abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120134000
quote:
9s.gif Op zondag 9 december 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

4 minuten vriend, alleen de eerste 2 minuten ongeveer zijn van belang :P
Na een hele dag studie en geestelijk best moe te zijn is het best lastig allemaal :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_120134117
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 23:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Na een hele dag studie en geestelijk best moe te zijn is het best lastig allemaal :')
Nou vooruit, onder die omstandigheden heb je vrijstelling, tho ik wil wel een reactie van jou, hoe je tegen zijn uitnodiging en standpunt kijkt, in de Turkse politiek is hij wel de eerste die de archieven heeft geopend, experts heeft uitgenodigd beiden te onderzoeken en indien nodig, de geschiedenis te erkennen als zodanig.
pi_120134294
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou vooruit, onder die omstandigheden heb je vrijstelling, tho ik wil wel een reactie van jou, hoe je tegen zijn uitnodiging en standpunt kijkt, in de Turkse politiek is hij wel de eerste die de archieven heeft geopend, experts heeft uitgenodigd beiden te onderzoeken en indien nodig, de geschiedenis te erkennen als zodanig.
Als dat zo is dan zou me dat zeker verbazen, omdat ik er stiekem toch altijd vanuit ben gegaan dat het stelselmatig ontkend wordt. Komt misschien ook wel door het internet, waar je best veel nationalistische Turkjes vindt die net zo weinig kennen van zaken hebben als ik en toch het hardst schreeuwen dat die genocide er niet was :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_120134385
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als dat zo is dan zou me dat zeker verbazen, omdat ik er stiekem toch altijd vanuit ben gegaan dat het stelselmatig ontkend wordt. Komt misschien ook wel door het internet, waar je best veel nationalistische Turkjes vindt die net zo weinig kennen van zaken hebben als ik en toch het hardst schreeuwen dat die genocide er niet was :P
Ik deel je irritatie wat zulke Turken betreft idd, toetsenbordhelden die officieel staatsdogma als zoete en absolute waarheid slikken zonder enig vooronderzoek.
pi_120134505
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Triggershot zegt het misschien iets rustiger maar wat dat betreft is hij niet veel anders, hij verheerlijkt het dhimmisysteem tot iets wat het niet was, hij ontkent het jarenlange uitbuiten van de Armenen zo.
pi_120134547
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik deel je irritatie wat zulke Turken betreft idd, toetsenbordhelden die officieel staatsdogma als zoete en absolute waarheid slikken zonder enig vooronderzoek.
Dat doe je zelf ook, je negeert me omdat ik iets zeg over Erdogan, ik heb de bron geplaatst zeer spijtig dat je je zo opstelt echt zeer spijtig zelfs.
pi_120134782
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ach die heb je overal. Maar omdat ik zo weinig van dat land af wist en dat soort mensen kende kreeg ik dus wel de indruk dat veel Turken zo zijn ;)
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Triggershot zegt het misschien iets rustiger maar wat dat betreft is hij niet veel anders, hij verheerlijkt het dhimmisysteem tot iets wat het niet was, hij ontkent het jarenlange uitbuiten van de Armenen zo.
Dat dhimmisysteem is ook om te kotsen ja. In mildere tijden was het niet zo heel slecht, al blijft het onrechtvaardig gezien vanuit onze tijd.
pi_120134836
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach die heb je overal. Maar omdat ik zo weinig van dat land af wist en dat soort mensen kende kreeg ik dus wel de indruk dat veel Turken zo zijn ;)

[..]

Dat dhimmisysteem is ook om te kotsen ja. In mildere tijden was het niet zo heel slecht, al blijft het onrechtvaardig gezien vanuit onze tijd.
In vergelijking met was het vaak niet erger dan wat er in bepaalde West-Europese landen gebeurden en laten we het maar niet over Oost-Europa hebben, maar die Armenen zijn jarenlang zo behandeld, daarnaast was het een tijd van nationalisme en viel het Ottomaanse Rijk langzaam uit elkaar, als Triggershot zo graag het vanuit een historisch oogpunt wilt zien, laat hem dat dan wel correct doen.
pi_120134902
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

In vergelijking met was het vaak niet erger dan wat er in bepaalde West-Europese landen gebeurden en laten we het maar niet over Oost-Europa hebben, maar die Armenen zijn jarenlang zo behandeld, daarnaast was het een tijd van nationalisme en viel het Ottomaanse Rijk langzaam uit elkaar, als Triggershot zo graag het vanuit een historisch oogpunt wilt zien, laat hem dat dan wel correct doen.
Ik ga me niet in die discussie mengen hoor :P Dat vechten jullie maar uit
pi_120134912
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Klopt ook wel hoor, meeste Turken zijn zo, je komt ze sowieso meer tegen dan niet, met name op het internet en populaire media idd.

quote:
Mwuah, dhimmisysteem is een prima systeem en een naar te streven systeem, let wel: Ik heb het niet over een orientalistische lezing van dhimmitude waar sommige users het over hebben en zoals algemeen bekend in de Westerse wereld, een dhimmi-systeem volgens de bronnen is iets wat ik zou steunen, mijn verheerlijking naar dhimmitude is dus wat dat betreft, niet de lezing van bepaalde users hiero.
pi_120134923
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 00:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ga me niet in die discussie mengen hoor :P Dat vechten jullie maar uit
Dat mag hij ook wel doen tegenover jou uiteraard.
pi_120134977
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Klopt ook wel hoor, meeste Turken zijn zo, je komt ze sowieso meer tegen dan niet, met name op het internet en populaire media idd.

[..]

Mwuah, dhimmisysteem is een prima systeem en een naar te streven systeem, let wel: Ik heb het niet over een orientalistische lezing van dhimmitude waar sommige users het over hebben en zoals algemeen bekend in de Westerse wereld, een dhimmi-systeem volgens de bronnen is iets wat ik zou steunen, mijn verheerlijking naar dhimmitude is dus wat dat betreft, niet de lezing van bepaalde users hiero.
De Ottomanen hadden een dhimmisysteem om van te kotsen, groepen waren er ondergeschikt en hadden beperkte rechten en vooral veel plichten, ga er toch niet iets van maken wat het niet is.
pi_120135069
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Jammer wel dat de meeste Turken zo zijn. En wat voor dhimmisysteem vind jij dan wel om naar te streven? Niet zoals in het Ottomaanse rijk lijkt me :P
pi_120135225
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jammer wel dat de meeste Turken zo zijn. En wat voor dhimmisysteem vind jij dan wel om naar te streven? Niet zoals in het Ottomaanse rijk lijkt me :P
Het Ottomaanse rijk had geen dhimmisysteem, maar een vrij flexibel millet-systeem. Veel aspecten van het dhimmi-systeem werden er in opgenomen en toegepast, maar de kern lag in een administratief bureaucratie mbt tot een multi-etnisch achterban.

De beginselen van het dhimmisysteem komt voort uit de Koran, Hadiths en het verdrag van Madinah, wat is opgesteld door Mohammed, met de eerste Islamitische staat.
pi_120135424
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het Ottomaanse rijk had geen dhimmisysteem, maar een vrij flexibel millet-systeem. Veel aspecten van het dhimmi-systeem werden er in opgenomen en toegepast, maar de kern lag in een administratief bureaucratie mbt tot een multi-etnisch achterban.

De beginselen van het dhimmisysteem komt voort uit de Koran, Hadiths en het verdrag van Madinah, wat is opgesteld door Mohammed, met de eerste Islamitische staat.
Oke, dat is leesvoer voor morgen. Nu ben ik toe aan mijn welverdiende nachtrust :D Hasta la Vista, baby
pi_120135444
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 00:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oke, dat is leesvoer voor morgen. Nu ben ik toe aan mijn welverdiende nachtrust :D Hasta la Vista, baby
Goodnight baby :9
pi_120137651
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:') :')
Noem het hoe je het wilt Triggershot maar het was pure discriminatie en dat weet jij net zo goed.
En nogmaals, het was beter dan in veel andere landen, maar dat rechtvaardigt het dus nog steeds niet. De kern lag simpelweg in het uitbuiten van andere volkeren en een zo efficiënt mogelijke machtsbalans. Uitbuiten met minder tegenstand ging misschien in hun ogen makkelijker door ze wat meer rechten te geven dan andere landen deden.
Omgaan met een veelzijdige samenleving, wel degelijk, maar dan wel in het voordeel van een groep.
pi_120178681
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:35 schreef johnson555 het volgende:
En elk vorm van Turks bewijs wordt ook weggewuifd en als niet-toelaatbaar gezien :') nee das lkkr objectief :')
Lkkr :') .
Hoe kan iemand jou serieus nemen met je breezer-schrijfstijl.
#freefrederike
  Redactie Frontpage dinsdag 11 december 2012 @ 09:17:29 #119
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_120180195
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:41 schreef Triggershot het volgende:
Wanneer is iets een genocide?
Antwoord is al op de eerste pagina gegeven. Hoe moeilijk is lezen?
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 08:32 schreef bijdehand het volgende:
Goed voorbeeld, ik zal het iets oppoetsen.

De Duitsers vallen Nederland binnen en hebben Nederland in hun macht. Ze zijn aan het vechten tegen deSovjets in het oosten en tegen de Fransen in het Zuiden. Aandacht is dus afgeleid en men ziet hun kans schoon om de Duitsers weg te jagen. Dit mislukt jammerlijk, en als wraak schiet Duitsland even alle vrouwen en kinderen dood, gewoon omdat het Nederlanders zijn.

Genocide:

[..]

[..]

Dat zegt hij toch niet? Voordat je spreekt van genocide is het wel ergens logisch dat je de definitie wil :P Vooral omdat het zo zwaar is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage dinsdag 11 december 2012 @ 09:39:36 #120
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_120180665
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 23:05 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik tel er maar een.
Is het nu Genocide of Enocide?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_120184275
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:17 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Antwoord is al op de eerste pagina gegeven. Hoe moeilijk is lezen?

[..]

Mijn vraag is van 8 december, jouw quote van 9 december. Hoe moeilijk is lezen?
  Redactie Frontpage dinsdag 11 december 2012 @ 13:24:24 #122
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_120187656
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn vraag is van 8 december, jouw quote van 9 december. Hoe moeilijk is lezen?
Aangezien je na die post van 9dec nog doorging over wat een genocide was, heb ik dit gequote.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_120204044
Het probleem van Turken is dat zij de waarheid niet KUNNEN zien. In de psychologie heet dat confabulatie, het houdt in dat mensen zoveel mogelijk zichzelf inpraten dat hun leugens de waarheid zijn, dat zij het ook gaan geloven. Ik schat dat rond 95% van de Turken lijdt aan deze vorm van liegen.

Vroeg je een paar jaar geleden nog om de Koerden aan een Turk, zei hij dat Koerden niet bestaan.

Vraag je nu over de situatie van Koerden aan een Turk, zeggen zij dat Koerden het net zo goed hebben als turken, niet omdat zij liegen, nee zij geloven dat zij de waarheid spreken, voor de Turken is dat de waarheid, voor alles wat niet-Turks is niet.

Vraag je of de Palestijnen een eigen land moeten hebben? Zeggen zij Ja. Vraag je of de Koerden een eigen land moeten hebben? Dan is het nee.

Vraag je of er Turken zijn vermoord door Armenen? Zeggen zij ja, Armenen zijn schurken

Vraag je of er Armenen zijn gedeporteerd en vermoord door Turken? Zeggen sommigen nee, en die ja zeggen: maar dat zou alleen een aanval zijn op de aanvallen van Armenen.

Turken en hun logica :') .
#freefrederike
pi_120208116
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef PizzaMizza het volgende:
Het probleem van zionisten is dat zij de waarheid niet KUNNEN zien. In de psychologie heet dat confabulatie, het houdt in dat mensen zoveel mogelijk zichzelf inpraten dat hun leugens de waarheid zijn, dat zij het ook gaan geloven. Ik schat dat rond 95% van de zionisten lijdt aan deze vorm van liegen.

Vroeg je een paar jaar geleden nog om de Palestijnen aan een zionist, zei hij dat Palestijnen niet bestaan.

Vraag je nu over de situatie van Palestijnen aan een zionist, zeggen zij dat Palestijnen net zo behandelt worden als joden door Israel, niet omdat zij liegen, nee zij geloven dat zij de waarheid spreken, voor de zionisten is dat de waarheid, voor alles wat niet-zionistisch is niet.

Vraag je of de Koerden een eigen land moeten hebben? Zeggen zij Ja. Vraag je of de Palestijnen een eigen land moeten hebben? Dan is het ja, zolang het maar niet op land is wat volgens hen de jood toekomt maar de hele wereld als inpikken van andermans land benoemt.

Vraag je of er Joden zijn vermoord door Palestijnen? Zeggen zij ja, de pallies zijn schurken

Vraag je of er Palestijnen zijn verjaagd en vermoord door zionisten bij o.a. oprichting van de terreurstaat? Zeggen ze allen nee, en die ja zeggen: "maar dat zou alleen een aanval zijn op de aanvallen van Palestijnen".

Zionisten en hun logica :') .
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_120209139
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:24 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Aangezien je na die post van 9dec nog doorging over wat een genocide was, heb ik dit gequote.
Bullshit, leer lezen in het vervolg.
pi_120211157
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Het Israel-Palestina conflict in dit topic betrekken, hoe triest ben jij wel niet. Het zit je diep, he. Verder ga ik niet inhoudelijk erop in, want daar is het topic niet voor bedoeld.
#freefrederike
pi_120211251
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:44 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Het Israel-Palestina conflict in dit topic betrekken, hoe triest ben jij wel niet. Het zit je diep, he. Verder ga ik niet inhoudelijk erop in, want daar is het topic niet voor bedoeld.
haha :* pijnlijk he als je eigen hypocrisie zo aan het licht komt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_120214157
Ah weer zon Turken topic waarin ze hun daden proberen te verbergen, Wat doen die lui daar eigenlijk laat ze lekker teruggaan waar ze horen
One day the poor will have nothing left to eat but the rich..
pi_120238144
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Ah weer zon Turken topic waarin ze hun daden proberen te verbergen, Wat doen die lui daar eigenlijk laat ze lekker teruggaan waar ze horen
Waar horen ze dan?
pi_120251742
in de steppen van kazachstan en mongolie
pi_120253173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:15 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Oh en waarom mag jij blijven met je afwijkende opvattingen dan? Vanwege je mooie blauwe ogen?
  donderdag 13 december 2012 @ 00:09:48 #132
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_120253782
Doe eens lief tegen elkaar.
pi_120254024
Ik ben Nederlander en woon op oud Nederlands grondgebied in tegenstelling tot de turken die op het land van de Grieken en Armenen wonen. En daarbij ook nog heel koeltjes het genocide ontkennen -

edit groen/blauwe ogen

[ Bericht 7% gewijzigd door Nibb-it op 13-12-2012 00:19:58 ]
pi_120254156
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:17 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Ik ben Nederlander en woon op oud Nederlands grondgebied in tegenstelling tot de turken die op het land van de Grieken en Armenen wonen. En daarbij ook nog heel koeltjes het genocide ontkennen -

edit groen/blauwe ogen
quote:
17s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:09 schreef Nibb-it het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cobra4 op 13-12-2012 00:27:34 ]
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_120254170
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:17 schreef Mooiejongon1989 het volgende:

edit groen/blauwe ogen
Armenen en Grieken hebben het ook weer overgenomen van andere volkeren hoor, net zoals de 'Nederlander' het weer heeft overgenomen / gemengd is met andere volkeren, waarom stop je selectief op een stukje geschiedenis, en ga je niet verder dan Turken?

Je zou maar stellen dat een Amerikaan die slavernij ontkent of een Israelier dat ontkent dat onschuldige Palestijnen lijden niet meer in Amerika of Israel mogen leven, de idioterie. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2012 00:25:49 ]
pi_120254307
De voorgangers van de Armenen en Grieken waren bijna identieke volkeren met een andere naam.
De Armenen en Grieken hebben er duizenden jaren gewoond en alles opgebouwd. De turken zijn uit centraal azie binnengestormd, Uitendelijk ook nog een genocide gepleegd die ze nu ontkennen en zelf de slachtofferrol opnemen
pi_120254425
Het feit dat ze het ontkennen maakt helemaal niet uit. Ook al hadden ze geen genocide gepleegd hebben de turken niks in Anatolie te zoeken.

de genocide bevestigd alleen maar het ware aard van het beestje
pi_120254462
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:27 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
De voorgangers van de Armenen en Grieken waren bijna identieke volkeren met een andere naam.
De Armenen en Grieken hebben er duizenden jaren gewoond en alles opgebouwd. De turken zijn uit centraal azie binnengestormd, Uitendelijk ook nog een genocide gepleegd die ze nu ontkennen en zelf de slachtofferrol opnemen
Ik denk niet dat je de Hattiërs, Hurrieten, Akkadiers, Hettieten, en Semieten nou echt kunt vergelijken met de moderne Grieken of Armenen, daarnaast hoeveel % van de 'Turken' vandaag denk je dat ze zuiver Centraal Aziatisch zijn ipv gemengd bloed met Grieken, Armenen, Koerden, Turken, Arabieren, Slaven etc? Vrij klein. In andere woorden iedereen Amerikaan die slavernij en uitmoorden van de Natives ontkent mag lekker terug naar Europa, iedere geemigreerde Jood die ontkent mag terug naar Europa, iedere Duitser die de holocaust ontkent mag terug naar?(!)
Hoezo selectiviteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2012 00:39:06 ]
pi_120254493
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:32 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Het feit dat ze het ontkennen maakt helemaal niet uit. Ook al hadden ze geen genocide gepleegd hebben de turken niks in Anatolie te zoeken.

de genocide bevestigd alleen maar het ware aard van het beestje
We hebben nergens wat te zoeken, we moeten allemaal terug naar Afrika volgens jouw redenering, of naar de bron van de historische beschaving, Damascus, pak jij alvast je koffers?
pi_120254587
Nope, een volk dat zich duizenden jaren zich ergens bevind en een natie opbouwd met een eigen geloof en taal wat zich op iedere wijze uitdrukt in de omgeveving zoals in anatolie mag zich Native noemen. De meeste volkeren die jij nu opnoemt bestaan niet meer.

De hedendaagse turken zijn gemengd met de Grieken en Armenen dat neemt niet weg dat het opeens niet meer de oorspronkelijke gebieden zijn van de Grieken en Armenen.

Ik ben een germaan dus woon ik op germaans grondgebied.
pi_120254609
Jonge jonge snap je het niet? het heeft niks met ontkennen te maken. Ook al hadden ze niks gedaan is het nog niet hun oorspronkelijke land

Geen enkele land overigens ontkent de bovengenoemde.
pi_120254622
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:40 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Nope, een volk dat zich duizenden jaren zich ergens bevind en een natie opbouwd met een eigen geloof en taal wat zich op iedere wijze uitdrukt in de omgeveving zoals in anatolie mag zich Native noemen. De meeste volkeren die jij nu opnoemt bestaan niet meer.

De hedendaagse turken zijn gemengd met de Grieken en Armenen dat neemt niet weg dat het opeens niet meer de oorspronkelijke gebieden zijn van de Grieken en Armenen.

Ik ben een germaan dus woon ik op germaans grondgebied.
Wat ga je met Saksisch of Franks grondgebied doen? Het land onderverdelen en subgroepen en wat ga je met halfbloedjes doen? Moet Amerika nou het land teruggeven aan de Natives? Hetzelfde met Australie, leg eens uit?
pi_120254665
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:41 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Jonge jonge snap je het niet? het heeft niks met ontkennen te maken. Ook al hadden ze niks gedaan is het nog niet hun oorspronkelijke land

Geen enkele land overigens ontkent de bovengenoemde.
Ik heb het over individuen, wat ga je met hen doen?
De Roomse claims, de Paganistische claims en de Spaanse / Franse claims op Nederland, zal Nederland vrij weinig boeien en dus een ontkenning van de historische claims, snap je dat of moet ik het verder toelichten?
pi_120254724
De Natives wonen nog steeds in Amerika en worden ook herkend als de oorspronkelijke bewoners van het land. Geen geschiedenisvervalsing dus

De Saksen en Franken zijn beide germaanse volkeren die amper van elkaar veschillen ik weet daar te weinig over om te oordelen.

Wat moet ik met halfbloedjes doen ? Ze kunnen toch gewoon overal leven waar ze willen alleen het land waar ik woon is Nederlands. Ik zou niet willen dat Nederland opeens zou worden bestuurd door een Turkse regering gemixed met halfbloedjes. Waar we geen Nederlands meer kunnen praten niet meer het Christendom kunnen uitvoeren en andere normen en waarden krijgen
pi_120254757
individuen kunnen van alles roepen net zoals jij doet, het gaat hier over nationale instanties

Nederland is inderdaad ooit onder spaanse bewind geweest net zoals het ottomaanse rijk een groot land onder zich had. Neemt niet weg dat Nederland, nederlands grondgebied is en altijd al geweest is.
pi_120254816
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:46 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
De Natives wonen nog steeds in Amerika en worden ook herkend als de oorspronkelijke bewoners van het land. Geen geschiedenisvervalsing dus
De Amerikaanse staat ontkent de historische claims van de Natives, ze moeten of integreren of leven in reservaten, lekkere oplossing.

quote:
De Saksen en Franken zijn beide germaanse volkeren die amper van elkaar veschillen ik weet daar te weinig over om te oordelen.
Armenen en Turken zijn ook genetisch zeer nauw gelinkt aan elkaar, dus?
quote:
Wat moet ik met halfbloedjes doen ? Ze kunnen toch gewoon overal leven waar ze willen alleen het land waar ik woon is Nederlands. Ik zou niet willen dat Nederland opeens zou worden bestuurd door een Turkse regering gemixed met halfbloedjes. Waar we geen Nederlands meer kunnen praten niet meer het Christendom kunnen uitvoeren en andere normen en waarden krijgen
Nederland word geregeerd door ondermeer Nederlanders, Joden, moslims, allochtonen, Autochtonen, halfbloedjes, dus waar heb je het over? Nederland is niet de Nederland van 1000 jaar geleden, over 1000 jaar zal Nederland ook niet de Nederland zijn van vandaag, er is sprake van een sociologisch evolutie, wat overal gebeurt.
pi_120254934
Hmmm de native naam zegt het al, zijn niet de natives van Amerika ? waar ligt je logica jongen ?

De turken van nu zijn hevig gemixed maar verschillen cultureel nog veel van der armenen en grieken.

Daarmee bedoel ik dat we niet in nederland Islam als staatsreligie aannemen, geen andere taal gaan spreken en geen andere normen en waarden gaan aannemen,geen andere feestdagen etc. etc.
pi_120254952
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:48 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
individuen kunnen van alles roepen net zoals jij doet, het gaat hier over nationale instanties

Nederland is inderdaad ooit onder spaanse bewind geweest net zoals het ottomaanse rijk een groot land onder zich had. Neemt niet weg dat Nederland, nederlands grondgebied is en altijd al geweest is.
De nationale instanties zijn voortgekomen uit eensgezinde en verzamelde individuen die bepaalde claims ontkenden en eigen opvattingen na een overwinning lieten domineren.

Ehm nee, Nederland niet is niet altijd Nederlands grondgebied geweest. Nederland vandaag de dag is door de eeuwen heen geevolueerd tot wat het vandaag is, door het afstaan van grondgebied en gebiedsuitbreiding.
pi_120255006
Je zal geen een nationale instantie de holocaust horen erkennen,
Alleen individuen je hoeft mij niet uit te leggen wat hun doen

Hier wonen al duizenden jaren germanen.

Wie woonden er voor de Nederlanders dan in Nederland ?
pi_120255046
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:53 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Hmmm de native naam zegt het al, zijn niet de natives van Amerika ? waar ligt je logica jongen ?
Je moet beter lezen mooiboy, niet ik, maar de Amerikaanse staat ontkent historische claims van de natives, belangrijk verschil.

quote:
De turken van nu zijn hevig gemixed maar verschillen cultureel nog veel van der armenen en grieken.
Ik heb het idd over genetische overeenkomsten idd, maar goed als je het over culturele verschillen wilt hebben, fuck de christelijke Grieken en Armenen vandaag de dag wat een een mengelmoes zijn van Europese volkeren, en geef ze aan een klein select paganistisch zuiver Armeens / Grieks groep dan?

quote:
Daarmee bedoel ik dat we niet in nederland Islam als staatsreligie aannemen, geen andere taal gaan spreken en geen andere normen en waarden gaan aannemen,geen andere feestdagen etc. etc.
Als de meerderheid in Nederland kiest voor een religieus staatsvorm a la Islam, Jodendom, of weet ik wat, dan is er geen argument wat dat kan tegenhouden, anders mag je de secularisering, ontzuiling en het protestantisme ook terugdraaien.
pi_120255066
Aju
Ik ga hier niet alles aan jou uitleggen, Ga zelf maar eens onbjectief de boeken doornemen, en hou in gedachten waarom zoveel volkeren de turken niet mogen
pi_120255097
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:55 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Je zal geen een nationale instantie de holocaust horen erkennen,
Alleen individuen je hoeft mij niet uit te leggen wat hun doen

Hier wonen al duizenden jaren germanen.

Wie woonden er voor de Nederlanders dan in Nederland ?
Ik herhaal mijn eerdere vraag, waarom stop je op een selectief stukje geschiedenis? Alle Germanen terug naar Scandinavie dan, wat hebben zij in Nederland te zoeken :') ?
pi_120255104
quote:

edit groen/blauwe ogen
Nee, je woont niet op oud Nederlands grondgebied, je woont op grondgebied van het Frankische Rijk, van het Heilige Roomse Rijk en Spaans grondgebied...

Dit soort argumenten gaan helemaal nergens over. De Turken zitten al meer dan 1000 jaar in Anatolië. Het is geen Grieks of Armeens gebied, het is Turks gebied.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_120255132
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:58 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Aju
Ik ga hier niet alles aan jou uitleggen, Ga zelf maar eens onbjectief de boeken doornemen, en hou in gedachten waarom zoveel volkeren de turken niet mogen
Sorry, stel jij nou dat wat jij hier aan het verkondingen bent en wat jij voorstelt voort is gekomen uit objectieve boeken is vergaard? Een hele objectieve standpunt ook moet ik zeggen.
pi_120255807
quote:

edit groen/blauwe ogen
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:15 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Wat een gezeik, de meeste Turken stammen af van de Anatolische volkeren die gewoon de Turkse taal en cultuur hebben overgenomen, voor de Turken waren ze gehelleniseerd. Je jankverhaal geldt misschien alleen voor de Armenen die zich haden verzeten tegen Helleniseren en Turkvisering. (is dat een woord?)

[ Bericht 19% gewijzigd door Doler12 op 13-12-2012 01:44:04 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 02:09:08 #156
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_120256103
Armeense kwestie? Je bedoelt de Armeense genocide.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_120292008
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 02:09 schreef VeX- het volgende:
Armeense kwestie? Je bedoelt de Armeense genocide.
Nee, de Armeense kwestie.
pi_120292688
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, de Armeense kwestie.
Erken je wel dat er sprake is geweest van deportaties en massamoorden op Armeniërs?
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_120292706
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:33 schreef Polacco het volgende:

[..]

Erken je wel dat er sprake is geweest van deportaties en massamoorden op Armeniërs?
Ik erken het zelfs als genocide zoals het voorkomt in bijdehands geplaatste definitie, waar ik me tegen verzet zijn nietszeggende oneliners wat een discussie vermijden.
pi_120294021
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik erken het zelfs als genocide zoals het voorkomt in bijdehands geplaatste definitie, waar ik me tegen verzet zijn nietszeggende oneliners wat een discussie vermijden.
:') :')
pi_120342126
Wie de zender Acht (Vlaams) kan ontvangen kan trouwens op dinsdag 18 december om 20u45 naar een reportage over de oorlog tussen Armenië en Azerbeidzjan kijken:
http://www.acht.tv/nl/programmas/docu/peace/
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:30:58 #162
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_121364356
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef PizzaMizza het volgende:
Het probleem van Turken is dat zij de waarheid niet KUNNEN zien. In de psychologie heet dat confabulatie, het houdt in dat mensen zoveel mogelijk zichzelf inpraten dat hun leugens de waarheid zijn, dat zij het ook gaan geloven. Ik schat dat rond 95% van de Turken lijdt aan deze vorm van liegen.

Vroeg je een paar jaar geleden nog om de Koerden aan een Turk, zei hij dat Koerden niet bestaan.

Vraag je nu over de situatie van Koerden aan een Turk, zeggen zij dat Koerden het net zo goed hebben als turken, niet omdat zij liegen, nee zij geloven dat zij de waarheid spreken, voor de Turken is dat de waarheid, voor alles wat niet-Turks is niet.

Vraag je of de Palestijnen een eigen land moeten hebben? Zeggen zij Ja. Vraag je of de Koerden een eigen land moeten hebben? Dan is het nee.

Vraag je of er Turken zijn vermoord door Armenen? Zeggen zij ja, Armenen zijn schurken

Vraag je of er Armenen zijn gedeporteerd en vermoord door Turken? Zeggen sommigen nee, en die ja zeggen: maar dat zou alleen een aanval zijn op de aanvallen van Armenen.

Turken en hun logica :') .
Wat je nu zegt is ongeveer vergelijkbaar met wat ik bij het zionisme waarneem (ik kan het fouthebben en ik sta open voor discussie, maar ik bekijk het graag vanuit beide kanten en niet alléén vanuit westerse bronnen), het opvallendste vind ik hoe mijn held Noam Chomsky, iemand die zelf Joods is, zo vaak afgeschilderd wordt als een antisemiet puur omdat hij voor de mensenrechten en voor de Palestijnen opkomt, het probleem is dat onze westerse mediabronnen ook vanuit een westers perspectief werken en voor ons de Arabische nieuwsbronnen een stuk onbekender zijn die een andere kant van de zaak belichten.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_156509758
Topic wijzigen naar genocide ipv kwestie aub
pi_156509781
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:15 schreef eywtf het volgende:
Topic wijzigen naar genocide ipv kwestie aub
Goede kick :')
pi_156763211
Dit noemen we dus Turkse propaganda...

Stel dat het verhaal waarmee je het topic toch klopte (wat niet zo is)
Hoe verklaar je dan de genocide op de Arameeërs ook wel Syriërs of Suryoye genoemd?
En op de Grieken?
Ook allemaal in 1915!!!
De zijn ff 2 reden dat de genocide is gepleegd is 1. deze 3 groepen waren alsmaar aan het groeien 2. ze zijn Christelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')