abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119162954
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:02 schreef HD9 het volgende:
Als de rechter hier mee akkoord gaat dan laat ie zich piepelen, door een crimineel
Of door de advocaat van de crimineel.
pi_119162974
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het verbod is heel duidelijk: geen horeca bezoeken.
Een restaurant is horeca. Klip en klaar.
Ah ok, mi maakt het nogal wat uit of Badr een broodje haalt bij de subway, of in een restaurant gaat lunchen of gaat come zuipen in Heeren van Aemstel.
Dit vooral omdat Badr zich geen seconden in de hand kan houden in uitgaansgelegenheden en ik niet uitsluit dat het horeca verbod een gevolg van deze feiten is waar hij nog niet voor veroordeeld is
pi_119162976
Beetje kinderachtig hoor.
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 14:04:04 #254
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119162986
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:57 schreef Jappie het volgende:

[..]

Je rijbewijs wordt dan ingenomen....period.
Zou er nou een speciale voorwaarde aan verbonden worden dan ist een ander verhaal..

Maar goed, als jullie maar niet weer 3 topics vol gaan lopen janken als ie straks weer op straat staat dan doe ik het omgekeerd ook niet. :W
Ik had toch sterk de indruk dat je de afgelopen tijd juist doelbewust bezig bent geweest om hier "gejank" uit te lokken. En af en toe ook behoorlijk succesvol. ;)

Ik hóóp juist dat hij weer losgelaten wordt. Het wachten is dan op een volgende overtreding die leugenachtig door Badr of Ficq gebagatelliseerd wordt. c_/
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 14:05:12 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119163019
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah ok, mi maakt het nogal wat uit of Badr een broodje haalt bij de subway, of in een restaurant gaat lunchen of gaat come zuipen in Heeren van Aemstel.
En mij maakt dat niet uit. En mijn buurman een beetje. Daarom is er een duidelijke beperking opgelegd: geen horeca. Punt.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:05:51 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119163032
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik had toch sterk de indruk dat je de afgelopen tijd juist doelbewust bezig bent geweest om hier "gejank" uit te lokken. En af en toe ook behoorlijk succesvol. ;)

Ik hóóp juist dat hij weer losgelaten wordt. Het wachten is dan op een volgende overtreding die leugenachtig door Badr of Ficq gebagatelliseerd wordt. c_/
Het voorkomt iedere keer een stille dood van het topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 13-11-2012 14:23:47 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:19:31 #257
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119163446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:04 schreef Gert het volgende:

[..]

As if :D

Nope, ik verbaas me echt in negatieve zin over hoe de meeste Fokkertjes hier persoonlijk hoogst verontwaardigd zitten zijn alsof hun persoonlijk leed wordt aangedaan door elementaire basisbegrippen als wat een rechtbank nu eigenlijk doet en waar zaken als innocent untill proven guilty voor staan. Dat Badr toevallig een publiek figuur is maakt het voor mij geen uitzondering.

Het OM heeft te hoog ingezet en zoals wel vaker geprobeerd door en passant her en der een beetje valsspelen om de door haar geinvesteerde onderzoeksuren te kunnen verantwoorden en zichzelf daarmee behoorlijk in de voet geschoten.

De verdediging doet wat het moet doen en zal elk klein beetje twijfel wat er is 10-voudig versterken.
Er zijn in het verleden verdachten van moord vrijgekomen op basis van vormfouten for crying out loud.

De intentie van de restricties zijn volkomen helder. Dat je daar vervolgens niet eenduidig een naampje aan kan geven ook. Dat Badr een oetlul is dat ie niet low-profile blijft idem dito...maar de burgertruttige verontwaardiging en wijzen naar het letterlijke begrip Horeca geeft ook wel te denken hoor...pfft..kneuters.

Anyway..ik heb voorlopig wel weer genoeg woorden vuil gemaakt aan deze stompzinnige blinde heksenjachtHETZE.

So long...
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:27:43 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119163709
Het komt niet in je op dat die verwijzingen juist gepost worden omdat mensen (Badr voorop) claimen niet te begrijpen wat er onder horeca valt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119164171
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:19 schreef Jappie het volgende:

[..]

As if :D

Nope, ik verbaas me echt in negatieve zin over hoe de meeste Fokkertjes hier persoonlijk hoogst verontwaardigd zitten zijn alsof hun persoonlijk leed wordt aangedaan door elementaire basisbegrippen als wat een rechtbank nu eigenlijk doet en waar zaken als innocent untill proven guilty voor staan. Dat Badr toevallig een publiek figuur is maakt het voor mij geen uitzondering.
Klopt, het concept van verdachte en voorarrest blijkt weer veel te ingewikkeld voor te velen. En het niet weten wat er gebeurd is stuit op mentale problemen om daarmee om te gaan. Blijf dan lekker in SHO, daar heeft Ferhat Y. ook niets te zoeken, maar dat het geen BN-er is wil niet zeggen dat hij dan dus niks gedaan heeft.

quote:
Het OM heeft te hoog ingezet en zoals wel vaker geprobeerd door en passant her en der een beetje valsspelen om de door haar geinvesteerde onderzoeksuren te kunnen verantwoorden en zichzelf daarmee behoorlijk in de voet geschoten.

De verdediging doet wat het moet doen en zal elk klein beetje twijfel wat er is 10-voudig versterken.
Er zijn in het verleden verdachten van moord vrijgekomen op basis van vormfouten for crying out loud.
Dat is heel lang geleden want vormfouten worden al heel lang niet meer van dergelijke sancties voorzien. Ik vrees dat menigeen hier 'gebrek aan bewijs' als vormfout ziet, ze weten immers toch altijd al wat er gebeurd is.

quote:
De intentie van de restricties zijn volkomen helder. Dat je daar vervolgens niet eenduidig een naampje aan kan geven ook. Dat Badr een oetlul is dat ie niet low-profile blijft idem dito...maar de burgertruttige verontwaardiging en wijzen naar het letterlijke begrip Horeca geeft ook wel te denken hoor...pfft..kneuters.
Ach ja, eerst is de rechter een kneus omdat hij het vluchtgevaar niet zo groot acht, en nu is het door hem gebruikte woord 'horeca' zonder enige concrete invulling absoluut en heilig.

En de politie arresteert hem natuurlijk niet voor niks.... Nee, omdat het OM dat wil, want die vond de beslissing van de rechter 'onbegrijpelijk'. Als je die beslissing niet begrijpt dan heb je bij het OM niks te zoeken want daar horen juristen met een IQ van boven de 80 te werken, dat was dus voor de bühne, olie op het vuur van de hetze.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119164252
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt, het concept van verdachte en voorarrest blijkt weer veel te ingewikkeld voor te velen. En het niet weten wat er gebeurd is stuit op mentale problemen om daarmee om te gaan. Blijf dan lekker in SHO, daar heeft Ferhat Y. ook niets te zoeken, maar dat het geen BN-er is wil niet zeggen dat hij dan dus niks gedaan heeft.

[..]

Dat is heel lang geleden want vormfouten worden al heel lang niet meer van dergelijke sancties voorzien. Ik vrees dat menigeen hier 'gebrek aan bewijs' als vormfout ziet, ze weten immers toch altijd al wat er gebeurd is.

[..]

Ach ja, eerst is de rechter een kneus omdat hij het vluchtgevaar niet zo groot acht, en nu is het door hem gebruikte woord 'horeca' zonder enige concrete invulling absoluut en heilig.

En de politie arresteert hem natuurlijk niet voor niks.... Nee, omdat het OM dat wil, want die vond de beslissing van de rechter 'onbegrijpelijk'. Als je die beslissing niet begrijpt dan heb je bij het OM niks te zoeken want daar horen juristen met een IQ van boven de 80 te werken, dat was dus voor de bühne, olie op het vuur van de hetze.
Lang verhaal terwijl het toch maar om 1 ding gaat: Badr Hari mocht zich niet in de horeca begeven, en deed dat toch.
pi_119164684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

[..]

Mooi rancuneus lulverhaal dat volledig voorbij gaat waarover het gaat: dat meneertje Hari de regels heeft overtreden.

Oh enne:

quote:
De rechtbank legde de voorwaarde op om te voorkomen dat Badr zich in openbare gelegenheden opnieuw schuldig zou maken aan gewelddadigheden. Het openbaar ministerie voerde vanavond overleg over de vraag of Badr Hari opnieuw wordt gearresteerd.

In soortgelijke gevallen van schending van de schorsingsvoorwaarden gaat het OM vrijwel altijd tot arrestatie over. Een raadkamer van de rechtbank moet dan in een later stadium bepalen of de schorsing komt te vervallen.
In hoeverre dit betekent dat hij zal moeten blijven zitten tot de inhoudelijke behandeling, dat zullen we eind vd dag pas weten.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119164739
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lang verhaal terwijl het toch maar om 1 ding gaat: Badr Hari mocht zich niet in de horeca begeven, en deed dat toch.
Ja eh. Een beetje horeca aanzien voor horeca. Dat kost je toch gauw 40 punten IQ hoor!
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:02:00 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119164846
Het niet verlengen van het voorarrest lijkt voor sommigen ook te betekenen dat hij "vrijgesproken" is... dus wat dat betreft zitten er in beide kampen geestelijk uitgedaagden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:02:37 #264
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119164868
Op dumpert staat nu een filmpje "Video broodjeszaak Badr Hari vrijgegeven". Dacht van hee interessant, blijkt het een video waarin een enorme vechtpartij in een cafetaria uitbreekt, waar de tafels en stoelen in de rondte vliegen...... :D
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:08:20 #265
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119165077
'k Weet niet of hij in de bak enigszins heeft kunnen fitnessen. Van heel de dag een beetje passief in zo'n cel zitten zal je conditie niet vooruitgaan....
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:18:41 #266
355882 maturon
wannabe turkie
pi_119165524
Ik ben benieuwd of de soep zo heet gegeten word als hij wordt opgediend. ik denk het niet en dat Badr terecht hiervoor weer tijdelijk vrij komt!

Zijn echte straf gaat hij echt niet ontlopen!
pi_119165779
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:02 schreef Leandra het volgende:
Het niet verlengen van het voorarrest lijkt voor sommigen ook te betekenen dat hij "vrijgesproken" is... dus wat dat betreft zitten er in beide kampen geestelijk uitgedaagden.
Mooi verwoord
pi_119166015
quote:
En sommigen schijnen zelfs te denken dat omdat een derde partij (John vd Heuvel) beweerd zou hebben dat het slachtoffer iets beweerd heeft en dat dit (nog) niet geverifieerd is meneer Hari eigenlijk helemaal niets gedaan kan hebben.

Over geestelijk uitgedaagd zijn gesproken.
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:35:31 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119166297
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En sommigen schijnen zelfs te denken dat omdat een derde partij (John vd Heuvel) beweerd zou hebben dat het slachtoffer iets beweerd heeft en dat dit (nog) niet geverifieerd is meneer Hari eigenlijk helemaal niets gedaan kan hebben.

Over geestelijk uitgedaagd zijn gesproken.
Oh, in zo'n geval zou ik gewoon keihard blijven beweren dat hij zelfs de dingen die hij toegegeven heeft niet gedaan heeft.
Oh wacht.... :+
Dat waren natuurlijk valse bekentenissen net zoals die van zijn broertje *O*
Oh nee, dat laatste was dan wel weer waar. Moeilijk allemaal hoor ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:48:53 #270
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119166879
quote:
Het heeft er iig alle schijn van dat hij voor deze zaak (buiten een mogelijk voorarrest) niet meer de bak in draait :)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_119166926
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:48 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het heeft er iig alle schijn van dat hij voor deze zaak (buiten een mogelijk voorarrest) niet meer de bak in draait :)
Daar ben je wel blij om?
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:51:22 #272
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119166975
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ben je wel blij om?
Dat wordt weer een feestje *O*
pi_119167311
Hij zou om 16:00 uur voorgeleid worden, ben benieuwd.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_119167377
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:59 schreef shmoopy het volgende:
Hij zou om 16:00 uur voorgeleid worden, ben benieuwd.
ergens te volgen?
pi_119167408
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ergens te volgen?
Zal wel niet, is besloten.
pi_119167423
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:51 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat wordt weer een feestje *O*
Ga naar Sensation of Club Air. Misschien kom je hem tegen *O*
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:05:31 #277
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119167531
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ga naar Sensation of Club Air. Misschien kom je hem tegen *O*
Nu daar komt hij voorlopig niet meer, dat zou een grove schending zijn van zijn voorwaarde 8-)
Een broodje moet kunnen en als de rechters anders besluiten dan hadden ze duidelijker moeten communiceren en hem een algeheel horeca-verbod moeten opleggen (8>
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 16:10:38 #278
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119167717
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef schizovreemd het volgende:

Een broodje moet kunnen en als de rechters anders besluiten dan hadden ze duidelijker moeten communiceren en hem een algeheel horeca-verbod moeten opleggen (8>
Een "Horeca-verbod" is algeheel daar specificatie ontbreekt.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119167723
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Nu daar komt hij voorlopig niet meer, dat zou een grove schending zijn van zijn voorwaarde 8-)
:?
quote:
De kickbokser mag van de rechters totdat de rechtszaak begint, niet in horecagelegenheden komen en geen contact opnemen met slachtoffers en getuigen. Uitzondering daarop is zijn vriendin, Estelle Cruijff.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-voorlopig-vrij.html

Dus als er niet staat, bv, u krijgt een ALGEHEEL rijverbod dan mag je alleen niet op de snelweg (als je op de snelweg bent gepakt met 220?)?
pi_119168359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe stond het in de uitspraak dan? Wat heeft de rechter eigenlijk precies gezegd? Op de zitting ging het over het uitgaansleven, als de rechter het daar over had is het een ander verhaal. Doe me het citaat uit de uitspraak even.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119168690
quote:
'Hari was in café en zocht contact met getuigen'
Badr Hari heeft maandag niet alleen gegeten in een restaurant, hij is zondag ook in een café geweest.
Dit heeft het Openbaar Ministerie dinsdag gezegd tijdens de behandeling van Hari's arrestatie. Ook heeft Hari contact gezocht met twee getuigen, terwijl ook dit hem uitdrukkelijk was verboden, zo meldt het OM.

Het OM heeft de rechtbank dinsdag verzocht de schorsing van Hari's voorarrest op te heffen.

De raadkamer van de rechtbank in Amsterdam bekijkt dinsdagmiddag vanaf 16.00 uur of kickbokser Badr Hari inderdaad de voorwaarden waaronder hij vrijdag werd vrijgelaten, maandag daadwerkelijk heeft overtreden. De uitspraak van de rechtbank volgt in de loop van de middag.
bron: http://www.at5.nl
pi_119168707
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoe stond het in de uitspraak dan? Wat heeft de rechter eigenlijk precies gezegd? Op de zitting ging het over het uitgaansleven, als de rechter het daar over had is het een ander verhaal. Doe me het citaat uit de uitspraak even.
Kun je het zelf niet vinden dan?
Horecaverbod. Op hoeveel manieren kun je dat interpreteren?
pi_119168711
quote:
OM_Amsterdam ‏@OM_Amsterdam
#BadrHari heeft 2 cafés bezocht en contact gehad met 2 getuigen. OM vraagt rb schorsing op te heffen.
Zie dit net op twitter...........
Is dat zo?
pi_119168826
Staat ook op nu.nl. pagina opent echter niet.
pi_119168866
Oh, nu wel.

quote:
AMSTERDAM - Badr Hari heeft zowel maandag als dinsdag horecagelegenheden bezocht en bovendien twee getuigen in de zaak tegen hem benaderd.

Dat bevestig het Openbaar Ministerie aan NU.nl.

Maandagmiddag werd Hari echter in een restaurant in Amsterdam gezien met zijn partner Estelle Cruijff. In RTL Boulevard gaf hij die avond toe daar te hebben geluncht. Hij gaf aan dat hij niet had verwacht dat het horecaverbod daar betrekking op had.

Het is niet aan vechtsporter Badr Hari te wijten dat hij maandag ondanks een horecaverbod een broodje heeft gegeten in een Amsterdamse horecagelegenheid.
pi_119168919
Hij zat zondag al in een cafe, en maandag in een restaurant. Het is pure minachting en ik begrijp niet dat er nog beraadslaagd moet worden of hij de regels heeft overtreden. Eh...ja??
pi_119168924
Benieuwd of Ficq dit ook een misverstand noemt..
pi_119168980
Broodje eten......intimiderende leugenachtige klootzak.
En hij denkt werkelijk overal mee weg te komen. Elke halve zin van hem is een leugen :r
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_119169021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
Hij zat zondag al in een cafe, en maandag in een restaurant. Het is pure minachting en ik begrijp niet dat er nog beraadslaagd moet worden of hij de regels heeft overtreden. Eh...ja??
Kan ook zijn dat ie gewoon echt oerdom is.
pi_119169070
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hij provoceert gewoon. Dat is mijn gevoel hierover.
pi_119169077
De enige waarheid die ik hem in lange tijd heb horen verkondigen, is dat de mishandeling van Everink een uiterst laffe aangelegenheid was. Om daar aan toe te voegen dat hij zelf van niks weet, maar toch; er zat iets van waarheid in.
pi_119169119
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat van de broodjeszaak zou nog onder de noemer "oerdom" kunnen vallen, de rest niet.
pi_119169120
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar Irish coffee is toch geen sterke drank?
IK weet niet of ik moet lachen of huilen :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_119169148
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan is ie echt dom bezig. Zit ie zo weer vast en zal de straf straks alleen maar hoger uitvallen. Daarom: hij is niet de slimste.
pi_119169155
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:Y
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_119169164
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Dat van de broodjeszaak zou nog onder de noemer "oerdom" kunnen vallen, de rest niet.
Dit. Willens en wetens getuigen benaderen en in een café gaan zitten heeft niets meer met dom te maken.
Is dat zo?
pi_119169223
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh, nu wel.

[..]

het staat er fout, vandaag zat hij al vast, dus kom hij nergens heen.
pi_119169238
Fick zit nu vast van "fuck fuck" .
Wat moet ze nu weer verzinnen :o
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 16:45:50 #299
43556 miss_dynastie
pi_119169297
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
Fick zit nu vast van "fuck fuck" .
Wat moet ze nu weer verzinnen :o
De rechtbank had getuigen maar beter moeten specificeren hoor, Hari kan hier niks aan doen ;(
pi_119169336
2x en de getuigen is geen foutje meer, hierom zetten ze hem weer vast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')