SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Oceanview op 12-11-2012 18:58:25 ]There is a time of cumming and going.
Je impliceert dat wel door 'Hatersquote:Op maandag 12 november 2012 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik haters haat.
hij's een piraat op het internetquote:
Ik was het eigenlijk helemaal niet van plan.quote:Op maandag 12 november 2012 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Kut Ov, ik wist dat je mijn lapo ging stelen.
Nee, ik hou van kotsen, dusquote:Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je impliceert dat wel door 'Haters' te zeggen ik ga er dan vanuit dat jij haters haat met als gevolg dat je jezelf haat
anorexia patient bahquote:Op maandag 12 november 2012 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik hou van kotsen, dus=
voor mij.
Openbaar vervoer is kut ja. Snap niet dat iemand daarmee zou willen reizen.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 18:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is kut ja. Snap niet dat iemand daarmee zou willen reizen.
quote:
lekker maagzuur met stukjes half verteerd voer over je tongetje heen laten glijden.quote:Op maandag 12 november 2012 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik hou van kotsen, dus=
voor mij.
Niet nodig, ik schop je gewoon in jouw ballen jwz. Als ze niet te klein zijn om überhaupt te kunnen raken.quote:Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
alsof jij hoger dan mn piemel komt.
voortaan je boontjes wellen en wokkenquote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb al me eten al op behalve boontjes omdat ze zo lang duren om te koken
Ik trek ze altijd omhoog als er gevaar dreigt.quote:Op maandag 12 november 2012 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet nodig, ik schop je gewoon in jouw ballen jwz. Als ze niet te klein zijn om überhaupt te kunnen raken.
niet veel langer dan rijst toch en korter dan aardappels.quote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb al me eten al op behalve boontjes omdat ze zo lang duren om te koken
Sexy.quote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik trek ze altijd omhoog als er gevaar dreigt.
Beautifulst?quote:Op maandag 12 november 2012 18:58 schreef Oceanview het volgende:
CARLY REA JEPSEN IS SO BEAUTIFUL i think she is the beautifulst girl in the world !
ja maar ik deed de aardappels vlees en champignons plus boontjes allemaal tegelijk aan..quote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
niet veel langer dan rijst toch en korter dan aardappels.
Jaloezie.quote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef Ro-ald het volgende:
Die verliefde stelletjes op Facebook die naar elkaar laten weten hoe geweldig hun relatie is en zo![]()
Meteen verwijderen.
hoe kunnen de aardappels dan eerder gaan zijn dan de boontjes? Of kook je in 6 liter water.quote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja maar ik deed de aardappels vlees en champignons plus boontjes allemaal tegelijk aan..
en ik eet vanaf het fornuis
Nee absoluut niet.quote:
Gewoon heel facebook verwijderenquote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef Ro-ald het volgende:
Die verliefde stelletjes op Facebook die naar elkaar laten weten hoe geweldig hun relatie is en zo![]()
Meteen verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |