Dat zou ik ook zeggen, maar dan toch tegen Henrieke blijven volhouden dat het bij hem wel goed zit.quote:Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef Injetta het volgende:
Hoe verlegen Wietse ook was, hij was zo hoteldebotel van Neeltje dat hij op zijn onhandige manier echt wel liet blijken dat hij gek op d'r was. Hij zocht overduidelijk toenadering (ook al vond het dat overduidelijk eng). Hij lachte voortdurend naar haar en met haar.
Bert lacht niet naar Henrieke. Hij zoekt geen enkele toenadering. Hij is gewoon met een menselijke wezen op stap die ook zijn zus had kunnen zijn.
Henrieke heeft gewoon de verkeerde keuze gemaakt. Die andere leek nog iets van interesse te hebben in haar.
Kan, maar het kan ook dat hij gewoon niet snel verliefd wordt. Of misschien is hij zo er van overtuigd dat hij lelijk is en dat geen vrouw ooit iets in hem kan zien, dat hij zichzelf niet de kans geeft om iets voor een meisje te gaan voelen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien is Bert wel eigenlijk homo.
Ik dacht ook even dat het een afscheidszoen was. En waarJurjen bij was... dat vond ik een beetje pijnlijk.quote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat Klaas toen terwijl hij gezoend werd nog niet doorhad dat hij gekozen was
Hij zat echt helemaal verbijsterd te kijken en had in gedachten al een afscheidsspeech gehoord.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Cee het volgende:
In het geheim, met het schaamrood op de kaken, doet hij z'n brief op de post. Dit is het meest spontane dat Bert ooit heeft gedaan en godverrrrdomme een week later hangt de KRO aan de telefoon met de mededeling dat hij als de wiedeweerga zijn beste outfit aan moet trekken voor de volgende ronde.
[/psycholoogmodus]
Graubunden is Zwitserland.quote:Op maandag 12 november 2012 02:58 schreef Kiyoaki het volgende:
Wat is dat toch met Oostenrijk en homosexualiteit?
Van iemand als Klaas zou ik trouwens gek worden, dat gemier over "stapsgewijs een relatie" haalt het hele plezier eruit, het is net zo'n holle tautologie als "de klik moet er zijn" of "terrasje pakken hoort erbij".
Waar leid je dat uit af, dat Henk minder intellligent is?quote:Op maandag 12 november 2012 09:40 schreef JohnDDD het volgende:
Toch denk ik dat Fiona na een jaar of zo wel moe zal zijn van een jongen die niet zo intelligent is als zij...
Besef je even dat er ook mensen zijn in Nederland, die het land nooit uitkomen; die misschien hun provincie niet uitkomen.quote:Op maandag 12 november 2012 09:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar die Bert is dus niet alleen onhandig met vrouwen, maar ook met het leven in het algemeen. Als je je twee keer zo belachelijk op laat lichten door een stel Nigerianen en een derderangsschilder dan ben je toch wel erg wereldvreemd.
het zijn boeren en plattelandbewoners he?quote:Op maandag 12 november 2012 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg bij BZV vaak het idee alsof die mensen nauwelijks nog ooit een stad bezoeken.
Kom jij uit de stad?quote:Op maandag 12 november 2012 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg bij BZV vaak het idee alsof die mensen nauwelijks nog ooit een stad bezoeken.
Nauwelijks nog ooit? Is dat Middelnederlands?quote:Op maandag 12 november 2012 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik bedoelde gewoon een middagje naar een Nederlandse stadquote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
het zijn boeren en plattelandbewoners he?
Veehouders kunnen niet elk kwartaal een lang weekend weg, want er moeten beesten verzorgd worden.
Ik denk dat het gewoon een vreemde en foutieve zinsconstructie isquote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nauwelijks nog ooit? Is dat Middelnederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |