Inderdaad. Het idee dat je je man op televisie als lul probeert weg te zetten. Fijne huwelijken moeten dat zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 11:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Facepalm werk...maar ja, als jij als man niet gelijk je koffer pakt als je vrouw je hiervor opgeeft, ben je ook reddeloos verloren, en verdien je niet beter zullen we maar zeggen...
Dat gaat gewoon in overleg, die mannen doen mee om het reisje te winnen en gaan met opzet de klootzak uithangen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Facepalm werk...maar ja, als jij als man niet gelijk je koffer pakt als je vrouw je hiervor opgeeft, ben je ook reddeloos verloren, en verdien je niet beter zullen we maar zeggen...
Wat zijn dat voor rare mensen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon in overleg, die mannen doen mee om het reisje te winnen en gaan met opzet de klootzak uithangen.
Tja dat vraag ik me sowieso altijd af bij dit soort programma's zoals Het Spijt Me en noem maar op. Die willen graag met hun kop op tv denk ik? Ik ga ook niet mijn vuile was ophangen op tv.quote:
Bij Help mijn man is klusser zat in het eerste seizoen een oud studiegenoot van Ryan. Die man schaamt zich vandaag de dag nog. Ik vind dat gewoon zielig.quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat vraag ik me sowieso altijd af bij dit soort programma's zoals Het Spijt Me en noem maar op. Die willen graag met hun kop op tv denk ik? Ik ga ook niet mijn vuile was ophangen op tv.
Kan me voorstellen. Je moet toch weer naar je werk de volgende dag, vreselijk.quote:Op maandag 12 november 2012 12:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Bij Help mijn man is klusser zat in het eerste seizoen een oud studiegenoot van Ryan. Die man schaamt zich vandaag de dag nog. Ik vind dat gewoon zielig.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef CafeRoker het volgende:
Komop, er moet toch wel een fokkert zijn die die titel in de wacht kan slepen? Gewoon stug de hele uitzending doorfokken?
Grijns.quote:Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef CafeRoker het volgende:
Komop, er moet toch wel een fokkert zijn die die titel in de wacht kan slepen? Gewoon stug de hele uitzending doorfokken?
ik denk dat hij zich dat acuut een stuk beter voelt.quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik hoop de vrouw die hem heeft opgegeven
Inderdaad, waarom mensen nog trouwen?quote:Op maandag 12 november 2012 11:34 schreef Buikboor het volgende:
en de echtgenotes dan? Vrouwen zijn ook vaak a-seksueel of sloddervossen. Maar daar willen vrouwen niet naar kijken hè...
Het is gewoon ook wijven tv. Ken geen vent die hier serieus naar kijkt. Zogenaamde optrektelevisie, kun je in je eigen schamele leventje even doen alsof je het top voor elkaar hebt. Erg zielig.quote:Op maandag 12 november 2012 11:34 schreef Buikboor het volgende:
en de echtgenotes dan? Vrouwen zijn ook vaak a-seksueel of sloddervossen. Maar daar willen vrouwen niet naar kijken hè...
Ik kijk heel veel en daar zitten inderdaad ook kutprogramma's tussen. Maar ik kijk ook andere programma's, dat valt minder op, omdat ik niet post tijdens die programma's (of stukken minder).quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Waarom kijk jij altijd naar dat soort kutprogramma's, Karina?
Beetje fappen op B&H.quote:Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef Karina het volgende:
En dan niks uitvoeren de hele dag en alleen maar pizza eten achter je pc.
Haha. Dat lijkt me pas interessant.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef Morrigan het volgende:
Ik ben benieuwd of er ook een vrouwelijke variant komt.
Nu zit er geen reclame in, dat maakt het beterquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:15 schreef golfer het volgende:
Dat voorspelt weer heerlijke pulp-baggerTV te worden.
Hoort meer thuis bij campingzenders als RTL of SBS.
Ik ga zeker kijken maar is idd vast niet zo leuk als de allerslechtste chauffeurquote:Ruben Nicolai zoekt de allerslechtste echtgenoot van Nederland. In het programma stond soms veel op het spel. “Sommige stellen deden mee met als insteek dat het hier niet ook mis moest gaan."
Acht mannen ondergaan samen met hun vrouw een weken durende relatiebootcamp. Ze voeren opdrachten uit om te kijken wie van hen nu de slechtste echtgenoot van het land is. Aanmeldingen waren er volgens Ruben in ieder geval genoeg. “Het aanbod was zeer divers: Van luie Al Bundy’s tot onverbeterlijke flirts en mannen die hun vrouw juist met al hun aandacht verstikken.”
Schapen hoeden
De relatietests die de deelnemers ondergaan zijn gevarieerd. “Van een miniquiz met vragen als ‘wat voor een kleur ogen heeft je vrouw?', ‘wat had ze net aan?’ tot een opdracht waarin ze samen schapen moeten hoeden. Achter alles zit een idee. Bij dat schapenhoeden kun je bijvoorbeeld goed zien hoe de twee communiceren en samenwerken. Een jury beoordeelt de kandidaten, maar geeft hen daarna ook begeleiding.”
Vaardigheid
Ruben vindt dit programma een stuk lastiger voor de deelnemers dan zijn zoektocht naar de allerslechtste chauffeur van het land. “Het is moeilijker om aan jezelf te werken dan een vaardigheid als autorijden te trainen. Dat zag je ook aan de deelnemers. Sommige stellen deden mee met als insteek dat het hier niet ook mis moest gaan. Dat zou dan het einde van de relatie betekenen. Dat was heftig. Ik had eigenlijk lichtere cases verwacht.”
Begrip
De presentator had zelf begrip voor de kandidaten. “Bij De allerslechtste chauffeur vroeg ik me soms af hoe je in hemelsnaam niet kon weten waar het gaspedaal zat. Hier snap ik de deelnemers beter. Ik ben zelf namelijk ook geen man die altijd alles goed doet.”
Idd, het zijn wel altijd de mannen die natgezeken worden. Laat ze het dan samen doen, de man de vrouwen dingen maar de vrouw dan ook de band verwisselen en de tuin omspitten, zwaar tilwerk doen etc.quote:Op maandag 12 november 2012 11:34 schreef Buikboor het volgende:
Omdat het over echtgenoot gaat en niet echtgenote.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom alleen maar mannen? Vrouwen kunnen niets fout doen ofzo?
Mja, maar die indo van vorig seizoen wordt niet meer overtroffen denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik had liever een nieuw seizoen slechtste chauffeur gehad.
Ohquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:37 schreef themauster het volgende:
Anita en Peter zaten ook in Oh Oh Europa
Haha, heb me bescheurd om haarquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mja, maar die indo van vorig seizoen wordt niet meer overtroffen denk ik.
Jij ook dus?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Het slapen zal niet zo een probleem zijn denk ik. Meer wat er bij komt.
En waarom hebben oudere vrouwen altijd een Marlies Dekkers
Die bandjes wekken de schijn dat ze slap vel goed onder controle kunnen houden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Het slapen zal niet zo een probleem zijn denk ik. Meer wat er bij komt.
En waarom hebben oudere vrouwen altijd een Marlies Dekkers
Marokkaanse mannen slaan hun vrouw dood als ze hem opgeven voor zoietsquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
er is maar 1 Marokkaan en 1 neger? er klopt hier iets niet
Dan is het quotum gehaald.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
Hoezo niet? Het is niet alsof de maatschappij voor de helft uit Marokkanen en negers bestaatquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
negers zijn heel goede loversquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is niet alsof de maatschappij voor de helft uit Marokkanen en negers bestaat
uzbekistan toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Ah, cultuur botsinkje. Tja dat krijg je als je met een Marokkaan gaat.
hij leeft andersquote:
grote boot hequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Flirt? Hij ziet er nou niet echt uit als een lekkere vent.
Idd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
vind die kerel wel tof.. foute grappen, gejatte bloemen en een helikopter als kado
Maar wel geld ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Flirt? Hij ziet er nou niet echt uit als een lekkere vent.
boeit datquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik kan niet zien of die boot al afbetaald is he?
flirten met andere vrouwen is irritant als je kerel dat doetquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Beetje naar andere vrouwen kijken moet kunnen vind ik. Beetje flirten ook. Als het daar maar bij blijft.
naar die oude sexbomquote:
lullen moet ook goed schoongemaakt wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:49 schreef tralalala het volgende:
Echt waaaarom zit die stome schoonmaaktrut in het programma.
Er zit een verschil tussen speels flirten en serieus een move maken. Maar de meeste vrouwen zien dat nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
flirten met andere vrouwen is irritant als je kerel dat doet
echt wel, vooral als ik het zelf heb gekochtquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:51 schreef Dekatria het volgende:
Farce, wij mannen letten niet op kleren.
Je hebt kleren en klérenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
echt wel, vooral als ik het zelf heb gekocht
Jaap of die Mocroquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
het is nu al duidelijk wie er gaat winnen
Idd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Pff allebei spijkerbroeken, close enough!
2 mannen, 2 vrouwen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
1 man, 2 vrouwen in de jury... partijdig!
wel een leuke filmquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
1 man, 2 vrouwen in de jury... partijdig!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef tralalala het volgende:
Nu begrijp ik die mooie data om te trouwen.
makkelijk te herinneren
Dat vind ik niet zo erg. Heeft bij sommigen volgens mij meer te maken met moeite met cijfers, data en dat soort dingen te onthouden.quote:
jij bent 12quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef tralalala het volgende:
Nu begrijp ik die mooie data om te trouwen.
makkelijk te herinneren
Ik ben met data's ook zo slechtquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik weet wel de datum dat ik wat kreeg met mijn vriendin maar niet het jaar meer
neherdquote:
mijn vriendin vindt star trek leukquote:
quote:
Leuke vriendin.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mijn vriendin vindt star trek leukO
vind ik ookquote:
wacht maar als je 10 jaar samen met iemand slaaptquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja 1 nachtje zonder is ook geen ramp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |