SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Oceanview op 12-11-2012 18:58:25 ]There is a time of cumming and going.
Je impliceert dat wel door 'Hatersquote:Op maandag 12 november 2012 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik haters haat.
hij's een piraat op het internetquote:
Ik was het eigenlijk helemaal niet van plan.quote:Op maandag 12 november 2012 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Kut Ov, ik wist dat je mijn lapo ging stelen.
Nee, ik hou van kotsen, dusquote:Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je impliceert dat wel door 'Haters' te zeggen ik ga er dan vanuit dat jij haters haat met als gevolg dat je jezelf haat
anorexia patient bahquote:Op maandag 12 november 2012 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik hou van kotsen, dus=
voor mij.
Openbaar vervoer is kut ja. Snap niet dat iemand daarmee zou willen reizen.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 18:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is kut ja. Snap niet dat iemand daarmee zou willen reizen.
quote:
lekker maagzuur met stukjes half verteerd voer over je tongetje heen laten glijden.quote:Op maandag 12 november 2012 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik hou van kotsen, dus=
voor mij.
Niet nodig, ik schop je gewoon in jouw ballen jwz. Als ze niet te klein zijn om überhaupt te kunnen raken.quote:Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
alsof jij hoger dan mn piemel komt.
voortaan je boontjes wellen en wokkenquote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb al me eten al op behalve boontjes omdat ze zo lang duren om te koken
Ik trek ze altijd omhoog als er gevaar dreigt.quote:Op maandag 12 november 2012 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet nodig, ik schop je gewoon in jouw ballen jwz. Als ze niet te klein zijn om überhaupt te kunnen raken.
niet veel langer dan rijst toch en korter dan aardappels.quote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb al me eten al op behalve boontjes omdat ze zo lang duren om te koken
Sexy.quote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik trek ze altijd omhoog als er gevaar dreigt.
Beautifulst?quote:Op maandag 12 november 2012 18:58 schreef Oceanview het volgende:
CARLY REA JEPSEN IS SO BEAUTIFUL i think she is the beautifulst girl in the world !
ja maar ik deed de aardappels vlees en champignons plus boontjes allemaal tegelijk aan..quote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
niet veel langer dan rijst toch en korter dan aardappels.
Jaloezie.quote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef Ro-ald het volgende:
Die verliefde stelletjes op Facebook die naar elkaar laten weten hoe geweldig hun relatie is en zo![]()
Meteen verwijderen.
hoe kunnen de aardappels dan eerder gaan zijn dan de boontjes? Of kook je in 6 liter water.quote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja maar ik deed de aardappels vlees en champignons plus boontjes allemaal tegelijk aan..
en ik eet vanaf het fornuis
Nee absoluut niet.quote:
Gewoon heel facebook verwijderenquote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef Ro-ald het volgende:
Die verliefde stelletjes op Facebook die naar elkaar laten weten hoe geweldig hun relatie is en zo![]()
Meteen verwijderen.
Uhm, die eet ik half rauw..quote:Op maandag 12 november 2012 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe kunnen de aardappels dan eerder gaan zijn dan de boontjes? Of kook je in 6 liter water.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:05 schreef Rockiejj het volgende:
Was vandaag echt een superleuke dag!
Gezwommen met mensen met MS, wauw.. Dat is speciaal hoor..
Ook mensen met spasmes, die zich helemaal kunnen ontspannen in het water.
Wtf did I just read.quote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
wie van jullie doet dit?
Kloptquote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef coban het volgende:
Als dientje voedsel voor je maakt kun je beter gelijk 112 bellen
wijze uitspraken van coban weer.quote:Op maandag 12 november 2012 19:07 schreef coban het volgende:
Kun je net zo goed gelijk je broek als wc gebruiken omdat je proud of being human bent
Maar het water koken duurt altijd lang tot het kookt, dus dit keer waren de aardappelen bijna goed, ben blij als ik niet meer alleen osso benquote:
ik spaar ze op voordat ik ga fokken weetjequote:Op maandag 12 november 2012 19:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wijze uitspraken van coban weer.
Oh daarom fok je zo weinig.quote:Op maandag 12 november 2012 19:09 schreef coban het volgende:
[..]
ik spaar ze op voordat ik ga fokken weetje
Svvv
het hoeft ook niet onder water te staan. Laagje water er in en de deksel er op en het wordt even goed gaar.quote:Op maandag 12 november 2012 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar het water koken duurt altijd lang tot het kookt, dus dit keer waren de aardappelen bijna goed, ben blij als ik niet meer alleen osso ben
Ik ben ook slecht in kokenquote:Op maandag 12 november 2012 19:09 schreef Dientje12 het volgende:
maar nu ben ik ook blij omdat ik alleen osso ben want nu gaat me splif weer branden als het fornuis
ja
ja ik doe volgende keer klein beetje minder waterquote:Op maandag 12 november 2012 19:09 schreef Adames het volgende:
[..]
het hoeft ook niet onder water te staan. Laagje water er in en de deksel er op en het wordt even goed gaar.
of magnetron. is serieus een goed hulpmiddel voor veel groentes. Als je geen grote porties hebt en de groente klein genoeg is (zoals boontjes) is het erg makkelijk om daarmee je eten te koken. Vochtige groenten onder een plastic stolp een paar minuten garen en je bent klaar.quote:Op maandag 12 november 2012 19:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja ik doe volgende keer klein beetje minder water
je bent te G en je quote me niet eensquote:Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef coban het volgende:
Stoer hoor ik ga straks weer naruto kijkenaflevering 199
ik ben te G voor woorden
Dat lijkt me een beetje raarquote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
of magnetron. is serieus een goed hulpmiddel voor veel groentes. Als je geen grote porties hebt en de groente klein genoeg is (zoals boontjes) is het erg makkelijk om daarmee je eten te koken. Vochtige groenten onder een plastic stolp een paar minuten garen en je bent klaar.
Teveel moeite sryquote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je bent te G en je quote me niet eens![]()
Wat is dit voor nepvriend gedrag
5 euro per gesprekquote:Op maandag 12 november 2012 19:14 schreef Beach het volgende:
Coban zegt nooit wat tegen me op whatsapp
bij kleine porties is het echt prima. Ik gebruik hem ook wel als ik een chili maak en zachte paprika wil. dan eerst 2 minuten in de magnetron voordat ik hem in de pan gooi.quote:Op maandag 12 november 2012 19:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje raaralleen gebruik ik die om op te warmen
dat is geen anorexia maar boulimiaquote:
Je gaat toch ook niet naar de kassa met een pot pindakaas om te zeggen dat het te duur is? :squote:Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is te duur voor me, ik ben skeer.
Mama coban heeft altijd gelijk gquote:Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik, nadat ik jou gequote had kreeg ik ook al kramp in me wijsvinger
sorry.quote:Op maandag 12 november 2012 19:17 schreef coban het volgende:
[..]
Was ja, nu moet ik het weer veranderen
Je vetkwabben omhoog föhnen, en je slurfje laten wieken zeker.quote:
Denken dat ik vetkwabben hebquote:Op maandag 12 november 2012 19:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je vetkwabben omhoog föhnen, en je slurfje laten wieken zeker.
Je bent gewoon een petite jongen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denken dat ik vetkwabben heb_!!
Ja jongen, ik ken je toch niet.quote:Op maandag 12 november 2012 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denken dat ik vetkwabben heb_!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Kijk in de spiegel en je ziet een gratis zombie.quote:Op maandag 12 november 2012 20:14 schreef Taexon het volgende:
zit hard te twijfelen of ik hem zal halen... moet het wel binnen 2 uur beslissenscheelt me weer een zombie map.
Aangezien ik blackops ook vooral vanwege de zombies weer wil !
quote:Op maandag 12 november 2012 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel en je ziet een gratis zombie.
wat?quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef Bendoe het volgende:
met deze munitie maak ik heel veel vriendinnen
Iddquote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer is baas
Ik ookquote:Op maandag 12 november 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Lieverd![]()
Ik ben moe van het sporten
quote:Op maandag 12 november 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Lieverd![]()
Ik ben moe van het sporten
quote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nicee
Zumba, en vandaag vooral veel billen/benen en buik.
Lobi is overquote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dm roro of kijk in LIF
[..]
Idd, pedo
niceeeequote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dm roro of kijk in LIF
[..]
Idd, pedo
Nee.quote:Op maandag 12 november 2012 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gitaar spelen telt toch als sport?
Die in de OP van wat draag je vandaagquote:Op maandag 12 november 2012 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Welke foto heb je gezien?
[..]
Dat was het eergisteren toch al?
Er komt bijna alleen maar bagger op de Nederlandse tv dan is het wel een sport om daar naar te moeten gaan kijkenquote:
Thanksquote:Op maandag 12 november 2012 21:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Die in de OP van wat draag je vandaagNice curves
Neequote:Op maandag 12 november 2012 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Welke foto heb je gezien?
[..]
Dat was het eergisteren toch al?
drummen ookquote:Op maandag 12 november 2012 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gitaar spelen telt toch als sport?
Mensen die niet Ned 1, 2, 3 Discovery Channel of Nat. Geographic.quote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er komt bijna alleen maar bagger op de Nederlandse tv dan is het wel een sport om daar naar te moeten gaan kijken
Nog ergerquote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben niet boos,maar teleurgesteld
Ja dit dus en Animal Planet is ook soms leukquote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mensen die niet Ned 1, 2, 3 Discovery Channel of Nat. Geographic.![]()
De rest is klote ja.
Beachelsquote:
Noem jij mij nou frietje?quote:
Ja soms. Behalve die zeikprogramma's.quote:Op maandag 12 november 2012 21:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dit dus en Animal Planet is ook soms leuk
Alles goed met je (en met Intr) ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beachels
[..]
Noem jij mij nou frietje?
Jawel hoorquote:
Mooi mooiquote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawel hoormet Intro ook
hoe is het met jou?
Nee hahahaquote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn julie een stel ofwat?
Nee te overdrevenquote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als nog wat?
Ik bedoelde: roro liefje, schatje, lekkertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter?
gewoon elektrisch, is niet bepaald state of the art maar wel goedkoop en relatief geluidloosquote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Op welk drumstel?
Plus denken dat ik dat kan
Ja maar dat past niet meer in mijn kamer.quote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon elektrisch, is niet bepaald state of the art maar wel goedkoop en relatief geluidloos
Hoe groot is jouw kamer dan?quote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar dat past niet meer in mijn kamer.
Tof! Weet je al waar in Almere Buiten?quote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ja woensdagavond ga ik kijken voor een kamer in Almere-Buiten!
relatief groot maar staat vol met andere dingen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw kamer dan?
Ja Eilandenbuurtquote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tof! Weet je al waar in Almere Buiten?
Lobi had toch geen zinquote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed
Doei, lobi over.
Neenquote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
Uft jij en intronic komen niet naar de meet vrijdag?
Nou ik hoop voor je dat het wat is!quote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja Eilandenbuurt![]()
Er is sowieso plek zeiden ze,dus ik moet alleen kijken of ik het wat vind.
Thanksquote:Op maandag 12 november 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neen
[..]
Nou ik hoop voor je dat het wat is!Eilandenbuurt is voornamelijk wel tof
borst/triceps. ging niet zo lekker, borst voelde erg zwak vandaagquote:Op maandag 12 november 2012 21:36 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja man, vandaag rug & biceps gehit. Hoe gaat het met jou?
Succesquote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ThanksWoensdagavond dus even kijken en dan heb ik meer informatie
Sorryquote:
Beach waarom gaat het 'gewoon' is er iets mis?quote:
Mijn moeder kan er niets aan doen dat jij me te oud vindquote:Op maandag 12 november 2012 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vindt.
En ga bij jouw moeder zeuren
'Gewoon' zit bij mij altijd tussen goed en slecht inquote:Op maandag 12 november 2012 21:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beach waarom gaat het 'gewoon' is er iets mis?
Hypoooooquote:
behalve je hoofd XDquote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef Beach het volgende:
[..]
'Gewoon' zit bij mij altijd tussen goed en slecht inecht iets mis niet hoor.
Waarom zou je zeuren als we lief doen dan.quote:Op maandag 12 november 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeur ook niet als happy en jij lief tegen elkaar doen
Hm okay.quote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef Beach het volgende:
[..]
'Gewoon' zit bij mij altijd tussen goed en slecht inecht iets mis niet hoor.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom zou je zeuren als we lief doen dan.
Ik zeur ook niet als jij en 'roro' lief doen.
Sterker nog. Ik zeur helemaal niet.
Ik vond het wel vermakelijk om te zien.
Maar als ze 2 jaar later pas besloot om jou te krijgen, dan kon het wel. Dussssssquote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn moeder kan er niets aan doen dat jij me te oud vind![]()
Maar jij kan ook van gedachten veranderenquote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als ze 2 jaar later pas besloot om jou te krijgen, dan kon het wel. Dussssss
Weet ik niet, moest iets zeggenquote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom zou je zeuren als we lief doen dan.
Ik zeur ook niet als jij en 'roro' lief doen.
Sterker nog. Ik zeur helemaal niet.
Ik vond het wel vermakelijk om te zien.
jullie kunnen elkaar ook met elkaar communiceren via DMquote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar jij kan ook van gedachten veranderen
Gelukkig maarquote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen jou zou ik dat nooit zeggen hoor![]()
![]()
![]()
Waarom is 'Roro' stom?quote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik niet, moest iets zeggen
Roro is stom nu, dus
Weet ik toch schatquote:
Als ik 18+ ben, dan kan alles.quote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar jij kan ook van gedachten veranderen
quote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom is 'Roro' stom?
Kan je stoppen met dat ge'roro' trouwensAlsjeblieft?
Oh dan ga ik wel over wiskunde praten hier.quote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jullie kunnen elkaar ook met elkaar communiceren via DM
Snap ik.quote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig maaranders zou ik vet verdrietig zijn ditdatalles
quote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik 18+ ben, dan kan alles.
Mijn ouders zullen het ook niks vinden en ik ben eerlijk gezegd klaar met dat gezeik
Omdat hij niet lief doen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom is 'Roro' stom?
Kan je stoppen met dat ge'roro' trouwensAlsjeblieft?
Roro je bent een lul. Doe lief tegen AJ.quote:Op maandag 12 november 2012 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat hij niet lief doen.
Oké hypo
Ik mag ook niks meer hier
quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Roro je bent een lul. Doe lief tegen AJ.
Je bent een held. Nooit meer doen gaarne
Omdat je voor me opkomt, zou ik geen "roro" meer zeggen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Roro je bent een lul. Doe lief tegen AJ.
Je bent een held. Nooit meer doen gaarne
oké kus.quote:Op maandag 12 november 2012 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat je voor me opkomt, zou ik geen "roro" meer zeggen.
En hij is toch niet meer lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |