quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef Typisch het volgende:
Ik ga ook spruitjes klaar maken zo, spruitjes.
Met een aardappeltje en jus?quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef Typisch het volgende:
Ik ga ook spruitjes klaar maken zo, spruitjes.
Hammetje, spruitjes, gekruide aardappeltjes en misschien nog een salade in elkaar flansen. Dan heb ik ook gelijk wat voor tussen de middag morgen.quote:
Madrid eten ze toch wel later?quote:Op maandag 12 november 2012 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is etenstijd voor de autochtonen hier.
Wat is dat?quote:
best lekker denk ikquote:
Klopt, maar daar ga ik pas morgenavond heen. Ben nu nog in België.quote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Madrid eten ze toch wel later?
Moeilijk uit te leggen.quote:
Ik denk het ook, al kan ik zo geen gerecht opnoemen.quote:
Dat eten Turken ookquote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.
Maar druiven bladeren met rijst. En veel verschillende groenten erdoor heen.
Je hebt veeeeel Kurdische eten. Maar deze vinden Nederlanders nooit lekker.quote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook, al kan ik zo geen gerecht opnoemen.
Nee.quote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
Lekker gegeten.
Hebben jullie al gegeten?
lijkt me wel lekker. Nog rare kruiden erdoorheen?quote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.
Maar druiven bladeren met rijst. En veel verschillende groenten erdoor heen.
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ga ik pas morgenavond heen. Ben nu nog in België.
Chinezen en Perzen ook. Maar wij maken het nog. Bij hun is het bijna uitgestorven.quote:
nee, volgens mij komt het over een paar minuten, ik hou jullie op de hoogtequote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
Lekker gegeten.
Nee, het is bijna klaar.quote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
Lekker gegeten.
okequote:Op maandag 12 november 2012 18:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chinezen en Perzen ook. Maar wij maken het nog. Bij hun is het bijna uitgestorven.
jaquote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
Lekker gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |