quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil iemand even happen? Dat zal hij vast wel leuk vinden.quote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fischer, help me even. Is dat nou de nieuwe Bergkamp, de nieuwe Overmars of de nieuwe van der Vaart?
Ik vond dit al leuk.quote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wil iemand even happen? Dat zal hij vast wel leuk vinden.
Denk niet dat Rabobank in het betaald voetbal wil, als cooperatie zullen ze zich niet zomaar aan 1 club willen binden.quote:Op maandag 12 november 2012 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Rabobank kan ook nog wel trouwens als nieuwe sponsor.
Hij combineert het beste van allemaal met iets revolutionairs van zichzelf. Wat een geweldenaar.quote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fischer, help me even. Is dat nou de nieuwe Bergkamp, de nieuwe Overmars of de nieuwe van der Vaart?
het zal vast een gokbedrijf worden gezien het regeerakkoord.quote:Op maandag 12 november 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk niet dat Rabobank in het betaald voetbal wil, als cooperatie zullen ze zich niet zomaar aan 1 club willen binden.
Denk dat de Rabo ook veel te weinig kan bieden aan Ajax en past ook niet bij Ajax. Gaat toch echt een gokbedrijf of gasbedrijf (gazprom) worden denk ik. Misschien hebben die lui uit de RVC nog ergens contacten, Aatje mag het iig niet regelen!quote:Op maandag 12 november 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk niet dat Rabobank in het betaald voetbal wil, als cooperatie zullen ze zich niet zomaar aan 1 club willen binden.
In die tijd komt er een nieuwe Playstation aan, dus heel misschien weer wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:17 schreef Tarado het volgende:
Altijd gedacht dat Sony het een keer zou worden maar die waren niet zo blij toen de Arena in zee ging met Philips als founder.
Toen de Arena gebouwd werd zijn er wat grote bedrijven ingestapt als financier/oprichter (founder), Philips was er één van, Grolsch ook en ABN AMRO, de anderen weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In die tijd komt er een nieuwe Playstation aan, dus heel misschien weer wel.
Maar wat bedoel je als founder?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In die tijd komt er een nieuwe Playstation aan, dus heel misschien weer wel.
Maar wat bedoel je als founder?
was, waarom? Blij dat Sony nu alsnog bij Ajax zit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen de Arena gebouwd werd zijn er wat grote bedrijven ingestapt als financier/oprichter (founder), Philips was er één van, Grolsch ook en ABN AMRO, de anderen weet ik niet meer.
Wat ik nog wel weet is dat Sony very pissed off was
Overmars over alle Denen bij Ajax.quote:Ajax director celebrates his Danes
Sporten.dk have spoken with Ajax's sports director Marc Overmars on the club Danes, and why Danish players are so important for Ajax
About why they get so many Danes to the club, says Overmars:
- We are very aware of where we scout our players. We are for example not present in countries such as Brazil, Uruguay, Peru or Chile. We focus more on Sweden, Denmark and similar areas. Denmark has always produced good players, similar to the Dutch players, such as Frank Arnesen, Laudrup brothers and Eriksen, etc. The players who like the ball and technique as their primary ability, says Marc Overmars and continues:
- English players rarely take abroad, and one sees not a Spanish or Italian player in Dutch football, it happens rarely. Dutchmen have always been very curious to get out in the world, as the Danes. Danes fall quickly, they fit everywhere, and many players are also in the Netherlands after his career, for example Tomasson and Rommedahl, who will stay here after his career. The same with Kenneth Perez, who works here at the club and almost speak better Dutch than I do.
Below is Marc Overmars' individual assessment of the club Danes:
Christian Eriksen - Goals come Eriksen
- Eriksen takes all the time more and more people step up to higher levels. The most important thing right now is the way he handles everything that is going on: He handles pressure really mature, and he started to talk about it with us. He is calm about everything bustle, and he is critical about his own game.
- When you are 20, there are always things you can improve. There are many who have criticized his inability to score, but if you're 20 years old, is the goal not essential. He had 16 assists last season. Here in Holland we call assists for six goals, and it will mean that he actually has eight goals extra. When I was 20, I scored four goals in a season, but in the years after I scored 14 goals. So it's a matter of time before also targets come, because he creates a lot of chances, and when he has the ability, he also has the ability to score.
Christian Poulsen - The father of the young
- It is perhaps arguably, that he is not a typical Ajax player, but Frank de Boer, Bergkamp and myself have thought of Poulsen in a few years. He does it really well, and he was such played against City (CL match on Tuesday last week, ed.), He played an incredible match.
- Poulsen's function is also to educate our young players and must surely be a kind father for the players. He has signed for two years, but we have to see what happens next year. We have always a talent that is ready to come up, and if that happens, he must play better than Poulsen to turn him off. Currently, Poulsen very important to us, even if he should not play any matches.
Nicolai Boilesen - Terrible for Boilesen
- We are of course concerned about Nicolai. He has now been out for almost 14 months, which is incredibly boring. It's terrible for him, it is terrible for Ajax and Denmark. Right now we do not know what perspective is with respect to when he will be ready for even doctors are not quite sure when he will be ready again. But we hope for the best, and we believe course on him, otherwise we would not have given him a contract while he was injured.
Lucas Andersen - Man of the year
- Lucas is young and needs time, but he does it very well. We are very pleased with the way he has trained in the past four months. We and Lucas know what we have to work with, and it would not surprise me if he course of a year, will play onto the A-Team. In the future we would like to have the best Danish dynamite-left side of Boilesen, Lucas and Fischer on the same side.
Lasse Schöne - Dutchman Schöne
- He's the type that just is Ajax 'material', which can be very a ball and put his teammates up for scores, so he fits perfectly into our philosophy. He is also an example of the Danes fall very well in Holland, where he has played for some clubs. It is up to him to tilspille himself a starting place, it has proved to be easy, but with all the games we play, he'll get playing time.
Viktor Fischer - An impatient young player
- He's still a young player, and he still has much to learn. Viktor has a great deal of confidence and is very secure in his own abilities, but he is only 18 years old and must have patience.
- I have also been a 18-year-old player, and then I would play all games, but it's hard. Fischer would like to play in the first team, and he will also be fixed, but he must still have patience.
Zoals verwacht dus, Andersen is gewoon een middenvelder en gaat daar ook doorbreken, Fischer is geen echte middenvelder en gaat dus gewoon doorbreken als linksbuiten.quote:In the future we would like to have the best Danish dynamite-left side of Boilesen, Lucas and Fischer on the same side.
Ook niet tegen Real Madridquote:Op dinsdag 13 november 2012 07:24 schreef PeeJie_ het volgende:
Geen Babel dus tegen Dortmund![]()
Sulejmani maar weer bij de selectie halen dus
Of Ebecilio
Real Madrid zie ik al als een verloren wedstrijd, tegen Dortmund heb ik nog goede hoop. Alhoewel ik op de dag zelf dat we tegen Madrid moeten er waarschijnlijk weer anders over denkquote:Op dinsdag 13 november 2012 07:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook niet tegen Real Madrid
Ach, vorig jaar hebben we het ook zonder onze spits gedaan.
Ik weet niet of Google dit helemaal juist vertaald heeftquote:Currently, Poulsen very important to us, even if he should not play any matches.
quote:Geen akkoord Eriksen-Ajax: 'Hij wil er niet op ingaan'
Ajax is achter de schermen druk bezig om Christian Eriksen langer op de loonlijst te zetten. De middenvelder beschikt over een verbintenis tot de zomer van 2014 en tal van buitenlandse clubs willen de Deens international in hun gelederen opnemen. Vooralsnog wil Eriksen echter niet ingaan op het aanbod van Ajax.
"We willen hem graag langer vastleggen, maar daar wil hij niet op ingaan", vertelt directeur voetbalzaken Marc Overmars aan diverse Deense media. "We blijven natuurlijk met hem in gesprek. We zullen zien wat er na de winter gebeurt." Ajax heeft nog geen enkel concreet bod ontvangen. "Voor Christian is het belangrijk om de juiste club te kiezen en ik ben ervan overtuigd dat Ajax en Christian gezamenlijk zullen kijken wat het beste voor hem is", benadrukt Overmars.
Eriksen zelf ontkent een aanbod van Ajax te hebben afgewezen. "Ik heb geen 'nee' gezegd, maar ik wil mijn opties openhouden als er een moment komt dat het de juiste tijd voelt om te vertrekken", benadrukt de technicus van Ajax. "Er komt een moment dat dat zover is. Ik heb nog een contract tot de zomer van 2014 en ik voel me heel goed bij Ajax. Ik begrijp dat de club mijn contract wil verlengen, maar ik voel ook dat er een moment komt, dat ik de volgende stap wil maken."
quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:58 schreef tammepiet het volgende:
Aankomende winter van de hand doen Maher en Djurifiets ervoor terug
Gaat om vraag en aanbod in deze. Zijn topclubs op basis daarvan overtuigt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:00 schreef Guidetti het volgende:
Ik snap wel dat hij weg wil. Hij presteert niet voor niets alleen goed in de CL. In de eredivisie lijkt hij het wel gezien te hebben.
Kennelijk was er ook al interesse in Fischer toch? Neem aan dat Eriksen dan ook we in de belangstelling staat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:01 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Gaat om vraag en aanbod in deze. Zijn topclubs op basis daarvan overtuigt?
Fischer in de basis iig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 07:24 schreef PeeJie_ het volgende:
Geen Babel dus tegen Dortmund![]()
Sulejmani maar weer bij de selectie halen dus
Of Ebecilio
Ja, want hier is hij elke week zo beslissend en de beste op het veldquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:00 schreef Guidetti het volgende:
Ik snap wel dat hij weg wil. Hij presteert niet voor niets alleen goed in de CL. In de eredivisie lijkt hij het wel gezien te hebben.
Ah daar ben je weer, Eriksen doet nooit beslissende dingen nee. Je hebt helemaal gelijk joh.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want hier is hij elke week zo beslissend en de beste op het veld.
Kutventje.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah daar ben je weer, Eriksen doet nooit beslissende dingen nee. Je hebt helemaal gelijk joh.
Ik heb wel betere dingen te doen maar misschien vind je nog iemand vandaag waarmee je een debiele discussie kan gaan voeren.
Misschien kun jij of Tyron als Eriksen-kenner aangeven of hij gaat verlengen of niet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen gaat gewoon naar een grote club hoor, alleen hopelijk na 2014. Of in 2014 terwijl hij een contract heeft tot 2015 of 2016 zodat ze flink geld kunnen vangen.
20 jaar nog maar, ik hoop dat hij slim is en blijft.
[..]
Fischer in de basis iig.
Tuurlijk. Hij verdient nu wat? 1 mln bij Ajax. In het buitenland kan die makkelijk het driedubbele verdienen. Dat wordt lastig om hem te behouden met zo'n salarisplafond.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik vind het vooral weer zo mooi dat ie van alles zegt, nog lang niet uitgeleerd, blablabla, en dan wil ie opeens weg.
Ik wens hem heel veel succes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hij verdient nu wat? 1 mln bij Ajax. In het buitenland kan die makkelijk het driedubbele verdienen. Dat wordt lastig om hem te behouden met zo'n salarisplafond.
Eriksen zit nog niet op 1 miljoen, kan het mij niet voorstellen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hij verdient nu wat? 1 mln bij Ajax. In het buitenland kan die makkelijk het driedubbele verdienen. Dat wordt lastig om hem te behouden met zo'n salarisplafond.
Volledige artikel van sporten.dkquote:Ajax director: Eriksen will not extend
Be detemined according Ajax's sports director, Marc Overmars, hesitating Christian Eriksen to extend. Eriksen will keep its options open
Easy as it gets, but Ajax are trying at the moment.
The task of Christian Eriksen to extend the Dutch club gets harder and harder as the levels of the young Dane rises to European top level with subsequent interest from the biggest clubs.
Ajax and Christian Eriksen, whose contract expires in the summer of 2014, is currently negotiating with each other, but according to sports director in Ajax, Marc Overmars, Eriksen camp so far refused to extend.
- We would like to Christian sign a new contract with us, but it's not something he wants. We will see what happens after this year. We speak, of course, with him and his agent, and we'll see what happens after December, says Marc Overmars to sporten.dk
Sports Director has not given up trying to keep Eriksen, but admits that it seems more than difficult out. Also, although according to him yet did not land any concrete offers from other clubs on his table.
- Right now there is nothing concrete. No clubs have contacted me with an offer yet. For the Christian it becomes important to choose the right club, and I believe that Ajax and Christian together is going to take the right step for him, says Overmars.
Christian Eriksen denies that he has turned down an offer from Ajax, but he also admits that he wants to keep his options open.
- I have not actually said that I will not be, but what I have said to them is that I want to keep my options open if I ever have on. And I must further at a time, but when it should happen, I do not know, says Eriksen and continues:
- I still have a contract until 2014 and I feel fine adjustments in Ajax. I understand that they will extend with me, but I also feel that I will eventually try something new. My agent is currently talking with the club at the moment and I have not said yes or no to something, says Eriksen to sporten.dk
Ajax's sports director hopes - even though it will be impossible to keep Eriksen - the best for his Danish star.
- I would really like to see Christian play for a major European top club to see how it will go. He can play in all the major clubs, it would not be a problem for him. You should not be worried that he would not be able to cope with clubs like Barcelona and Real Madrid and other big clubs. It's just important to choose the right club, says Overmars.
In de CL en grote wedstrijden heeft hij altijd wel iets beslissendsquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want hier is hij elke week zo beslissend en de beste op het veld.
Kutventje.
Hij zegt dat hij niet wil verlengen, niet dat hij nu al weg wil. Lastig lezen zo op de vroege morgen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik vind het vooral weer zo mooi dat ie van alles zegt, nog lang niet uitgeleerd, blablabla, en dan wil ie opeens weg.
Wat zou die dan verdienen? Hij heeft toch al eens verlengd?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eriksen zit nog niet op 1 miljoen, kan het mij niet voorstellen.
[..]
Volledige artikel van sporten.dk
Ja in april 2010, toen was hij nog geen eens basisspeler. Kan mij niet voorstellen dat ze hem toen al een miljoen hebben gegeven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat zou die dan verdienen? Hij heeft toch al eens verlengd?
Sowieso eigen fout van Ajax. Verlengen had je op zn laatst vorig jaar al moeten doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja in april 2010, toen was hij nog geen eens basisspeler. Kan mij niet voorstellen dat ze hem toen al een miljoen hebben gegeven.
Topclubs kijken juist vooral naar de CL.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:01 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Gaat om vraag en aanbod in deze. Zijn topclubs op basis daarvan overtuigt?
Zoiets, ze zullen er iig alles aan doen om hem hier te houden. Terecht aangezien het onze beste middenvelder is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Topclubs kijken juist vooral naar de CL.
Ik zou een constructie met een gelimiteerde transfersom voorstellen.
Hij zal zich er vast niet heel druk om maken, maar ik kan me voorstellen dat hij zich er aan irriteert ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Alsof spelers zich zo druk maken om de pers etc. Wij zijn degenen die daarop reageren hoor, spelers houden zich daar lang niet zo veel mee bezig lijkt me.
Sja, de pers in spanje of engeland is anders ook niet poeslief ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij zal zich er vast niet heel druk om maken, maar ik kan me voorstellen dat hij zich er aan irriteert ofzo.
De pers in Engelandquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de pers in spanje of engeland is anders ook niet poeslief ofzo.
Helaas beredeneren profvoetballers vaak niet zo. Anders hadden o.a. Emanuelson, De Jong, Maduro en Van der Wiel nog steeds bij ons gespeeld.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:08 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind eriksen nog iet klaar voor vertrrk tenzij hij nu week in week uit de beste speler van Ajax is. Pas dan is hij klaar net als Vertonghen dat was.
Zolang de competitie hier met het jaar slechter wordt zullen dat soort spelers ook eerder vertrekken, of uiteindelijk gewoon helemaal niet meer komen. Hij is ook al bezig aan zijn 3e/4e (?) seizoen natuurlijk. Dat is best veel voor zo'n talent.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:15 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind dat van Eriksen toch wel verontrustend nieuws. Had van die jongen verwacht dat 'ie nog wel een tijdje zou willen blijven. Nu gaan we dus weer krijgen dat 'ie de deur uit is voor hij op z'n best is en vangen we er ook nog eens weinig geld voor.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang de competitie hier met het jaar slechter wordt zullen dat soort spelers ook eerder vertrekken, of uiteindelijk gewoon helemaal niet meer komen. Hij is ook al bezig aan zijn 3e/4e (?) seizoen natuurlijk. Dat is best veel voor zo'n talent.
Waar tover je dat soort stats vandaan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3e volledige zeg maar.
Wikipedia.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waar tover je dat soort stats vandaan?
Niet heel veel dus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3e volledige zeg maar.
Dat heb ik ook, als ze hem gratis kunnen ophalen oké, maar denk niet dat er nu clubs zijn die er heel veel voor gaan betalen. Hij laat het nou niet echt zien of zo, dat ie een topclub waardig is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kan me niet voorstellen dat een topclub de portemonnee flink opentrekt voor chrissie met zn teveel balverlies en schoten van 6kmph. hij steekt er in de eredivisie niet eens met kop en schouders bovenuit.
Dat hier de competitie met het jaar slechter wordt, wordt ook al jaren gezegd en is mijns inziens gewoon niet waar. Het niveau blijft al jaren min of meer hetzelfde, met goede en minder goede jaren in Europa. Maar dat het hier steeds slechter wordt, vind ik flauwekul.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang de competitie hier met het jaar slechter wordt zullen dat soort spelers ook eerder vertrekken, of uiteindelijk gewoon helemaal niet meer komen. Hij is ook al bezig aan zijn 3e/4e (?) seizoen natuurlijk. Dat is best veel voor zo'n talent.
Als je het over een langere periode bekijkt zie je dat we Europees steeds meer plaatsen kwijt raken. Het is imo slechts een kwestie van tijd voordat de kampioen ook voorrondes CL moet spelen. Hoe kan je dan roepen dat het flauwekul is?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat hier de competitie met het jaar slechter wordt, wordt ook al jaren gezegd en is mijns inziens gewoon niet waar. Het niveau blijft al jaren min of meer hetzelfde, met goede en minder goede jaren in Europa. Maar dat het hier steeds slechter wordt, vind ik flauwekul.
Tegen PEC had hij weer een mindere wedstrijd, wat geen ramp is want het is PEC. Maar tegen City en andere grote wedstrijden was hij meestal gewoon de belangrijkste man van het veld, afgelopen keer tegen City was dat natuurlijk de Jong omdat hij 2x scoorde maar Eriksen was toen ook wel goed. En dat zijn de wedstrijden waar je het moet laten zien, niemand boeit het als je slecht (ik vond hem niet slecht, maar wel soms te nonchalant) speelt tegen Zwolle. Als je maar goed speelt in belangrijke wedstrijden en dan belangrijk bent en dat is hij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kan me niet voorstellen dat een topclub de portemonnee flink opentrekt voor chrissie met zn teveel balverlies en schoten van 6kmph. hij steekt er in de eredivisie niet eens met kop en schouders bovenuit.
Wat een onzin, de afgelopen jaren hebben we echt boven verwachting gepresteerd in Europa als je naar die punten op de coefficientenlijst kijkt.. dat het dit seizoen moeizaam is kan net zo goed een incident zijn... veel ploegen zijn weer in opbouwquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je het over een langere periode bekijkt zie je dat we Europees steeds meer plaatsen kwijt raken. Het is imo slechts een kwestie van tijd voordat de kampioen ook voorrondes CL moet spelen. Hoe kan je dan roepen dat het flauwekul is?
Precies. Ook vind ik De Jong een betere spits dan Babel. Dus hopen dat als hij terug is, Fischer blijft staan en Babel het gaat proberen op de rechterkant en dat hij dan af en toe van flanken wisselt met Fischer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Speeltijd voor Fischer. [ afbeelding ]
Babel op linksbuiten mis je dus niks aan, hij heeft echt helemaal niks gedaan op de flank daar. Dat is het echt net niet.
Oja? Precies 10 jaar geleden was het zo zijn dat er 3 Nederlandse clubs in het hoofdtoernooi van de CL speelden, nu heb je ontzettend veel mazzel als dat er 2 zijn. Is toch wel een verschil.quote:
10 jaar ja. Ik heb het over de afgelopen jaren, dat is toch geen 10 jaar. Ik zie nu totaal geen verschil met pakweg 2008 of 2010.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja? Precies 10 jaar geleden was het zo zijn dat er 3 Nederlandse clubs in het hoofdtoernooi van de CL speelden, nu heb je ontzettend veel mazzel als dat er 2 zijn. Is toch wel een verschil.
Maar over een periode van 10 jaar valt er wat meer te zeggen dan 2 á 3 jaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
10 jaar ja. Ik heb het over de afgelopen jaren, dat is toch geen 10 jaar. Ik zie nu totaal geen verschil met pakweg 2008 of 2010.
Heeee iemands plaat begint weer opnieuw. Kan iemand 'm ff uitzetten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen PEC had hij weer een mindere wedstrijd, wat geen ramp is want het is PEC. Maar tegen City en andere grote wedstrijden was hij meestal gewoon de belangrijkste man van het veld, afgelopen keer tegen City was dat natuurlijk de Jong omdat hij 2x scoorde maar Eriksen was toen ook wel goed. En dat zijn de wedstrijden waar je het moet laten zien, niemand boeit het als je slecht (ik vond hem niet slecht, maar wel soms te nonchalant) speelt tegen Zwolle. Als je maar goed speelt in belangrijke wedstrijden en dan belangrijk bent en dat is hij.
Goed beargumenteerd, vooral jouw laatste alinea zet mij toch even aan het denken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heeee iemands plaat begint weer opnieuw. Kan iemand 'm ff uitzetten?
Knap he, hoe ik met anderhalve zin mijn punt kan maken. Jij gebruikt een hele alinea om hetzelfde verhaal wéér af te steken. Vrij irritant.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Goed beargumenteerd, vooral jouw laatste alinea zet mij toch even aan het denken.
Hetzelfde verhaal? Ik heb nog geen enkel keer een soortgelijk verhaal geplaatst plus dat ik gewoon gelijk heb. Als je als Bony zijnde (ik noem nu gewoon een voorbeeld, ik weet dat Bony scoorde tegen Ajax) alleen maar scoort tegen Venlo en RKC, maar niet tegen Twente en PSV dan val je niet op.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Knap he, hoe ik met anderhalve zin mijn punt kan maken. Jij gebruikt een hele alinea om hetzelfde verhaal wéér af te steken. Vrij irritant.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heeee iemands plaat begint weer opnieuw. Kan iemand 'm ff uitzetten?
Da_Sandman post:quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Tyron post:
Ja, hij deed wel wat kleine dingen fout, maar hij is nog jong. Je kunt van zo'n jongen niet verwachten dat hij heel Ajax draagt. Maar hij was wel goed. De beste. Alle aanvallen gaan via hem. Ook die uiteindelijk eindigen in een doelpunt van de tegenstander. De Jong scoorde zeven keer, maar Eriksen was toch ook wel goed. En dit zijn dan nog de wedstrijden waarin je slecht kunt spelen, (ik vond hem natuurlijk niet slecht, hij was de beste man van het veld. Alle aanvallen gaan via hem. Hij was wel goed).
En dan achteraf claimen dat het alles beargumenteerd hebt. Hulde.
Erg origineel bedacht!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Da_Sandman post:
Eriksen gaf 1 slechte pass, slechtste man vd wedstrijd. Ja oke hij scoorde tegen City en heeft al een paar assists gegeven in de CL, ook was hij tegen Feyenoord en Twente de beste man van het veld. MAAR HIJ STAAT ER NIET! Tyron hou eens op, Eriksen hoort bij NAC te spelen dat weet iedereen. Zelfs schone is beter.
Neuh. Eigenlijk totaal niet.quote:
Het lijkt er meer op dat jij spytoolt op de term Eriksen in dit topic. Want je bent er weer als de kippen bij om hem te verdedigen...quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal? Ik heb nog geen enkel keer een soortgelijk verhaal geplaatst plus dat ik gewoon gelijk heb. Als je als Bony zijnde (ik noem nu gewoon een voorbeeld, ik weet dat Bony scoorde tegen Ajax) alleen maar scoort tegen Venlo en RKC, maar niet tegen Twente en PSV dan val je niet op.
Spytool jij trouwens op mij ofzo? Want ik ben een tijdje stil geweest rond Eriksen en als iemand zijn mening verteld mag ik daar best op reageren, maar als je niks te zeggen hebt donder dan op. Want jij bent degene die nu irritant is, er wordt een bericht geplaatst over Eriksen en dan mag ik daar best mijn ei over kwijt.
Dezelfde vent heeft ook gezegd dat Sana erg goed is, dus ja....quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar Overmars zei in het artikel dat hij moeiteloos bij Real Madrid en Barcelona mee voetbalt, wat vinden jullie daarvan dan? De directeur van Ajax is zeker ook een gek die alles verkeerd ziet?
Ik kan me niet voorstellen dat Overmars dat letterlijk zo heeft gezegd. Want hoe goed je hem ook wil vinden, die stap is echt nog te groot. Dat zal iedereen toch wel begrijpen, lijkt me.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar Overmars zei in het artikel dat hij moeiteloos bij Real Madrid en Barcelona mee voetbalt, wat vinden jullie daarvan dan? De directeur van Ajax is zeker ook een gek die alles verkeerd ziet?
Nee hoor. Ben vaker in dit topic, kijk maar eens naar de TT's van afgelopen keren en wie de meeste heeft gemaakt. Maar ik mag best mijn mening geven als iemand anders dat ook doet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat jij spytoolt op de term Eriksen in dit topic. Want je bent er weer als de kippen bij om hem te verdedigen...
- I would really like to see Christian play for a major European top club to see how it will go. He can play in all the major clubs, it would not be a problem for him. You should not be worried that he would not be able to cope with clubs like Barcelona and Real Madrid and other big clubs. It's just important to choose the right club, says Overmars.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Overmars dat letterlijk zo heeft gezegd. Want hoe goed je hem ook wil vinden, die stap is echt nog te groot. Dat zal iedereen toch wel begrijpen, lijkt me.
Waar zeg ik dat je hier niet vaker komt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben vaker in dit topic, kijk maar eens naar de TT's van afgelopen keren en wie de meeste heeft gemaakt. Maar ik mag best mijn mening geven als iemand anders dat ook doet.
Dan is hij inderdaad gek.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
- I would really like to see Christian play for a major European top club to see how it will go. He can play in all the major clubs, it would not be a problem for him. You should not be worried that he would not be able to cope with clubs like Barcelona and Real Madrid and other big clubs. It's just important to choose the right club, says Overmars.
Ja hij gaat niet zeggen dat ie er niks van bakt, dat is nou niet echt goed voor z'n eigenwaarde of z'n mogelijke verkoopprijs.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Als je dit zegt:quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je hier niet vaker komt?
Dan lijkt het alsof ik alleen hier kom nadat ik naar Eriksen gespytoold heb.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat jij spytoolt op de term Eriksen in dit topic. Want je bent er weer als de kippen bij om hem te verdedigen...
Lijkt, lijkt. Maar dat staat er toch niet? Leer lezen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je dit zegt:
[..]
Dan lijkt het alsof ik alleen hier kom nadat ik naar Eriksen gespytoold heb.
Gelijk heeft hij. Eriksen past veel beter bij Barcelona dan bij Madrid (vind ik) en ook vind ik dat hij beter bij het voetbal past dan bijvoorbeeld Affelay.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij acht deze Christian Eriksen écht al rijp voor Barcelona of Real Madrid he...quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij. Eriksen past veel beter bij Barcelona dan bij Madrid en ook vind ik dat hij beter bij het voetbal past dan dat bijvoorbeeld Affelay paste.
Oh ja dan geloven we dit maar even niet he.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja hij gaat niet zeggen dat ie er niks van bakt, dat is nou niet echt goed voor z'n eigenwaarde of z'n mogelijke verkoopprijs.
Je moet niet alles geloven wat er in het voetbal gezegd wordt.
Zeg ik dat hij naar Madrid moet gaan? Leer lezen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij acht deze Christian Eriksen écht al rijp voor Barcelona of Real Madrid he....
Hij zal toch echt eens balvaster moeten worden en niet gelijk van schrik de bal verliezen als er iemand bij hem in de buurt staatquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij acht deze Christian Eriksen écht al rijp voor Barcelona of Real Madrid he....
Het zal iig 1298043192848921893412893 keer makkelijker voetballen worden voor hem. Omdat hij daar wel kan combineren, hier heeft hij vaak geen afspeel mogelijkheden waardoor hij zelf maar wat moet gaan doen en vervolgens in de duels terecht komt waarna hij de bal kwijt raakt. Dat zat daar veel minder voorkomen en dus zal hij daar veel beter voetballen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Treurig, ditquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zeg ik dat hij naar Madrid moet gaan? Leer lezen.
Wait. Wut?! Dus als Eriksen balverlies lijdt, is dat de schuld van de anderen... Mènquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het zal iig 1298043192848921893412893 keer makkelijker voetballen worden voor hem. Omdat hij daar wel kan combineren, hier heeft hij vaak geen afspeel mogelijkheden waardoor hij zelf maar wat moet gaan doen en vervolgens in de duels terecht komt waarna hij de bal kwijt raakt. Dat zat daar veel minder voorkomen en dus zal hij daar veel beter voetballen.
Ga eens in op:quote:
Dit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het zal iig 1298043192848921893412893 keer makkelijker voetballen worden voor hem. Omdat hij daar wel kan combineren, hier heeft hij vaak geen afspeel mogelijkheden waardoor hij zelf maar wat moet gaan doen en vervolgens in de duels terecht komt waarna hij de bal kwijt raakt. Dat zat daar veel minder voorkomen en dus zal hij daar veel beter voetballen.
Ja, of nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ga eens in op:
[..]
Dit.
Succes, het zal lastig voor je worden.
Hij is Ajax beste speler en eigenlijk ook de beste van de Nederlandse velden, minpuntje vind ik wel zijn concentratie, daar ontbreekt het nog wel eens aan zeker in de competitie, alles net even te makkelijk willen doen. Maar dat hij op termijn bij een echte topclub belandt en ook speelt lijkt me een zekerheidje.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij zal toch echt eens balvaster moeten worden en niet gelijk van schrik de bal verliezen als er iemand bij hem in de buurt staat.
Hij kan best goed voetballen hoor, maar (overdreven) alleen als hij alleen op het veld staat.
Waar zegt hij dat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wait. Wut?! Dus als Eriksen balverlies lijdt, is dat de schuld van de anderen... Mèn.
Sorry dat ik niet sneller dan binnen 1 minuut 46 kon antwoordenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ga eens in op:
[..]
Dit.
Succes, het zal lastig voor je worden.
Nee dat is zijn eigen schuld, iedereen ziet toch dat dat zijn sterke punt niet is? Ik zeg dus dat hij bij Barcelona beter zal voetballen omdat dat daar veel minder voorkomt. Hij zal de bal altijd overal kwijt kunnen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wait. Wut?! Dus als Eriksen balverlies lijdt, is dat de schuld van de anderen... Mèn.
Dat staat er gewoon hoor.quote:
Beetje Doublepain 2.0 dit, constant reageren met dingen die je helemaal niet hebt gezegd. En dan ook nog naar andere roepen dat ze beter moeten lezen.quote:
Nee, maar omdat hij dan makkelijker kan combineren zal hij niet snel in een benauwde situatie terecht komen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Dus in Spanje zullen de tegenstanders hem lekker met rust laten, daar doen ze niet aan verdedigen en persoonlijke duels?
Hier Senor Eriksen, lopez maar lekker dooros!
Ja, was me al duidelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beetje Doublepain 2.0 dit, constant reageren met dingen die je helemaal niet hebt gezegd. En dan ook nog naar andere roepen dat ze beter moeten lezen.
Nou nee hoor, dat staat er gewoon. Dat je het anders bedoeld hebt prima, maar dat staat er niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee dat is zijn eigen schuld, iedereen ziet toch dat dat zijn sterke punt niet is? Ik zeg dus dat hij bij Barcelona beter zal voetballen omdat dat daar veel minder voorkomt. Hij zal de bal altijd overal kwijt kunnen.
Volgens mij heb jij problemen met lezen.
Kijk jij met je reactie alleen naar de wedstrijd tegen Zwolle of heb je de wedstrijden tegen City gemist? Want daar had hij amper tot geen balverlies.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Verder is het natuurlijk lulkoek, want Eriksen verliest in de combinatie ook geregeld de bal terwijl er gewoon mensen vrij staan.
Hij heeft by far nog niet de handelingssnelheid die bij een Barca of Real gevraagd wordt.
Naar de Eriksen van dit seizoen kijk ik. Zou je ook eens moeten doen. En daar zitten goede wedstrijden tussen, maar ook slechte. En dus is hij nog niet klaar voor een grote stap. Want daarvoor moet je wekelijks goed zijn in Nederland.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk jij met je reactie alleen naar de wedstrijd tegen Zwolle of heb je de wedstrijden tegen City gemist? Want daar had hij amper tot geen balverlies.
Dat dus, hij heeft zeker de potentie, maar om de stap naar de echte top te maken zou hij een heel seizoen iedere wedstrijd een 7 á 8 moeten hebben in NL en niet teveel een 9 met een 5 afwisselenquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Naar de Eriksen van dit seizoen kijk ik. Zou je ook eens moeten doen. En daar zitten goede wedstrijden tussen, maar ook slechte. En dus is hij nog niet klaar voor een grote stap. Want daarvoor moet je wekelijks goed zijn in Nederland.
Echt, speel jij de wedstrijden in Fifa ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk jij met je reactie alleen naar de wedstrijd tegen Zwolle of heb je de wedstrijden tegen City gemist? Want daar had hij amper tot geen balverlies.
In de grote wedstrijden staat hij er iig altijd, maar dat heb ik op de vorige pagina al gezegd. Dan maakt het mij echt niet uit als hij een keer een mindere dag heeft tegen Utrecht of ADO.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Naar de Eriksen van dit seizoen kijk ik. Zou je ook eens moeten doen. En daar zitten goede wedstrijden tussen, maar ook slechte. En dus is hij nog niet klaar voor een grote stap. Want daarvoor moet je wekelijks goed zijn in Nederland.
Sorry HeatWave, vergeten dat hij er tegen City 6 had moeten scoren, dan had jij hem pas goed gevonden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, speel jij de wedstrijden in Fifa ofzo?
nee, jij overdrijft echt altijd zo enorm. Je dweept als een puber.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry HeatWave, vergeten dat hij er tegen City 6 had moeten scoren, dan had jij hem pas goed gevonden.
En dat bedoelen wij dus met die blinde Eriksen liefde. Dat je niet kan begrijpen/inzien dat dat natuurlijk wel degelijk uitmaakt...quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
In de grote wedstrijden staat hij er iig altijd, maar dat heb ik op de vorige pagina al gezegd. Dan maakt het mij echt niet uit als hij een keer een mindere dag heeft tegen Utrecht of ADO.
Ik vind dat niet uitmaken en dan met de hoofdreden dat hij pas 20 is en dat er geen 20 jarige speler op deze aardbol rondloopt die elke wedstrijd beslissend is voor zijn ploeg en het team constant op sleeptouw neemt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat bedoelen wij dus met die blinde Eriksen liefde. Dat je niet kan begrijpen/inzien dat dat natuurlijk wel degelijk uitmaakt...
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:09 schreef CaasS het volgende:
Het zou echt waardeloos zijn als Fischer tot 2016 verlengd en Eriksen het houdt bij 2014.
Voor dit topic niet, want dan ben je van de discussie af.
En omdat hij 20 jaar is en dat nog niet kan is hij nog niet klaar voor Barcelona of Real Madrid. Mooi dat je het zelf even bevestigd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dat niet uitmaken en dan met de hoofdreden dat hij pas 20 is en dat er geen 20 jarige speler op deze aardbol rondloopt die elke wedstrijd beslissend is voor zijn ploeg en het team constant op sleeptouw neemt.
Messi deed datquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dat niet uitmaken en dan met de hoofdreden dat hij pas 20 is en dat er geen 20 jarige speler op deze aardbol rondloopt die elke wedstrijd beslissend is voor zijn ploeg en het team constant op sleeptouw neemt.
Ik hoop dat het gebeurt anders zou het imo echt slecht beleid zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]Eriksen zou er goed aan doen nog 1 jaar bij Ajax te blijven na dit seizoen, maar dan moet hij dus wel bijtekenen tot 2015
Ik denk niet dat hij meteen in de basis zou staan, maar ik weet zeker dat hij binnen een jaar mee kan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En omdat hij 20 jaar is en dat nog niet kan is hij nog niet klaar voor Barcelona of Real Madrid. Mooi dat je het zelf even bevestigd.
Maar jullie zijn pas tevreden als hij dat wel doet, zo komt het tenminste over. Want tegen City etc haalde hij zeker een 8 of 9 en dan zijn degene met de kritiek nergens te bekennen.quote:Daarbij nog buiten beschouwing gelaten dat je niet beslissend hoeft te zijn of het hele team constant op sleeptouw hoeft te nemen om iedere wedstrijd goed te spelen, maar dat je dat niet begrijpt waren we al eerder achter gekomen.
Dan nog is er iemandquote:
Ronaldo deed het ook al, en nee ik bedoel niet de Portugeesquote:
Nee, en dat hebben we ook al heel vaak hier gezegd. Jij wil het niet zien als hij niet goed speelt. Dat doet hij namelijk echt wel eens. Net als dat hij ook echt wel eens goed speelt. Nu begint mijn plaat opnieuw.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij meteen in de basis zou staan, maar ik weet zeker dat hij binnen een jaar mee kan.
[..]
Maar jullie zijn pas tevreden als hij dat wel doet, zo komt het tenminste over. Want tegen City etc haalde hij zeker een 8 of 9 en dan zijn degene met de kritiek nergens te bekennen.
Toen hij slecht speelde tegen Ado en Utrecht riep ik dat ook gewoon hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, en dat hebben we ook al heel vaak hier gezegd. Jij wil het niet zien als hij niet goed speelt. Dat doet hij namelijk echt wel eens. Net als dat hij ook echt wel eens goed speelt. Nu begint mijn plaat opnieuw.
Zal best. Maar ik zei dat er op dit moment geen speler is van 20 die dat doet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ronaldo deed het ook al, en nee ik bedoel niet de Portugees
Nee nee, toen bleef je maar herhalen dat niet goed was, maar ook niet slecht en dat er anderen veel slechter waren. Snap je nou wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toen hij slecht speelde tegen Ado en Utrecht riep ik dat ook gewoon hoor.
[..]
Zal best. Maar ik zei dat er op dit moment geen speler is van 20 die dat doet.
Eerste wie me te binnen schiet is Neymar, doet het toch niet onaardig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toen hij slecht speelde tegen Ado en Utrecht riep ik dat ook gewoon hoor.
[..]
En dat komt je nu er al twee namen genoemd zijn ineens wel heel goed uit hequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef Tyron het volgende:
Je liegt. Ik zei na de wedstrijd tegen Utrecht dat hij de tweede helft het slechtst was met dom balverlies.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee nee, toen bleef je maar herhalen dat niet goed was, maar ook niet slecht en dat er anderen veel slechter waren. Snap je nou wat ik bedoel?
Die schittert juist van afwezigheid in de topwedtrijden, is geen goed voorbeeld, Ronaldo Fenomeno wel uiteraardquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eerste wie me te binnen schiet is Neymar, doet het toch niet onaardig.
Messi snapte ik enigszins nog wel want die is 25 (ofzo) maar Ronaldo is al jaren geleden dus dat vind ik niet relevant.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat komt je nu er al twee namen genoemd zijn ineens wel heel goed uit he.
Götze is soms ook afwezig hoor, bijvoorbeeld tegen Ajax toen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:28 schreef rubbereend het volgende:
Götze draait opzich ook al jaren mee bij Dortmund, 19 interlands haal je ook niet zomaar bij Duitsland
somsquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Götze is soms ook afwezig hoor, bijvoorbeeld tegen Ajax toen.
Tegen wie moeten ze?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Woensdag mooi ook even Denemarken kijken, met 4 aanvallers moet Fischer toch zijn debuut kunnen maken in een oefenpotje.
Waardoor we die wedstrijd dan verliezen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
In de grote wedstrijden staat hij er iig altijd, maar dat heb ik op de vorige pagina al gezegd. Dan maakt het mij echt niet uit als hij een keer een mindere dag heeft tegen Utrecht of ADO.
Eerder Lucas Andersen, dat gaat de opvolger van Eriksen worden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
als chrissie een hele hele goede 2e seizoenshelft gaat spelen moet hij voor een mooie prijs verkocht worden. dan kan schone op zijn plaats verder knallen.
Is dat met die Meleg nu officieel dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eerder Lucas Andersen, dat gaat de opvolger van Eriksen worden.
En dan heb je misschien Dejan Meleg ook nog. Schone zal gewoon goed zijn voor erbij, echt een prima speler. Die maakt altijd wel zijn minuten doordat anderen rust krijgen of door geblesseerden.
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 12:45:02"Ik speel niet meer met handschoenen" aldus Dijks. #AJAX @miitchd reageer retweet
Klopt, maar je kan niet verwachten dat hij elke wedstrijd voor de 3 punten zorgt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waardoor we die wedstrijd dan verliezen.
Punten zijn punten, PSV/Twente of Ado/Utrecht geven allemaal gewoon 3 punten als je wint..
Toch denk ik dat je als speler liever van de grote wint.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Je moet JUIST de wedstrijden tegen de kleintjes winnen, damn voetbalwet nummer 1 ofzo.
Ja, en dat is dus het probleem, ze spelen voor het publiek, niet voor henzelf.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je als speler liever van de grote wint.
Dijksquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:54 schreef Tarado het volgende:
BREAKINGtwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 12:45:02"Ik speel niet meer met handschoenen" aldus Dijks. #AJAX @miitchd reageer retweet
En op cursus voorzetten, net als Lukokiquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dijks
Kan Frank hm niet een weekend op kopcursus sturen?
Gewaagde uitspraak, ik wil zie hem daar al staan in de vrieskou zonder handschoenen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:54 schreef Tarado het volgende:
BREAKINGtwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 12:45:02"Ik speel niet meer met handschoenen" aldus Dijks. #AJAX @miitchd reageer retweet
Dat zou ik ook graag willen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus het probleem, ze spelen voor het publiek, niet voor henzelf.
Zelfde voor Andersen en Boilesen. Boccara heeft in die docu ook al aangegeven dat Ajax een tussenstap is. Voor al dat soort spelers is Ajax niet het eindstation.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen.
Ze hebben allemaal hun carrière uitgestippeld. Merk je nu vooral aan Eriksen en Fischer. Die kijken puur en alleen wat het beste is voor hun ontwikkeling om bij die grote club terecht te komen.
Klopt en daar is in zekere zin niks mis mee, want NL competitie minder geld, maar toch erger ik me hieraan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zelfde voor Andersen en Boilesen. Boccara heeft in die docu ook al aangegeven dat Ajax een tussenstap is. Voor al dat soort spelers is Ajax niet het eindstation.
Tja als de opleiding gewoon voldeed dan had je ze allemaal niet hoeven halen. Al is dat voor de eigen talenten hetzelfde natuurlijk maar zeggen die dat er niet bij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef CaasS het volgende:
[..]
Klopt en daar is in zekere zin niks mis mee, want NL competitie minder geld, maar toch erger ik me hieraan.
Alsof je dan nog meer opleidingsinstituut wordt ipv volwaardige club. Prima dat je het bent, maar als spelers het er ook echt bij gaan zeggen...
Kan me niet herinneren dat zoiets door types als Ibrahimovic destijds zo expliciet werd uitgesproken.
Weet niemand, hij kon sowieso pas komen zodra die 18 was en dus in de winterstop. Of het nou doorgaat is niet duidelijk. Vraagt ook geen enkele journalist naar, zal in de winterstop wel duidelijk worden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Is dat met die Meleg nu officieel dan?
Dacht dat ik laatst hoorde dat er toch nog wat aan de hand was.
Ach ja, zonder dat er in het kader van financial fairplay hele rigoureuze maatregelen worden genomen, blijft dit nou eenmaal een gegeven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef CaasS het volgende:
[..]
Klopt en daar is in zekere zin niks mis mee, want NL competitie minder geld, maar toch erger ik me hieraan.
Alsof je dan nog meer opleidingsinstituut wordt ipv volwaardige club. Prima dat je het bent, maar als spelers het er ook echt bij gaan zeggen...
Kan me niet herinneren dat zoiets door types als Ibrahimovic destijds zo expliciet werd uitgesproken.
Tja...maar geef me in ieder geval de illusie dat Ajax alles voor je is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, zonder dat er in het kader van financial fairplay hele rigoureuze maatregelen worden genomen, blijft dit nou eenmaal een gegeven.
Ook in het Ajax van 94/95 en 95/96 was dat natuurlijk al wel zo en toen wonnen ze nota bene de Champion's league en waren het jaar erop verliezend finalist.
Mja, ik vind dat eigenlijk nog erger als ze dan het jaar erop naar Aston Villa of Newcastle United vertrekken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:42 schreef CaasS het volgende:
[..]
Tja...maar geef me in ieder geval de illusie dat Ajax alles voor je is.ipv een stap in je carrière opzoek naar iets beters.
Met zo'n illusie ben ik al heel tevreden.
Dat zegt Overmars ook om Eriksen naar buiten beter te laten lijken dan hij op dit moment is. Tuurlijk zou hij nu nog niet mee kunnen voetballen bij Real & Barca. Hij is absoluut nog geen absolute top daarvoor moet hij wekelijks de beste zijn. Ook bij Denemarken is hij nog niet de speler die het verschil maakt. Door dat te zeggen als Overmars zijnde is ook dat je dat kan zeggen tijdens onderhandelingen. Hij moet tenslotte geld opbrengen. Vertonghen is zeer constant goed en hij kan met Real & Barca denk ik wel goed mee. Die had die stap wel kunnen maken. Ook met Real & Barca moet je tegen zaadploegen spelen dus snap niet dat Tyron zegt dat hij dat dan niet erg vind. Een topspeler staat er altijd.quote:
Is niet helemaal waar, nu zijn er veel meer clubs met een aanzienlijk groter budget dan Ajax, dat was mid jaren 90 een kleiner aantal en had je ook nog (net) niet het Bosman arrestquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, zonder dat er in het kader van financial fairplay hele rigoureuze maatregelen worden genomen, blijft dit nou eenmaal een gegeven.
Ook in het Ajax van 94/95 en 95/96 was dat natuurlijk al wel zo en toen wonnen ze nota bene de Champion's league en waren het jaar erop verliezend finalist.
Of als Vermeer rood pakt met drie wissels gebruikt...quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak, ik wil zie hem daar al staan in de vrieskou zonder handschoenen.
Zo bijzonder speelt hij toch vaak niet vind ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:20 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Denk eerder dat De Jong overigens weggaat. Constant belangrijk voor Ajax en voor veel ploegen is het handig dat hij op meerdere plekken inzetbaar is.
Totdat hij er zometeen niet meer is. Dan mis je in een keer iemand die een onverwachts afstandsschot erin schiet, een kopduel wint of verdedigend voor de bal gaat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zo bijzonder speelt hij toch vaak niet vind ik.
Waaat? Siem Goalmachine manquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zo bijzonder speelt hij toch vaak niet vind ik.
Ik zou d'r ook moe van worden.quote:
100% mee eens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:11 schreef TheVulture het volgende:
We zijn allemaal wel een beetje te kritisch op sommige jonge jongens die pas net zijn gekocht/doorgebroken (bijv Sana) of er heel lang uit hebben gelegen (Boerrigter bijv.)
Face it, Ajax is gewoon een heel jong team en in opbouw... op voorhand wist iedereen het er volgens mij over eens dat dit een tussenseizoen zou worden maar nu het ook echt zo uit lijkt te pakken is het ineens weer allemaal kut.
Fact is dat het financieel veel beter gaat, spelers zoals Sana en Boerrigter uit mijn voorbeeld leveren nu al meer op dan ze gekost hebben en so what dat we dan misschien een jaar even geen kampioen worden... als je ziet waar we vandaan komen denk ik dat Ajax echt op de goede weg is.
De enige spelers waarvan ik nu wel vind dat ze moeten opstaan omdat ze al een paar jaar meelopen zijn De Jong, Alderweireld, Vermeer en ook Eriksen...
Siem is geen pure goalgetter maar wel absoluut van meerwaarde als spits. Omdat hij met z'n verstand voetbalt en geen pure afmaker is die niet kan voetballen maar alleen ballen op goal kan schieten. Hij kan prima met z'n rug naar de goal spelen wat wel lekker voor de jongens die erachter voetballen.quote:
Vraag is of je het zelfs van hen kan verwachten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:11 schreef TheVulture het volgende:
We zijn allemaal wel een beetje te kritisch op sommige jonge jongens die pas net zijn gekocht/doorgebroken (bijv Sana) of er heel lang uit hebben gelegen (Boerrigter bijv.)
Face it, Ajax is gewoon een heel jong team en in opbouw... op voorhand wist iedereen het er volgens mij over eens dat dit een tussenseizoen zou worden maar nu het ook echt zo uit lijkt te pakken is het ineens weer allemaal kut.
Fact is dat het financieel veel beter gaat, spelers zoals Sana en Boerrigter uit mijn voorbeeld leveren nu al meer op dan ze gekost hebben en so what dat we dan misschien een jaar even geen kampioen worden... als je ziet waar we vandaan komen denk ik dat Ajax echt op de goede weg is.
De enige spelers waarvan ik nu wel vind dat ze moeten opstaan omdat ze al een paar jaar meelopen zijn De Jong, Alderweireld, Vermeer en ook Eriksen...
Lijkt er wel op...quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:23 schreef Morendo het volgende:
Zitten we met het vertrek van Vertonghen, Anita, Janssen en Van der Wiel niet gewoon in een overgangsjaar? En met het vertrek van Eriksen en Alderweireld volgend jaar niet nog een keer?
Je donderstraalt op deze manier van het ene in andere overgangsjaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef CaasS het volgende:
[..]
Lijkt er wel op...
Ik heb ook geen een idee wat je moet doen als Eriksen weigert bij te tekenen, Alderweireld dat niet wilt en types als Anita naar Newcastle gaan. Dan blijf je bezig.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan managen de komende tijd. Alleen maar jonge talenten heb je niet genoeg aan dan.
Dat zie ik ook gebeuren. Ik ben dan ook niet al te enthousiast over de 'nieuwe' koers. De balans tussen ervaring en talent is volledig zoek, waarschijnlijk mede door het (erg lage) salarisplafond.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Je donderstraalt op deze manier van het ene in andere overgangsjaar.
Alderweireld en zelfs Eriksen zijn stukken minder belangrijk voor de ploeg dan Vertonghen en Anita waren. Als alleen die twee van de huidige kern ongedwongen zouden vertrekken komend seizoen ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:23 schreef Morendo het volgende:
Zitten we met het vertrek van Vertonghen, Anita, Janssen en Van der Wiel niet gewoon in een overgangsjaar? En met het vertrek van Eriksen en Alderweireld volgend jaar niet nog een keer?
Als Eriksen op dit moment weg zou vallen zou al je creativiteit weg zijn. Gelukkig zijn Fischer en Andersen klaar op het moment dat Eriksen weg is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:01 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Alderweireld en zelfs Eriksen zijn stukken minder belangrijk voor de ploeg dan Vertonghen en Anita waren. Als alleen die twee van de huidige kern ongedwongen zouden vertrekken komend seizoen ben ik tevreden.
Wishfull thinking. Bovendien ga je het niet redden met die iele mennekes. Tegen elke fysieke ploeg die een beetje kan voetballen verlies je de slag op het middenveld.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als Eriksen op dit moment weg zou vallen zou al je creativiteit weg zijn. Gelukkig zijn Fischer en Andersen klaar op het moment dat Eriksen weg is.
Onzin.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wishfull thinking. Bovendien ga je het niet redden met die iele mennekes. Tegen elke fysieke ploeg die een beetje kan voetballen verlies je de slag op het middenveld.
Zet hem maar in je favorieten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onzin.
Ze gaan het wel redden met die spelers, haal deze post over 1,5 jaar maar terug.
Siem blijft gewoon heel zijn carrière bij Ajax.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:07 schreef Tyron het volgende:
Vraag me af voor welke positie de clubs Siem straks gaan/willen kopen. Iig moet hij dicht bij de spits spelen of in de spits.
Denk het nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Siem blijft gewoon heel zijn carrière bij Ajax.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/12389quote:Wie vraagt hoe het met Nicolai Boilesen is, krijgt meestal te horen dat het goed gaat. Niet alles gaat goed, maar hij werkt hard aan zijn herstel en is op de weg terug. Marc Overmars laat nu een ander geluid horen. Ajax maakt zich zorgen om Boilesen.
Linkerflank
Overmars heeft aan Sporten.dk een uitgebreid interview gegeven, waarin natuurlijk veel aandacht is voor de Deense Ajacieden. Met de ene Deen gaat het beter dan met de andere. Boilesen valt in die laatste categorie.
"Natuurlijk maken we ons zorgen om Nicolai," aldus Overmars. "Hij is nu bijna veertien maanden geblesseerd en dat is verschrikkelijk. Verschrikkelijk voor hem, verschrikkelijk voor Ajax. Op dit moment weten we niet wanneer hij er klaar voor is zijn rentree te maken."
"Zelfs de dokteren weten dat nu niet," vervolgt de voetbaldirecteur. "We hopen op het beste en blijven in Nicolai geloven. Anders hadden we zijn contract ook niet verlengd juist op een moment dat hij worstelt met een flinke hamstringblessure."
Boilesen verlengde zijn contract bij Ajax in juli, nota bene op vrijdag de dertiende, tot medio 2016. Op de laatste openbare training, afgelopen vrijdag, was Boilesen niet van de partij. "Nicolai heeft een zware training achter de rug met Jong Ajax en deed rustig aan," verklaarde Frank de Boer naderhand.
De Ajaxspeler liep zijn blessure op in september 2011, tijdens een sprintduel in de uitwedstrijd tegen PSV. Boilesen maakte in februari 2012 zijn rentree en mocht direct in actie komen tegen Manchester United, maar kreeg daarna nieuwe terugslagen.
Sindsdien neemt hij uitgebreid de tijd voor zijn herstel. Verschillende keren verschenen al berichten dat Boilesen binnen twee of drie weken weer volop zou meetrainen of zelfs terugkeren, maar daar is het tot nu toe niet van gekomen. "2013 moet mijn jaar worden," luidt de laatste uitspraak van Boilesen zelf.
Ondanks alles houdt Overmars hoop op een rentree. "Het zou geweldig zijn als de linkerflank bij Ajax de komende jaren bestaat uit drie Denen; Boilesen, Lucas Andersen en Viktor Fischer."
Ik kan me niet anders herinneren dan dat er gecommuniceerd werd dat Boilesen weer mee traint, voor eind december minuten gaat maken in het tweede en in de winterstop weer volledig aan zou sluiten bij de groep...quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:02 schreef Tarado het volgende:
Overmars: 'Ajax maakt zich zorgen om Boilesen'
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 13 NOV 2012
[..]
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/12389
quote:Ajax Face Liquidation Threat!
Shocking news reaching Soccer-Laduma is that PSL side, Ajax Cape Town, face the prospect of being liquidated as the in-fighting behind the scenes reaches its crescendo, with the relationship between the owners hitting rock bottom.
Monday afternoon the club held a full board meeting that consisted of Cape Town shareholders, the Comitis brothers and the Efstathiou family, as well as members from Ajax Amsterdam.
The meeting got off to an explosive start, which culminated in conflict and came to an end before it had really begun.
When Soccer-Laduma contacted Ari Efstathiou he confirmed that a board meeting had been organised. He said, We had an Ajax Cape Town board meeting yesterday which once again proved to be unfruitful. We have failed in all attempts to come to an agreement or settlement with regards to the familys assets, including the club. We have now called a board meeting of Cape Town Stars (the company that holds the 49% of Ajax Cape Town that the Efstathiou and Comitis families own) on Thursday at 10am. At that meeting we will discuss the future of Ajax Cape Town.
The crew asked what was meant by the future of Ajax Cape Town, questioning whether liquidation was an option, to which he replied, Yes, it is. One of the points of discussion will be the winding up or liquidating of the club.
The long-standing feud between the two families that own 49% of the Urban Warriors has been threatening to affect the club for a while now, and this season it seems to be taking its toll, with results on the pitch adding further pressure to the situation.
George Comitis, Ajaxs CEO, responded to the possibility of liquidation, explaining that he would do everything in his power to stop that happening. He said, We didnt have a good meeting yesterday and the Efstathious walked out. Im not aware of a Cape Town Stars directors meeting on Thursday, but I dont get invited to them, Im a shareholder, not a director. My brother, John, is a director of Cape Town Stars.
The club will obviously protect its assets, which includes the people and its future. This club is bigger than Ari Efstathiou, we will not let it go down. I will not allow anything to tamper with the lives and livelihood of the players, the youth players, the staff and the club.
John Comitis was also contacted by Soccer-Laduma, and did confirm that he had been notified of a Cape Town Stars board meeting on Thursday, however wouldnt comment any further on the matter.
After 10 games, Ajax are fourth bottom of the PSL log, and their fans could now face more woe with the news that, despite the club being in a good financial state, they could be liquidated.
Gaat lekker daar. Laatste alinea is compleet nieuw voor mij, ongelofelijk eigenlijk. Hoe kan dit?quote:'Liquidatie Ajax Cape Town dreigt door bestuursconflict'
Een intern conflict dreigt voor Ajax Cape Town uit te lopen op een liquidatie. Twee families, die samen 49 procent van de aandelen bezitten van de satellietclub van het Nederlandse Ajax, ruziën al jaren. Afgelopen maandag escaleerde dit conflict tijdens een vergadering.
Dat meldt Ajax1.nl.
Het geschil draait om een commissie van televisiegelden, die de familie Comitis (in bezit van twintig procent van de aandelen) in de persoon van voorzitter John Comitis onrechtmatig zou hebben verkregen. Althans, dat meent de familie Efstathiou, goed voor bijna dertig procent van de aandelen.
Donderdag staat er opnieuw een bestuursvergadering op het programma, waarin ook over de toekomst van de Zuid-Afrikaanse club zou worden beslist. Directeur George Comitis spreekt deze berichtgeving in een statement tegen.
Ajax is grootaandeelhouder met 51 procent. Commercieel directeur Henri van der Aat is eindverantwoordelijke voor de satallietclub. Hij zit samen met onder anderen financieel directeur Jeroen Slop en Rik van den Boog in het bestuur van de club. Laatstgenoemde is al meer dan een jaar weg als directievoorzitter in Amsterdam, maar is nog verbonden aan de club uit Kaapstad.
V d Boog nog directeur!quote:Op woensdag 14 november 2012 01:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Gaat lekker daar. Laatste alinea is compleet nieuw voor mij, ongelofelijk eigenlijk. Hoe kan dit?
Ik dacht altijd dat die lui altijd binnen Ajax moeten werken, sowieso een onwerkbare situatie lijkt mij ( en onwenselijk ).quote:Op woensdag 14 november 2012 01:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Gaat lekker daar. Laatste alinea is compleet nieuw voor mij, ongelofelijk eigenlijk. Hoe kan dit?
Enoh.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:54 schreef Adames het volgende:
Pienaar en Serero, voor die prijs had je ronaldo kunnen kopen
Of Almere City, maak een combinatieteam van Jong Ajax / Almere City, zet bv. een Toivomaki daar neer en laat ze zo nu en dan tussen de Ajacieden mee doenquote:Op woensdag 14 november 2012 03:15 schreef Artillerieschaap het volgende:
Onzinnig project. Als het dan toch moet investeer liever in Ajax Copenhagen, Ajax Stockholm of Ajax Helsinki.
Het blijft geen Scandinaviërs regenen denk ik hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:15 schreef Artillerieschaap het volgende:
Onzinnig project. Als het dan toch moet investeer liever in Ajax Copenhagen, Ajax Stockholm of Ajax Helsinki.
Die zien het gewoon als een springplank naar een topclub, dus voorlopig nog wel denk ik, maar daar hoef je helemaal niet voor te investeren daar, tenminste niet in een club, alleen in de scouting.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het blijft geen Scandinaviërs regenen denk ik hoor.
quote:'Vermeer en Janmaat in basis Oranje' [update]
13 november 2012
Bondscoach Louis van Gaal wilde een dag voor de interland nog niets prijsgeven over zijn opstelling voor de interland tegen Duitsland. Diverse media denken echter te weten dat Van Ginkel van Vitesse zijn debuut zal gaan maken. Van Ajax zal Ricardo van Rhijn naar verwachting in de basis starten. Hij krijgt de voorkeur boven Janmaat. Vermeer zal op de bank moeten plaatsnemen, Krul krijgt de voorkeur.
[Update] Volgens De Telegraaf, dat de laatste tijd zeer goed geïnformeerd is over de opstellingen van Oranje, start niet Tim Krul maar Kenneth Vermeer verrassend in de basis van Oranje. Vermeer zou vanwege zijn meevoetballend vermogen inmiddels achter Stekelenburg de tweede optie zijn van Van Gaal.
Vermoedelijke opstelling Nederland volgens De Telegraaf: Vermeer; Van Rhijn, Heitinga, Vlaar, Martins Indi; Afellay, De Jong en Van der Vaart; Schaken, Kuijt en Robben.
Krul heeft nog weinig gespeeld, dus dat zou de reden kunnen zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef TIM-846 het volgende:
Wat is dit nu weer? Is Krul nu opeens gedegradeerd van 1e naar 3e keeper? Ik snap werkelijk niets van die van Gaal.
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef TIM-846 het volgende:
Wat is dit nu weer? Is Krul nu opeens gedegradeerd van 1e naar 3e keeper? Ik snap werkelijk niets van die van Gaal.
[..]
Sorry, wát?!?quote:Vermeer zou vanwege zijn meevoetballend vermogen inmiddels achter Stekelenburg de tweede optie zijn van Van Gaal
Kuyt staat in de spits ipv Huntelaar, dus zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nou, ik ga vanavond maar wat anders doen denk ik zoquote:Op woensdag 14 november 2012 09:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kuyt staat in de spits ipv Huntelaar, dus zegt niet zoveel.
Ik ga deze wedstrijd ook niet kijken, heb geen interesse in B elftallen.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:31 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nou, ik ga vanavond maar wat anders doen denk ik zo. Misschien maar naar Denemarken kijken
De nieuwe lichting gaat gewoon een kans krijgen door alle afmeldingen. Niemand die deze wedstrijd nog serieus neemt.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krul heeft nog weinig gespeeld, dus dat zou de reden kunnen zijn
Blijft vreemd want het is natuurlijk wel een prestige duel, zeker voor Van Gaal, die eigenlijk vindt dat zijn aandeel in het Duitse elftal groter is dan dat van Löwquote:Op woensdag 14 november 2012 09:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
De nieuwe lichting gaat gewoon een kans krijgen door alle afmeldingen. Niemand die deze wedstrijd nog serieus neemt.
Maar in hoeverre is het nog een realistische afspiegeling? Bij Duitsland missen Schweinsteiger en Özil, toch wel de hart van het elftal. En bij Oranje geen Sneijder en Van Persie natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft vreemd want het is natuurlijk wel een prestige duel, zeker voor Van Gaal, die eigenlijk vindt dat zijn aandeel in het Duitse elftal groter is dan dat van Löw
Het hele NL elftal interesseert me weinig, behalve op de kampioenschappenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar in hoeverre is het nog een realistische afspiegeling? Bij Duitsland missen Schweinsteiger en Özil, toch wel de hart van het elftal. En bij Oranje geen Sneijder en Van Persie natuurlijk.
Nee, maar met een keeper ga je niet goochelen. Eerst zet ie Steek op doel. Dan wisselt die hem voor Krul. Dan weer Steek omdat Krul geblesseerd was? En nu weer Vermeer op doel. Prima dat je dat doet met een spits, maar met keepers is dit bullshit. Daarbij zou Vermeer normaal vierde man zijn als Vorm gewoon fit is.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kuyt staat in de spits ipv Huntelaar, dus zegt niet zoveel.
Waarom deze wedstrijd uberhaupt nog spelen als ze allebei hun beste spelers thuis laten of niet opstellen? Schaf die flauwekul dan gewoon af.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
De nieuwe lichting gaat gewoon een kans krijgen door alle afmeldingen. Niemand die deze wedstrijd nog serieus neemt.
Kun je niet maken voor (bijvoorbeeld) de vader die daar met zijn zoontje heengaat en zich er al maanden op heeft verheugd, natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waarom deze wedstrijd uberhaupt nog spelen als ze allebei hun beste spelers thuis laten of niet opstellen? Schaf die flauwekul dan gewoon af.
Zeker als ene Janmaat de voorkeur krijgt boven een Van der Wiel. Dat scheelt toch zo'n 35 interlands, 5 jaar Ajax, 20 CL duels?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hele NL elftal interesseert me weinig, behalve op de kampioenschappen
Ik vind die interlands er niet zo toe doen, als iemand goed is is hij goed maar Van der Wiel vind ik beter dan Van Rhijn en die weer beter is dan Janmaatquote:Op woensdag 14 november 2012 10:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zeker als ene Janmaat de voorkeur krijgt boven een Van der Wiel. Dat scheelt toch zo'n 35 interlands, 5 jaar Ajax, 20 CL duels?
Iedere dag trainen tegen Ibrahimovic of tegen Pelle. Klein verschil.
Daarbij is het natuurlijk ook te grappig dat Mathijssen er weer bij zit.
Van Rhijn staat toch in de basis?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zeker als ene Janmaat de voorkeur krijgt boven een Van der Wiel. Dat scheelt toch zo'n 35 interlands, 5 jaar Ajax, 20 CL duels?
Iedere dag trainen tegen Ibrahimovic of tegen Pelle. Klein verschil.
Daarbij is het natuurlijk ook te grappig dat Mathijssen er weer bij zit.
Er worden weleens Ajacieden opgeroepen.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:41 schreef kurk_droog het volgende:
Dit is toch een Ajax topic? Fuck Oranje!
quote:De Jong bereikt unieke mijlpaal: 'Je bent er niet voortdurend mee bezig'
Siem de Jong is sinds afgelopen weekend de enige speler in de Eredivisie die tegen iedere tegenstander minimaal één keer doel trof. Tot zondag ontbrak alleen PEC Zwolle nog op zijn lijstje. “Ik heb het ook wel eens op Twitter gezet, maar je bent er niet voortdurend mee bezig”, vertelt de aanvallende middenvelder over de mijlpaal die hij bereikte.
De Jong, die de 0-4 voor zijn rekening nam in Overijssel, is daarmee onder meer Anthony Lurling, Nicky Hofs en Everton te vlug af. Het trio moet nog tegen twee clubs scoren om hetzelfde te bereiken. Roda JC Kerkrade-aanvaller Sanharib Malki heeft enkel tegen FC Twente nog geen doel getroffen, zo weet het Algemeen Dagblad.
In totaal scoorde De Jong al 43 keer in de Eredivisie, waarmee hij zijn broer Luuk inmiddels voorbij is gestreefd. De naar Borussia Mönchengladbach vertrokken spits vond 41 keer het net. Zijn mooiste treffer produceerde De Jong vorig jaar, zo vindt hij zelf. “Heerenveen-uit, vorig seizoen.” Met een knal in de kruising hielp hij Ajax in die wedstrijd aan een 0-3 voorsprong.
quote:Eriksen adviseert Fischer: 'Blijf met beide benen op de grond staan'
Viktor Fischer is bezig aan zijn doorbraak in het profvoetbal en dat zal gepaard gaan met de nodige aandacht van de buitenwereld. Het overkwam Christian Eriksen enkele jaren geleden ook en dus wil de iets oudere landgenoot van Fischer zijn ploeggenoot van dienst zijn. “Blijf met beide benen op de grond staan”, zegt hij in Ekstrabladet.
“In het begin is alles mooi, maar het gaat erom dat je weet dat het ook de andere kant op kan gaan. Ik hoop dat hij dat weet”, aldus Eriksen in de Deense krant. Veel verder wil de spelmaker van Ajax niet uitweiden over de adviezen die hij Fischer geeft. “Dat deel ik niet met de wereld, maar vertel ik alleen aan hem.”
Fischer, die afgelopen weekend twee keer doel trof tegen PEC Zwolle, zegt garen te spinnen bij de aanwezigheid van Eriksen. “Hij heeft me heel erg geholpen. Als vriend en als voetballer is hij fantastisch. Vanaf het begin was hij er voor me en nu nog steeds.
quote:'Cruijff staat er voor 100 procent achter'
Keje Molenaar laat in Voetbal International weten dat Johan Cruijff voor de volle honderd procent achter het nieuwe gevoerde beleid staat. Edwin van Sar en Michael Kinsbergen beginnen volgende week als titulaire directeuren bij Ajax.
Ze kunnen nog niet statutair benoemd worden, omdat hiervoor een buitengewone aandeelhoudersvergadering (BAVA) moet worden uitgeschreven. Die kan minimaal zes weken na oproeping worden gehouden. Momenteel zijn alleen Jeroen Slop en Henri van der Aat statutair benoemt. Marc Overmars werkt onder titulaire status.
Molenaar over de benoeming van Van der Sar en Kinsbergen. 'Nu is het een kwestie van beleid verder uitrollen', zegt hij. 'Er staat nu een uitstekende organisatie. En het belangrijkste: Cruijff staat er voor de volle honderd procent achter.'
quote:Op woensdag 14 november 2012 13:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat Eriksen maar wat meer met Overmars praat en Fischer mooi met rust laat.
Hij wil niet verlengen toch. Aangezien Overmars dat soort zaken regelt kan die beter daar mee praten.quote:
Dus hij mag niet met Fischer praten van jou omdat hij niet wilt verlengen? Oke.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij wil niet verlengen toch. Aangezien Overmars dat soort zaken regelt kan die beter daar mee praten.
Heeft hij niet gezegd trouwens, hij wil nog niet over verlenging praten en voorlopig zijn opties open houdenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij wil niet verlengen toch. Aangezien Overmars dat soort zaken regelt kan die beter daar mee praten.
Beetje cynisme wordt kennelijk niet gewaardeerd. Ok dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus hij mag niet met Fischer praten van jou omdat hij niet wilt verlengen? Oke.
Je weet tegen wie je praat hequote:Op woensdag 14 november 2012 13:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Beetje cynisme wordt kennelijk niet gewaardeerd. Ok dan.
Jij bent echt een homo.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus hij mag niet met Fischer praten van jou omdat hij niet wilt verlengen? Oke.
Jij bent toch die gozer waarbij alle alarmbellen gaan rinkelen wanneer het over Christian Eriksen gaat, nietwaar?quote:
Nee hoor, 99 procent hetero en 1 procent Eriksenseksueel.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Jij bent echt een homo.
Alarmbellenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jij bent toch die gozer waarbij alle alarmbellen gaan rinkelen wanneer het over Christian Eriksen gaat, nietwaar?
quote:Op woensdag 14 november 2012 13:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alarmbellen
Ik huur elke dag drie professionele spytoolers in en zodra iemand iets negatiefs over Eriksen zegt gaat de plaatselijke luchtalarm af.
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Mooi, Eriksen is een geldwolf!
* HeatWave wacht af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
VANDAAR DAT HIJ VOOR AJAX KOOS ALS JEUGDSPELERHij had ook gewoon bij Odense BK kunnen blijven toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt Middelfart Sanderum.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon bij Odense BK kunnen blijven toch.
Nog beter inderdaad. Die jongen is helemaal gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer destijds. Gewoon eerst doorbreken bij Middelfart, dan komen de grotere clubs als Aalborg en Esbjerg vanzelf wel.quote:
Zal steken bij Sport1. Het enige wat ze doen is hem afzeiken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef Tyron het volgende:
De meest waardevolle spelers uit de Premier League (met dank aan Sport1):
1. Robin van Persie (Manchester United) - 8 goals, 5 assists, betrokken bij 13 goals (45%)
2. Luis Suárez (Liverpool) - 8 goals, 3 assists, betrokken bij 11 goals (79%)
3. Juan Mata (Chelsea) - 4 goals, 6 assists, betrokken bij 10 goals (43%)
... Eden Hazard (Chelsea) - 2 goals, 8 assists, betrokken bij 10 goals (43%)Suarez
Hij had beter zelfs misschien eerst kunnen studeren en daarna naar Middelfart gaan en kijken waar het schip strandt.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog beter inderdaad. Die jongen is helemaal gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer destijds. Gewoon eerst doorbreken bij Middelfart, dan komen de grotere clubs als Aalborg en Esbjerg vanzelf wel.
Eens. Ik haat alle spelers onder de 23.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij had beter zelfs misschien eerst kunnen studeren en daarna naar Middelfart gaan en kijken waar het schip strandt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Whoppa gangnamstyle
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:08 schreef The_Groove het volgende:
Gaat de goede kant op!
Nu Sloppy nog!
Beter dat een ander het doet met wat meer uistraling.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef Tarado het volgende:
Die klootzak laat het lekker achter voor zijn opvolger die kan meteen een nieuwe shirtsponsor gaan zoeken
Mooizo, op de bank geen kans op blessures.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Basiself van Denemarken
S.Andersen, K.Conboy, Kjær, Stadsgaard, Wass, Stokholm, C.Sloth, Krohn-Dehli, Eriksen, Lorentzen, Bendtner
Fischer start nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |