Lekker op de camping lam als een balletje met plastic stoel en paar kronenburgies (want in france) onder de douche hangen!!quote:Op maandag 5 november 2012 16:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh dat doe ik weleens
Ben blij dat ik niet de enige ben
Eckte bazen hebben een UI...quote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
Eckte bazen drinken whiskey onder de douche
Sporthuiscentrumquote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef Djeez het volgende:
Deed dat ook altijd toen ik nog vrijgezel was. Laatst nog wel met een paar biertjes in bad gezeten tijdens een weekendje Sporthuis Centrum
Dan was het beershower geweestquote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Hèhè, ik dacht douchen met bier ipv water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef kwiwi het volgende:
En een shower beer voor je topicSopje gepleegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Eventjes hulp vragen in de feedback.quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb laats even geprobeerd een gifje te verkleinen maar die werd wazig
Neuqen, zuipen, pissen, boek lezen, spare-ribs bestellen. You name it.quote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Is het al zo erg dat onder de douche bier gezopen moet worden?
Lekker genieten jwz.quote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Black-beauty-babe het volgende:
iddquote:Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Cool topique maar ipv alleen te reageren lijkt het mij leuker als je iig een feauteau post van een biertje (van jezelf) in je douche, dan wordt het nog wat!!
beter dan op straat toch? Laat mensen genieten, niemand valt je er mee lastig ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Je bier niet onder de straal zettenquote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Eenskijken het volgende:
eh? hoe voorkom je dat er water in je bier komt dan?
maar je beweegt je armen tochquote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Je bier niet onder de straal zetten
Zal eens kijken of ik binnenkort nog een foto kan maken, m'n ouders vinden het namelijk niet zo tof
dat kleine beetje spatwater maakt echt niet uit hoorquote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar je beweegt je armen tochdat water spat overal heen, ook je bier in. En voor die korte tijd onder de douche meenemen is me toch teveel gedoe. Ik drink 't biertje daarna wel, voor de tv
ik heb nog niet gedouched. weet niet of ik daar vanavond nog trek in hebquote:
ik zeg doenquote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Je bier niet onder de straal zetten
Zal eens kijken of ik binnenkort nog een foto kan maken, m'n ouders vinden het namelijk niet zo tof
dit.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
dat kleine beetje spatwater maakt echt niet uit hoor
Tof!quote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef Fogel het volgende:
Bier, wijn, whisk(e)y, allemaal al uitvoerig getest
Ik zal een proberen er aan te denken om een foto te maken een keer.
Heb momenteel wel uitsluitend een badkuip als douche, telt dat ook? Anders moet je wachten tot mijn tweede badkamer af is, daar is een douchequote:
Kan geregeld worden.quote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
Je vergeet de beste combinatie Gogo, een douche + vrouw + bier.
heb ik ook gehad, t kan er mee doorquote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb momenteel wel uitsluitend een badkuip als douche, telt dat ook? Anders moet je wachten tot mijn tweede badkamer af is, daar is een douche
quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Ja, net gedaan, echter sinds ik weinig pils meer drink, maar meer speciaalbier, is het af en toe problematisch:
[ afbeelding ]
Ik heb hier de waterstraal zo afgesteld dat het niet in mijn bier komt, ook moet ik een grote boog met mijn arm maken als ik een slok wil nemen, maar het is het waard.
Kijk, speciaalbier zelfs.quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Ja, net gedaan, echter sinds ik weinig pils meer drink, maar meer speciaalbier, is het af en toe problematisch:
[ afbeelding ]
Ik heb hier de waterstraal zo afgesteld dat het niet in mijn bier komt, ook moet ik een grote boog met mijn arm maken als ik een slok wil nemen, maar het is het waard.
kijk m dan die baasquote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verhef het naar een nieuw niveau. Ik zet gewoon een beertender op de WC met de hendel vastgeklemd naar beneden, met een slang aan de tap die naar mijn mond loopt.quote:Op maandag 5 november 2012 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee, gewoon zorgen dat er geen water in komt. Waterig bier is sowieso kut, amateur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |