nou dat zeker, zelden zo'n idioot meegemaakt met een nog veel dommer vriendinnetje, het levert aardig wat vermaak op al maanden lang. (ik nomineer ze voor een real life soap, lijkt mij wel wat)quote:
Volgens mij waren ze daar al mee bezigquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:57 schreef WRH het volgende:
[..]
nou dat zeker, zelden zo'n idioot meegemaakt met een nog veel dommer vriendinnetje, het levert aardig wat vermaak op al maanden lang. (ik nomineer ze voor een real life soap, lijkt mij wel wat)
Als je deze gasten een real life soap geeft is het veel te ongeloofwaardig, dan zou iedereen zeggen dat het gescript isquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:57 schreef WRH het volgende:
[..]
nou dat zeker, zelden zo'n idioot meegemaakt met een nog veel dommer vriendinnetje, het levert aardig wat vermaak op al maanden lang. (ik nomineer ze voor een real life soap, lijkt mij wel wat)
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat doet die Estelle eigenlijk voor werk?
Niet veel geloof ik, ze heeft geen manager meerquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat doet die Estelle eigenlijk voor werk?
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hari_opgepakt__.htmlquote:Advocaat Benedicte Ficq ontkende gisteren in eerste instantie glashard dat haar cliënt in de bar was verschenen. Later gaf ze toe dat hij er een ’kwartiertje een broodje had gegeten’. Ficq ontkende in eerste instantie overigens ook de mishandelingen van Badr in de Amsterdam ArenA. Daarna kwam ze met de verklaring dat haar cliënt slechts een ’corrigerende tik’ had gegeven.
Dit domme gelul, ongelofelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
"Mijn cliënt heeft de schorsingsvoorwaarden overtreden, maar hij was in de
veronderstelling dat hij 'natte horecavoorwaarden' had.
" Dat betekent dat Hari dacht dat hij alleen niet in gelegenheden mocht komen waar alcohol wordt geschonken. (ze hebben nota bene een hele wijnkaart daar in die ''broodjeszaak'' Mustache)
http://www.barmoustache.nl/wijnkaart/
Ahumquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens Extelle is dit de normaalste zaak van de wereld, Ruud at ook altijd buiten de deur
Ja die houd heel wijselijk zijn bek volledig dicht over dit geintje.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat een vermaak is dit
En Ruud lacht ook zijn zwarte ballen uit zijn broek terwijl hij nu lekker in Qatar een potje aan het voetballen is
Jammer eigenlijk. Ik had het zo mooi gevonden als 'ie bij Boulevard had gezeten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja die houd heel wijselijk zijn bek volledig dicht over dit geintje.
Nee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat die 13 in je username voor je leeftijd ofzo?
Ja, erg mooi, leuk ook voor de kinderen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:05 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee.
Het was toch mooi geweest als hij even geheel 'onafhankelijk' Badr de grond in had getrapt.
Wie is dat geile wijf op die tweede feauteau?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daarmee z'n eigen glazen had ingegooid; de scheiding en alimentatie zijn nog niet rond.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:05 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee.
Het was toch mooi geweest als hij even geheel 'onafhankelijk' Badr de grond in had getrapt.
Nu ja, die zitten nogal verbonden aan elkaar. Lijkt mij toch ook niets als je ex dr nieuwe vlam eerst 3 maanden in de bak zit, zijn thuiskomst groots gevierd wordt en oom agent 3 dagen later weer aan de deur staat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarmee z'n eigen glazen had ingegooid; de scheiding en alimentatie zijn nog niet rond.
Daarbij verwacht ik dat hij zich eerder druk maakt om z'n kinderen dan om wat z'n ex-kindvrouwtje nou weer voor doms doet.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja, erg mooi, leuk ook voor de kinderen.
Nou, als ik rechter was had ik de alimentatie kwijt gescholden, Estelle laat nou niet bepaald zien dat ze verantwoordelijk om gaat met haar voorbeeldfunctie als mama (toch?!).quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarmee z'n eigen glazen had ingegooid; de scheiding en alimentatie zijn nog niet rond.
Daarbij verwacht ik dat hij zich eerder druk maakt om z'n kinderen dan om wat z'n ex-kindvrouwtje nou weer voor doms doet.
De rechter gaat er, wat betreft alimentatie, niet over of ze zich als een verantwoordelijke moeder gedraagt. Het zou invloed kunnen hebben op voogdij-gerelateerde zaken, dat wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
[..]
Nou, als ik rechter was had ik de alimentatie kwijt gescholden, Estelle laat nou niet bepaald zien dat ze verantwoordelijk om gaat met haar voorbeeldfunctie als mama (toch?!).
Die kinderen zijn nu al onherstelbaar beschadigd, daar kan echt niks meer fout.
Als ze geen voogdij krijgt, krijgt ze ook geen alimentatie neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:25 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
De rechter gaat er, wat betreft alimentatie, niet over of ze zich als een verantwoordelijke moeder gedraagt. Het zou invloed kunnen hebben op voogdij-gerelateerde zaken, dat wel.
Welke alimentatie had je kwijtgescholden? Die voor haar? Die voor de kinderen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
[..]
Nou, als ik rechter was had ik de alimentatie kwijt gescholden, Estelle laat nou niet bepaald zien dat ze verantwoordelijk om gaat met haar voorbeeldfunctie als mama (toch?!).
Die kinderen zijn nu al onherstelbaar beschadigd, daar kan echt niks meer fout.
Voor zichzelf, totdat ze gaat trouwen of samenwonen dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als ze geen voogdij krijgt, krijgt ze ook geen alimentatie neem ik aan?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke alimentatie had je kwijtgescholden? Die voor haar? Die voor de kinderen?
De rechter heeft ook gewoon met de wet te maken, daarbij gaan ze niet voor ieder wissewasje de hoogte van de alimentatie aanpassen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:27 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Voor zichzelf, totdat ze gaatouwen of samenwonen dan.
Het begrip voogdij bestaat niet meer als het gaat om echtscheidingen, het gaat om het gezag, en dat delen ze waarschijnlijk gewoon.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus ondanks dat Estelle de breuk heeft veroorzaakt en zich opstelt als een buitengewoon onverantwoorde moeder door met een mongool/potentiële crimineel als Badr om te gaan krijgt ze niet alleen alimentatie om zichzelf in stand te kunnen houden, nee, ze krijgt ook nog eens het 'gezag' over de kinderen (die Ruud dan alleen nog maar af en toe mag zien?), en voor hen daarmee ook nog eens geld om elke dag met ze uit eten te kunnen (tsja, koken is voor het pleps).quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begrip voogdij bestaat niet meer als het gaat om echtscheidingen, het gaat om het gezag, en dat delen ze waarschijnlijk gewoon.
Welke alimentatie bedoel je? Partneralimentatie heeft iig al niets met het ouderlijk gezag te maken, en zelfs als ze een volledig co-ouderschap zouden hebben (lijkt me lastig met Ruud in het buitenland) dan hoeft dat geen invloed te hebben op de hoogte van de kinderalimentatie.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:34 schreef HD9 het volgende:
Ik heb het even opgezocht voor die stomme geit van een kickboxer Hari
Dit staat in het woordenboek over Horeca
http://www.mijnwoordenboe(...)/Horecagelegenheid/1
Hij had een verbod op het betreden van een horecagelegenheid,quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo'n zestien letter woord is altijd lastig te rijmen
Welk deel van "het gezag delen ze" begrijp je niet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus ondanks dat Estelle de breuk heeft veroorzaakt en zich opstelt als een buitengewoon onverantwoorde moeder door met een mongool/potentiële crimineel als Badr om te gaan krijgt ze niet alleen alimentatie om zichzelf in stand te kunnen houden, nee, ze krijgt ook nog eens het 'gezag' over de kinderen (die Ruud dan alleen nog maar af en toe mag zien?), en voor hen daarmee ook nog eens geld om elke dag met ze uit eten te kunnen (tsja, koken is voor het pleps).
Die kinderen kun je alvast afschrijven voor het werkende leven.
Je zegt zelf geen volledig co-ouderschap te verwachten omdat Ruud veel in het buitenland zit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk deel van "het gezag delen ze" begrijp je niet?
Het alternatief is een ouder uit de ouderlijke macht ontzetten, en daar is nogal wat voor nodig.
dat hoeft ook niet, als Badr en / of zijn advocaat het maar begreep.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:53 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik begrijp dat verbod niet helemaal. Dat ie nou uit skyboxen en disco's geweerd wordt okee, maar restaurants..?
omdat ie altijd ruzie zoekt in Rstaurants en Barsquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:53 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik begrijp dat verbod niet helemaal. Dat ie nou uit skyboxen en disco's geweerd wordt okee, maar restaurants..?
Ja, maar dat heeft niets met het gezag te maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je zegt zelf geen volledig co-ouderschap te verwachten omdat Ruud veel in het buitenland zit.
Het is toch óf het alimentatiesysteem, óf een co-ouderschap?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niets met het gezag te maken.
helemaal niks nakkes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:01 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme, heeft dan helemaal niemand meer respect met een hoofdletter R voor Badr? Die jongen komt van de straat. Toon wat respect mensen. Respect.
Sorry, ik ben nog van de generatie van "Respect moet je verdienen"quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:01 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme, heeft dan helemaal niemand meer respect met een hoofdletter R voor Badr? Die jongen komt van de straat. Toon wat respect mensen. Respect.
het is repsect.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:01 schreef Scorpie het volgende:
Badr eist respect weet je. Niemand die met Badr moet spotten als hij een broodje kaas met een glas melk zit te nuttigen in het lokale restaurant.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog van de generatie van "Respect moet je verdienen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |