Ga naar Sensation of Club Air. Misschien kom je hem tegenquote:
Nu daar komt hij voorlopig niet meer, dat zou een grove schending zijn van zijn voorwaardequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga naar Sensation of Club Air. Misschien kom je hem tegen
Een "Horeca-verbod" is algeheel daar specificatie ontbreekt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef schizovreemd het volgende:
Een broodje moet kunnen en als de rechters anders besluiten dan hadden ze duidelijker moeten communiceren en hem een algeheel horeca-verbod moeten opleggen
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nu daar komt hij voorlopig niet meer, dat zou een grove schending zijn van zijn voorwaarde![]()
Een broodje moet kunnen en als de rechters anders besluiten dan hadden ze duidelijker moeten communiceren en hem een algeheel horeca-verbod moeten opleggen
http://www.nu.nl/binnenla(...)-voorlopig-vrij.htmlquote:De kickbokser mag van de rechters totdat de rechtszaak begint, niet in horecagelegenheden komen en geen contact opnemen met slachtoffers en getuigen. Uitzondering daarop is zijn vriendin, Estelle Cruijff.
Hoe stond het in de uitspraak dan? Wat heeft de rechter eigenlijk precies gezegd? Op de zitting ging het over het uitgaansleven, als de rechter het daar over had is het een ander verhaal. Doe me het citaat uit de uitspraak even.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lang verhaal terwijl het toch maar om 1 ding gaat: Badr Hari mocht zich niet in de horeca begeven, en deed dat toch.
bron: http://www.at5.nlquote:'Hari was in café en zocht contact met getuigen'
Badr Hari heeft maandag niet alleen gegeten in een restaurant, hij is zondag ook in een café geweest.
Dit heeft het Openbaar Ministerie dinsdag gezegd tijdens de behandeling van Hari's arrestatie. Ook heeft Hari contact gezocht met twee getuigen, terwijl ook dit hem uitdrukkelijk was verboden, zo meldt het OM.
Het OM heeft de rechtbank dinsdag verzocht de schorsing van Hari's voorarrest op te heffen.
De raadkamer van de rechtbank in Amsterdam bekijkt dinsdagmiddag vanaf 16.00 uur of kickbokser Badr Hari inderdaad de voorwaarden waaronder hij vrijdag werd vrijgelaten, maandag daadwerkelijk heeft overtreden. De uitspraak van de rechtbank volgt in de loop van de middag.
Kun je het zelf niet vinden dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe stond het in de uitspraak dan? Wat heeft de rechter eigenlijk precies gezegd? Op de zitting ging het over het uitgaansleven, als de rechter het daar over had is het een ander verhaal. Doe me het citaat uit de uitspraak even.
Zie dit net op twitter...........quote:OM_Amsterdam @OM_Amsterdam
#BadrHari heeft 2 cafés bezocht en contact gehad met 2 getuigen. OM vraagt rb schorsing op te heffen.
quote:AMSTERDAM - Badr Hari heeft zowel maandag als dinsdag horecagelegenheden bezocht en bovendien twee getuigen in de zaak tegen hem benaderd.
Dat bevestig het Openbaar Ministerie aan NU.nl.
Maandagmiddag werd Hari echter in een restaurant in Amsterdam gezien met zijn partner Estelle Cruijff. In RTL Boulevard gaf hij die avond toe daar te hebben geluncht. Hij gaf aan dat hij niet had verwacht dat het horecaverbod daar betrekking op had.
Het is niet aan vechtsporter Badr Hari te wijten dat hij maandag ondanks een horecaverbod een broodje heeft gegeten in een Amsterdamse horecagelegenheid.
Kan ook zijn dat ie gewoon echt oerdom is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
Hij zat zondag al in een cafe, en maandag in een restaurant. Het is pure minachting en ik begrijp niet dat er nog beraadslaagd moet worden of hij de regels heeft overtreden. Eh...ja??
Hij provoceert gewoon. Dat is mijn gevoel hierover.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie gewoon echt oerdom is.
Dat van de broodjeszaak zou nog onder de noemer "oerdom" kunnen vallen, de rest niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie gewoon echt oerdom is.
IK weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar Irish coffee is toch geen sterke drank?
Dan is ie echt dom bezig. Zit ie zo weer vast en zal de straf straks alleen maar hoger uitvallen. Daarom: hij is niet de slimste.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij provoceert gewoon. Dat is mijn gevoel hierover.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij provoceert gewoon. Dat is mijn gevoel hierover.
Dit. Willens en wetens getuigen benaderen en in een café gaan zitten heeft niets meer met dom te maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat van de broodjeszaak zou nog onder de noemer "oerdom" kunnen vallen, de rest niet.
De rechtbank had getuigen maar beter moeten specificeren hoor, Hari kan hier niks aan doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
Fick zit nu vast van "fuck fuck" .
Wat moet ze nu weer verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |