abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120134000
quote:
9s.gif Op zondag 9 december 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

4 minuten vriend, alleen de eerste 2 minuten ongeveer zijn van belang :P
Na een hele dag studie en geestelijk best moe te zijn is het best lastig allemaal :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_120134117
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 23:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Na een hele dag studie en geestelijk best moe te zijn is het best lastig allemaal :')
Nou vooruit, onder die omstandigheden heb je vrijstelling, tho ik wil wel een reactie van jou, hoe je tegen zijn uitnodiging en standpunt kijkt, in de Turkse politiek is hij wel de eerste die de archieven heeft geopend, experts heeft uitgenodigd beiden te onderzoeken en indien nodig, de geschiedenis te erkennen als zodanig.
pi_120134294
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou vooruit, onder die omstandigheden heb je vrijstelling, tho ik wil wel een reactie van jou, hoe je tegen zijn uitnodiging en standpunt kijkt, in de Turkse politiek is hij wel de eerste die de archieven heeft geopend, experts heeft uitgenodigd beiden te onderzoeken en indien nodig, de geschiedenis te erkennen als zodanig.
Als dat zo is dan zou me dat zeker verbazen, omdat ik er stiekem toch altijd vanuit ben gegaan dat het stelselmatig ontkend wordt. Komt misschien ook wel door het internet, waar je best veel nationalistische Turkjes vindt die net zo weinig kennen van zaken hebben als ik en toch het hardst schreeuwen dat die genocide er niet was :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_120134385
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als dat zo is dan zou me dat zeker verbazen, omdat ik er stiekem toch altijd vanuit ben gegaan dat het stelselmatig ontkend wordt. Komt misschien ook wel door het internet, waar je best veel nationalistische Turkjes vindt die net zo weinig kennen van zaken hebben als ik en toch het hardst schreeuwen dat die genocide er niet was :P
Ik deel je irritatie wat zulke Turken betreft idd, toetsenbordhelden die officieel staatsdogma als zoete en absolute waarheid slikken zonder enig vooronderzoek.
pi_120134505
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Triggershot zegt het misschien iets rustiger maar wat dat betreft is hij niet veel anders, hij verheerlijkt het dhimmisysteem tot iets wat het niet was, hij ontkent het jarenlange uitbuiten van de Armenen zo.
pi_120134547
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik deel je irritatie wat zulke Turken betreft idd, toetsenbordhelden die officieel staatsdogma als zoete en absolute waarheid slikken zonder enig vooronderzoek.
Dat doe je zelf ook, je negeert me omdat ik iets zeg over Erdogan, ik heb de bron geplaatst zeer spijtig dat je je zo opstelt echt zeer spijtig zelfs.
pi_120134782
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ach die heb je overal. Maar omdat ik zo weinig van dat land af wist en dat soort mensen kende kreeg ik dus wel de indruk dat veel Turken zo zijn ;)
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Triggershot zegt het misschien iets rustiger maar wat dat betreft is hij niet veel anders, hij verheerlijkt het dhimmisysteem tot iets wat het niet was, hij ontkent het jarenlange uitbuiten van de Armenen zo.
Dat dhimmisysteem is ook om te kotsen ja. In mildere tijden was het niet zo heel slecht, al blijft het onrechtvaardig gezien vanuit onze tijd.
pi_120134836
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach die heb je overal. Maar omdat ik zo weinig van dat land af wist en dat soort mensen kende kreeg ik dus wel de indruk dat veel Turken zo zijn ;)

[..]

Dat dhimmisysteem is ook om te kotsen ja. In mildere tijden was het niet zo heel slecht, al blijft het onrechtvaardig gezien vanuit onze tijd.
In vergelijking met was het vaak niet erger dan wat er in bepaalde West-Europese landen gebeurden en laten we het maar niet over Oost-Europa hebben, maar die Armenen zijn jarenlang zo behandeld, daarnaast was het een tijd van nationalisme en viel het Ottomaanse Rijk langzaam uit elkaar, als Triggershot zo graag het vanuit een historisch oogpunt wilt zien, laat hem dat dan wel correct doen.
pi_120134902
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

In vergelijking met was het vaak niet erger dan wat er in bepaalde West-Europese landen gebeurden en laten we het maar niet over Oost-Europa hebben, maar die Armenen zijn jarenlang zo behandeld, daarnaast was het een tijd van nationalisme en viel het Ottomaanse Rijk langzaam uit elkaar, als Triggershot zo graag het vanuit een historisch oogpunt wilt zien, laat hem dat dan wel correct doen.
Ik ga me niet in die discussie mengen hoor :P Dat vechten jullie maar uit
pi_120134912
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Klopt ook wel hoor, meeste Turken zijn zo, je komt ze sowieso meer tegen dan niet, met name op het internet en populaire media idd.

quote:
Mwuah, dhimmisysteem is een prima systeem en een naar te streven systeem, let wel: Ik heb het niet over een orientalistische lezing van dhimmitude waar sommige users het over hebben en zoals algemeen bekend in de Westerse wereld, een dhimmi-systeem volgens de bronnen is iets wat ik zou steunen, mijn verheerlijking naar dhimmitude is dus wat dat betreft, niet de lezing van bepaalde users hiero.
pi_120134923
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 00:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ga me niet in die discussie mengen hoor :P Dat vechten jullie maar uit
Dat mag hij ook wel doen tegenover jou uiteraard.
pi_120134977
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Klopt ook wel hoor, meeste Turken zijn zo, je komt ze sowieso meer tegen dan niet, met name op het internet en populaire media idd.

[..]

Mwuah, dhimmisysteem is een prima systeem en een naar te streven systeem, let wel: Ik heb het niet over een orientalistische lezing van dhimmitude waar sommige users het over hebben en zoals algemeen bekend in de Westerse wereld, een dhimmi-systeem volgens de bronnen is iets wat ik zou steunen, mijn verheerlijking naar dhimmitude is dus wat dat betreft, niet de lezing van bepaalde users hiero.
De Ottomanen hadden een dhimmisysteem om van te kotsen, groepen waren er ondergeschikt en hadden beperkte rechten en vooral veel plichten, ga er toch niet iets van maken wat het niet is.
pi_120135069
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Jammer wel dat de meeste Turken zo zijn. En wat voor dhimmisysteem vind jij dan wel om naar te streven? Niet zoals in het Ottomaanse rijk lijkt me :P
pi_120135225
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jammer wel dat de meeste Turken zo zijn. En wat voor dhimmisysteem vind jij dan wel om naar te streven? Niet zoals in het Ottomaanse rijk lijkt me :P
Het Ottomaanse rijk had geen dhimmisysteem, maar een vrij flexibel millet-systeem. Veel aspecten van het dhimmi-systeem werden er in opgenomen en toegepast, maar de kern lag in een administratief bureaucratie mbt tot een multi-etnisch achterban.

De beginselen van het dhimmisysteem komt voort uit de Koran, Hadiths en het verdrag van Madinah, wat is opgesteld door Mohammed, met de eerste Islamitische staat.
pi_120135424
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het Ottomaanse rijk had geen dhimmisysteem, maar een vrij flexibel millet-systeem. Veel aspecten van het dhimmi-systeem werden er in opgenomen en toegepast, maar de kern lag in een administratief bureaucratie mbt tot een multi-etnisch achterban.

De beginselen van het dhimmisysteem komt voort uit de Koran, Hadiths en het verdrag van Madinah, wat is opgesteld door Mohammed, met de eerste Islamitische staat.
Oke, dat is leesvoer voor morgen. Nu ben ik toe aan mijn welverdiende nachtrust :D Hasta la Vista, baby
pi_120135444
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 00:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oke, dat is leesvoer voor morgen. Nu ben ik toe aan mijn welverdiende nachtrust :D Hasta la Vista, baby
Goodnight baby :9
pi_120137651
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:') :')
Noem het hoe je het wilt Triggershot maar het was pure discriminatie en dat weet jij net zo goed.
En nogmaals, het was beter dan in veel andere landen, maar dat rechtvaardigt het dus nog steeds niet. De kern lag simpelweg in het uitbuiten van andere volkeren en een zo efficiënt mogelijke machtsbalans. Uitbuiten met minder tegenstand ging misschien in hun ogen makkelijker door ze wat meer rechten te geven dan andere landen deden.
Omgaan met een veelzijdige samenleving, wel degelijk, maar dan wel in het voordeel van een groep.
pi_120178681
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:35 schreef johnson555 het volgende:
En elk vorm van Turks bewijs wordt ook weggewuifd en als niet-toelaatbaar gezien :') nee das lkkr objectief :')
Lkkr :') .
Hoe kan iemand jou serieus nemen met je breezer-schrijfstijl.
#freefrederike
  Redactie Frontpage dinsdag 11 december 2012 @ 09:17:29 #119
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_120180195
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:41 schreef Triggershot het volgende:
Wanneer is iets een genocide?
Antwoord is al op de eerste pagina gegeven. Hoe moeilijk is lezen?
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 08:32 schreef bijdehand het volgende:
Goed voorbeeld, ik zal het iets oppoetsen.

De Duitsers vallen Nederland binnen en hebben Nederland in hun macht. Ze zijn aan het vechten tegen deSovjets in het oosten en tegen de Fransen in het Zuiden. Aandacht is dus afgeleid en men ziet hun kans schoon om de Duitsers weg te jagen. Dit mislukt jammerlijk, en als wraak schiet Duitsland even alle vrouwen en kinderen dood, gewoon omdat het Nederlanders zijn.

Genocide:

[..]

[..]

Dat zegt hij toch niet? Voordat je spreekt van genocide is het wel ergens logisch dat je de definitie wil :P Vooral omdat het zo zwaar is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage dinsdag 11 december 2012 @ 09:39:36 #120
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_120180665
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 23:05 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik tel er maar een.
Is het nu Genocide of Enocide?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_120184275
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:17 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Antwoord is al op de eerste pagina gegeven. Hoe moeilijk is lezen?

[..]

Mijn vraag is van 8 december, jouw quote van 9 december. Hoe moeilijk is lezen?
  Redactie Frontpage dinsdag 11 december 2012 @ 13:24:24 #122
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_120187656
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn vraag is van 8 december, jouw quote van 9 december. Hoe moeilijk is lezen?
Aangezien je na die post van 9dec nog doorging over wat een genocide was, heb ik dit gequote.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_120204044
Het probleem van Turken is dat zij de waarheid niet KUNNEN zien. In de psychologie heet dat confabulatie, het houdt in dat mensen zoveel mogelijk zichzelf inpraten dat hun leugens de waarheid zijn, dat zij het ook gaan geloven. Ik schat dat rond 95% van de Turken lijdt aan deze vorm van liegen.

Vroeg je een paar jaar geleden nog om de Koerden aan een Turk, zei hij dat Koerden niet bestaan.

Vraag je nu over de situatie van Koerden aan een Turk, zeggen zij dat Koerden het net zo goed hebben als turken, niet omdat zij liegen, nee zij geloven dat zij de waarheid spreken, voor de Turken is dat de waarheid, voor alles wat niet-Turks is niet.

Vraag je of de Palestijnen een eigen land moeten hebben? Zeggen zij Ja. Vraag je of de Koerden een eigen land moeten hebben? Dan is het nee.

Vraag je of er Turken zijn vermoord door Armenen? Zeggen zij ja, Armenen zijn schurken

Vraag je of er Armenen zijn gedeporteerd en vermoord door Turken? Zeggen sommigen nee, en die ja zeggen: maar dat zou alleen een aanval zijn op de aanvallen van Armenen.

Turken en hun logica :') .
#freefrederike
pi_120208116
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef PizzaMizza het volgende:
Het probleem van zionisten is dat zij de waarheid niet KUNNEN zien. In de psychologie heet dat confabulatie, het houdt in dat mensen zoveel mogelijk zichzelf inpraten dat hun leugens de waarheid zijn, dat zij het ook gaan geloven. Ik schat dat rond 95% van de zionisten lijdt aan deze vorm van liegen.

Vroeg je een paar jaar geleden nog om de Palestijnen aan een zionist, zei hij dat Palestijnen niet bestaan.

Vraag je nu over de situatie van Palestijnen aan een zionist, zeggen zij dat Palestijnen net zo behandelt worden als joden door Israel, niet omdat zij liegen, nee zij geloven dat zij de waarheid spreken, voor de zionisten is dat de waarheid, voor alles wat niet-zionistisch is niet.

Vraag je of de Koerden een eigen land moeten hebben? Zeggen zij Ja. Vraag je of de Palestijnen een eigen land moeten hebben? Dan is het ja, zolang het maar niet op land is wat volgens hen de jood toekomt maar de hele wereld als inpikken van andermans land benoemt.

Vraag je of er Joden zijn vermoord door Palestijnen? Zeggen zij ja, de pallies zijn schurken

Vraag je of er Palestijnen zijn verjaagd en vermoord door zionisten bij o.a. oprichting van de terreurstaat? Zeggen ze allen nee, en die ja zeggen: "maar dat zou alleen een aanval zijn op de aanvallen van Palestijnen".

Zionisten en hun logica :') .
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_120209139
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:24 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Aangezien je na die post van 9dec nog doorging over wat een genocide was, heb ik dit gequote.
Bullshit, leer lezen in het vervolg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')