Hypo houdt van S&M ja?quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zachtjes, je vond het lekker zei je.
AJ plsquote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe leuk is leuk??
Pik je toch niet?(hihi ik zei pik
)
Denk het jaquote:
ja anders moest ik weer zelf nee typen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hihi, je gebruikt mijn posts als jouw antwoord.
Ik wilde je sturen maar blijkbaar wil je alleen van Hypo.quote:
Je typt het nou toch.quote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja anders moest ik weer zelf nee typen.
Idd, jouw hand stuitert automatisch terug als je zijn vet raaktquote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daar ben ik toch heul niet sterk genoeg voorvoelt ie niet eens waarschijnlijk
Spekkie
Lekker in mijn spek knijpenquote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daar ben ik toch heul niet sterk genoeg voorvoelt ie niet eens waarschijnlijk
Spekkie
stuur eens DM schatjequote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wilde je sturen maar blijkbaar wil je alleen van Hypo.
preciesquote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, jouw hand stuitert automatisch terug als je zijn vet raakt
Ik dacht dat je het per ongeluk had weggeklikt omdat je hier bezig was. Ik ben toch veel belangrijker?????quote:
Nee.quote:Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het per ongeluk had weggeklikt omdat je hier bezig was. Ik ben toch veel belangrijker?????
Ik kan jou wel geil maken heb je die oesters niet voor nodigquote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik.
Maar ik werd er niet geil van, rot fabeltjes
Sorry, maar ik word niet geil van jou.quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan jou wel geil maken heb je die oesters niet voor nodig
Oke,ik heb het nog nooit gegeten.quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker ja maar heel veel mensen vinden het ook vies.
Weet je nietquote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word niet geil van jou.
Ligt er ook aan hoe je ze eet.quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik.
Maar ik werd er niet geil van, rot fabeltjes
Nietquote:Op zondag 11 november 2012 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, mannen zijn simpel.
Omdat niet iedereen NB zo leuk vindt.quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Oceanview het volgende:
Waarom gaat PUB eigenlijk verder als NB open is?
Omdat B&H voor flikkers is.quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Oceanview het volgende:
Omdat ik hier zit.quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Oceanview het volgende:
je vergeet manipulatief en gemeenquote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel, en vrouwen zijn onvoorspelbaar en moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |