het ging hier om een restaurant. Lees even een paar posts terugquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:49 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
Alhoewel het hier vooralsnog een broodjeszaak betreft, moet men toch ergens een grens trekken.
Wanneer een broodjeszaak gedoogd wordt, dan mag een café immers ook. Daar serveert men immers ook lunch.
Wanneer een café gedoogd wordt, dan geldt dit ook voor sommige clubs. Dergelijke clubs hebben namelijk de beschikking over een café-bar.
Bij een club kun je jezelf de vraag stellen wat het verschil nog is met een dance evenment. Beiden hebben meer gemeen dan dat ze verschillen. En zodoende kun je de definitie nog verder oprekken.
M.i. maakt de omschrijving 'horeca-gelegenheid' in dezen het onderscheid duidelijk.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:49 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
Alhoewel het hier vooralsnog een broodjeszaak betreft, moet men toch ergens een grens trekken.
Wanneer een broodjeszaak gedoogd wordt, dan mag een café immers ook. Daar serveert men immers ook lunch.
Wanneer een café gedoogd wordt, dan geldt dit ook voor sommige clubs. Dergelijke clubs hebben namelijk de beschikking over een café-bar.
Bij een club kun je jezelf de vraag stellen wat het verschil nog is met een dance evenment. Beiden hebben meer gemeen dan dat ze verschillen. En zodoende kun je de definitie nog verder oprekken.
M.i. maakt de omschrijving 'horeca-gelegenheid' in dezen het onderscheid duidelijk.
En ga dan niet als weleer liggen/staan provoceren..quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:40 schreef Maron het volgende:
[..]
Mij lijkt dat je na al dat gedoe blij bent dat je een avondje samen thuis op de bank kunt doorbrengen..
Als de rechter expliciet heeft geoordeeld dat je je niet in horecagelegenheden mag ophouden, dan ben je een rund als je met deze beperkingen stunt..eigen schuld, dikke bult..Badr is in beperkte vrijheid gesteld..houd je daar dan ook aan..
Ik zie veel mensen, die veel medelijden met Everink zeggen te hebben, hopen en denken dat Badr zo snel mogelijk weer in de fout gaat en weer een nieuw slachtoffer maaktquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
one way or the other: die mongool maakt binnen een maand toch weer een misstap. hij gaat nu ook nog geprovoceerd worden op straat en in the open, de ingebouwde tijdbom en dat korte lont kan hij toch niet onderdrukken. deze kerel krijgt t.b.s. binnen een jaar. read my lips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
Maar er schijnt gevaarlijk tuig te komen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef Graslul het volgende:
Ik verwacht niet dat ie heel veel langer dan zijn voorarrest zal moeten zitten. Wel is dit een van de meest idiote dingen die ik ooit heb gezien, voor Estelle is koken natuurlijk not done. Bar Moustache ben ik laatst nog geweest, leuke zaak.
Die is inmiddels ondergedoken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De rechter heeft hem een horecaverbod opgelegd. Ik geloof best dat hij niet beter wist, maar dat is dan de schuld van zijn advocaat.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:41 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik zie veel mensen, die veel medelijden met Everink zeggen te hebben, hopen en denken dat Badr zo snel mogelijk weer in de fout gaat en weer een nieuw slachtoffer maakt![]()
Ik zou zeggen verbeter de wereld, begin bij jezelf
Jij bent echt al topics lang aan het trollen volgens mij, of je kan niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zegt willem-jozef hier dat hij verwacht dat Badr weer snel de fout in zal
gaan en niet dat hij hoopt dat Badr weer snel de fout in zal gaan.
En hij is niet de enige die dat verwacht of vreest, het is namelijk niet de eerste keer dat
Badr iemand mishandeld heeft.
Om je geheugen even op te frissen...
Een mishandeling in Club Air, een poging tot zware mishandeling in de Amsterdamse club Jimmy Woo in mei, een mishandeling in de Amsterdamse horecazaak Cooldown in december en de mishandeling van een vrouw vorig jaar.
En er was nog meer dacht ik, er waren inmiddels negen aanklachten tegen Badr.
Dus het is niet zo gek gedacht dat de kans op herhaling groot is, meestal komt zo'n verdachte
dan ook niet weg met ''voorlopige vrijlating'', vreemd genoeg kwam Badr daar wel mee weg.
En daarom moest hij meteen buiten de deur gaan eten ?quote:Ik was net zo blij weer bij Estelle en de kinderen te zijn.
nou dat zeker, zelden zo'n idioot meegemaakt met een nog veel dommer vriendinnetje, het levert aardig wat vermaak op al maanden lang. (ik nomineer ze voor een real life soap, lijkt mij wel wat)quote:
Volgens mij waren ze daar al mee bezigquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:57 schreef WRH het volgende:
[..]
nou dat zeker, zelden zo'n idioot meegemaakt met een nog veel dommer vriendinnetje, het levert aardig wat vermaak op al maanden lang. (ik nomineer ze voor een real life soap, lijkt mij wel wat)
Als je deze gasten een real life soap geeft is het veel te ongeloofwaardig, dan zou iedereen zeggen dat het gescript isquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:57 schreef WRH het volgende:
[..]
nou dat zeker, zelden zo'n idioot meegemaakt met een nog veel dommer vriendinnetje, het levert aardig wat vermaak op al maanden lang. (ik nomineer ze voor een real life soap, lijkt mij wel wat)
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat doet die Estelle eigenlijk voor werk?
Niet veel geloof ik, ze heeft geen manager meerquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat doet die Estelle eigenlijk voor werk?
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hari_opgepakt__.htmlquote:Advocaat Benedicte Ficq ontkende gisteren in eerste instantie glashard dat haar cliënt in de bar was verschenen. Later gaf ze toe dat hij er een ’kwartiertje een broodje had gegeten’. Ficq ontkende in eerste instantie overigens ook de mishandelingen van Badr in de Amsterdam ArenA. Daarna kwam ze met de verklaring dat haar cliënt slechts een ’corrigerende tik’ had gegeven.
Dit domme gelul, ongelofelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
"Mijn cliënt heeft de schorsingsvoorwaarden overtreden, maar hij was in de
veronderstelling dat hij 'natte horecavoorwaarden' had.
" Dat betekent dat Hari dacht dat hij alleen niet in gelegenheden mocht komen waar alcohol wordt geschonken. (ze hebben nota bene een hele wijnkaart daar in die ''broodjeszaak'' Mustache)
http://www.barmoustache.nl/wijnkaart/
Ahumquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens Extelle is dit de normaalste zaak van de wereld, Ruud at ook altijd buiten de deur
Ja die houd heel wijselijk zijn bek volledig dicht over dit geintje.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat een vermaak is dit
En Ruud lacht ook zijn zwarte ballen uit zijn broek terwijl hij nu lekker in Qatar een potje aan het voetballen is
Jammer eigenlijk. Ik had het zo mooi gevonden als 'ie bij Boulevard had gezeten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja die houd heel wijselijk zijn bek volledig dicht over dit geintje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |