quote:
twitter:DendenSYTYCD twitterde op donderdag 08-11-2012 om 09:53:58Heerlijke strandwandeling in de ochtend met @VGCardoso hahahahaha #cold #sytcd reageer retweet
volgens mij van Denden...quote:
maar dat gaat toch niet over wicked?quote:Op zondag 11 november 2012 21:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]twitter:DendenSYTYCD twitterde op donderdag 08-11-2012 om 09:53:58Heerlijke strandwandeling in de ochtend met @VGCardoso hahahahaha #cold #sytcd reageer retweet
Nee, dat dacht ik dus ook al.quote:Op zondag 11 november 2012 21:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar dat gaat toch niet over wicked?
Nee, dat ging over het rennen, en rennen en rennenquote:Op zondag 11 november 2012 21:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar dat gaat toch niet over wicked?
jeuj, roy julesquote:
Als we de stagiaires nu geen kans geven, krijgen we in de toekomst professionele cameramannen met het niveau van een stagiaire.quote:
quote:
Erg hè. Om duizelig van te worden.quote:Op zondag 11 november 2012 21:36 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Toch wel knap dat zo'n persoon SYTYCD en TUDB zo naar de vernieling kan helpen.
QFT!quote:Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Denden mag wat mij betreft ook wel gaan... zolang Arno maar niet sneuvelt
Dan zal Denden doorgaan.quote:Op zondag 11 november 2012 21:44 schreef megamandy het volgende:
Denk dat het vanavond ook echt van de dans zelf van de D4L gaat afhangen bij de mannen
Vind Vivian samen met Vita de beste bij de damesquote:Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat Vivian nu al voor de tweede keer in de DFL staat... en ik schat haar stiekem toch wel hoog in voor de overwinning
Jepquote:Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Arno - Iris
Sinerjey - Eliane
Denden - Vivian
Hebben Dance for your life begrijp ik? Vertraging met trein dus kan het niet zien helaas..
Arno vind ik net het leukste qua persoonlijkheid. Eindelijk eens niet zo een over the top schreeuwer...quote:Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef WillemijnB het volgende:
Qua persoonlijkheid mag Arno van mij naar huis, qua dans..... kan ik echt niet kiezen!
Altijd high on crack?quote:Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Burner82 het volgende:
Elina is een afkickende drugsverslaafde?
Eens.. Ik begrijp het zelf ook niet helemaalquote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat bij de mannen DenDen eruit gaat. Ondanks zijn hele goede DFYL.
Maar ja, die van de anderen waren ook goed.
Bij de dames denk ik dan dat het toch Iris moet worden. Ik vind Eliane echt te goed om er nu al uit te moeten.
hoe kan het toch dat Davinia en Remy steeds doorgaan, ze zijn toch eigenlijk het minst aansprekende koppel volgens mij![]()
Gedrag van stemvee is niet te begrijpenquote:Op zondag 11 november 2012 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eens.. Ik begrijp het zelf ook niet helemaal
Ik wil wel eens weten waarom mensen op iemand stemmen...quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Gedrag van stemvee is niet te begrijpen
Sowieso, stemmen....quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten waarom mensen op iemand stemmen...
Zelfde als bij TheVoicequote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Denk dat bij dit programma achterban heel belangrijk isquote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
quote:
Ze breekt "nog" nietquote:
Ik hoop dat hij eruit gaatquote:Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef TheVulture het volgende:
God wat zou ik balen als ze Arno weg sturen, hij heeft sowieso gemiddeld veel beter gedanst dan DenDen en Sinerjey
Neequote:
Maar het gaat om het dansen, toch?quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef iFok. het volgende:
[..]
Denden moet sowieso door, en Sinergy is tof.![]()
Arno kan goed dansen maar heeft 'het' niet.
Klopt, maar ook om de xfactorquote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar het gaat om het dansen, toch?
populariteitquote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar het gaat om het dansen, toch?
We hebben nog een juryquote:
denk dat hij eruit gaatquote:Op zondag 11 november 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
Arno is te weinig persoonlijkheid op het podium vind ik.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Daph_ het volgende:
Denden had naar huis moeten gaan, staat ie daar volgende week weer met z'n poffertjesporem
quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Daph_ het volgende:
Denden had naar huis moeten gaan, staat ie daar volgende week weer met z'n poffertjesporem
Snowpatrolquote:
Vanaf volgende week bepaalt het publiek alles, dus ik ben bang van niet.quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef iFok. het volgende:
Qua danskwaliteiten is hij minder dan Arno en Denden, maar zijn uitstraling, energie en persoonlijkheid.![]()
Gooi volgende week alsjeblieft die Remy eruit.
Hij heeft tenminste niet zijn website genoemdquote:
Ik heb vertrouwen in de stemmers!quote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Vanaf volgende week bepaalt het publiek alles, dus ik ben bang van niet.
We hebben de Vlamingen nog nooit gesnapt.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef livelink het volgende:
Als ik een Belgische stemmer was, zou ik eerder op Synerjey stemmen.
Nee, het is me echt een raadsel dat Remy en Davinia geen enkele keer een DFYL hoefden te dansen.
Die Belgen hequote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We hebben de Vlamingen nog nooit gesnapt.
Dan is helemaal gek op Denden, en Ish ook, en daar ben ik blij meequote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef jcdragon het volgende:
Die comments op Facebooken dit
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2012 11:14 schreef BzP het volgende:
Sinerjey was bij uitstek het leukste om te zien.
wat een faalkeuze..
Ik vermoed dat heel veel kijkers Davinia wel een schattig meisje vinden.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef livelink het volgende:
Als ik een Belgische stemmer was, zou ik eerder op Synerjey stemmen.
Nee, het is me echt een raadsel dat Remy en Davinia geen enkele keer een DFYL hoefden te dansen.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef jcdragon het volgende:
Die comments op Facebooken dit
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Van mij had hij mogen blijven ten koste van Denden. Ondanks dat die cute is.quote:
Remy heeft een hoop dansscholen gehad en een hoop vrienden en achterban. Dat scheelt erg veel.quote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben erg benieuwd of Remy zo van de Belgische stemmers op Davinia heeft geprofiteerd?
Volgende week zullen we het zien
En LOSSSSSquote:
Iris en Sienersjiequote:Op zondag 18 november 2012 20:00 schreef Pheno het volgende:
Waren het weer rare stemmen vorige week? Zat in mexico, dus niets gezien. Wie zijn er uit?
Altijd rare stemmen van het publiek....quote:Op zondag 18 november 2012 20:00 schreef Pheno het volgende:
Waren het weer rare stemmen vorige week? Zat in mexico, dus niets gezien. Wie zijn er uit?
Heel vreemd was het ja.quote:Op zondag 18 november 2012 20:00 schreef Pheno het volgende:
waaromquote:Op zondag 18 november 2012 20:03 schreef Daph_ het volgende:
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van Vita
Ik ookquote:Op zondag 18 november 2012 20:03 schreef Daph_ het volgende:
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van Vita
Iets met turn around. Of zo. Geen idee, ik kom uit de tijd van Mozart.quote:
Geen idee eigenlijk.. Kan niet echt specifiek iets aanwijzen eigenlijk maar ze kan me niet echt meer boeienquote:
twitter:DennisWeening twitterde op zondag 18-11-2012 om 18:17:44Speciaal voor alle meisjes staat Conor Maynard met mij op de foto. Vanavond bij #sytycd zingt hij zijn hit Turn Around http://t.co/UvXWI2MV reageer retweet
Met mayonaise graag.quote:
OMGquote:Op zondag 18 november 2012 20:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
conor maynard, een bieber wanna be
Ik weet het alleen omdat Dennis het tweettequote:
Oh, en junk zo te zien.quote:Op zondag 18 november 2012 20:05 schreef Burner82 het volgende:
twitter:DennisWeening twitterde op zondag 18-11-2012 om 18:17:44Speciaal voor alle meisjes staat Conor Maynard met mij op de foto. Vanavond bij #sytycd zingt hij zijn hit Turn Around http://t.co/UvXWI2MV reageer retweet
quote:
zegt mij helemaal niksquote:Op zondag 18 november 2012 20:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
conor maynard, een bieber wanna be
Bij de poelier, op die van de kippen.quote:
Slechte intro's vooralquote:Op zondag 18 november 2012 20:07 schreef WillemijnB het volgende:
Grmbl, ik had ruzie met de wasmachine dus te laat.Heb ik nog iets gemist?
quote:
de vreselijke intro'squote:Op zondag 18 november 2012 20:07 schreef WillemijnB het volgende:
de grapjes van Dennisquote:Op zondag 18 november 2012 20:07 schreef WillemijnB het volgende:
Ariel Ultra. Voor de rest niets.quote:Op zondag 18 november 2012 20:07 schreef WillemijnB het volgende:
Arno heeft al eens zijn hele slechte signature move laten zienquote:
Laat dennis maar in de grond zakkenquote:
ze is gaafquote:
Jaquote:Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef Daph_ het volgende:
Zouden we nog een Chaggie choreo krijgen dit seizoen?
quote:Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef Pheno het volgende:
Tissuebelle en jankie moeten eens samenwerken.
Waarom moeten we haar verbranden?quote:
Nee, dat is een "pittig" kapsel...quote:Op zondag 18 november 2012 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wat sneu dat de kapper van de choreo moest niezen...
Ik hoop hetquote:Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef Daph_ het volgende:
Zouden we nog een Chaggie choreo krijgen dit seizoen?
Ow is dat hetquote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat is een "pittig" kapsel...
eens ik hoop dat ze gaat winnen maar het zal wel tussen vivian en vita gaanquote:
Sonya had toch ook zoietsquote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat is een "pittig" kapsel...
mute-knopquote:Op zondag 18 november 2012 20:13 schreef Pheno het volgende:
Oh, dit nummer dramt het aambeeld in mijn oren dood.
Sonya van USA is supertofquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:14 schreef Pheno het volgende:
Delano vindt het iig niets. Hij geeft het antwoord alsof je tegen de ouders van een lelijke baby zegt dat het een lief kind is
dans past niet bij het nrquote:
Waarom wil je Dan een spijker door zijn kop rammen?quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom wil je Dan een spijker door zijn kop rammen?
quote:Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef Pheno het volgende:
Davinia kan niet stoer overkomen. Ze moet meedoen met My Little Pony: The Musical.
Davinia kan niet stoer overkomen. Ze moet meedoen met My Little Pony: The Musical.
ze kijkt als een saucijzenbroodje van de Hema, dus die musical is ook nog een optiequote:Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef Pheno het volgende:
Heeft ze weer gegeten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |