We hebben nog een juryquote:
denk dat hij eruit gaatquote:Op zondag 11 november 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
Arno is te weinig persoonlijkheid op het podium vind ik.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Daph_ het volgende:
Denden had naar huis moeten gaan, staat ie daar volgende week weer met z'n poffertjesporem
quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Daph_ het volgende:
Denden had naar huis moeten gaan, staat ie daar volgende week weer met z'n poffertjesporem
Snowpatrolquote:
Vanaf volgende week bepaalt het publiek alles, dus ik ben bang van niet.quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef iFok. het volgende:
Qua danskwaliteiten is hij minder dan Arno en Denden, maar zijn uitstraling, energie en persoonlijkheid.![]()
Gooi volgende week alsjeblieft die Remy eruit.
Hij heeft tenminste niet zijn website genoemdquote:
Ik heb vertrouwen in de stemmers!quote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Vanaf volgende week bepaalt het publiek alles, dus ik ben bang van niet.
We hebben de Vlamingen nog nooit gesnapt.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef livelink het volgende:
Als ik een Belgische stemmer was, zou ik eerder op Synerjey stemmen.
Nee, het is me echt een raadsel dat Remy en Davinia geen enkele keer een DFYL hoefden te dansen.
Die Belgen hequote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We hebben de Vlamingen nog nooit gesnapt.
Dan is helemaal gek op Denden, en Ish ook, en daar ben ik blij meequote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef jcdragon het volgende:
Die comments op Facebooken dit
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2012 11:14 schreef BzP het volgende:
Sinerjey was bij uitstek het leukste om te zien.
wat een faalkeuze..
Ik vermoed dat heel veel kijkers Davinia wel een schattig meisje vinden.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef livelink het volgende:
Als ik een Belgische stemmer was, zou ik eerder op Synerjey stemmen.
Nee, het is me echt een raadsel dat Remy en Davinia geen enkele keer een DFYL hoefden te dansen.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef jcdragon het volgende:
Die comments op Facebooken dit
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |