SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Bosbeetle op 19-12-2012 11:41:32 ]
quote:Op zondag 16 december 2012 20:13 schreef Moody het volgende:
Vreemdste coverart van 2012?
Death Grips - No Love Deep Web:Eventjes gespoilerd.... we doen niet aan piemel plaatjes op FOK! maar deze is gewoon heel erg ontopic.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Was tof inderdaad. Boris ook gezien? Wel akelig weinig bezoekers trouwens, beide dagen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef Bol_Wan het volgende:
Zo, weekendje wel. Goed genoten bij State-X New Forms zeg, Mission of Burma en NoMeansNo kunnen er nog steeds van
Nee, moest werken dus heb van alles maar een heel klein beetje kunnen meepakken. Manco was een beetje dat er geen échte headliners waren (geen Flying Lotus, Sonic Youth, Aphex Twin) zoals de vorige jaren. Iedereen die er was vond het tof maar dat waren eigenlijk 90% vaste bezoekersquote:Op woensdag 19 december 2012 11:46 schreef emokid het volgende:
[..]
Was tof inderdaad. Boris ook gezien? Wel akelig weinig bezoekers trouwens, beide dagen.
Fijn, kreeg bijna een scheve blik van de baasquote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eventjes gespoilerd.... we doen niet aan piemel plaatjes op FOK! maar deze is gewoon heel erg ontopic.
Mission of Burma vond ik erg tegenvallen eigenlijk. Of het aan de zaal, de band of de geluidsman lag weet ik niet, maar het klonk - zeker in de eerste helft met het nieuwere werk, waar ik op zich redelijk bekend mee ben - als een bijna ondoordringbare brij. Denk één van de grootste tegenvallers live dit jaar ten opzichte van mijn verwachtingen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef Bol_Wan het volgende:
Zo, weekendje wel. Goed genoten bij State-X New Forms zeg, Mission of Burma en NoMeansNo kunnen er nog steeds van
Bij mij ook Fiona in de top 10, Tame Impala misschien.quote:Op maandag 24 december 2012 17:07 schreef Bol_Wan het volgende:
Alleen Fiona Apple zou bij mij misschien de top 20 halen, voor de rest niks
Bij mij ook, hoewel top 20? Grimes zit dan nog op het randje van wel of niet top 50.quote:Op maandag 24 december 2012 17:07 schreef Bol_Wan het volgende:
Alleen Fiona Apple zou bij mij misschien de top 20 halen, voor de rest niks
Na het lijstje gemaakt te hebben staat ie inderdaad lang niet in de top 20. Blijft een goeie plaat, though.quote:Op maandag 24 december 2012 18:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Bij mij ook, hoewel top 20? Grimes zit dan nog op het randje van wel of niet top 50.
Ik ga ze dan toch nog in een kleinere zaal zien, op Eurosonic Noorderslag.quote:Op maandag 10 december 2012 22:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Doen. Echt. Staat misschien wel in mijn top drie van concerten dit jaar. In een kleine zaal komen ze echt het beste tot hun recht.
morgen even wat beter luisteren, maar dat nummer klinkt erg leuk!quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Spezza19 het volgende:
Een indie topic... hier dan even Lonesound introduceren
Nieuw uitgebracht deze maand: The Great Outdoors Part 2 EP
Met daarop:
Te verkrijgen via iTunes:
The Great Outdoors Part 1
The Great Outdoors Part 2
Album wordt verwacht voorjaar 2013.
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |