Uhm, die eet ik half rauw..quote:Op maandag 12 november 2012 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe kunnen de aardappels dan eerder gaan zijn dan de boontjes? Of kook je in 6 liter water.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:05 schreef Rockiejj het volgende:
Was vandaag echt een superleuke dag!
Gezwommen met mensen met MS, wauw.. Dat is speciaal hoor..
Ook mensen met spasmes, die zich helemaal kunnen ontspannen in het water.
Wtf did I just read.quote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
wie van jullie doet dit?
Kloptquote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef coban het volgende:
Als dientje voedsel voor je maakt kun je beter gelijk 112 bellen
wijze uitspraken van coban weer.quote:Op maandag 12 november 2012 19:07 schreef coban het volgende:
Kun je net zo goed gelijk je broek als wc gebruiken omdat je proud of being human bent
Maar het water koken duurt altijd lang tot het kookt, dus dit keer waren de aardappelen bijna goed, ben blij als ik niet meer alleen osso benquote:
ik spaar ze op voordat ik ga fokken weetjequote:Op maandag 12 november 2012 19:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wijze uitspraken van coban weer.
Oh daarom fok je zo weinig.quote:Op maandag 12 november 2012 19:09 schreef coban het volgende:
[..]
ik spaar ze op voordat ik ga fokken weetje
Svvv
het hoeft ook niet onder water te staan. Laagje water er in en de deksel er op en het wordt even goed gaar.quote:Op maandag 12 november 2012 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar het water koken duurt altijd lang tot het kookt, dus dit keer waren de aardappelen bijna goed, ben blij als ik niet meer alleen osso ben
Ik ben ook slecht in kokenquote:Op maandag 12 november 2012 19:09 schreef Dientje12 het volgende:
maar nu ben ik ook blij omdat ik alleen osso ben want nu gaat me splif weer branden als het fornuis
ja
ja ik doe volgende keer klein beetje minder waterquote:Op maandag 12 november 2012 19:09 schreef Adames het volgende:
[..]
het hoeft ook niet onder water te staan. Laagje water er in en de deksel er op en het wordt even goed gaar.
of magnetron. is serieus een goed hulpmiddel voor veel groentes. Als je geen grote porties hebt en de groente klein genoeg is (zoals boontjes) is het erg makkelijk om daarmee je eten te koken. Vochtige groenten onder een plastic stolp een paar minuten garen en je bent klaar.quote:Op maandag 12 november 2012 19:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja ik doe volgende keer klein beetje minder water
je bent te G en je quote me niet eensquote:Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef coban het volgende:
Stoer hoor ik ga straks weer naruto kijkenaflevering 199
ik ben te G voor woorden
Dat lijkt me een beetje raarquote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
of magnetron. is serieus een goed hulpmiddel voor veel groentes. Als je geen grote porties hebt en de groente klein genoeg is (zoals boontjes) is het erg makkelijk om daarmee je eten te koken. Vochtige groenten onder een plastic stolp een paar minuten garen en je bent klaar.
Teveel moeite sryquote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je bent te G en je quote me niet eens![]()
Wat is dit voor nepvriend gedrag
5 euro per gesprekquote:Op maandag 12 november 2012 19:14 schreef Beach het volgende:
Coban zegt nooit wat tegen me op whatsapp
bij kleine porties is het echt prima. Ik gebruik hem ook wel als ik een chili maak en zachte paprika wil. dan eerst 2 minuten in de magnetron voordat ik hem in de pan gooi.quote:Op maandag 12 november 2012 19:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje raaralleen gebruik ik die om op te warmen
dat is geen anorexia maar boulimiaquote:
Je gaat toch ook niet naar de kassa met een pot pindakaas om te zeggen dat het te duur is? :squote:Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is te duur voor me, ik ben skeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |