Altijd high on crack?quote:Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Burner82 het volgende:
Elina is een afkickende drugsverslaafde?
Eens.. Ik begrijp het zelf ook niet helemaalquote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat bij de mannen DenDen eruit gaat. Ondanks zijn hele goede DFYL.
Maar ja, die van de anderen waren ook goed.
Bij de dames denk ik dan dat het toch Iris moet worden. Ik vind Eliane echt te goed om er nu al uit te moeten.
hoe kan het toch dat Davinia en Remy steeds doorgaan, ze zijn toch eigenlijk het minst aansprekende koppel volgens mij![]()
Gedrag van stemvee is niet te begrijpenquote:Op zondag 11 november 2012 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eens.. Ik begrijp het zelf ook niet helemaal
Ik wil wel eens weten waarom mensen op iemand stemmen...quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Gedrag van stemvee is niet te begrijpen
Sowieso, stemmen....quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten waarom mensen op iemand stemmen...
Zelfde als bij TheVoicequote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Denk dat bij dit programma achterban heel belangrijk isquote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |