Oh blijkbaar welquote:
Whut?quote:Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boy Waterman, hij weigert zijn 5 jarige zoontje een verjaardagskaart te sturen omdat hij het beter vindt als ze geen contact krijgen. Hier is hij blijkbaar zo trots op dat hij het al in meerdere interviews ter sprake heeft laten komen
Wat een eikelquote:Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boy Waterman, hij weigert zijn 5 jarige zoontje een verjaardagskaart te sturen omdat hij het beter vindt als ze geen contact krijgen. Hier is hij blijkbaar zo trots op dat hij het al in meerdere interviews ter sprake heeft laten komen
Ik heb dat afgelopen vrijdag na een jointje eens bekeken.quote:
Dit is terecht een kankerdebielquote:Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven is dikker.quote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb dat afgelopen vrijdag na een jointje eens bekeken.
Er zat daar een kerel in die precies is zo als ik me jou voorstel
[ afbeelding ]
Rechts op de afbeelding hij riep ook steeds ''je ken me niet je ken me niet.''
quote:
Wel leuk voor dat zoontje ook. Hij leest nu overal dat zijn vader walgt van het idee om met hem in contact te komen al is het maar per brievenpostquote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is terecht een kankerdebiel
Speel nou mee, straks staat Mickey voor je deur.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk voor dat zoontje ook. Hij leest nu overal dat zijn vader walgt van het idee om met hem in contact te komen al is het maar per brievenpost
Is dat niet zijn dochtertje ? Ik heb dat interview ook gelezen hij wil er pas contact mee als ze een jaar of tien is.quote:Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is in iedergeval niet de ideale schoonzoon waar er teveel van rondliepen. Ik denk dat hij het alleen doet om zijn kans op een basisplaats te vergroten.quote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is terecht een kankerdebiel
Was toch dochter? Maar dit laat zien dat hij sowieso niet man genoeg is. Dat die flikker nog op goal staat slaat nergens op. Tyton moet terugkomen, laat die neger maar weer doen wat hij graag doet en dat is iemand zijn vriendin neuken samen met zijn fuckbuddy'squote:Op maandag 12 november 2012 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk voor dat zoontje ook. Hij leest nu overal dat zijn vader walgt van het idee om met hem in contact te komen al is het maar per brievenpost
quote:Op maandag 12 november 2012 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat niet zijn dochtertje ? Ik heb dat interview ook gelezen hij wil er pas contact mee als ze een jaar of tien is.
Dochter, zoon. Alsof Boy Waterman het uberhaupt zeker weet. Hij heeft al aangegeven na de zwangerschap niks meer met de moeder te maken willen hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 17:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was toch dochter? Maar dit laat zien dat hij sowieso niet man genoeg is. Dat die flikker nog op goal staat slaat nergens op. Tyton moet terugkomen, laat die neger maar weer doen wat hij graag doet en dat is iemand zijn vriendin neuken samen met zijn fuckbuddy's
Zou het de ex zijn van Demy?quote:Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dochter, zoon. Alsof Boy Waterman het uberhaupt zeker weet. Hij heeft al aangegeven na de zwangerschap niks meer met de moeder te maken willen hebben.
Denk de ex van Wout Bramaquote:
Man manquote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef AFCNiels het volgende:
Badr Hari, wat een sukkel![]()
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-overtreding.dhtml
Dit is wel heel erg overdreven hoorquote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Rechter zal dit meenemen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag zelf niet eens de sportbar van de sportschool een drankje doen, is immers ook horeca.quote:Op maandag 12 november 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg overdreven hoor
Of in een hotel overnachten.quote:Op maandag 12 november 2012 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij mag zelf niet eens de sportbar van de sportschool een drankje doen, is immers ook horeca.
Inderdaad, laat die gast gewoon lekker wat met dat wijf gaan eten, who cares. Dat hij niet naar feesten mag ofzo, kan ik prima inkomen, maar even wat gaan eten in een restaurant...quote:Op maandag 12 november 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus jaquote:Op maandag 12 november 2012 18:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad, laat die gast gewoon lekker wat met dat wijf gaan eten, who cares. Dat hij niet naar feesten mag ofzo, kan ik prima inkomen, maar even wat gaan eten in een restaurant...
Anou zou toch gaan?quote:Op maandag 12 november 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:
Oh nee, wat moeten we nu?!
http://www.ad.nl/ad/nl/1036/Showbizz/video/detail/3346736/LA-The-Voices-niet-naar-Songfestival.dhtml
Wij hebben anoek, ze gingen voor swiss.quote:Op maandag 12 november 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:
Oh nee, wat moeten we nu?!
http://www.ad.nl/ad/nl/1036/Showbizz/video/detail/3346736/LA-The-Voices-niet-naar-Songfestival.dhtml
Hij mocht niet in horecagelegenheden komen, dan is het niet handig om dat dan toch te doen als je net vrij bent gelaten.quote:Op maandag 12 november 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
www.justeat.nlquote:Op maandag 12 november 2012 18:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad, laat die gast gewoon lekker wat met dat wijf gaan eten, who cares. Dat hij niet naar feesten mag ofzo, kan ik prima inkomen, maar even wat gaan eten in een restaurant...
Hij hoort kanker te krijgen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tanja ookquote:Op maandag 12 november 2012 18:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij hoort kanker te krijgen.
Oh, is dat een ander jaar of ander festival?quote:Op maandag 12 november 2012 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij hebben anoek, ze gingen voor swiss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Omdat hij een schouderblessure heeft. Daarom zit hij ook niet bij Oranje.quote:Op maandag 12 november 2012 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Lens nog altijd geen onbetwiste bassis speler bij psv?
Beste speler die ze hebben maar hij staat vaak wissel.
quote:Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, is dat een ander jaar of ander festival?somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Badr Hari deelt een paar beuken uit. Tanja is een terroriste die medeschuldig is aan het vermoorden van onschuldige mensen. Fuck idealen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tanja heeft iig nog een ideaal.
badr deelt een paar beuken uit aan onschuldige mensen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Badr Hari deelt een paar beuken uit. Tanja is een terroriste die medeschuldig is aan het vermoorden van onschuldige mensen. Fuck idealen.
Hoiquote:
Badr is geen lekker wijf.quote:Op maandag 12 november 2012 18:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Badr Hari deelt een paar beuken uit. Tanja is een terroriste die medeschuldig is aan het vermoorden van onschuldige mensen. Fuck idealen.
Wat is naar jouw mening erger; slaan/schoppen of vermoorden?quote:Op maandag 12 november 2012 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
badr deelt een paar beuken uit aan onschuldige mensen.
Onschuldig?quote:Op maandag 12 november 2012 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
badr deelt een paar beuken uit aan onschuldige mensen.
wie weet hebben die mensen in dat vliegtuig ook kwetsende dingen geroepen over Tania?quote:
schoppen man. Vermoorden is niet erg want er zijn te veel mensen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is naar jouw mening erger; slaan/schoppen of vermoorden?
Die verder door niemand anders zijn gehoord...quote:Op maandag 12 november 2012 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wie weet hebben die mensen in dat vliegtuig ook kwetsende dingen geroepen over Tania?
[..]
schoppen man. Vermoorden is niet erg want er zijn te veel mensen.
Zinloos geweld is erger.quote:Op maandag 12 november 2012 18:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is naar jouw mening erger; slaan/schoppen of vermoorden?
Wel huis goed schoon gemaakt?quote:Op maandag 12 november 2012 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja klopt, nee ik ben niet vrij helaas.
ach, het zal mij vrij weinig boeien trouwens die hele badrquote:Op maandag 12 november 2012 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die verder door niemand anders zijn gehoord...
Dat sowieso, het is een mongool.quote:Op maandag 12 november 2012 18:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach, het zal mij vrij weinig boeien trouwens die hele badr
Hij gaat gewoon dezelfde kant op als veel van die vechters --> bodyguard van één of ander crimineel --> voor zichzelf beginnen --> tegen een kogel oplopen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij hoort in de bak, mag blij zijn dat ie daar niet zit en gewoon thuis blijven dus.
Het waren wel mensen die weigerden om de revolutionaire belasting te betalen, dan vraag je er ook wel een beetje zelf omquote:
Dit.quote:Op maandag 12 november 2012 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het waren wel mensen die weigerden om de revolutionaire belasting te betalen, dan vraag je er ook wel een beetje zelf om
Hammetje staat al op.quote:Op maandag 12 november 2012 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is etenstijd voor de autochtonen hier.
Oh ja.quote:Op maandag 12 november 2012 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef Typisch het volgende:
Ik ga ook spruitjes klaar maken zo, spruitjes.
Met een aardappeltje en jus?quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef Typisch het volgende:
Ik ga ook spruitjes klaar maken zo, spruitjes.
Hammetje, spruitjes, gekruide aardappeltjes en misschien nog een salade in elkaar flansen. Dan heb ik ook gelijk wat voor tussen de middag morgen.quote:
Madrid eten ze toch wel later?quote:Op maandag 12 november 2012 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:
best lekker denk ikquote:
Klopt, maar daar ga ik pas morgenavond heen. Ben nu nog in België.quote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Madrid eten ze toch wel later?
Moeilijk uit te leggen.quote:
Ik denk het ook, al kan ik zo geen gerecht opnoemen.quote:
Dat eten Turken ookquote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.
Maar druiven bladeren met rijst. En veel verschillende groenten erdoor heen.
Je hebt veeeeel Kurdische eten. Maar deze vinden Nederlanders nooit lekker.quote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook, al kan ik zo geen gerecht opnoemen.
Nee.quote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
Lekker gegeten.
Hebben jullie al gegeten?
lijkt me wel lekker. Nog rare kruiden erdoorheen?quote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.
Maar druiven bladeren met rijst. En veel verschillende groenten erdoor heen.
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ga ik pas morgenavond heen. Ben nu nog in België.
Chinezen en Perzen ook. Maar wij maken het nog. Bij hun is het bijna uitgestorven.quote:
nee, volgens mij komt het over een paar minuten, ik hou jullie op de hoogtequote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
Lekker gegeten.
Nee, het is bijna klaar.quote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
Lekker gegeten.
okequote:Op maandag 12 november 2012 18:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chinezen en Perzen ook. Maar wij maken het nog. Bij hun is het bijna uitgestorven.
jaquote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
Lekker gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |