SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
sorry hoorquote:
Dit doet me deugt om dit te horen.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:46 schreef ChesterPerry het volgende:
HIJ FLIRT MET JE VIA EEN FOK FORUM
Ik weet niet meer wie jij bent.quote:Op zondag 11 november 2012 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dacht dat wij elkaar niet zo mochten.
liefje. Ik ben het. Hypo.quote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ken alleen nog Pannenkoek Joy en Roald
Mijn UIquote:Op zondag 11 november 2012 20:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik herken je naam nog wel, maar je UI en je gedrag niet meer.
Terechten.quote:
Ik laat me niet opvoeden door een meisjequote:
Deze is mijn oude UIquote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Terechten.
Wat was je oude UI ook alweer trouwens?![]()
titel????quote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef Trollscience het volgende:
net echt een vet gekke film gezien er zat lesbiseks in voor de rest had ik geen idee waar het over ging
Niet?quote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik laat me niet opvoeden door een meisje
ick hou fanjuuuu (K) (L)quote:
Ik kan nog wel herinneren dat je een andere UI had ooitquote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Deze is mijn oude UI
En ik heb nog een met Doggie gehad een tijdje. Maar dit was de eerste.
Ja was Doggiequote:Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan nog wel herinneren dat je een andere UI had ooitweet niet of het Doggie was
wnr sien we elkaar? :$quote:Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vond hem echt vet gek, ik breek mijn nek erover
[..]
ik ook van jou (A)
Begrijpelijk welquote:Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja was Doggie
Maar ik vind deze wel leuk. Mijn autisme kan verandering niet zo goed aan, snap je?
Toevalligquote:
wow bijna :$quote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
in de verkansie binnekort (s)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Keertje proberen, #YOLO toch?
Soms ga ik weg omdat het gehaat mij teveel word.quote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens ook echt een knipperlichtrelatie met deze sc of niet? Blijf je nou?
Ik haat je.quote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Soms ga ik weg omdat het gehaat mij teveel word.
Hoe minder gehaat hoe langer ik blijf.
AJ... kom eens hatenquote:Op zondag 11 november 2012 21:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, alleen als A-J haat ga ik voor een lange tijd weg.
Ik weet wie je bedoelt jaquote:Op zondag 11 november 2012 21:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Angel-Joy voor als je het niet wist.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Miley heeft een pijpmondje"
Meneer heeft geleerd wat pijpen betekend?
Ik mag jou wel geloof ik.quote:Op zondag 11 november 2012 21:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jij bent wietparkiet hè?quote:Op zondag 11 november 2012 21:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Henk Westbroeks autistische neef.quote:
Hallo Trolliewolliequote:
SVquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:49 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mist toch in de OP?
Gaat lekker, wel het hele weekend in de stress gezeten vanwege een deadline.quote:Op zondag 11 november 2012 21:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja met mij wel, en met jou?
Mij niet eng vinden.quote:Op zondag 11 november 2012 21:34 schreef Bendoe het volgende:
In NB zijn enge mensen. PUB is veel leuker.
Wel gehaald?quote:Op zondag 11 november 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat lekker, wel het hele weekend in de stress gezeten vanwege een deadline.
Ja moet het morgen presenteren in een gesprek, maar het is af.quote:
je nieuwe plaatje is nog kutter dan de vorige >_<quote:
Deze is een blijvertje hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je nieuwe plaatje is nog kutter dan de vorige >_<
quote:Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake doe gewoon weer dat konijn als je UI.
Mooiquote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja moet het morgen presenteren in een gesprek, maar het is af.
Nee.quote:Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef Ro-ald het volgende:
Hoiii!quote:
Apple is iemand anders dan Appel.quote:Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoiii!
Dat apple lang weg blijft als jij op hem haat
Oh okequote:Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoiii!
Dat apple lang weg blijft als jij op hem haat
Ach, maakt niet uit hoor zusjelief.quote:Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh oke
Appel, liefje, ik haat je
hihiquote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik = niemand, snap je
[..]
Je bent geen schatje, je bent een lieverd, dat bedoelde ik
Aaah wat liefquote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik = niemand, snap je
[..]
Je bent geen schatje, je bent een lieverd, dat bedoelde ik
Leeukquote:Op zondag 11 november 2012 21:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypoooooo, hoe was het met happy?
Hem nog geslagen?
Zachtjes, je vond het lekker zei je.quote:
watquote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zachtjes, je vond het lekker zei je.
Altijd ben jij lief.quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe leuk is leuk??
Pik je toch niet?(hihi ik zei pik
)
[..]
Soms ben ik lief
quote:Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef Ro-ald het volgende:
Ja toch? Beetje spanken.quote:
Hypo houdt van S&M ja?quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zachtjes, je vond het lekker zei je.
AJ plsquote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe leuk is leuk??
Pik je toch niet?(hihi ik zei pik
)
Denk het jaquote:
ja anders moest ik weer zelf nee typen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hihi, je gebruikt mijn posts als jouw antwoord.
Ik wilde je sturen maar blijkbaar wil je alleen van Hypo.quote:
Je typt het nou toch.quote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja anders moest ik weer zelf nee typen.
Idd, jouw hand stuitert automatisch terug als je zijn vet raaktquote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daar ben ik toch heul niet sterk genoeg voorvoelt ie niet eens waarschijnlijk
Spekkie
Lekker in mijn spek knijpenquote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daar ben ik toch heul niet sterk genoeg voorvoelt ie niet eens waarschijnlijk
Spekkie
stuur eens DM schatjequote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wilde je sturen maar blijkbaar wil je alleen van Hypo.
preciesquote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, jouw hand stuitert automatisch terug als je zijn vet raakt
Ik dacht dat je het per ongeluk had weggeklikt omdat je hier bezig was. Ik ben toch veel belangrijker?????quote:
Nee.quote:Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het per ongeluk had weggeklikt omdat je hier bezig was. Ik ben toch veel belangrijker?????
Ik kan jou wel geil maken heb je die oesters niet voor nodigquote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik.
Maar ik werd er niet geil van, rot fabeltjes
Sorry, maar ik word niet geil van jou.quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan jou wel geil maken heb je die oesters niet voor nodig
Oke,ik heb het nog nooit gegeten.quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker ja maar heel veel mensen vinden het ook vies.
Weet je nietquote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word niet geil van jou.
Ligt er ook aan hoe je ze eet.quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik.
Maar ik werd er niet geil van, rot fabeltjes
Nietquote:Op zondag 11 november 2012 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, mannen zijn simpel.
Omdat niet iedereen NB zo leuk vindt.quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Oceanview het volgende:
Waarom gaat PUB eigenlijk verder als NB open is?
Omdat B&H voor flikkers is.quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Oceanview het volgende:
Omdat ik hier zit.quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Oceanview het volgende:
je vergeet manipulatief en gemeenquote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel, en vrouwen zijn onvoorspelbaar en moeilijk
Dat heb ik in de gatenquote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel, en vrouwen zijn onvoorspelbaar en moeilijk
Niet herkend bij jouquote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
je vergeet manipulatief en gemeen
Soms is het nodig, bepaalde mannen zijn nou eenmaal leugenaars, dus dan moeten we onze gaven gebruiken hypo.quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
je vergeet manipulatief en gemeen
Weet ik AJ. Ik weet het.quote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Soms is het nodig, bepaalde mannen zijn nou eenmaal leugenaars, dus dan moeten we onze gaven gebruiken hypo.
ik, wat een ranzige dingenquote:
Je bent klein, ik ben niet depressief dus ik kijk vooruit.quote:
Dit. Ik vind het zo vies.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik, wat een ranzige dingen
Je moet 2 guys 1 horse kijkenquote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kijk alles zolang het niet 2 girls 1 cup is.
Je kan wel vooruit kijken, misschien sta ik ook wel gewoon voor je.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je bent klein, ik ben niet depressief dus ik kijk vooruit.
mij zien hehquote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik was in een goede bui vandaag.
google maar gewoon ffquote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Stuur maar een link in DM, neuken ze daar een paard ofzo?
wie ben jij en wat heb je met Hypo gedaan?quote:
Dat mag jij helemaal nog niet zien.quote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef Bendoe het volgende:
[..]
TTK / Het Officiële FOK!woordenboek
als in: ze zijn slim gemeen en manipulatief.quote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wie ben jij en wat heb je met Hypo gedaan?
Tssss, alles mag.quote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat mag jij helemaal nog niet zien.
Dan is het goedquote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als in: ze zijn slim gemeen en manipulatief.
Dat is best knap.
Gewoon googlen, is de eerste site.quote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
maar ik zie je nietquote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kan wel vooruit kijken, misschien sta ik ook wel gewoon voor je.
Samen kijken?quote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wil het weten maar toch niet.
het is echt te smerig voor woorden XDquote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wil het weten maar toch niet.
oké ik wil het niet.quote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het is echt te smerig voor woorden XD
Je mag die link niet plaatsen, en ik ben al eens op cam geweest.quote:Op zondag 11 november 2012 22:23 schreef Taexon het volgende:
http://tinychat.com/nachtbagger appelcake gaat cam
dat is een grapje zeker?quote:
als je mij niet ziet zitten ga ik wel staan hoor? XDquote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand ziet me staan, ik ben er al aan gewend
Edit je quote dan kutquote:Op zondag 11 november 2012 22:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je mag die link niet plaatsen, en ik ben al eens op cam geweest.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als je mij niet ziet zitten ga ik wel staan hoor? XD
ik dacht serieus dat jij veel ouder was dan ikquote:
Als je voor me valt raap ik je niet op XDquote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand ziet je staan, lopen, zitten, dansen, überhaupt bestaan.
Bekend probleem.quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat jij veel ouder was dan ik
Als jij voor mij valt, loop ik over je heen xDquote:Op zondag 11 november 2012 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je voor me valt raap ik je niet op XD
Ik dacht eerst ook dat ze 18 was toen ik voor het eerst met haar praatte.quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat jij veel ouder was dan ik
ja ja.quote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat ze 18 was toen ik voor het eerst met haar praatte.
Ja.quote:
als hij daar op fapt is hij echt de ziekste persoon die bestaat, op de maker van het filmpje na danquote:
dacht ik dus ookquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat ze 18 was toen ik voor het eerst met haar praatte.
Nee, acteurs van het filmpjequote:Op zondag 11 november 2012 22:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als hij daar op fapt is hij echt de ziekste persoon die bestaat, op de maker van het filmpje na dan
quote:Beste demografische categorieën
Vrouwen, 13-17 jaar
Mannen, 25-34 jaar
Mannen, 35-44 jaar
Ja 2 keer.quote:Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben jullie ooit een filmpje gekeken waarop een man zijn hoofd werd afgezaagd door een kettingzaag in een of ander Zuid-Amerikaanse land?
Yep.quote:Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben jullie ooit een filmpje gekeken waarop een man zijn hoofd werd afgezaagd door een kettingzaag in een of ander Zuid-Amerikaanse land?
jep gezien stond bij schokkende dingen deel nogwatquote:Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
klopt, en daarna ging die gast ook nog ff met een mes het hoofd van die andere kerel afhakkenquote:
het is echt geen lekker filmpje, vooral als je nagaat dat het echt isquote:
Ik heb nooit verder gezien van de kerel die afgezaagt werd.quote:Op zondag 11 november 2012 22:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt, en daarna ging die gast ook nog ff met een mes het hoofd van die andere kerel afhakken
dat filmpje bedoel je toch die 2 mannen die naast elkaar zitten en dan word eerst die rechter onthoofd en dan de linker
prijs jezelf gelukkigquote:Op zondag 11 november 2012 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb nooit verder gezien van de kerel die afgezaagt werd.
A Serbian Film, ideale film om met je date te bekijken.quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
Deze film blijkt wel ziek te zijn: Srpski film (2010) - IMDb
iemand op fok had ze gelinktquote:
Ik heb hem niet gezien.quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
A Serbian Film, ideale film om met je date te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |