De gebruikelijke proportionele reactie die duidelijk duidt op een sterke wens tot vrede.quote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef rakotto het volgende:
Israel 'prepared to escalate' over Gaza violence
[..]
Link
een reaktie die ook op topic een te vinden is . er zit beweging in na haast 100 topics.quote:Op maandag 12 november 2012 17:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De gebruikelijke proportionele reactie die duidelijk duidt op een sterke wens tot vrede.![]()
Veel intelligenter dan een Kop van Jut zijn de Israeli's niet.
wat moeten ze dan?quote:Op maandag 12 november 2012 17:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De gebruikelijke proportionele reactie die duidelijk duidt op een sterke wens tot vrede.![]()
Bewijst trouwens wel dat de Iron dome keihard faalt. Voor zover Israelische defensie/technologie.quote:Op maandag 12 november 2012 18:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat moeten ze dan?
het regent al dagenlang raketten op Israel!
ik vind deze waarschuwing eigenlijk te soft... elk ander land in elke andere oorlog ter wereld stond nu alles in een straal van een kilometer rondom die lanceerposities te bulldozeren ipv te dreigen met escalatie
het bewijst iig dat meer Iron Dome batterijen nodig zijnquote:Op maandag 12 november 2012 18:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Bewijst trouwens wel dat de Iron dome keihard faalt. Voor zover Israelische defensie/technologie.
Zo'n systeem is nooit 100% waterdicht. Zeker met een dergelijke hoeveelheid qassams als nu.quote:Op maandag 12 november 2012 18:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Bewijst trouwens wel dat de Iron dome keihard faalt. Voor zover Israelische defensie/technologie.
1 vraag en dan weer wegquote:
Door wie?quote:Jeruzalem compleet annexeren
Israelquote:Op maandag 12 november 2012 19:02 schreef paddy het volgende:
[..]
1 vraag en dan weer weg
[..]
Door wie?
Dan breekt zowat de hel uit daar.quote:Op maandag 12 november 2012 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Israel
nu zijn ze bezetter, ze moeten gewoon zeggen 'die shit is nu van ons, accepteer het en dan krijgen jullie wat land terug en een eigen staat ... geen halve maatregelen meer'
Dat was echter wel de bedoeling en als het gisteren 2 van de 11 raketten tegenhoudt, dan vind ik in principe dat het gefaald heeft.quote:Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zo'n systeem is nooit 100% waterdicht. Zeker met een dergelijke hoeveelheid qassams als nu.
ja want het is er nu prettig wonenquote:Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dan breekt zowat de hel uit daar.
Ik zou het nu zeker niet met "hel" gaan vergelijken. Maar slecht is het zeker niet in tegenstelling tot andere dorpen/steden in the holy land.quote:
het valt alleen doelen aan die op iets belangrijks dreigen te vallen en dat is met dit soort projectielen nooit een exact sciencequote:Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat was echter wel de bedoeling en als het gisteren 2 van de 11 raketten tegenhoudt, dan vind ik in principe dat het gefaald heeft.
Het probleem bij de wortel aanpakken, de problemen oplossen. Ze kunnen Hamas helemaal uitroeien, alle raketten vernietigen, maar dat is geen oplossing. Zolang er een doel is onder de Palestijnen blijven verzetsgroepen/terroristen(vul de naam zelf in) bestaan en ontstaan.quote:
de grensen van '67 zijn niet houdbaar geblekenquote:Op maandag 12 november 2012 20:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het probleem bij de wortel aanpakken, de problemen oplossen. Ze kunnen Hamas helemaal uitroeien, alle raketten vernietigen, maar dat is geen oplossing. Zolang er een doel is onder de Palestijnen blijven verzetsgroepen/terroristen(vul de naam zelf in) bestaan en ontstaan.
Het is tijd dat Israël geeft en niet alleen maar neemt. Alle illegale nederzettingen opdoeken. Terug naar de grenzen van 67. Laat een Palestijnse staat ontstaan. En als Hamas dan blijft bestaan en schieten heeft Israël de sympathie van de hele wereld.
Ze kunnen moeilijk met de handen over elkaar gaan zitten he?quote:Op maandag 12 november 2012 17:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op maandag 12 november 2012 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
de grensen van '67 zijn niet houdbaar gebleken
Jaren geleden wilde Israel dat de Palestijnen de vernietiging van de staat Israel uit hun doelstellingen zouden schrappen. In elk geval El Fatah heeft dat gedaan, maar denk maar niet dat het bouwen van nederzettingen ook maar een seconde vertraagd werd.quote:ze hebben geen enkele reden om daar naartoe terug te gaan, dat is gewoon niet realistisch
ze hoeven simpelweg niets te geven en ze kunnen nemen wat ze willen
ik zou het niet doen iig, ik zou pas weer gaan geven als er een mooie prijs tegenover staat en ik denk dat internationale erkenning van Jeruzalem als de hoofdstad van Israel het enige is waar ze nog dingen voor op gaan geven
Suggereer ik dan dat ze dat zouden moeten doen?quote:Op maandag 12 november 2012 20:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk met de handen over elkaar gaan zitten he?
In dat geval hebben de Palestijnen een sterker argument. Ze blijven maar weggeven, tientallen jaren lang, en hun situatie verslechtert alleen maar. No way dat ze ook even Jeruzalem weggeven.quote:Op maandag 12 november 2012 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
de grensen van '67 zijn niet houdbaar gebleken
ze hebben geen enkele reden om daar naartoe terug te gaan, dat is gewoon niet realistisch
ze hoeven simpelweg niets te geven en ze kunnen nemen wat ze willen
ik zou het niet doen iig, ik zou pas weer gaan geven als er een mooie prijs tegenover staat en ik denk dat internationale erkenning van Jeruzalem als de hoofdstad van Israel het enige is waar ze nog dingen voor op gaan geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |