Inderdaad. Het idee dat je je man op televisie als lul probeert weg te zetten. Fijne huwelijken moeten dat zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 11:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Facepalm werk...maar ja, als jij als man niet gelijk je koffer pakt als je vrouw je hiervor opgeeft, ben je ook reddeloos verloren, en verdien je niet beter zullen we maar zeggen...
Dat gaat gewoon in overleg, die mannen doen mee om het reisje te winnen en gaan met opzet de klootzak uithangen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Facepalm werk...maar ja, als jij als man niet gelijk je koffer pakt als je vrouw je hiervor opgeeft, ben je ook reddeloos verloren, en verdien je niet beter zullen we maar zeggen...
Wat zijn dat voor rare mensen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon in overleg, die mannen doen mee om het reisje te winnen en gaan met opzet de klootzak uithangen.
Tja dat vraag ik me sowieso altijd af bij dit soort programma's zoals Het Spijt Me en noem maar op. Die willen graag met hun kop op tv denk ik? Ik ga ook niet mijn vuile was ophangen op tv.quote:
Bij Help mijn man is klusser zat in het eerste seizoen een oud studiegenoot van Ryan. Die man schaamt zich vandaag de dag nog. Ik vind dat gewoon zielig.quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat vraag ik me sowieso altijd af bij dit soort programma's zoals Het Spijt Me en noem maar op. Die willen graag met hun kop op tv denk ik? Ik ga ook niet mijn vuile was ophangen op tv.
Kan me voorstellen. Je moet toch weer naar je werk de volgende dag, vreselijk.quote:Op maandag 12 november 2012 12:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Bij Help mijn man is klusser zat in het eerste seizoen een oud studiegenoot van Ryan. Die man schaamt zich vandaag de dag nog. Ik vind dat gewoon zielig.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef CafeRoker het volgende:
Komop, er moet toch wel een fokkert zijn die die titel in de wacht kan slepen? Gewoon stug de hele uitzending doorfokken?
Grijns.quote:Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef CafeRoker het volgende:
Komop, er moet toch wel een fokkert zijn die die titel in de wacht kan slepen? Gewoon stug de hele uitzending doorfokken?
ik denk dat hij zich dat acuut een stuk beter voelt.quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik hoop de vrouw die hem heeft opgegeven
Inderdaad, waarom mensen nog trouwen?quote:Op maandag 12 november 2012 11:34 schreef Buikboor het volgende:
en de echtgenotes dan? Vrouwen zijn ook vaak a-seksueel of sloddervossen. Maar daar willen vrouwen niet naar kijken hè...
Het is gewoon ook wijven tv. Ken geen vent die hier serieus naar kijkt. Zogenaamde optrektelevisie, kun je in je eigen schamele leventje even doen alsof je het top voor elkaar hebt. Erg zielig.quote:Op maandag 12 november 2012 11:34 schreef Buikboor het volgende:
en de echtgenotes dan? Vrouwen zijn ook vaak a-seksueel of sloddervossen. Maar daar willen vrouwen niet naar kijken hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |