abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2012 @ 18:46:29 #181
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_119134854
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik had ook het idee dat Klaas toen terwijl hij gezoend werd nog niet doorhad dat hij gekozen was :N
Hij zat echt helemaal verbijsterd te kijken en had in gedachten al een afscheidsspeech gehoord.
Ik dacht ook even dat het een afscheidszoen was. En waarJurjen bij was... dat vond ik een beetje pijnlijk.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  ESF Reporter maandag 12 november 2012 @ 19:15:03 #182
87554 Cee
Welluk?
pi_119135924
Zou me ook niets verbazen als dit (het schrijven naar BZV) Bert's eigen keuze was, dat z'n familie alle hoop al had opgegeven om Bert ergens toe aan te sporen, nukkig dat hij is. Hij ziet de aflevering waarin Henrieke zich voorstelt, denkt "Daseenleukmeid." Net zoals hij dat vast wel vaker denkt op het jaarlijkse schuurfeest in 't durp, maar al die meiden zijn omringd door jongens die meer praten dan Bert, er vlotter uit zien dan Bert, meer vrienden hebben dan Bert (niet meer kunnen zuipen dan Bert, in dat opzicht wint ie). Dus die stap zet ie niet.

Aangezien zijn eerste grote stap bij Henrieke inhoudt dat hij in de pen/laptop (mwoah, houd het maar bij een pen in Bert's geval :P ) moet klimmen is dat voor hem ook wél realiseerbaar, in ieder geval minder eng dan het direct aanspreken van een Echt Meisje (iiiieeee!).

Hij waait in 't leven een beetje met de winden mee en kijkt niet te ver vooruit, vindt het allemaal wel best en denkt dat die brief van hem toch linea recta opzij wordt geschoven. In het geheim, met het schaamrood op de kaken, doet hij z'n brief op de post. Dit is het meest spontane dat Bert ooit heeft gedaan en godverrrrdomme een week later hangt de KRO aan de telefoon met de mededeling dat hij als de wiedeweerga zijn beste outfit aan moet trekken voor de volgende ronde. En daar slaat de paniek toe, complete onmacht, niemand die hij om raad kan vragen. Of misschien kan hij dat wel, maar hij wil het niet. Wie laat hem anders die bodywarmer aantrekken? Nee, hij trekt z'n eigen plan wel want hij realiseert zich dat die Henrieke misschien nog wel een leuke meid is maar al die rondzoemende media-tiepjes werken op zijn zenuwen. Hoe meer hij zich daaraan stoort, hoe meer hij dichtklapt totdat uiteindelijk zelfs Henrieke niet meer zo leuk lijkt, want overal waar Henrieke is, is een camera. Maar ja, hij zat nu eenmaal in die TGV en kon er niet meer uit stappen dus hij zit het ritje wel uit.

Hij had even aan de noodrem durven trekken tijdens de logeerpartij maar dat werkte niet. In dat opzicht heeft hij zich wel makkelijk over laten halen.

[/psycholoogmodus]
pi_119136071
Cee :D
know'm sayin?
word? word.
  ESF Reporter maandag 12 november 2012 @ 19:22:54 #184
87554 Cee
Welluk?
pi_119136275
Ja ik heb koppijn nu. ):O
  maandag 12 november 2012 @ 19:28:24 #185
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_119136485
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef Cee het volgende:
Ja ik heb koppijn nu. ):O
Neem een Aadvil :Y
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 12 november 2012 @ 19:36:44 #186
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_119136850
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Cee het volgende:

In het geheim, met het schaamrood op de kaken, doet hij z'n brief op de post. Dit is het meest spontane dat Bert ooit heeft gedaan en godverrrrdomme een week later hangt de KRO aan de telefoon met de mededeling dat hij als de wiedeweerga zijn beste outfit aan moet trekken voor de volgende ronde.

[/psycholoogmodus]
_O- _O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_119137278
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Neem een Aadvil :Y
_O-
  maandag 12 november 2012 @ 20:22:25 #188
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119139343
Lucky TV over Bert en Henrieke.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119139667
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 02:58 schreef Kiyoaki het volgende:
Wat is dat toch met Oostenrijk en homosexualiteit?

Van iemand als Klaas zou ik trouwens gek worden, dat gemier over "stapsgewijs een relatie" haalt het hele plezier eruit, het is net zo'n holle tautologie als "de klik moet er zijn" of "terrasje pakken hoort erbij".
Graubunden is Zwitserland.
pi_119140000
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:40 schreef JohnDDD het volgende:
Toch denk ik dat Fiona na een jaar of zo wel moe zal zijn van een jongen die niet zo intelligent is als zij...
Waar leid je dat uit af, dat Henk minder intellligent is?

Daarnaast, denk je dat mensen alleen met elkaar samen kunnen zijn als ze dezelfde intelligentie hebben... bullshit. Beiden hebben hun eigen specialiteiten op andere vlakken wellicht, en die vullen elkaar aan misschien...
pi_119140014
"maar ik lust geen erwtensoep" :') :') :D
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_119140212
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Lucky TV over Bert en Henrieke.
Ketamine :D
Worry is a misuse of imagination
pi_119140271
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar die Bert is dus niet alleen onhandig met vrouwen, maar ook met het leven in het algemeen. Als je je twee keer zo belachelijk op laat lichten door een stel Nigerianen en een derderangsschilder dan ben je toch wel erg wereldvreemd.
Besef je even dat er ook mensen zijn in Nederland, die het land nooit uitkomen; die misschien hun provincie niet uitkomen.
Tegenwoordig gaan veel mensen in het buitenland op vakantie, of met opleiding (excursies) maar echt, dit geldt niet voor iedereen.

Dan ben je wereldvreemd wellicht... maar verwijtbaar vind ik het niet. Als KRO had je misschien dat moeten invoelen en ze naar Brugge moeten sturen of zo...
  maandag 12 november 2012 @ 20:38:44 #194
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119140371
Ik krijg bij BZV vaak het idee alsof die mensen nauwelijks nog ooit een stad bezoeken _O-.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119140493
"PEEN CHOCOLA" hahahaaaaaa :') :')
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_119140501
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2012 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg bij BZV vaak het idee alsof die mensen nauwelijks nog ooit een stad bezoeken _O-.
het zijn boeren en plattelandbewoners he?
Veehouders kunnen niet elk kwartaal een lang weekend weg, want er moeten beesten verzorgd worden.
pi_119140587
quote:
Kom jij uit de stad?
Hoe vaak loop jij op een akker of weiland?
  maandag 12 november 2012 @ 20:42:59 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119140604
quote:
Nauwelijks nog ooit? Is dat Middelnederlands?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 12 november 2012 @ 20:43:16 #199
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119140623
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef computergirl het volgende:

[..]

het zijn boeren en plattelandbewoners he?
Veehouders kunnen niet elk kwartaal een lang weekend weg, want er moeten beesten verzorgd worden.
Maar ik bedoelde gewoon een middagje naar een Nederlandse stad :+.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 12 november 2012 @ 20:43:53 #200
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119140666
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nauwelijks nog ooit? Is dat Middelnederlands?
Ik denk dat het gewoon een vreemde en foutieve zinsconstructie is :'), ik las 'm net terug en dacht ook "Hm...?" :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119140684
Ik geloof dat er genoeg stadse fok!ers zijn die in hun leven nog geen koe af graanhalm hebben aangeraakt...

Zullen boeren ook wel om lachen...
  maandag 12 november 2012 @ 20:44:47 #202
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119140709
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef elkravo het volgende:

[..]

Kom jij uit de stad?
Hoe vaak loop jij op een akker of weiland?
Op een akker heb ik niets te zoeken, maar met de hond wandelen brengt je nog wel eens naar het platteland :Y.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119140773
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Op een akker heb ik niets te zoeken, maar met de hond wandelen brengt je nog wel eens naar het platteland :Y.
Wees je hond dankbaar dan ;) ;)
pi_119141554
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Cee het volgende:
Zou me ook niets verbazen als dit (het schrijven naar BZV) Bert's eigen keuze was, dat z'n familie alle hoop al had opgegeven om Bert ergens toe aan te sporen, nukkig dat hij is. Hij ziet de aflevering waarin Henrieke zich voorstelt, denkt "Daseenleukmeid." Net zoals hij dat vast wel vaker denkt op het jaarlijkse schuurfeest in 't durp, maar al die meiden zijn omringd door jongens die meer praten dan Bert, er vlotter uit zien dan Bert, meer vrienden hebben dan Bert (niet meer kunnen zuipen dan Bert, in dat opzicht wint ie). Dus die stap zet ie niet.

Aangezien zijn eerste grote stap bij Henrieke inhoudt dat hij in de pen/laptop (mwoah, houd het maar bij een pen in Bert's geval :P ) moet klimmen is dat voor hem ook wél realiseerbaar, in ieder geval minder eng dan het direct aanspreken van een Echt Meisje (iiiieeee!).

Hij waait in 't leven een beetje met de winden mee en kijkt niet te ver vooruit, vindt het allemaal wel best en denkt dat die brief van hem toch linea recta opzij wordt geschoven. In het geheim, met het schaamrood op de kaken, doet hij z'n brief op de post. Dit is het meest spontane dat Bert ooit heeft gedaan en godverrrrdomme een week later hangt de KRO aan de telefoon met de mededeling dat hij als de wiedeweerga zijn beste outfit aan moet trekken voor de volgende ronde. En daar slaat de paniek toe, complete onmacht, niemand die hij om raad kan vragen. Of misschien kan hij dat wel, maar hij wil het niet. Wie laat hem anders die bodywarmer aantrekken? Nee, hij trekt z'n eigen plan wel want hij realiseert zich dat die Henrieke misschien nog wel een leuke meid is maar al die rondzoemende media-tiepjes werken op zijn zenuwen. Hoe meer hij zich daaraan stoort, hoe meer hij dichtklapt totdat uiteindelijk zelfs Henrieke niet meer zo leuk lijkt, want overal waar Henrieke is, is een camera. Maar ja, hij zat nu eenmaal in die TGV en kon er niet meer uit stappen dus hij zit het ritje wel uit.

Hij had even aan de noodrem durven trekken tijdens de logeerpartij maar dat werkte niet. In dat opzicht heeft hij zich wel makkelijk over laten halen.

[/psycholoogmodus]
_O_
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_119147180
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Of met een paard. Ik kom uit een stad van meer dan 200.000 inwoners, maar omdat ik al vanaf mijn 7e paardrij ben ik ook altijd met het boerenleven in aanraking gekomen. En geloof me, er zijn er genoeg bij die gewoon op vakantie gaan, net zoals er stadse mensen zijn die dat nooit doen.
  ESF Reporter maandag 12 november 2012 @ 22:40:06 #206
87554 Cee
Welluk?
pi_119147554
Ja joh, er zijn mensen die doen alsof alle boeren wereldvreemd zijn. Het zijn best wel globetrotters hoor! Voornamelijk Canada, vaak om werkgerelateerde redenen, maar toch.

Ik baal nog steeds een beetje dat mijn boerennicht destijds de verloving met de achterneef van deze jongeman heeft afgebroken omdat ze uiteindelijk toch in Nederland wilde blijven terwijl hij wou emigreren. -O-
pi_119147747
De cultuur op het platteland is in Nederland langzamerhand beschaafder dan die in de stad.
pi_119148373
Toch vind ik het onvoorstelbaar dat ze nog nooit van hun leven in een ' stad' zijn geweest hoor.
Op je 30ste of nog ouder nog nooit een keertje Amsterdam, Rotterdam of Utrecht of zo te hebben gezien....
Die Aad en Jeannette zaten zich af te vragen of het ook in een Nederlandse stad druk zou zijn op terrasjes...
Je kunt het druk hebben met je koeien en je boerderie, maar een middagje of zo heb je toch wel een keertje om eens je land af te komen?

Ze moeten het zelf weten hoor, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je in je leven niet eens een keetje van je vierkante meters af komt....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 12 november 2012 @ 22:58:26 #209
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119148556
Nou pardon hoor dat ik een soort van grappige opmerking over wereldstadsvreemde boeren gemaakt heb :'), als ik wist dat er zo serieus op gereageerd zou worden dan had ik 'm niet gemaakt :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119148626
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou pardon hoor dat ik een soort van grappige opmerking over wereldstadsvreemde boeren gemaakt heb :'), als ik wist dat er zo serieus op gereageerd zou worden dan had ik 'm niet gemaakt :D.
Ik vind ze ook stadsvreemd. Dat je nog nooit een metro hebt gezien of op een terrasje hebt gezeten...
Pffffff, ik krijg het er benauwd van.. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')