Gebruik deze image hoster, die werkt welquote:Op zondag 25 november 2012 10:01 schreef ejvdb het volgende:
Zucht... ga je even je facebook checken, krigj je dit.. En dit doet deze persoon zo vaak.... doet voorkomen alsf ie het helemaal gezellig heeft maar wel de hele tijd op fb zitten... kom op zeg...
[ http://img94.imageshack.us/img94/4656/79489538.jpg (copy/paste deze link) ]
hmm ik ben blijkbaar niet zo goed in het plaatsen van afbeeldingen
gesprek verlatenquote:Op zondag 25 november 2012 11:46 schreef swollywood het volgende:
Gisteren iemand die zijn vriendenlijst op wil gaan schonen en dus in 1 privébericht aan iedereen tegelijk vraagt om te reageren als ze er in willen blijven.
Dus elke keer als er iemand reageert krijg ik weer een gespreksmelding.
Thanksquote:Op zondag 25 november 2012 11:13 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Gebruik deze image hoster, die werkt wel
http://imgur.com/
[..]
kan gebeuren mattie vraag hun ping danquote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef Gulmez het volgende:
van die wijven die opeens offline gaan en ik nog op anrwoord zit te wachten echt irritant zeg dan ik ga slapen fatih xoxox ofzo
bedankt voor je dm, haha hier ook, ik dacht dat ze de boel aan het renoveren waren toen ik wakker werd ! ik ben nu ook in zuid in de rietbergmate, zwolle zuid vind ik sowieso wel een erg leuke wijk, vooral het winkelcentrum is wel erg fijn, genoeg parkeerplekken, en een ruim winkelaanbod en niet zo druk als de binnenstad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Voeg deze persoon toe op je ping : single vertrouwbaar stoer : 2A****CC
Hij heeft nu 3 vriendinnen in 10 dagen gehad.quote:Playen is niet om stoer tedoen je moet gwn echt verliefd zijn
Vertrouwbaar?quote:Op zondag 25 november 2012 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft nu 3 vriendinnen in 10 dagen gehad.
O mijn god, dit ga je toch niet menen?quote:Op zondag 25 november 2012 11:57 schreef Finland. het volgende:
Godverdomme, ik dacht dat ik alle shit wel uit mijn timeline had verwijderd
[ afbeelding ]
Ja, kwam in mijn timeline omdat haar schoondochter (waar ik dus vrienden mee ben, van hetzelfde kaliber overigens) er op reageerdequote:Op zondag 25 november 2012 19:45 schreef HSG het volgende:
[..]
O mijn god, dit ga je toch niet menen?![]()
Dat vind ik altijd zoiets doms om te zeggen. Je komt altijd ergens doorheen. Iedereen komt ergens doorheen. En zo niet, dan zijn ze dood.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:17 schreef Groenevlinder het volgende:
(...) die zwaar beladen berichten erop zetten omdat ze zo graag aandacht willen of willen horen dat ze het zo goed doen...![]()
Bv "Een jaar geleden heb ik dat en dat meegemaakt, maar dankzij alle lieve mensen om me heen ben ik erdoorheen gekomen..
Idd. Sowieso erger ik me dood aan al dat sentimentele gedoe op fb.quote:Op zondag 25 november 2012 23:14 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zoiets doms om te zeggen. Je komt altijd ergens doorheen. Iedereen komt ergens doorheen. En zo niet, dan zijn ze dood.
Ik ben benieuwd of je dat nog steeds zou zeggen als je het zelf hebt meegemaakt.quote:Op zondag 25 november 2012 23:19 schreef Meneerik2 het volgende:
Vind het ook irritant als mensen zeggen dat zij of anderen tegen kanker vechten of hebben gevochten. Nee. Je ligt op bed en je ondergaat je kuur of operatie. Dat is het.
Ik vind het zo onnodig, zoals iemand anders hier al zegt weten de mensen die dicht je staan al dat je een relatie hebt.quote:Op zondag 25 november 2012 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
Relatiestatusaanpassingen heb ik geen problemen mee. Waarom zouden anderen het niet mogen zien?
Mensen die dat meteen doen vind ik ook stom. En dan een week later weer uitquote:Op zondag 25 november 2012 23:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vind het zo onnodig, zoals iemand anders hier al zegt weten de mensen die dicht je staan al dat je een relatie hebt.
Dat geldt voor bijna elke statusupdate. Mensen die dichtbij je staan weten (als het goed is) bijna alles eerder dan dat het op FB staat.quote:Op zondag 25 november 2012 23:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vind het zo onnodig, zoals iemand anders hier al zegt weten de mensen die dicht je staan al dat je een relatie hebt.
misschien moet je 'vechten' ook niet zó letterlijk nemen.quote:Op zondag 25 november 2012 23:19 schreef Meneerik2 het volgende:
Vind het ook irritant als mensen zeggen dat zij of anderen tegen kanker vechten of hebben gevochten. Nee. Je ligt op bed en je ondergaat je kuur of operatie. Dat is het.
Jullie zijn ook al weer een tijdje samen, toch?quote:Op zondag 25 november 2012 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Nu ik er zo aan terugdenk was het echt vermakelijk:
"is dit serieus?"
"Ja"
"Veel succes met hem"
True, maar... het is meteen zo'n officiële mededeling op facebook. "Kijk, jippie, we hebben samen wat!" En als het dan onverhoopt binnen een paar weken uit is moet je de status weer aanpassen en komt er ook een leuke update dat het uit is. Ik snap niet dat je wil dat al je vage facebook-kennissen ook op de hoogte gesteld worden van alle details van je liefdesleven.quote:Op zondag 25 november 2012 23:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna elke statusupdate. Mensen die dichtbij je staan weten (als het goed is) bijna alles eerder dan dat het op FB staat.
Relatiestatusaanpassingen snap ik dus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |