Nog ergerquote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben niet boos,maar teleurgesteld
Ja dit dus en Animal Planet is ook soms leukquote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mensen die niet Ned 1, 2, 3 Discovery Channel of Nat. Geographic.![]()
De rest is klote ja.
Beachelsquote:
Noem jij mij nou frietje?quote:
Ja soms. Behalve die zeikprogramma's.quote:Op maandag 12 november 2012 21:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dit dus en Animal Planet is ook soms leuk
Alles goed met je (en met Intr) ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beachels
[..]
Noem jij mij nou frietje?
Jawel hoorquote:
Mooi mooiquote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawel hoormet Intro ook
hoe is het met jou?
Nee hahahaquote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn julie een stel ofwat?
Nee te overdrevenquote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als nog wat?
Ik bedoelde: roro liefje, schatje, lekkertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter?
gewoon elektrisch, is niet bepaald state of the art maar wel goedkoop en relatief geluidloosquote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Op welk drumstel?
Plus denken dat ik dat kan
Ja maar dat past niet meer in mijn kamer.quote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon elektrisch, is niet bepaald state of the art maar wel goedkoop en relatief geluidloos
Hoe groot is jouw kamer dan?quote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar dat past niet meer in mijn kamer.
Tof! Weet je al waar in Almere Buiten?quote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ja woensdagavond ga ik kijken voor een kamer in Almere-Buiten!
relatief groot maar staat vol met andere dingen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw kamer dan?
Ja Eilandenbuurtquote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tof! Weet je al waar in Almere Buiten?
Lobi had toch geen zinquote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed
Doei, lobi over.
Neenquote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
Uft jij en intronic komen niet naar de meet vrijdag?
Nou ik hoop voor je dat het wat is!quote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja Eilandenbuurt![]()
Er is sowieso plek zeiden ze,dus ik moet alleen kijken of ik het wat vind.
Thanksquote:Op maandag 12 november 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neen
[..]
Nou ik hoop voor je dat het wat is!Eilandenbuurt is voornamelijk wel tof
borst/triceps. ging niet zo lekker, borst voelde erg zwak vandaagquote:Op maandag 12 november 2012 21:36 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja man, vandaag rug & biceps gehit. Hoe gaat het met jou?
Succesquote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ThanksWoensdagavond dus even kijken en dan heb ik meer informatie
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |