Ik trek ze altijd omhoog als er gevaar dreigt.quote:Op maandag 12 november 2012 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet nodig, ik schop je gewoon in jouw ballen jwz. Als ze niet te klein zijn om überhaupt te kunnen raken.
niet veel langer dan rijst toch en korter dan aardappels.quote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb al me eten al op behalve boontjes omdat ze zo lang duren om te koken
Sexy.quote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik trek ze altijd omhoog als er gevaar dreigt.
Beautifulst?quote:Op maandag 12 november 2012 18:58 schreef Oceanview het volgende:
CARLY REA JEPSEN IS SO BEAUTIFUL i think she is the beautifulst girl in the world !
ja maar ik deed de aardappels vlees en champignons plus boontjes allemaal tegelijk aan..quote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
niet veel langer dan rijst toch en korter dan aardappels.
Jaloezie.quote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef Ro-ald het volgende:
Die verliefde stelletjes op Facebook die naar elkaar laten weten hoe geweldig hun relatie is en zo![]()
Meteen verwijderen.
hoe kunnen de aardappels dan eerder gaan zijn dan de boontjes? Of kook je in 6 liter water.quote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja maar ik deed de aardappels vlees en champignons plus boontjes allemaal tegelijk aan..
en ik eet vanaf het fornuis
Nee absoluut niet.quote:
Gewoon heel facebook verwijderenquote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef Ro-ald het volgende:
Die verliefde stelletjes op Facebook die naar elkaar laten weten hoe geweldig hun relatie is en zo![]()
Meteen verwijderen.
Uhm, die eet ik half rauw..quote:Op maandag 12 november 2012 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe kunnen de aardappels dan eerder gaan zijn dan de boontjes? Of kook je in 6 liter water.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:05 schreef Rockiejj het volgende:
Was vandaag echt een superleuke dag!
Gezwommen met mensen met MS, wauw.. Dat is speciaal hoor..
Ook mensen met spasmes, die zich helemaal kunnen ontspannen in het water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |