopen en meteen spelen...
Goed dat ik het overgeslagen heb. Ik word altijd doodmoe van die CDA'ers die helemaal niets zeggen, maar schijnbaar wel extreem veel kritiek op dit kabinet hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
ze praat nu 3 minuten lang maar ze heeft werkelijk nog niets concreets gezegd.. wtf man..
Het CDA zou net zo hard bezuinigen als dit kabinet, maar daar hoor je ze nu opeens niet meer over. Makkelijk praten, opeens vanuit de oppositiequote:Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef iFok. het volgende:
Bezuinigde de CDA ook niet op de zware zorg?
Die naďeve idioot verdiende het bijna om door de FARC ontvoerd te wordenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:24 schreef waxmask het volgende:
Biologisch veldwerk in een jungle vol met rebellen.... idioot...
Die man kan beter Call of Duty gaan spelen... oh wacht, dan begint ie te huilen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan kunnen vluchten, en het niet doen...
Je zou haar eens moeten vragen waarom ze zich niet bij de Tjetjenen aansluit, want die hebben na een Colombiaans vredesakkoord zo'n strijder harder nodig dan de FARC.quote:
Normering topinkomens raakt vijfduizend bestuurdersquote:Op maandag 12 november 2012 23:36 schreef matthijst het volgende:
HAha, wat een dom volk is het toch ook.
"Draagvlak ontbrak bij inkomensafhankelijke premie".
Nee lul: draagvlak ontbreekt als het mensen geld gaat kosten terwijl we miljarden richting Griekenland pompen en managers in de zorg 4-6 ton per jaar wegslepen.
Kort door de bocht, maar wel mooi zwart wit.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Normering topinkomens raakt vijfduizend bestuurders
tada...
dierlijke eiwitten ofzo, die krijg je natuurlijk als je je groente kooktquote:Op woensdag 14 november 2012 23:05 schreef eriksd het volgende:
Ik heb het gemist, welke troep moest geweerd worden?
Alles dat niet rauw is.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:05 schreef eriksd het volgende:
Ik heb het gemist, welke troep moest geweerd worden?
Soms doet ze het in de blender, dan is het eten iets warmer.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
dierlijke eiwitten ofzo, die krijg je natuurlijk als je je groente kookt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jeroen breekt die blendertrut zo in 2.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef waxmask het volgende:
Gaat weer gezellig worden op de woonboot vannacht...
Ze heeft een kind dus heeft al wat eiwitten binnen gehadquote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Zou ze zichzelf ook met een rauwe komkommer doen?
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef FredVleespet het volgende:
Hopelijk niet hierna die zwemcoach
Met een staafmixer.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Zou ze zichzelf ook met een rauwe komkommer doen?
Zou me niets verbazen als ze die middels KI heeft laten inbrengen. Waar is anders de vader van dit kind om hem te redden?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ze heeft een kind dus heeft al wat eiwitten binnen gehad
Die is jaren geleden al gevlucht natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze die middels KI heeft laten inbrengen. Waar is anders de vader van dit kind om hem te redden?
Ja die is gevluchtquote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze die middels KI heeft laten inbrengen. Waar is anders de vader van dit kind om hem te redden?
Ze was ooit verkleed als vrouw...met carnaval...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij ook een chromosoom teveel heeft.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom klinkt hij als Guido Weijers?
Voor Studio Sport misschien...Niet voor Late Night Woonboot...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef marcodej het volgende:
De beste Nederlandse coach van de laatste 20 jaar mensen. Dus ja, dit is interessant.
Hoe kom je daarbij man?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef marcodej het volgende:
De beste Nederlandse coach van de laatste 20 jaar mensen.
Frankie is 2x kampioen geworden met Ajaxquote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand meer overwinningen behaald dan hem met zijn pupillen?
Vergeet van Gaal niet in de '90 met Ajaxquote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Frankie is 2x kampioen geworden met Ajax
Omdat ik geen andere coach ken die zoveel succes heeft behaald over zo'n lange periode.quote:
Maar het is verder wel gezond.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef FredVleespet het volgende:
Ze ziet eruit als een kankerpatient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |