titel????quote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef Trollscience het volgende:
net echt een vet gekke film gezien er zat lesbiseks in voor de rest had ik geen idee waar het over ging
Niet?quote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik laat me niet opvoeden door een meisje
ick hou fanjuuuu (K) (L)quote:
Ik kan nog wel herinneren dat je een andere UI had ooitquote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Deze is mijn oude UI
En ik heb nog een met Doggie gehad een tijdje. Maar dit was de eerste.
Ja was Doggiequote:Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan nog wel herinneren dat je een andere UI had ooitweet niet of het Doggie was
wnr sien we elkaar? :$quote:Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vond hem echt vet gek, ik breek mijn nek erover
[..]
ik ook van jou (A)
Begrijpelijk welquote:Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja was Doggie
Maar ik vind deze wel leuk. Mijn autisme kan verandering niet zo goed aan, snap je?
Toevalligquote:
wow bijna :$quote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
in de verkansie binnekort (s)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Keertje proberen, #YOLO toch?
Soms ga ik weg omdat het gehaat mij teveel word.quote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens ook echt een knipperlichtrelatie met deze sc of niet? Blijf je nou?
Ik haat je.quote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Soms ga ik weg omdat het gehaat mij teveel word.
Hoe minder gehaat hoe langer ik blijf.
AJ... kom eens hatenquote:Op zondag 11 november 2012 21:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, alleen als A-J haat ga ik voor een lange tijd weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |