Dat lijkt me een beetje raarquote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
of magnetron. is serieus een goed hulpmiddel voor veel groentes. Als je geen grote porties hebt en de groente klein genoeg is (zoals boontjes) is het erg makkelijk om daarmee je eten te koken. Vochtige groenten onder een plastic stolp een paar minuten garen en je bent klaar.
Teveel moeite sryquote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je bent te G en je quote me niet eens![]()
Wat is dit voor nepvriend gedrag
5 euro per gesprekquote:Op maandag 12 november 2012 19:14 schreef Beach het volgende:
Coban zegt nooit wat tegen me op whatsapp
bij kleine porties is het echt prima. Ik gebruik hem ook wel als ik een chili maak en zachte paprika wil. dan eerst 2 minuten in de magnetron voordat ik hem in de pan gooi.quote:Op maandag 12 november 2012 19:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje raaralleen gebruik ik die om op te warmen
dat is geen anorexia maar boulimiaquote:
Je gaat toch ook niet naar de kassa met een pot pindakaas om te zeggen dat het te duur is? :squote:Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is te duur voor me, ik ben skeer.
Mama coban heeft altijd gelijk gquote:Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik, nadat ik jou gequote had kreeg ik ook al kramp in me wijsvinger
sorry.quote:Op maandag 12 november 2012 19:17 schreef coban het volgende:
[..]
Was ja, nu moet ik het weer veranderen
Je vetkwabben omhoog föhnen, en je slurfje laten wieken zeker.quote:
Denken dat ik vetkwabben hebquote:Op maandag 12 november 2012 19:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je vetkwabben omhoog föhnen, en je slurfje laten wieken zeker.
Je bent gewoon een petite jongen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denken dat ik vetkwabben heb_!!
Ja jongen, ik ken je toch niet.quote:Op maandag 12 november 2012 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denken dat ik vetkwabben heb_!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |